الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

روزمرگی ها

1395/7/11 10:57
نویسنده : مامان
866 بازدید
اشتراک گذاری

به همین آسونی و راحتی و سرعت ! شش ماه از سال گذشت!!!!!

روزهای اول مدرسه ست و چالش ِ انجام تکالیفت!گیج یه خط مینویسی میگی خسته شدم میخوام استراحت کنم!بدبو باباجون میگه سخت نگیر به تدریج عادت میکنه و راه میفتهمحبت

تصمیم داشتیم با شروع مدرسه کلاس زبانت رو کنسل کنیم تا تابستون... اما موسسه بهمون گفت الینا جزء بهترین های این موسسه ست بزارید ادامه بده و بین کلاساش تعویق نندازید... اشک شوق داشتم و با نظر ِ خودت و علاقه ای که داری نهایتاً تصمیم بر این شد که کلاس رو ادامه بدیمحبت

 

 

95/7/10 الینای ورزشکار در بانکمحبت

همچنان عاااشق نقاشی هستیمحبت

 

 

میگی این امام حسینه که آهو رو نجات داده

میگم عزیزم امام رضا آهو رو نجات داده

میگی ای بابا چه فرقی داره همشون نور دارن !!! شکل همن!!!فرشته

میگی : این منم که عروس شدم با جناب داماد خان!زیبا بعد دوباره میگی ایشالا تا عروسی ِ من پیر نشی و جوون بمونی مامان جووونممحبت

کلاً خیلی دغدغه ی پیر شدن داری روزی چند بار میگی دوست ندارم پیر بشم ترسوبهت گفتم اگه میوه و سبزی و شیر زیاد بخوری غذای سالم بخوری ورزش هم بکنی حالاها پیر نمیشی میگی : اووووو چقدر کار دارم!!!بدبوخنده

کرم شب خریدم .دیدم میخوای بزنی به صورتت ! گفتم شما نباید از این بزنی این واسه منه میزنم که پوستم جوون بمونه و پیر نشه ....میگی خب خداروشکر که پیر نمیشیآرام روز بعد به مادرجون گفتی از مامانم آدرس بپرس برو کرم بخر تا صورتت چروک  نشهچشمک منم بزرگ شم حتما میخرمراضی

با مریم کوچولو روابط خوبی دارین و ساعتها باهم بازی میکنین  محبت

فلفل تولید به مصرف از تراس خودمونزیبا

95/6/23 عید قربان منزل عمو احسانمحبت:

95/7/8 و 95/7/9 میهمان داشتیم از نوع ترک و لر و کرمانجچشمکمحبت

عاااااااشقتم دختر ناز و خوشگلمبوس

 

پسندها (1)

نظرات (2)

معصومه
11 مهر 95 19:04
فقط خواهشاً تنبیه بدنی نکنیدش
پگاه مامان آرتین
24 آبان 95 12:25
همیشه موفق باشی عزیزم