الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

سرماخوردگی!

1391/6/28 9:57
نویسنده : مامان
559 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان دیشب با اصرار زیاد خونه مادرجون خوابیدی و چون لباسات کم بود و خونه باباجون هم سردتر از خونه خودمونه سرماخورده شدیالان که سرکار هستم اصلا دل تو دلم نیست و حسابی نگرانت هستم از طرفی هم امشب جشن عروسیه دخترخاله بابا تو یه باغه که نگرانیه منو دوچندان کرده

امیدوارم هرچه زودتر حالت بهتر شه گل ناز من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آرزو مامان آرش
29 شهریور 91 9:27
سلام خانم گل خوبی؟ الینا عسلی خوبه؟؟ خوشحالم که وبلاگ آرش برای شما بانی خیر شده. نظر من را اگه میخواهی دو تا وبلاگ همزمان با یک نام و یک مدل درست کن و هر دو را با هم آپ کن که هر زمان خدایی نکرده با مشکلی روبرو شد آن یکی برقرار باشه. من برای آرش تو بلاگفا و پرشین بلاگ باز کردم و هر دو را با هم آپدیت میکنم. موفق باشی.