الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

انرجی ِ مثبت

1394/2/5 10:28
نویسنده : مامان
2,970 بازدید
اشتراک گذاری

طبق معمول هر شب رو تخت دراز کشیده بودیم و واست کتاب میخوندم ،تو خواب و بیداری بودی که تلفن زنگ خورد و بابا صدات زد که بیا مادرجون  دلش واست تنگ شده میخواد باهات صحبت کنه

خواب آلود و نق نق کنان گفتی: ای بابا ! مث اینکه زندگی حقیقت داره !!!خواب آلود   منظورت این بود که زندگی جریان داره  خنده

وقتی برگشتی گفتی : مامان باید سه تا کتاب دیگه هم بخونی آخه با مادرجون صحبت کردم ، انرجی ِ مثبت گرفتمراضی !!!گیج

********************************************************************

خیلی خسته بودم و تو هم بهم گیر داده بودی تا بازی کنیم . گفتم مامانی ! جان ِ من بیخیال شو خیلی خسته م خواب آلود  گفتی : جان ِ من بیا منو بووووووووس آبدار کن تا انرجی ِ مثبت بگیری و باهام بازی کنی ! زیبا

*********************************************************************

تلفنی با بابا صحبت میکردم ، وقتی قطع کردم لبخند میزدم بهم گفتی : همسرت بهت زنگ زد انرجی ِ مثبت گرفتی؟!!! دلخور            خنده

*********************************************************************

بهرنگ جونی رو دیدم گفتم الهی فدات شم جیگر عمهبغل سریع گفتی : اوه اوه ! از جیگر عمه انرجی ِ مثبت میگیری ؟! !!!!!!قهر       سکوتگیج

ینی من به فدایت انرجی ِ مثبت ِ زندگی من بغلبغل

ادامه مطلب: نقاشیهای الینا آرام
 

ورژن جدید حاجی فیروز با ریش پروفسوریخندونک

محیا در حال دادن هدیه به الینا در جشن تولدشزیبا

خانواده مرغی ( جناب خروس-خانم مرغه که رو تخم مرغا خوابیده و جوجه ای که از تخم دراومده)بغل

الینا و خواهر خیالی ش(!) زیر چتر و بارون (قیافه ابرهاروعینک)

دوستی که داره به دوستش میگه خوشحال باش و بخند اخم کار خوبی نیستمحبت

آقای خرچنگ البته مدل دخترونه شچشمک

یه غریبه داره به الینا بستنی تعارف میکنه اما الینا داره میگه نه ممنون مامانم گفته با غریبه ها صحبت نکنزیباخنده

سگ و گربه لم دادن کنار بخاری... این آخری رو خیلی دوست داشتممحبت

تو تکالیف آخر هفته مهدتون خواسته بودن بگین دوست دارین چه کاره بشین و نقاشی شو بکشین

بعد از کلی فکر کردن گفتی میخوام معلم بشم اینم نقاشی که کشیدی فدات شم من که اسم خودت هم رو تخته نوشتیبغل

به حضور پا در عکسها علاقه وافری داریخندونک خیلی اصرار داشتی موقع عکس پات هم بیفته تو کادرخنده

پ.ن:

تکلیف آخر هفته ی مذکور ، ذهن منو هم خیلی درگیر کرد...رفتم به سالیان بعد و آینده مبهم دخترم ! که چه خواهد شد؟!  متنظر

