الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

گردش و روز پدر

1394/2/16 19:29
نویسنده : مامان
1,465 بازدید
اشتراک گذاری

اردیبهشت دوست داشتنی .... از لحظه لحظه ش می بایست استفاده کرد ... نفس عمیق کشید و طراوت طبیعت رو وارد تک تک سلولهای بدن کرد....

جمعه ، چناران ، کنار ِ خانواده های دوست داشتنی ِ  دایی جون ِ من و دایی جون ِ الینا چشمک :

یک روز خوش ، منزل همکار سابق و دوست عزیزم محبت

(الینا و امیرعلیمحبت)

با امیر علی و ایلیا خوب بازی میکردین اما با امیر سعید خیلی کَل داشتین گیج یه دعوای جنجالی هم کردینهیپنوتیزم تا چند روز مدام تو خونه تکرار میکردی میگفتی: امیرسعید به من گفت خدا لعنتت کنه !!!!قه قهه

 پس از جنگ و درگیری و طوفانچشمک خدا پدر موسس شبکه پویا را بیامرزاد !  چشمک

بخش جذاب مهمونیخندونک دلمه و سمبوسه و دسرجاتخوشمزه بس که دلمه خوردم پیش مامان دوستم رسوا شدم و ایشون یه ظرف پر هم داد بردم خونه ( یه همچین مهمونایی هستیم ما گیج هم میخوریم هم میبریم ! خجالت) چند روز بعدش هم دوباره زنگ خونمون ُ زدن و باز هم دلمهخوشمزه مامانشون گفته بودن چون فهمیدم محبوبه عاشق دلمه ست دیگه از گلوم نمیره پایین باید ببری واسشمحبت خلاصه که وعده دلمه مون جووووووووور شد زبان

********************************************************************

و اما...

روز پدر و معلم رو به پدر عزیزتر از جانم و همسر نازنینم تبریک میگم

اینم هدیه زودتر از موعد ما به بابا جون جونیِ ِ الینای نانازیمحبت به مناسبت سالگرد ازدواج و روز پدر و یه کوچولو روز معلمچشمک (چون یه ترمی هست که تو دانشگاه تدریس میکننآرام)

گوشی موبایل و نقاشی از طرف گل دخترمحبت بابا خیلی سورپرایز شد اصلا انتظارشو نداشتراضی

الینا و مامان ِ کات شدهخندونک

******************************************************************

پ.ن:

مادرجون فرزانه در حال ناله کردن از افزایش وزن...

الینا رو به مادرجون : مادرجون ِ تپلی ِ عزیزم ناراحت نباش ! خدای خوب و مهربون هر کسی رو جوری آفریده ! مثلا منو لاغر و خوشگل آفریده و شما رو تپلی !!!

