الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

تولدم...

1392/9/16 8:47
نویسنده : مامان
1,126 بازدید
اشتراک گذاری

بهار زندگی من در خزان طبیعت تجلی یافته....


اینک

 33 بهار زندگی را پشت سر گذاشته ام...


33سال زندگی....


33سال خاطره....

33 سال شادی وغم....

33 سال فراز و نشیب...


امروز....

16 آذر  زاد روز من است...

اکثریت از رسیدن به سن 30 هراسی در دل دارند دلشوره ای عجیب و البته شیرین...

 30 اما برای من شروعی دیگر بود...تولدی دوباره.... چرا که در 30 فصلی نو در زندگیم رقم خورد ...و من مادر شدم...

هر یکانی به 30 ام افزوده میشود مسرورتر میشوم ، چرا که سعادت یک سال دیگر در کنار تو بودن را داشته ام بهترینم...

و اکنون از تولد ِ دوباره من 3 سال گذشت... براستی که من همسن توام فرزندم ! چشمک


حس تولدانه نوشت: امروز حس دویدن دارم ...نمیدانم چرا؟! دوست دارم بدون مقصد فقط بدوم و بدوم و بدوم !!!

 

 

ادامه دارد...
 

سورپرایز نوشت:

دوستانی دارم بهتر از برگ درخت...قلب ممنون از پیامها و کامنتها و این پست بسیار دلنشین و این پست بغل  و این پستچشمک خوشحال و بسیار خوشبختم که دوستان خوبی مث تک تک شما دارمقلب

بعدا نوشت:(92/9/17)

قرار بود اینجا عکسهای تولدم رو بزارم اما مث اینکه امسال قسمت نیست من و بابا شب تولدمون کنار هم باشیم! متاسفانه مادرجون حالش بد شد و بابا بردشون دکتر و ساعت 12شب برگشت خونه... شما هم از دیروز دوباره مریض شدی و کلی سرفه میکنیناراحت باباجون اینا و دایی مسعود و زندایی جون اومدن خونمون و مث هرسال کلی شرمنده مون کردنخجالت واقعا دستشون درد نکنهقلب

جای بابا خیلی خالی بود اما خب حال مادرجون خیلی مهمتر بود و وقت برای این جینگولک بازی ها زیادهچشمک

قربونت بشم که مدام میگفتی آخ جون تولد مامان جونی ِ خودمه قلب و همش منو میبوسیدی و میگفتی تولدت مبارک عسلمچشمکبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (58)

