الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

گزارش نوروزی(1)

1392/1/6 14:11
نویسنده : مامان
1,221 بازدید
اشتراک گذاری

روز اول نوروز به رسم نیاکان سبزی پلو با ماهی پختم خوشمزه

      

لحظه تحویل سال 1392ساعت14:31:56بود و من دقیقا تا لحظه آخر دنبالت میدویدم تا آماده ات کنم و شما هم شانس من درست تو همون لحظات حساس شوخیت گرفته بود و مدام فرار میکردی و شکلک درمیاوردی و موهاتو بهم میریختی تا لج منو دربیاریاسترس اما اگه تو لجبازی من از تو لجبازترممنتظر بابا جان هم که خداوند خیراشان دهاد خوووووووونسرد تو خونه قدم میزد و سوت میزد و نظاره گر کل کل من و شما بودعینک و من با دیدن چهره سرشاااااااااااااااار از آرامش ایشان اینگونه بودمعصبانی

و خلاصه که با سال 91و تموم خاطرات تلخ و شیرینش خداحافظی کردهبای بایو جناب مار ...سال1392 رو با یک دنیا امید و آرزوهای خوب و بلند تحویل گرفتیمبغل

            

             

  

بعد از تحویل سال و گرفتن عیدی از آقای پدرچشمک پریدیم خونه باباجون چشمک و اونجا هم کلی مستفیض شدیم و عیدی باران شدیم شما هم علاوه بر هدایای نقدی صاحب لباس و یه اسباب بازی حباب ساز باحال هم شدیچشمک

  

                    

بعدش رفتیم خونه بابابزرگ من و از اونجا هم پیش به سوی خونه مادرجون(مامان بابا) و شام اونجا بودیم و با عمه جون و همسرش و مادرجون رفتیم چند جا عید دیدنی

        

(این عیدی عمه سمیه و همسرش به کل اقوام بود که خودشون این گل قاشقی رو تو گلدونای کوچیک کاشته بودند و من از این ایده شون خیلی خوشم اومدقلب)

و آخر از همه هم رفتیم خونه عمه عالیه و شب اونجا خوابیدیم.

         

                               الینا و پسرعمه ها(رضا و مرتضی)

  

رضا در حال پذیرایی از الینانیشخند

       

اظهار عشق شدید الینا به پسر عمه جوننیشخندقلب

          

اینم الینا و سفره هفت سین زن عمو جون(چون محیا جون مریض بود خواب بود و شما تنها عکس انداختی):

         

 

فردای اونروز هم آشخانه بودیم و بعد از ناهار برگشتیم بجنورد و رفتیم دیدن مامان بزرگ من

        

      

     

ادامه گزارش نوروزی رو تو پست بعد مینویسم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (47)

خانومي
6 فروردین 92 20:28
سلام عزيزم..چه عكساي خوشگلي...الينا چقدر ناز شده تو اين لباسها...خيلي دوسش دارم........ميگم به چهره همسرت هم مياد آروم و خونسرد باشه...اما خداروشكر...مرد خونسرد بهتر از مرد عصبيه...والا

ميبينم كه شما هم خانوادگي اهل رسم و رسوم و هفت سين چيدن هستين...خيلي خوشم اومد...

سلام خانومی...لطف داری عزیزم...آره خونسردی خوبه اما نه تا حدی که تو رو عصبی کنه
آره من بی نهایت به رسم و رسوم باستان و نیاکان علاقمند و پایبند هستمالبته به شما که نمیریسیم با ذوق تمام سبزه بزاریم و ...
یادگاری سارا ( مامان کیانوش)
7 فروردین 92 2:18
سال نو مبارک... ببخش که دیر تبریک می گم ... من هنوز گرفتار جا به جاییم هستم و تا همین امشب نت نداشتم دوستم .... روی ماه الینای قشنگم رو ببوس ... امیدوارم سال خوبی براتون باشه

سال نو بر شما هم مبارک سارای عزیزم.انشااله زودتر کارات تموم شه دوست جون...ممنون عزیزم
مامی کوروش
7 فروردین 92 8:41
اول اینکه از دیدن روی ماهت بسیار خوشحال شدم محبوبه جون , عکس سه نفری تون رو بسیار دوست می دارم ... می بینم دم ِ سال تحویلی کلی دویدی پس نتیجه می گیریم تا اخر سال باید دنبال وروجک خانوم بدو بدو کنی . اون تیپ و لباسش منو کشته اخه !