 قربون ِ دلداری دادنت مادر !!!!خنده

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

نازنین
16 اردیبهشت 94 20:21
مامان
پاسخ
آویسا
17 اردیبهشت 94 9:52
واقعا اردیبهشت فصل گشت و گذاره،همیشه به مهمونی و دلمه خوری....روز معلم و روز پدر هم مبارک همیشه به شادی.ای قربون وروجک شیرین زبون
مامان
پاسخ
مخصوصا تو هوای بجنورد مگه نه همشهری جوووووووون
ღمونا مامان امیرسام ღ
17 اردیبهشت 94 16:03
قربوون حرف زدنت الینای خوشگل محبوبه جون نمیدونی من چقدر خودت و دخترت رو دوست دارم با اینکه تابحال ندیدمتون، واقعا بهم انرجیه مثبت میدین نقاشی هاتم مثل همیشه عاااالیه لینا گلی، من نقاشیهاتو سیو میکنم همیشه و کلی نگاشون میکنم
مامان
پاسخ
این حس کاملا متقابله دوستم خوبممنم همیشه از خوندن شیرین زبونیا و شیرین کاریهای امیرسام عزیزم لذت میبرم
ღمونا مامان امیرسام ღ
17 اردیبهشت 94 16:05
دیر شده ولی مهم اینه من تمام مدت به یادتون بوودم ؛) سال نو مبارک امیدوارم سال خوب و توام با موفقیت رو در کنار هم با عشق سرشار تجربه کنین 😘
مامان
پاسخ
هیچوقت دیر نیست عزیزم بیادتم همیشه مونای عزیزم
مامان نازدونه ها
17 اردیبهشت 94 16:43
((: خيلي بدجور تو برجك مادرجونش زد اون بنده خدا اگه يه ذره اميد به خوش تيپيش داشت با حرف الينا كلن از خودش نااميد شد روز پدر ومعلم مباركه همسرتون باشه همينطور كادوش خوشحال لحظات خوبي رو كنار دوستات واقوام گذروندي منم عاشق دلمه م والان با نوشته ت هوس كردم شديد ونميدونم چكار كنم(.
مامان
پاسخ
دلداری از نوع الینایی مث من به فکر رفیق فابریک باشین که دلمه هم خوب بپزه ضمناً دل رحم هم باشه
مامان نازدونه ها
17 اردیبهشت 94 16:44
راستي كات كردن عكس خلاف قوانين وبتونه تا مجبور به پرداخت جريمه نشدي زودتر كامل شده ي عكسو بذار(.
مامان
پاسخ
اگه حاضر به پرداخت جریمه نقدی باشم چی؟
مریم
18 اردیبهشت 94 1:47
دستتون درد نکنه خیلی شرمنده کردین آقاتون رو. دوم اینکه با این دلداری الینا جون حسابی مادرجونش انرجی مثبت گرفتن...
مامان
پاسخ
سورپرایز شاید اما شرمنده بعید میدونم با اون دلداری دادنش
ﻓَﺮے ﻣﺂ
19 اردیبهشت 94 8:31
به به دست مامان محبوبه و الینا جون درد نکنه بابت کادو ، مبارک باشه یعنی اون دلداری آخرش بود عشقمممم
مامان
پاسخ
والا دستمون که درد نگرفت اما جیب مبارکمون مقداری دچار سوءهاضمه شد! میبینی تو رو خدا؟!
تا ابددونفره
19 اردیبهشت 94 18:09
سلام دوست مهربونمخوبی.به به چه جای باصفایی.خوشبحالتون که می تونید از طبیعت اردیبهشت استفاده کنیدلباس الینا جون چه بامزست عجب حرفی زده این امیرسعید آخی نوش جونت.حتما دیدن زیاد خوردی متوجهه دوست داشتنت شدن.واسه همین یه ظرف هم دادن ببرین روزشون مبارک با تاخیر..دست شما هم درد نکنه.. مامان به این خوشتیپی رو چرا کات کردی آخه
مامان
پاسخ
سلام نازنینمما هم که کلاً عاشق طبیعت امیرسعید آره خیلی خندیدیم به حرفش دقیقا همینطور با اشتها و به به چهچه هم میخوردم آخه ممنون عزیزم آخه حس رمزدار کردن نداشتم
آتنا مامانیه روشا یدونه
20 اردیبهشت 94 18:00
وای منم عاشق هوای بهار و تابستونم به خاطر همین ددر رفتناش . مامان جون شما یه مقدار از این مهمونیای خوشمزه و رستوران کمتر برید مثل الینا جون لاغر و خوش اندام میشید
مامان
پاسخ
ماها هم که گردشییییییییییی والا بوخودا
مامان سعیده
21 اردیبهشت 94 0:09
سلام به عزیز و مهربان خودم محبوبه جان ..مثل همیشه کیف کردم از خوندن وبلاگت ، ممنون که جویای احوال من هستی ...قصد دارم به زودی بیام دوباره ..دوستون دارم
مامان
پاسخ
سلام به سعیده نازنینمخیلی منتظرم زوووود بیااااااا
مامی کیانا
21 اردیبهشت 94 12:09
اي جان قربون ناز كردنت برم من مامان كات شده؟ چرااااااااااااااااااااااااااا به به پيتزا و دلمه وووووووووو چه مامان دوست مهربوني ؟دلمه دم در خونه به به
مامان
پاسخ
چون حس رمزدار کردن نداشت مامانش جات خالی دوستمممم