مامان احسان
16 آذر 92 8:51
سلام خواهر خوبم تولدت مبارک
مامان
پاسخ
ممنون معصومه جون
مامان احسان
16 آذر 92 8:55
کاش پیشت بودم و محکم بغلت میکردمو زاد روز تولدتو بهت تبریک میگفتم
مامان
پاسخ
ممنون خواهر جونمدوس ِت دارم
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
16 آذر 92 9:19
به بهههههههههههه سلام به دوست ِ عزیز و نازنینممممممممممممم چه روز ِ قشنگی ِ امروووووووووووز به به... چه صبح ِ زیبایی اون پست هم اصصصصلا قابل ِ تو رو نداشت، دوست ِ نازنینم . چون این پست رو گذاشتی، حال میکنم دوباره بهت تبریک بگم. پس; امــــــروز مـــــیلاد تـــــوســـت..... و مــــن نگـــرانـــم تبریکــــی بـــه تـــو بـــگویـــم که لایـــق تو نبـــاشد و فقـــط از تمــــام جــــمله هــــای زیبـــای دنیـــا برایــــت مینـــویســـم: مـــهربانم... دوســــتت دارم... مـــیلادت مـــبارک
مامان
پاسخ
سلاااااااااااام به دوست عزیز و نازنینم اول صبح خییییلی سورپرایزم کردی ممنونم دوست جونی ِ خودم الهی جانی بخدا
مامی کوروش
16 آذر 92 9:36
تولدت مبارک محبوبه جووونم ، انشا... صد و سه ساله بشی همکار نازنینم ؛))))
مامان
پاسخ
ممنونم فریما جون
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
16 آذر 92 9:38
I LOVE YOUUUUUUUUUUUUUUUU
مامان
پاسخ
me too
الهام مامان محیا جونی
16 آذر 92 10:15
عزیزم تولدت مبارک انشالله همیشه زنده باشی
مامان
پاسخ
ممنون الهام جون
مامان ایسان
16 آذر 92 10:34
تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر تولـــــــــــــــــــــــــــــــــــــدت مبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک دوســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتم مهربانم یک جهان قاصدک ناز به راهت باشد بوی گل نذر قشنگی نگاهت باشد و خداوند شب و روز تمام لحظات با همه قدرت خود پشت پناهت باشد
مامان
پاسخ
مرسی فرزانه عزیز
مادر کوثر
16 آذر 92 11:26
عزیزمممممممممممممممممممممم تولدت خیلی خیلی مباررررررررررررررررک بدو بیا بوس بده و بیا بغـــــــــــــــــــــــلــــــــــــــــــــــــــــــــــم
مامان
پاسخ
ممنون دوست جونی بگیــــــــــــــــــــر که اومــــــــــــدم
ندا
16 آذر 92 11:49
مبارک مبارک تولدت مبارک
مامان
پاسخ
ممنون ندا
تا ابددونفره
16 آذر 92 12:36
در سالروز میلادت تبریک دستان خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر هر جا که باشی دوستت دارم عزیزم
مامان
پاسخ
مرسی نسترن جون با پیامها و کامنتهات خیلی خوشحالم کردی عزیزم
تا ابددونفره
16 آذر 92 12:40
سلام عزیزم.خیلی متن فوق العاده ای بودچقدر قشنگ احساساتتو گفتی بازم می گم تولدت مبارک با صد هزار تا بوسه یه روز نباشی دوستم بی تو دلم می پوسه
مامان
پاسخ
سلام نسترن عزیزمممنون عزیزمچه ریتمیک نوشتی
مامان نیروانا
16 آذر 92 13:39
و چنان بیتابی، که دلت میخواهد بدوی تا ته دشت، بروی تا سر کوه تو چه سبزی امروز ... روزت مبارک دوست نازنینم. همیشه بهار باشی زاده ی آتش پاییزی
مامان
پاسخ
ممنون فریبای عزیز با این کامنت خاص و زیبا
مامان نازدونه ها
16 آذر 92 19:03
تولدت رو با بهترين ارزوها تبريك ميگم بانوي آذر انشالله تا هميشه سايه ي پرمهرت بر سر گل دخترمون مستدام باشه
مامان
پاسخ
یک دنیا ممنون عزیزم
مریم مامان سروش
16 آذر 92 20:28
تولدت مبارک مامان ۳ ساله
مامان
پاسخ
ممنون رفیق
مامان محمدرهام جون
16 آذر 92 22:52
متن زیبا مامان زیبا ددست ورفیق زیبا مبارک باد این همه زیبایی درسالروز میلادت زیباترین الههی 300ساله شید مادر ودختر همسن وسال ماه
مامان
پاسخ
ممنون سمانه جون.دوست خوب و زیبای من
تاابددونفره
17 آذر 92 0:18
دوستت دارم
مامان
پاسخ
منم دوسِت دارم عزیزم
مامان گیسو جون
17 آذر 92 0:44
تولدت مبارک بانو
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
سمانه مامان ستایش
