الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

چهارشنبه سوری و تبریک سال نو

1393/12/28 11:28
نویسنده : مامان
1,571 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه سوری طبق روال هر سال رفتیم خونه رضی زن عموی من و دورهم یه آش خوشمزه خوردیمخوشمزهو بعدش هم بساط آتیش بازی رو در یک جمع تقریبا زیاد و بسیار صمیمی جلوی خونه شون براه کردیم و شب خوبی رو هم در کنار هم گذروندیممحبت

امسال بدلیل فوت مادرجون مهری ِ عزیز عید نداریم اما وقتی اونهمه ذوق و شوق تو دختر خوشگلم و میبینم اصلا دلم نمیاد که بزنم تو ذوقت برای همین واست خرید عید کردم و هفت سین هم بخاطر دل کوچولو و مهربونت میچینممحبت ضمناً عمو احسان اینا چند روزیه رفتن تهران مسافرت احتمالا اگه خدا بخواد ماهم روز دوم عید بهشون ملحق می شیمآرام

اینم ست ِ بهاره ی الینای دوست داشتنی ِ منمحبت یه ساعت ناز با بندک سرخابی هم هست که تو این عکس جا افتادهچشمک

امسال گیر دادی به رنگ کالباسی (!)زیبا هر جا میریم مدام میگی برای من لباسهای کالباسی بخرید تا ست ِ کالباسی شمزیبا اگه به دلت نباشه میگی اینکه کالباسی نیست این سوسیسی یهخنده

*************************************************************************

سال93 هم با تمام اتفاقات تلخ و شیرینش در حال اتمامه و برگی دیگه از دفتر زندگیمون رقم خوردآرام به روزهایی که گذشت فکر میکنم ، خداروشکر راضی هستم ، بجز فوت مادرشوهرم عزیزم و بیماری ِ ده روزه خودم و یه دعوای جنجالی با همسرخجالت، بقیه اتفاقات خوب بود اگر هم هرازگاهی بحث و دعوایی بود مقطعی بود مث ابر بهار میومد و میرفتچشمک خدا رو شکر دختر نازم امسال نسبت به سالهای قبل کمتر بیمار شد و حساسیتش زیاد اوت نکردمحبت

آرزو میکنم سال ِ در پیش برای همه سال رسیدن به آرزوها و رویاهای شیرین باشهمحبت سالی سرشار از سلامتی و آرامش و جیب ِ پرپول باشهچشمک

