الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

خرداد95 به روایت تصویر

1395/4/5 12:30
نویسنده : مامان
647 بازدید
اشتراک گذاری

دوره خانومها خونه آرزو جونمحبت تم هالووین بود اما شما دوست نداشتی وحشتناک شی تمت شد بالماسکهعینک

======================================================

علاقه شدید به دوچرخه سواریمحبت

====================================================

 به گلها آب میدی و بهشون رسیدگی میکنی و باهاشون حرف میزنیمحبت

=========================================================

میونت با بهرنگ جونی عالیهمحبت بهرنگ میاد سرتو میگیره تو بغلش و با مهربونی میگه : عزززززیززززززز محبت و کلی موهاتو نوازش میکنه(کلا عاشق موئه)بوس تو هم کلی نازناز و بوس بوسش میکنیمحبت

==========================================================

عاشق خریدکردن هستی  مخصوصا اسباب بازیآرام بس که وسیله خریدی اصلا تو اتاقت جا نیست گیج اجازه هم نمیدی لااقل یه تعدادشو  ببخشیم به کسیشاکی تولد هر کسی میشه و میریم واسش هدیه بخریم حتما یه چیزی هم واس خودت انتخاب میکنیبدبو و واکنشت در برابر اعتراض من اینه که : مامان مهربونم قربونت برم مگه شما چند تا دختر ناز دارین؟! خب واسه منم باید یه هدیه کوچولو موچولو بخرین دیگهههزیباسکوتخنده

جشن تولد نیکی ِ مهربون و دوست داشتنیمحبت (دخترِ دوست صمیمی ِ من زهره جان)

خیلی هواتو داشت مدام میبردت کنار خودش و واسه رقص میبردت وسط و یه هدیه هم بهت دادبغل

ادامه مطلبآرام

 

جشن تولد محیای عزیز و نازنیمونبغل

میونتون با هم فوق العاده ستمحبت کلی دلتنگ هم میشینبوس تو تولدش ما یه کم با تأخیر رسیدیم تا وارد شدیم محیا به دوستاش گفت بچه ها برین کنار دختر عموم اومده اون باید کنار من وایستهزیباراضیبغل

خیلی رابطه تون رو دوست دارم محبت آخه من خودم رابطه بسیار بسیار خوبی با دختر عموها و دختردایی هام دارم و خاطرات بسیار خوبی با هم داریم انشاله همیشه همینطور خوب و مهربون باشید با همبوس

============================================================

افطاری خونه مامحبت محیای عزیز به سن تکلیف رسیده ، روسری سرش کردهمحبت

عضو جدید خانواده مون : امیرارسلان محبت (نی نی عمه سمیه)

=====================================================

بعد از یک وقفه طولانی دوباره به میل خودت کلاس زبان ثبت نامت کردیممحبت امیر سعید (پسرِ دوست و همکار من ) هم همکلاسته...خیلی لذت میبری از کلاس ...تو کلاستون همه پسرن و تو یه دونه ای...بعد کلاس بهم گفتی آه مامان حتی یه دختر هم تو کلاس نیست همه پسرای زشتن ! خندونکخنده مامان ِ یکی از همکلاسی هات بهم گفت : پسرم اومده بهم گفته : مامان یه موضوع هیجان انگیز !!! یه دختر اومده تو کلاسمون چشمکقه قهه امان از دست شما بچه هاخنده

========================================================

عاااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم دخترم ، همدمم، مهربونممممبوسمحبتبغل

پسندها (1)

نظرات (6)

مامان سروش
6 تیر 95 11:58
چه پست دلچسبی بود. پر از عکس. کلی خوشحال شدم الینا عسلی رو دیدم. چقدر دخترعموی باحالی داره....منم میخاااااااااااام
مامان
پاسخ
مامان نازدونه ها
6 تیر 95 18:32
چه خوب که گل دخترمون با عمه بودنت برا بهرنگ جان کنار اومده میبوسمش وآرزوی صبر برا تحمل کردن ÷سرای زشت کلاسشون رو دارم(.
مامان
پاسخ
والا به عمه بودن من خیلی کنار نیومده هنوز هم تا وقتی باهاش خوبه که من نرم طرف بهرنگ عجب آرزوی دلچسبی ممنون عزیزم
فرناز رحیمی
9 تیر 95 15:29
سلام دوست عزیز بسیار خوشحالم که برای فرزندان عزیزتون اینچنین با عشق می نویسید . تحسینتون می کنم . یه زمانی برای پسرم مینوشتم ، وبلاگ نی نی قندی ما . ولی ادامه ندادم . حالا غرض از این کامنت : با سایتی همکاری میکنم به نام پرنت یار . سایت همه چی داره : درباره انتخاب مدارس مناسب ، کمک به والدین برای تصمیمگیری ، معرفی کلاسها و موسسات ، مقالات روانشناسی و تربیتی و آموزشی و ... به تازگی بخشی رو اضافه کردیم به نام معرفی وبلاگ ها . میخواهیم وبلاگ مادرانی که برای فرزندان مینویسن و فعال هستن رو معرفی کنیم . درواقع لینکشون رو بزاریم . اگر تمایل دارید به من اعلام کنید تا لینک رو قرار بدم . ضمنا شماره تلگرامم رو هم میدم : 09394037459 . اگر در تلگرام @fiya_admin رو سرچ کنین پیدا میشم ! اینم آدرس سایت : www.parentyar.com معرفی وبلاگ ها در بخش دانستنی ها هست . حتما ببینید . متشکرم . منتظر پاسخ شما هستم .
مامان محمد فاضل
9 تیر 95 19:48
سلام خانمی ممنون که به ما سر زدی دختر گلت رو ببوس راست میگه مگه چند تا دختر ناز دارین
مامان
پاسخ
سلام عزیزماختیار داری
مامان احسان
11 تیر 95 15:30
سلام خواهري .اميدوارم هميشه خوش و تندرست و موفق باشي .دوستت دارم
مامان
پاسخ
سلام عزیزمممنونم همینطور تو عزیزم
خانومیه آقاشون
14 تیر 95 16:40
به به چه دخمل نازی
مامان
پاسخ