17 آذر 92 1:13
وااااای محبوبه جووووونممن یادم رفته بود تولدتو تو وب دوست عزیزمون بودم که دیدم تولدتو تبریک گفته و واقعاااا ناراحت شدم که روز تولد دوست عزیزموووو یادم رفته واقعااااا شرمندم دوست جووووونم
مامان
پاسخ
این حرفا چیه عزیزم؟! من خودم هم یادم رفته بود تلویزیون گفت روز دانشجوئه یادم اومد تولدمه
سمانه مامان ستایش
17 آذر 92 1:14
تولــــــــــــــــــــدت مبااااااااااااارک محبوبۀ عززززیزم امیدوارم 130 ساله بشی دوست خوب و دوست داشتنیِ خودم
مامان
پاسخ
ممنونم سمانه مهربونم
سمانه مامان ستایش
17 آذر 92 1:17
واااای محبوبه چقـــــــدر قشنگ نوشته بودی...لذت بردم بخداواقعا متن قشنگی بود عاشق این جمله شدم "بهار زندگی من در خزان طبیعت تجلی یافته" عاااااشقتم دوست جونیِ 33 سالۀ نازنینم
مامان
پاسخ
ممنون مهربونممنم خیلی دوسِت دارم دوست جونی نازنینم
سمانه مامان ستایش
17 آذر 92 1:20
میگم درسته تولدته ولی نمیشه بیام و گیر ندم که چرا حس دویدن آخه؟یعنی هرکی 33سالش بشه حس دویدن پیدا میکنه؟ میگم حالا که میخوای بدویی بدو بدو برس به تهران همدیگه رو ببینیم خودتی تایید این کامنت با خودت محبوب جون آخییییییش دلم لک زده بود برا گیییییییر دادن
مامان
پاسخ
اصلا اگه این کامنت نبود صفایی نداشت تو و گیر ندادن؟!!! اصلا لذتش تو همینهعاشق همین گیر دادنهات هستم عزیزم خودمم نمیدونم چرا؟! دیدی که نوشتم نمیدونم چرا؟! اما یکی از دوستان یه کامنت داده که بی شباهت به حس من نیست : و چنان بیتابی، که دلت میخواهد بدوی تا ته دشت، بروی تا سر کوه تو چه سبزی امروز ...
مامان بنیتا
17 آذر 92 3:24
محبوبه جون تولدت هزاران بار مبارک عزیزم.....با آروزی بهترین ها برای تو بهترینم
مامان
پاسخ
ممنون گلناز عزیزم
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
17 آذر 92 7:54
و چنان بیتابی، که دلت میخواهد بدوی تا ته دشت، بروی تا سر کوه تو چه سبزی امروز ...
مامان
پاسخ
ای شیطوووووووون
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
17 آذر 92 7:56
مهربانــــــــــم تولـــــــــد تــــــــــــو تولد گل و نور و شبنم و پاکی است تولـــــــــد تــــــــــــو تولد شب و شقایق و شبنم است تولدت مبارک تولــــدت مبــــارک تولـــــدت مـــبارک بیا شمعا رو فوت کن که صــــــد سال زنده باشی تولد تولد تولدت مبارک ،مبارک مبارک تولدت مبارک بیـــــا شمـــعا رو فوت کـــن که صـــد سال زنــــده باشی تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبـارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک بیا شمعا رو فوت کن که صــــد سال زنده باشی تولــــد ت مبــارک تولـــدت مبــــــارک تــولد تولــد تولـــد تولدت مبارک الـــهی صد ساله شی نه صد وبیست ساله شی نه ۱٢٠سال کمه
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم منصوره عزیزم بابت اینکه تولدم رو تو وبت تبریک گفتی خیلی سورپرایزم کردی ممنونم دوست خوبم
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
17 آذر 92 8:28
نظری به خَــــصوصی لُــفدن...
مامان
پاسخ
خفه نشی فکر کردم چی شده چه اتفاق بدی افتاده! ولی واقعا سورپرایز شدم و کلی انرژی مثبت گرفتم خوشحالم که دوستان خوبی مث شما دارم و ممنونم ازتون
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
17 آذر 92 8:56
خفه نشم؟؟ هههه یادت رفته بود که آیکون های شکلک ِ من، همیشه واسه خصوصی معکوس ِ .
مامان
پاسخ
آره یادم رفته بود فکر کردم ببین چی شده اینجوری ناراحتی و دلت شکسته امان از دست تو!
علامه كوچولو
17 آذر 92 9:52
سلام خانومي باعرض شرمندگي بابت تاخير يك روزهتولدت رو صميمانه تبريك ميگم انشاءالله 90 سالگي دخترت رو جشن بگيرياگه گفتي اون زمان چند سالته؟ برات روزها و سالهاي خوشي رو ارزومندم
مامان
پاسخ
سلام عزیزم و ممنون بابت تبریکت والا طبق محاسبات خودمان همون 90 سال هستیم ماهم آن زمان! ممنونم عزیزم
