الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

ترا دارم چه کم دارم؟چه غم دارم؟

1394/8/11 14:21
نویسنده : مامان
1,447 بازدید
اشتراک گذاری

الینا:مامان میدونی چرا دیشب خوابم نمیبرد و هِی صدات میزدم ؟ چون همش داشتم به زامبی(!) فکر میکردم ! بعد دیدم چاره ای نیست (!!!) به چیزای خوب فکر کردم تا خوابم ببره...

من: مثلاً به چی فکر کردی؟

الینا: به جعبه مداد رنگی م زیبا بعدشم مثلاً تو کله م نقاشی میکشیدم ! راضی

بغل

=============================================

وقتی میبینی از چیزی ناراحت هستم فوری میگی: مامان جونم قربونت برم بیخودی خودتو برای این چیزا نگران نکن (!)

بغلبوسبوس ینی میشه تو رو داشت و نگران چیزی هم بود؟!!!!محبت

ایشالا همیشه سالم و شاد و خوشبخت باشی دختر نازنینمبوس

==============================================

قربونت برم بس که رمانتیک و مهربونی هر روز دست های من و بابا رو میزاری رو هم و میگی خانواده قلب خوشبختیمحبتمحبتمحبت

مگه میشه تو رو داشت و خانواده قلب خوشبختی نبود؟!!!!محبت

=============================================

تو را دارم چه کم دارم؟ چه غم دارم؟محبت

تو در جااااااااااااااااان منی ، من غم ندارمبوس

 

 

پسندها (4)

نظرات (11)

مامان الهام
12 آبان 94 9:53
ای جونم فدای این دختر مهربون بشم من
مامان
پاسخ
مامان زهرا
13 آبان 94 12:17
واقعا هم همینطوره با وجود الینا جون ادم چی کم داره شیرین زبون خاله
مامان
پاسخ
ممنون زهراجان
مریم
15 آبان 94 23:46
فدای زبون شیرینش...
مامان
پاسخ
فدای دوست باوفا چون شما...
مامان احسان
16 آبان 94 18:16
عزيزم ماشاله
❤خاله ی امیرعلیُ آنیسا❤
17 آبان 94 0:37
سلااااام ای جااانم الیناجون ماشاالله توو همه مسائل راهِ حل ارائه میده هُلووووو جیگلتو دخملِ خوشمل..
مامان
پاسخ
سلام عزیزم به به ... خوبی عزیزم؟
❤خاله ی امیرعلیُ آنیسا❤
21 آبان 94 0:01
فدای شما.. ممنون خانوم گل، خوبیم ما؛ میایم اینجا عکسای الینا جونی و نوشته های پُر انرژی شمارو میبینیم خوبتر هم میشیم..
مامان
پاسخ
شادباشی عزیزم
مامان پارمیدا
24 آبان 94 11:30
ای دخملی شیرین زبون ماشالله هزار الله و اکبر قد کشیده الینا جون تو عکس کامل مشخصه
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان محمد فاضل
26 آبان 94 22:25
زنده باشییییییییییییییییییییییییییی
مامان
پاسخ
ممنون دوستم
مامان نازدونه ها
5 آذر 94 10:49
ای جانم به الینایی که خودش تکمیل کننده ی قلب خوشبختی خانواده ست
مامان
پاسخ
به اجبار هم شده قلب خوشبختی تشکیل میده
مطهره
1 دی 94 12:36
الهی زنده باشه و تنش سالم
مامان
پاسخ
ممنون مطهره جان
آویسا
2 دی 94 8:58
همیشه به جشن و شادی دوست خوبم و مرسی به خاطر پیام پر مهرت
مامان
پاسخ
ممنون عزیزمخواهش میکنم انشاله همیشه شاد و سالم و پاینده باشی