ممنون دوست خوب منآره واقعا به نکته جالبی اشاره کردی فکر ککککککککککن من کل سال در حال دویدن دنبال الیناجونی مرسی عزیزم...به تیپ شازده پسرمون که نمیرسه
مامان احسان
7 فروردین 92 10:00
سلام خواهری قربون روی ماهت گلم خانوم خوش سلیقه دوستت دارم و ممنون که عکسهای زیبات رو گذاشتی تا من روی ماهتو ببینم الینای گلمو ببوس

سلام عزیزمخدا نکنه خوشگل خانومممنون که اینقدر به من لطف داری بوووووووووووووس برای معصومه جون و احسان گلم
مامان احسان
7 فروردین 92 10:02
راستی شما هم سر کار میرید من که فقط امروز رو اومدم دیگه از هفته بعد مرخصی هستم
مامان احسان
7 فروردین 92 10:42
سلام گلم نه جایی نمیریم ما معمولا اردیبهشت میریم مسافرت عقده همسرم اینه که الان شلوغه البته خودم هم باهاش موافقم . راستی عکسهای منو مگه ندیدی ؟ تو پستهای قبلی مخصوصا عکسهای شمال و مکه برای اسفند و اردیبهشت پارسال عکسهام هست

مامان احسان
7 فروردین 92 10:45
راستی چقدر لباس الینا خوشگله مبارکش باشه

مرسی معصومه جون
ارغوان
7 فروردین 92 12:18
عجب اظهار عشقی چه بوسی میکنه!!!

آره ارغوان جون...تورو خدا بچه های این دوره رو داری؟!!!!

هلسا
7 فروردین 92 12:24
سلام محبوبه ی عزیزم
خوشگل خانوم ممنونم از حضورت و مرسی از لطفت
این دختر شیطون دیگه اوجه بازیگوشیاشه و نشون دادان صبر مامانیِ مهربونشه
محبوبه جونم فرزندان اون چیزی نمیشن که ما میخوایم اون چیزی میشن که ما انجام میدیم
اگر خودتون بانشاط و باانرژی مثبت باشید مطمئنا الینا هم همینطور خواهد بود

سلام هلسا جون
خواهش میکنم عزیزم
با نظرت کاملا موافقم بچه ها دقیقا آیینه رفتار ما بزرگترها هستن و به نظر من هم اگه میخوای کودکت اونی بشه که آرزوشو داری باید تغییر رو از خودت شروع کنی

مامان محمدرهام جون
8 فروردین 92 1:26
همه چیز عالی وشاد بود ،خاطرات زیبایی بود،سفره هفت سین با یک فرشته وتقویم نازش،دیدار بزرگترها،هدیه ها وعیدیها،هدیه عمه وبوسه گرم وپرمحبت مادربزرگ همه زیبا وعالی بود.همیشه شاد وپیروز باشید

مرسی از این ریزبینی و وقتی که برای خوندن مطالب میزاری دوست خوب و مهربونم
بوووووووووووووس برای سمانه جون و محمدرهام قند عسلم
مامان محمدرهام جون
8 فروردین 92 1:27
محبوبه جونم چهره ات خیلییییییییییییی به دلم نشست دقیقا با تصورم یکی بود زیبا ومهربون،عاشقتونممممممم

سمانه جون خیلی به من لطف داری عزیزمما هم عاااااااشق شما و محمرهام جیگرطلای فشن هستیم
مامان بنیتا
8 فروردین 92 3:16
عزیزم خسته نباشین از دید و بازدیدهای عید..امیدوارم تا الان حسابی خوش گذشته باشه بهتون
فدای الینای مهربونم با این لباس عید قشنگش

ممنون گل ناز مهربونم
خدا نکنه عزیزم.ممنون از این همه لطف
هلسا
8 فروردین 92 11:59
سلام محبوبه جونم
ممنونم از حضورت،کاملا درست میگی،باهات موافقم و لذت میبرم از این طرز فکر آزادت


سلام هلسای عزیزم
خواهش میکنم وممنون دوست خوبم
مامی امیرین
8 فروردین 92 12:12
سلام محبوبه جون.
خوشحال شدم از اینکه خدتم در کنار همسرت و دحتر گلت دیدم.
امان از دست خونسردی این مردا!!! همسر منم دقیقا همینطوره و منو کلی عصبانی میکنه
امیدوارم سال خوبی در پیش رو داشته باشید