منا مامان الینا
17 آذر 92 10:41
تولدت مبارک محبوبه دوست داشتنی آذری من! اصلا همه آذری ها رو عشق است !
مامان
پاسخ
ممنون منا جون تولد همسر عزیزتون و الینای دوست داشتنی هم مبارک عزیزم
ارغوان
17 آذر 92 12:22
چه جالب منم متولد آذرم...مبارکه محبوبه جون
مامان
پاسخ
اِ چه جالب! ممنون ارغوان عزیزم
تا ابددونفره
17 آذر 92 12:38
سلااااااام عزیزمآخی ما هم دوست داشتیم عکساتون و شادی هاتونو ببینیم و باهاتون شریک باشیمولی عیب نداره عزیزم ایشالا حال مادر جون زودی خوب بشه و به شادی و خوشی جشن بگیریداصلنم عجله نکن ماه آذر همش متعلق به خودته و چند روزی ازش باقی مونده ایشالا هر سال با شکوهتر..با دلی خوش و آرامش خاطر جشن بگیرید مهربوون
مامان
پاسخ
من به فدای تو مهربوووووووووووون
مامان گیسو جون
17 آذر 92 12:40
عزیز دلم لینکت کردم بوسسسسسسس
مامان
پاسخ
منم همینطور عزیزم
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
17 آذر 92 13:41
وااای تاییدش نکنیییییی ها!!!! یادم رفت تیک ِ خوصوصی رو بزنم ...
مامان
پاسخ
دیگه اینقدرم ضایع نیستم که رفیق جونی
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
17 آذر 92 14:01
وااای من که نگفتم تو ضایعی دور از جون من خنگم خووو تیک نزدم... بالاخره آدمی ِ و هزاااااااااااااااااااااااااااااااااااااار گیج بازی
مامان
پاسخ
ولی خداییش همیشه بگو چون ممکنه از دستم در بره و رفقا مث همیم
خواهرفرناز
17 آذر 92 14:36
تولد تولد تولدت مبارک میدونستی 33سال پیش فرشته ها داشتند گریه میکردند چون یکیشون کم شده بوده اغاز 34 سال زمینی شدنت مبارک الهی 1000ساله بشی دست های خالی مرا بپذیراما دلی پر از عشق به شما دارم
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مانی محیا
17 آذر 92 14:36
تولد سه سالگیت مبارک.. همسنیم پس... صد و بیست ساله بشی گلم
مامان
پاسخ
تشکر همسن عزیزم
مامان آیسو وآیسا
17 آذر 92 16:42
مبارررررررررررررررررکه انشالله 120 ساله شی دوست جوووونم
مامان
پاسخ
ممنون خانومی
شهرزاد مامان حسین
17 آذر 92 21:34
به به. تولد. محبوبه جون ما خانومها که از 18 دیگه بالاتر نمی آییم. ایشالله همیشه خوش باشی و در کنار دختر نازت، شاد
مامان
پاسخ
واقعا همینطورهممنون عزیزم
مرجان مامان آران و باران
17 آذر 92 22:11
تولدت مبارک عزیز دلمممممممممممممم با تاخیرررررررر ببخشید دیر اومدم ایشالا همیشه شاد باشیو لبت خندون دوست عزیزمممممممممممم
مامان
پاسخ
ممنون مرجان عزیزم.همین که با اینهمه مشغله بازم به یادمونی کلللللللی ارزش داره عزیزم
★ مامان آینده یه فسقلی ★
17 آذر 92 22:15
بیصبرانه منتظر دیدن عکس های جینگولک بازیتون هستم. ایشالا همه بیماران، علی الخصوص مادر جون مهری خوب بشن.
مامان
پاسخ
چون همسری نبود صفایی نبود و عکسی از جینگولک بازی هم نداریم ایشاله سری بعد جبران میکنیم ممنون مهربونم
الی مامی آراد
17 آذر 92 23:09
عزیزم تولدت مبارکککککککککککککککککککککککک انشالله سایه گرمت همیشه بالا سر دخترت و همسرت باشه
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
18 آذر 92 7:54
سلام صبح عالی بخیر
مامان
پاسخ
سلاااااااااااام صبح شما هم بخیر عزیزم
مامان احسان
18 آذر 92 8:52
سلام گل من صبحت بخیر
مامان
پاسخ
سلام عزززززززیزززززم صبح شما هم بخیر
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
18 آذر 92 10:03
ممنون که پست ما توی وبلاگت گذاشتی انشالله که حال مادر جون مهری هم خوب بشه محبوبه جون
مامان
پاسخ
من از تو ممنونم دوست خوبمممنون عزیزم
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
18 آذر 92 10:21
کلی غصم گرفت و کلی اشک توی چشام جمع شد خدا شفا بده
مامان
پاسخ
ببخشید ناراحتت کردم عزیزمممنون
تا ابددونفره
18 آذر 92 12:56
خصوصی عزیزم
مامان
پاسخ
مامان روژینا
18 آذر 92 20:54
