الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

تولد یکسالگی

1391/7/3 13:50
نویسنده : مامان
939 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

چه زود گذشت این یک سال

عزیز دل مامان اومدن تو یه رنگ و بوی دیگه ای به خونمون آورده و عشق من و بابا رو دوچندان کرده هر دومون خیلی دوست داریم و همیشه بهترینهارو برای تو فرشته کوچولو آرزو میکنیم و دوش تا دوش کمکت میکنیم تا به مدارج بالا دست پیدا کنی


آش دندونی و تولد یکسالیگیتو یکی کردیم و یه جشن کوچولوی خونوادگی (خانواده مامان و خانواده بابا و نادیاجون که دخترعموی منه و از بچگی با هم بزرگ شدیم و خیلی بیشتر از یک خاله نداشته واسه تو و یه خواهر نداشته واسه من مایه گذاشته قلبخیلی دووست دارم نادیا جووون) و اما گزارش تصویری:

ای شکمو......کم نباشه!!!!!

محیا-مرتضی-الینا عسلی-علی-رضا

 

خیلی دووووستت دارم عشق من

 

 

 چند روز بعد از تولدت یه روز تو کالسکه ت دست میزدی و هی میگفتی ب ب لود /ب ب لود/ب ب لودت مباره   ،آخرشم محکم دست میزدی میگفتی هوووووووووووررررررررااااااا

یهو دیدم بابا با کلی ذوق و شوق منو صدا میزنه میگه ببین دخترم داره آهنگ تولد میخونه چه ذوقی کرده بودیم دوتامون از بس بوسیدیمت رنگ پوستت بنفش شد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهام
8 مهر 91 22:38
عزیزم داری دنبال داماد میگردی؟!!!