سلام سمیرای عزیزم
ممنون عزیزم.من هم مشتاق دیدار روی ماه شما هستم
جالبه که من هم همسرم خونسرده هم بابامینی همینجوری از بچگی باید از خونسردیه مردهای زندگیم لجم بگیره
ممنون عزیزم برای شما هم سال خوبی رو آرزو میکنم
مریم (مامان آرینا)
9 فروردین 92 14:54
عزیزم عیدتون مبارررررررک سالی سرشار از شادی و سلامتی براتون آرزودارم

ممنون مریم جون و همچنین
مامان دینای
9 فروردین 92 20:35
سلام دوس گلم
سال نو مبارک همیشه به شادی

سلام عزیزم
مرسی عزیزم همینطور شما
محبوبه
9 فروردین 92 22:05
سلام عزیزم. سال نوتون مبارک.
الهی همیشه خوش و شاد و خندون دور هم باشید.
خوشحالم روی ماهتو دیدم.
می بوسمتون.

سلام محبوبه جونسال نو بر شما هم مبارک
ممنون از دعای قشنگت ...همینطور شما عزیزم
مرسی دوست خوبم
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
10 فروردین 92 1:02
سلام محبوبه جون و الینای عزیزم.سال نو رو بهتون تبریک میگم امیدوارم سال خوب و خوشی رو توام با موفقیت های روز افزون پیش رو داشته باشید
محبوبه جون از دیدن روی ماهت خیلی خوشحال شدم.
هفت سینتونم خیلی خوشگل بود.آفریننننننن

سلام الهه عزیزم.سال نو بر شما هم مبارک و با آرزوی بهترینها برای شما
ممنون الهه جونلطف داری به من عزیزم
سارا مامان آرام
11 فروردین 92 12:39
دوست نازنینم سالی سرشار از خوشبختی و موفقیت برایت آرزومندم ، سال نو مبارک

ممنون سارا جون.من هم بهترینها رو برات آرزو میکنم
مامان شایان و کیان
13 فروردین 92 20:35
ای جونمممممم
چقدر خانم کنار سفره هفت سین نشسته
خدا حفظش کنه

به زور نشوندمش!!!
ممنون عزیزم
مهسا مامان کیارش
13 فروردین 92 21:38
همیشه خنده رو لباتون باشه و همیشه واستون عید باشه و عیدی بگیرین

ممنون مهسا جون
منا مامان امیرسام
14 فروردین 92 2:25
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* سال نو مبارک *•~-.¸,.-~*............
هلسا
14 فروردین 92 13:10
سلام محبوبه ی عزیزم
داوران مسابقه 2تاشون جز آرایشگرن و گریمورهای بزرگ هستند و 3 تای دیگشون جز دکترای جراح پلاستیک و زیبایی بودن
آره برای تک تک افرادی که شرکت کرده بودن نظر میدادن و تنها یک قسمت صورت انتخاب میشد پیر و جوان و بچه هم شرکت کرده بودن.
بعد به همه هم به انتخاب خودشون یک عروسک بزرگ جایزه میدادن میدادن
تو وبلاگمم پاسخت رو دادم شاید سؤال بعضی از دوستان هم باشه
امیدوارم که روح مادرت با آرامش ابدیت مانوس باشه و مطمئنم که روحش همیشه کنارته

ممنون از توضیح کاملت عزیزم.در مورد مامانم هم ممنون و من هم همیشه اونو کنار خودم حس میکنم حتی همین الان که دارم پاسخ کامنت پرمهرتو میدم

محبوب
14 فروردین 92 15:26
سلام عزیزم
سال خوبی باشه براتون
چه عکسای قشنگی
خیلی خوشحال شدم از دیدن روی ماهت
الینا رو ببوس
تا بعد

سلام عزیزم
ممنون
لطف داری عزیزم
صفورا مامان آوا
15 فروردین 92 10:49
به به چه کردییییییییییی محبوبه جوونبا اون سبزی پلو و سفر ههفت سین قشنگ که الینا جوونم باهاش ست کرده فدای این دختر شیرین با اون لباس قشنگش
سال نوتون مبااااااااارک