انشاله همه بچه ها عاقبت بخیر بشن و به خواسته ها و علایق قلبی شون برسن محبت

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

ﻓَﺮے ﻣﺂ
5 اردیبهشت 94 12:44
خدااییش ماشا... به این زبون و انرجی مثبت ضمنا در نقاشی الینا و خواهرش ، اون بلونده الیناست ؟از الان تبریک همکار جون اخ اخ این اخری من و هم برد به شمال و کنار شومینهه
مامان
پاسخ
اره بلونده خودش مدام میپرسه کی میتونم موهامو رنگی رنگی کنم
آویسا
5 اردیبهشت 94 12:48
الینای عزیزم تو خودت سراسر انرجی مثبتی عزیزم. به به چه نقاشیهای خوبی کشیدی آفرین من عاشق سوژه اون نقاشیم که غریبه به الینا بستنی تعارف کرده و عکس العمل الینا عالی بوده.یعنی بچه به این باهوشی
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون میبینی با چه اکراهی روشو کرده اونور؟
شهرزاد
5 اردیبهشت 94 14:14
نقاشیهاش خیلی قشنگن معلومه دختر هنر دوست و هنرمندی می شه چند وقت پیش تو تی وی داشت روانشناسی نقاشی بچه ها رو می گفت ...می گفت خورشید نماد پدر و به نظر من نقش بابای الینا جون تو زندگیش پر رنگه چون خورشید نقاشیهاش کامل و واضحه و حتی با وجودی که داره بارون میاد بازم خورشید کامل هست خود من تو نقاشی بچگیهام همیشه خورشیدم در حال غروب و پشت کوها و ابرها بود چون بابام خیلی درگیر کاراش بود
مامان
پاسخ
ممنون از توضیح جالبت شهرزاد جوندقیقا همینطوره میونش با باباش عالیه ای جانم جداً اینطور بوده؟ عزیزم غروب خورشید میکشیدی
مامان نازدونه ها
5 اردیبهشت 94 19:44
اي جانم به گل دخترمون كه زده تو كار انرژي درماني نقاشي دومش رو خيلي دوست داشتم كه گربه هه رو هم مدل آدمها كشيده يا اينكه آدمه اخلاقش گربه اييه((.
مامان
پاسخ
واقعا هم موفقن این بچه ها تو انرژی درمانی آدم گربه صفته یحتمل
مامی کیانا
6 اردیبهشت 94 9:32
ايشالا من هم با بزرگتر شدن كيانا دغدغه هاي فكريم بيشتر ميشن از نقاشيها خيلي لذت بردم اينكه هر كدوم يه داستان خاصي داره خيلي بامزه ست از اين نقاشي ها ما هم انرجي مثبت گرفتيم
مامان
پاسخ
انشاله همشون عاقبت بخیر میشن مونا جون ما هم از حضور تو دوست خوبم همیشه لذت میبریم
شهرزاد مامان نگار
7 اردیبهشت 94 7:46
اي جان دخملي شيرين زبون
مامان
پاسخ
ممنون
مامان احسان
7 اردیبهشت 94 13:31
سلام خواهری ماشالله به این دخمری
مامان
پاسخ
سلام عززززيزم
مادر(رادین و راستین)
11 اردیبهشت 94 23:11
هزار ماشالله انرجی مثبت واقعا ادم می مونه .... بچه ها این صحبت های قشنگ رو از کجا می یارن
مامان
پاسخ
بله وقعا...ممنون عزیزم
مریم مامان سروش
11 اردیبهشت 94 23:41
منم با دیدنش انرجی گرفتم. یه پست دیگه بذار مامانی تا انرجیم تموم نشده.
مامان
پاسخ
به روی چشم
مهسا
12 اردیبهشت 94 18:31
همسرت بهت زنگ زد.. چه حرفا ا ا ا
مامان
پاسخ
مامان احسان
12 اردیبهشت 94 21:24
سلام عشقم خوبي ؟
مامان
پاسخ
سلام عزیز دل. شکر خدا
مامان نازدونه ها
13 اردیبهشت 94 17:52
مامان
پاسخ
مامانی کسرا
13 اردیبهشت 94 18:31
خدا حفظش کنه این عروسک کلا تو زندگی شما انرژی مثبته
مامان
پاسخ
مث همه بچه های دیگه
مارال - مامان روشا
14 اردیبهشت 94 0:09
الهی عزیزم منم هر وقت وبلاگت رو میخونم انرجی مثبت میگیرم خاله جون عزیزم نقاشی هاتم بهمون انرجی مثبت میدن شما ها انرژی های مثبت زندگیمونید
مامان
پاسخ
واقعا همه بچه ها منبع انرژی مثبتن
مامی کیانا
14 اردیبهشت 94 12:47
فكر كنم يادم رفت تيك خصوصي رو بزارم
مامان
پاسخ
محبوبه
14 اردیبهشت 94 23:20
ای جوووووووون ما هم که از این شیرین شیرینای هنرمند می خونیم کلی انرژی مثبت می گیریم.
مامان
پاسخ
و ما نیز از حضور شما دوست خوبم
مامان آوا
16 اردیبهشت 94 13:49
چه با مزه انرجي مثبت. يعني بچه ها با اين حرفاشون آدم رو ديوانه مي كنن...
مامان
پاسخ
مامان آیسو وآیسا
16 اردیبهشت 94 15:15
مامان
پاسخ
نازنینم
مطهره
19 اردیبهشت 94 9:11
الهی قربونش ما هم با این پست تو دوست جون کلی انرجی مثبت گرفتیم
مامان
پاسخ
قربون تو
تا ابددونفره
19 اردیبهشت 94 18:18
عجب حکایاتی داشته این انرجی مثبت آخی عزیزم چقدر نقاشی هاش پیشرفت کرده.خیلی خوشگل شدن حاجی فیروز چه ریش بلندی داره وای چه بامزن خواهراقیافه ابرا عالیهچه خشنن من اگه بودم اون بستنی خوشرنگو خوشمزه رو میگرفتم واقععععععععن از دیدن نقاشی ها خیلی لذت بردم.خیلی خوشگلو ماهرانه کشیده شدن.برام جالبه و قشنگه که تو این سن به این خوبی ذهنیتاشو به تصویر میکشه
مامان
پاسخ
وهمچنان هم حکایت داریم ممنون عزیزم حاجی فیروز با ورژن جدید و مدرن مرسی دوستم از تمام الطافت
آتنا مامانیه روشا یدونه
20 اردیبهشت 94 18:01
عزیییییییییییییییزم
مامان
پاسخ