الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

ادامه ی مهرماهمون

1395/8/5 13:18
نویسنده : مامان
616 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان خوبم و دختر نازنینممحبت این روزها حسابی مشغولیم مشغله از نوع خوبشمحبت بعد از مدرسه تکالیفت رو انجام میدی خداروشکر خیلی راه افتادی و راحت تر انجامشون میدیمحبت کلاس زبانت هم دو روز در هفته پابرجاستآرام


 

17مهر روز جهانی کودک با نادیا جونم و گل پسراش رفتیم بش قارداشمحبت

22مهر دوست جونی ِ من نداجون و دختر نازش هستی بعد از سالها اومدن خونمون بغل

23مهر سالگرد فوت مامانم بود...جاش خیلی خالی ه ......خیلی دلتنگ و بیقرار بودم اما به تو و بابا که نگاه میکردم نور امید تو دلم موج میزد ...چه خوب که شما رو دارم

24مهر- دایی ته تغاری جونم تماس گرفت و  بصرف آبگوشت اونم تو دیگ عتیقه چشمکدعوتمون کردخوشمزه (خواب مامانمو دیده بود که بهش گفته بود هوس آبگوشت کردهغمگین)

مامان بزرگ مهربونممحبتایشالا سایه شون همیشه بالا سرمون باشهبغل

دایی جواد ِ مهربونم که خیلی رابطه خوبی با هم دارین و مدام با من کَل میندازی که دایی جواد دایی تو نیست دایی خودمهزیبا کلا همه دایی هامو دایی خودت میدونیمحبت واقعا هم همینطورهمحبت

چند روزی سخت مریض شدی سرماخورده و عفونت گلوی شدیدغمگین و سه روز نرفتی مدرسهغمگین

28مهر بصرف آش رشته خونه عمه سمیه دعوت بودیمآرام

هنوز کاملا خوب نشدی ...محیا جونی واست نقاشی کشیدهمراه با  آرزوی سلامتی محبت

جمعه30مهر با دوستان عزیزمون رفتیم باباامانمحبت

راستی موهاتو کوتاه کردیم این عکس چند دقیقه قبل از آرایشگاه رفتنه ...عکس بعد از آرایشگاه رو الان ندارم بعدا میزام

پ.ن1:

ماشین باباجون به سرقت رفتسکوت اما خداروشکر بعد از چند روز پیدا شد البته وسایل جانبی ش رو دزدیده  بودن...

پ.ن2:

هر چقدر هم بگم دوستت دارم بازم کمه عشق منمحبتمحبتمحبت

پسندها (1)

نظرات (16)

ایرج زمانی
6 آبان 95 1:52
سلام ایشالا همیشه الینا خانوم در پناه و حمایت شما و پدر محترمشون رشد و نمو پیدا کنه خدا حافظ و نگهبانش باشه تا ابد
مامان
پاسخ
سپاس از لطف شما
تبادل لینک
9 آبان 95 15:26
نینجا لینک شما کاربر گرامی را به تبادل لینک سه طرفه دعوت می نماید با تشکر
مامان نازدونه ها
13 آبان 95 13:40
سلام عزیزم به امید خوب بودن حال وروحیه تاول اینکه خوندن اولهای پستت منو شوکه کرد که متوجه شدم گل دخترمون اول دبستانی شده واز همیشه خانومتر وخواستنی تر انگار همین دیروز بود که ذوق اولین نقاشیهاشو داشتیم حالا ماشالله باسوادیشده وباید ذوق تکلیفاشو داشته باشیمبراش بهترینها رو میخوام انشالله تو لباس فارغ التحصیلی از دانشگاه ببینی عزیزدلمویاد مادرتون جاودانه ماشالله هیبت وصلابت دایی تون جوری بود که ترسیدم بگم قابلمه شو کش بری برا دوتامون بعدن یه جوری به صلاح هم برا داشتنش میرفتیم(. همیشه شاد وسلامت ببینمت عزیز ماهرخم عزیزم رمز رو برداشتم که راحت باشی
مامان
پاسخ
سلام دوست جون ِ عزیزمممنون از پیام پرمهرتعزیزم هیبت دایی در برابر قلب مهربونش سر خم میکنه از الان از طرف ایشون میگم اصلا قابلی نداره
مامان نازدونه ها
17 آبان 95 8:57
سميرا مامان اميرين
18 آبان 95 8:36
سلام محبوبه بانو ، با اينكه تو اينستا از احوالاتتون باخبرم ولى اينجا هم جلى خودش و دازه و محفوظ.. ماشالا گل دختر كلاس اولى ، موفق باشى عزيزم 😘 خدا رحمت كنه مادرت و و حافظ عزيزانت باشه🙏 همه ى روزاتون شيرين با طعم عسل😘❤️🌹
ليلي مامان يونا
19 آبان 95 8:18
اي جان دلم
معصومه مادر امیرحسام و آیلار
21 آبان 95 0:07
سلام خانمی شما اطلاعی از سمانه جون مادر محمد رهام نداری؟ چرا آپ نمی کنه؟
پگاه مامان آرتین
24 آبان 95 12:25
آفرین به دخترگل ونازنینم .امیدوارم همیشه موفق باشی. ماشالا خانم شده .می بوسمت.دوست عزیزم دلم براتون تنگ شده ببخشید دیرسرمی زنم خیلی خیلی سرم شلوغه. امیدوارم هرجا هستید تنتون سالم باشه.
k
9 آذر 95 14:47
فقط خواهشاً تنبیه بدنی نکنیدش
مامان نازدونه ها
30 آذر 95 9:04
یلداتون در کنار هم خوش وگرم
مطهره
5 دی 95 8:00
سلام عزیزم خوبی دوست جون مهربون خیلی دلم واسه تو دخترت تنگ شده بود . ماشاالله بگردم چه بزرگ شده
مامان نازدونه ها
11 دی 95 9:57
من از یادت نمی کاهم
سميرا مادر اميرين
4 بهمن 95 8:48
ماشاالله دختر دوست داشتنى😘😘😍😍 پستهاى بالا بسته بود اينجا كامنت دادم، دوستتون دارم
آتنا مامانیه روشا یدونه
5 بهمن 95 17:18
سلام محبوبه جون خوبین؟ خوشین؟ النا جون خوبه ؟ از دیدن عکسهاتون بسی لذت بردیم خیلی دلتنگتون بودم خانووم دیگه رمزدارهم شدید
مریم مامان سروش
17 فروردین 96 22:42
سلام. خوبی محبوبه جانم. سال نوتون مبارک باشه. خوشحالم که از من پررنگ تری...
ليلي مامان يونا
19 فروردین 96 8:53
سال نو مبارك دختر مهربون