مرسی عزیزم از دقت نظرت...خدا نکنه صفورا جون...
ممنون.سال خوبی داشته باشی
مامان رضا جونی
15 فروردین 92 16:15
می بینم که اونجا هم مراسم ماچ و بوس به شدت برقراره

آره بابا شدیدافرقی هم نمیکنه هر چی بگی من سرماخورده ام بازم ماچت میکنن
محمد
16 فروردین 92 9:26
سال خوبی رو براتون آرزومندم. شادباشیدوسلامت با تبادل لینک موافقید ؟
بابای روشا
16 فروردین 92 11:33
به به الینا خانوم خوشگل
سال نو مبارک
معلومه که حسابی عید بهت خوش گذشته و کلی هم عیدی بهت رسیده. امیدوارم سال جدید برای تو و خانواده ی مهربونت پر از شادی و سلامتی باشه
لباست هم خیلی خوشگله

سال نو بر شما و روشای ناااااااااز هم مبارک عموجونمرسی از دعای کامل و قشنگتون همچنین برای شما
ممنون عموجون
مامان روژینا
16 فروردین 92 23:45
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چقدر دلم تنگیده بووووووووووووووووووووود الهی من فدات شم که ماه بودی و با این لباس خوشگل ماه ترم شدی می بینم بازار عیدی و کادو گرفتنم داغ داغه ایشاا... سال خوبی داشته باشی عشق خالههههههههه
و اماااااااااااااااااا...
به به ببین چه دوست نازی دارم من بابا چهره مهربون و دلنشین خیلی خوشگلیا پس بگو دخملمون به کی رفتهبه هر حال من که شدیدا با دیدنت خوشحال شدم اینم یه بوس برای این مادر و دختر خوشگل

مررررررررسی خاله جون عزیزمما هم بی نهایت دلتنگتون بودیم
بهار جون بازم مث همیشه به من لطف داری دوست خوبمخودت خوب و مهربونی و ماهی که همه رو مث خودت میبینی عزیزم
بووووووووووس داغ عید برای بهار عزیزم و روژینای نازخودم
مریم مامان کیارش
17 فروردین 92 0:00
سال نو مبارک مامانی مهربون و الینای ناز
چه گزارش خوب و کاملی . عکسها هم خیلی قشنگ بودن

سال نو بر شما هم مبارک عزیزممرسی مریم جون
مامان احسان
17 فروردین 92 9:04
سلام خواهری خوبی سلامتی الینای ناناسم خوبه خوش گذشت ؟

سلام ناز من ممنون خوبیم.شما چطورید؟خوش گذشت تعطیلات و مرخصی؟
مامان احسان
17 فروردین 92 9:05
سلام صبح زیبای بهاریت بخیر

سلام عززززززززززیزم صبح بهاری شما هم بخیر
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
17 فروردین 92 12:40
کیف کردم از دیدن سفره های هفت سین، عیدی ها و این همه محبت و عشق ...

و

البته از دیدن روی ماه شما به وجد اومدم ...

امیدوارم همیشه در کنار خانواده عزیزتون، خوب و خوش و از همه مهمتر سلامت باشید.



مرسی عزیزمامیدوارم جمع دو نفره شما هم امسال بشه سه نفر
مامان بابای الیسا
17 فروردین 92 15:45
بازم سال جدیدو بهتون تبریک میگم وبهترینهارو براتون آرزو میکنم . وروجک عجب آتیشی سوزوندیا گناه داره این مامانی گلت محبوبه جون چه غذایی هم پختی معلومه خیلی خوشمزه شده نوش جونتون. خیلی خوشحال شدم دیدمت دوستم چه دوست داشتنی و خوشگلی ماشااله چه عیدی جالبی

ممنون الهام عزیزمآره دم عیدی کلی حرصمو درآورده بود وروجک شیطون بلاجات خالی عزیزملطف داری الهام جون
نیلوفر
17 فروردین 92 16:30
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ ▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒ ▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ ▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒ ▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒سلااااااااااااااااااااممممممممم سال نو مبارک مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اپییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم
خاله ی امیرعلی
17 فروردین 92 19:51
ماشالا ب الینا جون چ نازه با لباسای خوشملش.. پس حسابی ب الینا خوش گذشته؛ ی سره اینور اونور بوده..
راستی وب الینا جون رو ک میخوندم 2تا وجه اشتراک پیدا کردیم؛ اسم منم محبوبه ست و همشهری هم هستیم باهم..(:

ممنون عزیزم.جدا؟چه جالبخیلی خوشحال میشم بیشتر با هم آشنا شیم عزیزم
امیر علی پسر اژدها سوار
17 فروردین 92 21:20
سلام مامانی عزیز ما با 3 آپ جدید اومدیم منتظر نظرات زیباتون هستیم
مامان کیان کوچولو
18 فروردین 92 1:16
عزیزم چه روزای قشنگی
همیشه شاد باشید

ممنون دوست جون
سمانه مامان ستایش
18 فروردین 92 5:03
سلام محبوبه جون.خوبی؟الیناجون خوبه؟امیدوارم که تعطیلات بهتون خوش گذشته باشه.
اول بگم که خیییییلی خوشحال شدم چهره تو دیدم دوست جونحالا دیگه میدونم با کی طرفمچهرت خیلی مهربونه.الیناجونم که کپی خودته
گزارش نوروزی هم خیلی باحال بود.منتظر بقیه گزارش هستم
برای الینا جونم با اون سارافون خوشگلش

سلام سمانه مهربونممنون ما خوبیم و تعطیلات هم خوب بود مرسی عزیزمخیلی دلتنگت بودیم خانومیعجبپس هنوز دنبال تسویه حساب هستی اونم تو سال جدید که دیگه باید کاستی هارو فراموش کنیبابا بی خیال سمانه جون مگه بارداری بده خب؟اتفاقا آرزوی من برای سال جدید شما همینهیه همدم واسه ستایش جونم
الینا اولش که دنیا اومد همه میگفتن شبیه باباشه اما الان نظر همه عوض شده
مرسی سمانه جون عزیزم دوست خوب من
مامان نیروانا
18 فروردین 92 9:23
سلااام،
به به، چه الینای نازی، چه هفت سینای قشنگی، چه خونواده ی گرمی!
چهره ی دوست داشتنی و گرمت رو هم که دیدم حظ کردم. مرسی از عکسها و خاطرات قشنگ. میبوسمت محبوبه جون همیشه شاد و تندرست باشین الهی

سلام فریبا جونممنون از لطفت عزیزم
و ممنون از دعای قشنگتبووووووووس برای نیروانای ناز
مطهره
18 فروردین 92 12:54
سلام دوست جونی سال نوت مبارک باشه

چه گزارش باحالی بود.عیدیاتم مبارک
بابا خودتم که خیلی نانازی

مرسی مطهره عزیزم.به من لطف داری گلم
سمانه مامان ستایش
18 فروردین 92 16:57
من دوباره اومدمقربون الیناجونم برم که انقد با محبته دخملمون با اون اظهار عشق شدیدمن یجورایی نگران گردن پسرعمه شدم
محبوبه جون پدر مادرم اصالتا اصفهانی هستن،بیشتر اقواممون هم اونجان.حالا با اصفهانی ها چیکار داری؟
چه جالب منم برای الینا جون چندتا همدم آرزو کردم که جمعتون حسااابی جمع بشه

خووووووووووش اومدی عزیزمخدانکنه عزیزم آره واقعا بدجوری اظهار عشق میکنه به رضااون طفلک هم صداش در نمیومد با اصفهانی هاکاری ندارم دوسشون دارم چون خانم عموم اونجاییه و خیلی باهم رابطه خوبی داریم
عجبچند تا همدم واسه الیناخب دارم واست
مامان احسان
19 فروردین 92 10:55
خصوصی رو کجا میدیدیم یادم رفته
مادر کوثر
19 فروردین 92 11:44
سلام سلام
چه پست باحالی
چه عسای متنوعی
این پست رو تو تعطیلات با گوشی دیده بودم ولی فرصت نظر گذاشتن نبود
منم چند تا از این گلهای برگ قاشقی رو از مامان گرفتم و آوردم تهران

سلام سلام عزیزم
مرسی که همیشه به یاد ما هستی عزیزمآره گل رو خیلی دوست دارم
زهره جون
29 فروردین 92 9:24
ناز بشی الینا خانم
قدر مادربزرگتو بدون خانمی .. دلم تنگ شد برای مادربزرگم

واقعا بزرگترها نعمتی هستن برای ما
باران(عاشقانه باتو بودن)
1 خرداد 92 14:51
همیشه خوش باشید و در جمع خانواده سر بزنید خوشحال میشم