محبتمحبتمحبتپیشاپیش سال 1394 بر همه شما دوستان عزیزم مبارک بادمحبتمحبتمحبت

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

مامان زهرا
28 اسفند 93 13:46
عزیزم پیشاپیش سال نو مبارک برات بهترینها رو ارزو میکنم
مامان
پاسخ
ممنون زهرا جان.سال خوبی داشته باشی
مریم
29 اسفند 93 11:44
لباس هاش مبارکش باشه گل دخترم. احتمالاً خیلی هم بهش میاد. اتاقشم خیلی خوبه. اونقدرها هم بد به هم نریخته عزیزکم. سال خوبی داشته باشیندلم تنگ شده بود ها.
مامان
پاسخ
ممنون مریم جان.سال نو هم مبارک
محبوبه
1 فروردین 94 22:48
چه لباسای شیکی. مبارکت باشه خاله بهترین ها از آن تو و خونواده ی گلت دوست خوبم. سال جدید مبارک
مامان
پاسخ
مرسی محبوبه بسیار نازنینم
❤خاله ی امیرعلیُ آنیسا❤
2 فروردین 94 21:34
سلام عزیزم. انشاالله سالِ خوبی تواَم با شادی و صحت و سلامتی و موفقیت داشته بااااااشید.
مامان
پاسخ
سلام دوست جون.ممنون.و همینطور شما
مامان گل ناز
3 فروردین 94 10:54
سلام محبوبه جون و الینای دوست داشتنی منسال نو مبارک امیدوارم سال بسیار خوبی داشته باشین عزیزم لباسهات هم خیلی خوشگله عزیزم مبارکت باشه کالباسی و سوسیسی
مامان
پاسخ
سلام به گلناز عزیز و بنیتای نازنین.سال نو مبارک عزیزم
ﻓَﺮے ﻣﺂ
5 فروردین 94 10:58
سال نو مبارک دوستممممم انشا... سالی پر از لبخند و سلامتی پیش ِ رو داشته باشی عزیز دلم
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم و همچنین
بابا و مامان آروین کوچولو
5 فروردین 94 22:33
از صمیم قلبم خواهان آنم که ضربان قلبتان به لبخند های مکرر تکرار شود و هر آنچه به دل آرزویش را دارید بی بهانه ای از آن شما باشد دعایتان می کنم به خیر نگاهتان می کنم به پاکی یادتان می کنم به خوبی هرجا هستید بهترین ها را برایتان آرزو دارم لحظه هایتان بهاری لباتون خندون دلتون شاد روز و شب هاتون پر از شادی و آرامش و خوبی و سلامتی سال نو مبارک
مامان
پاسخ
ممنون نسیم جان سال نو شما هم مبارک
مامانی کسرا
9 فروردین 94 16:53
انشالله سال خوبی داشته باشید. پر از موفقیت پر از شادی پر از خبرای خوش
مامان
پاسخ
بسیار ممنون عزیزمهمینطور برای شما
مامان محمد فاضل
9 فروردین 94 23:53
امیدوارم سال خوبی داشته باشین
مامان
پاسخ
ممنون دوستم سال نو مبارک
بابایی
10 فروردین 94 12:37
انشاء برای عزیزترین های من در این دنیا سال 94 سالی سرشار از سلامتی ، شادی و موفقیت باشه
مامان
پاسخ
انشاله در کنار هم
مامان احسان
11 فروردین 94 10:12
سلام عزيزم سال نوتون مبارك
مامان
پاسخ
سلام به روی ماهت عزیزمممنون
فرزانه
15 فروردین 94 10:56
سلام عریرم شما خوبی الینا جون خوبه ایشالله سر فرصت میام میخونمتون
مامان
پاسخ
سلام فرزانه جان.ممنون عزیزم
مامان و بابا
18 فروردین 94 10:41
سلام مامانی عیدتون مبارک امیدوارم با نی نی ناز هزاران عید رو باهم سپری کنین از طرف من نی نی نانازی رو ببوس
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون از دعای قشنگت همینطور شما عزیزم
مامان الهام
19 فروردین 94 13:43
سلام عزیزم سال نوتون مبارک
مامان
پاسخ
ممنون الهام جان.همینطور
مامان کیامهر
19 فروردین 94 14:36
در پناه خدا شاد و سلامت باشید سال بسیار خوبی براتون آرزومندم پر از اتفاقای خوب خوب
مامان
پاسخ
ممنون دوست خوبمهمینطور برای شما
بابا و مامان آروین کوچولو
20 فروردین 94 22:06
مادر! خدا از خاک عشق تو رو سرشته فـرســتـاده از آســمـون فـرشته تـا در آغــوش امـن خـود بـگـیـرم کـه ایـن یـک ذره جا مثـل بهشته روز مادر بر همه مادران خوب دنیا مبااااااااااااارک
مامان
پاسخ
عسل
22 فروردین 94 10:45
امیدوارم توی سال جدید بهترین اتفاقات برات رقم بخوره
مامان
پاسخ
ممنون عسل جان
Mah
22 فروردین 94 16:11
سلام عزیزم. با تاخیر سال نو مبارک... دوستت دارم... هنوز به یادت هستم...
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون منم همینطور
مانی محیا و دوقلوها
22 فروردین 94 19:29
عزیزم خدا رحمتشون کنه. سال خوب و پرباری براتون باشه. بنظرم سال 93 سال خوبی نبود. ایشالا تکرار نشه گلم
مامان
پاسخ
ممنون مریم جانخیلی هم بد نبود اما بهتر از این میشد بشه
مامان پارمیدا
23 فروردین 94 11:44
سلام سال نو مبارک ایشالله که سال خوب و خوشی باشه براتون
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان نازدونه ها
24 فروردین 94 11:24
به اميد تكرار شاديهات ومحو شدن دل آزاريهات تو سال جديد رنگ سوسيسي((: از طرفم حسابي ببوسش
مامان
پاسخ
ممنون دوست جون