الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

تولدت مبارک

1395/5/5 10:18
نویسنده : مامان
489 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم

سالروز شکفتنت در دشتی از یاس های مهربانی مبارک بادمحبت

دیروز تولدت بود دخترک شیرین زبونم متأسفانه علیرغم برنامه ریزی که کرده بودم گرمازده و مسموم شدم و نتونستم مهمونی بگیرمغمگین  با شرمندگی راضی ت کردم که جشنت موکول بشه به پنجشنبه...دیشب بهم گفتی: مامانی  چون حالت بد بود قبول کردم اما راستشو بخوای دلم شکستدلشکسته

بمیرم برای اون قلب کوچولوتبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ﻓَﺮے ﻣﺂ
6 مرداد 95 9:16
تولد فرشته کوچولوت مبارک باشه محبوبه جون انشا... سلامت باشه و سایه شما همیه بالای سرش باشه خودت بهتری ؟
مامان
پاسخ
ممنون عشقم
آجی فاطمه
9 مرداد 95 22:28
تولدت مبارک عزیزم مامانمن و دختر خالمون هم مردادین تولد همه مردادیا مبارک باشه
مامان
پاسخ
پرچم مردادیا بالاستممنون
سميرا مامان پسرا
9 مرداد 95 22:52
سلام محبوبه جون تولد الينا جون مبارككككم، ايشالا جشن عروسيش فداى دخمل مهربون و درك كن
مامان
پاسخ
سلام سمیرا جون ممنون عزیزم قربونت
مامان محبوبه
19 مرداد 95 11:44
سلام عزیزمممممممممممممم تولدت مبارک خوشگل خاله الهی قریون اون دلت برم گلم انشاالله120ساله یشی و همیشه در صحت و سلامت در کنار مامان بابای مهربونت محبوبه جونم خدا بد نده عزیز دلمممم مواظب خودت و فرشتمون باش دوستتون دارم
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان محبوبه
19 مرداد 95 11:44
این دست های خالی و ساده دخیلتان ما را فقط به رسم رفاقت دعا کنید… . . . .
مامان
پاسخ
قربونت
مریم مامان سروش
17 شهریور 95 19:52
سلام گرم/ خوبی؟ چقدر پست عقب بودم. همه رو خوندم. چه عکسای خوبی بود. این مدت مسافرتی طولانی بودم و خوب یه عالمه عقب موندم از پستاتون. دستت درد نکنه. داشتم با خودم فکر میکردم که یه مامان باید همیشه دوربین به دست باشه. چقدر خوبه که هستی کاش دوباره منم دوربین به دست شم.
مامان
پاسخ
سلام مریم جانممنون عزیزم بسلامتی؟ کجا بودین؟ شما بنویس بدون عکس هم قبوله ما هم خیلی دلتنگیم
مامان احسان
7 مهر 95 10:02
با تاخیر تولدش مبارک ببخش که سرم شلوغ بودو دیر اومدم برای عرض تبریک .دوستتون دارم یه عالمه
مامان
پاسخ
عشقمی...مرسی عزیزم