ای جووووووووووووووووووووووووونم تولد دوست خوشگلم بوده ؟؟؟؟؟ بازم طبق معمول دیر رسیدم حالا خوبه تو عادت داری هاااحالا اینارو ول کن مهم اینه که برای تولدت رسیدم تولد تولد تولد محبوبه جونی مبااااارک
مامان
پاسخ
بله خب اگه سر وقت اینجا بودی جای تعجب داشت نه بابا شوخی کردم بهار جون هر وقت اومدی خوش اومدی شما اصلا بمون دی بیا بگو تولدت مبارک بازم من خوشحال میشم
مامان روژینا
18 آذر 92 20:55
بازم مبارکههههههههههههه
مامان
پاسخ
میخوای تلافی ِ دیر اومدنت رو بکنی چند باره تبریک میگی بابا همون یه بار هم قبوله رفیق
مامان روژینا
18 آذر 92 20:56
دوباره مبارکههههههههههههههههه
مامان
پاسخ
عجبا!
مامان روژینا
18 آذر 92 20:58
ایشاا... 1552 سال و 90 ماه و دو روز عمر کنی ای بابا کمه ؟بسه دیگه بدو بروووو
مامان
پاسخ
آخه 1552سال و 90 ماه و دو روز هم شد عمر؟ میخوای در عنفوان جوونی برم از پیشتون؟!
مادر امیرین
19 آذر 92 9:29
تولدت مبارک عزیزم... چه خوب که 30 به بعد و دوست داری.. البته منم دارم یه کمی بهش عادت میکنما...
مامان
پاسخ
بتدریج لذت بخش هم خواهد شد سمیرا جون
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
19 آذر 92 10:14
آره گلم. متوجه شدم که همسرتون نبودن. منظورم اون جینگولک بازی های آینده بود.
مامان
پاسخ
هی وای من باز سوتی دادم!
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
19 آذر 92 11:36
مبارک باشه عزیزم شرمنده دیر اومدم برا تبریک امیدوارم همیشه شاد سلامت خوشبخت باشی
مامان
پاسخ
دشمنت شرمنده باشه عزیزم ممنونم عزیزم
فرزانه مامان آرین مهر
19 آذر 92 11:41
دوست خوبم تولدت مبارک انشالله که 120 سالگیت رو همراه همسر وفرزندان نازنینت جشن بگیری دوست خوبم دیدی من ازت بزرگترم یک ماه
مامان
پاسخ
ممنون فرزانه جونمآره یک ماه و دو روز
مهرنوش مامان مهزیار
24 آذر 92 8:35
سلام عزیزم میدونم خیلی دیر شده اما تولدت مبارک. من بهتون اس دادم هم روز دانشجو و هم تولدتون رو اما الان احساس کردم شاید بدستتون نرسیده باشه. بازم هر دو مناسبت مبارک باشه عزیزم.
مامان
پاسخ
ممنونم مهرنوش جوناس ام است هم رسید عزیزم اما اونروز از بس سرم شلوغ بود متاسفانه نتونستم جواب بدم ببخشید کوتاهی از من بود خییییییییییلی لطف داری عزیزم
مامي كيانا
24 آذر 92 10:48
تولدت مبارك عسلم
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامي كيانا
24 آذر 92 10:55
چه خوب درباره يكانهايي كه به عمرمون اضافه ميشه نوشتي عالي بود ايكاش زودتر از اينها ميتونستم بيام و پيام تبريك بزارم ولي امان از بيماري و مشكلات بيشتر از يك هفته ست كه كيانا اصلا حال خوشي نداره الآن خيلي بهتر شده تب هاي شبانه كيانا منو ذره ذره آب كرد ديگه داشت كارش به بيمارستان ميكشيد ولي خدا به خير كرد و اين هم گذشت 10 روزي به خاطر بيماري كيانا از خونه بيرون نيومدم و يك لحظه ازش چشم برنداشتم الينا جونم چطوره؟ خدا ميدونه چقدر دلم واسه اينجا و دوستانم تنگ شده بود از اينكه اومدي و چندباري حالم رو پرسيدي ممنون ببخش كه نگرانت كردم همگي خوبيم بابام هم الحمدا.. بهتره ناراحت شدم از اينكه حال مامان جون مهري خوب نيست آرزوي سلامتي دارم براشون
مامان
پاسخ
مونا جون از بس به حضورت عادت کردم یه روزم که نباشی دلم میگیره چه برسه به غیبت طولانی.ممنون از تبریکت عزیزم خیلی ناراحت شدم که کیانای عزیز و مهربونم مریض شده بود الان خوبه خوب شده؟ دیگه مشکلی نیست؟ خدا همه بچه ها رو در پناه خودش حفظ کنه انشاله خدا رو شکر که باباتون هم خوبن عزیزم ممنون گلم
الهه مامان روشا جون
13 دی 92 1:21
بعد از دوماه تاخیر و با کمال شرمندگی تولدت رو تبریک میگم دوستم ایشالا 120 ساله بشی و در کنار همسرت و الینای عزیز و خانواده ی مهربونت زندگی خوب و خوشی رو داشته باشی نوشته ات خیلی خیلی زیبا بود عاشق تک تک جمله هاش شدم.
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم