الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

سالگرد ازدواج

1392/1/23 22:25
نویسنده : مامان
3,459 بازدید
اشتراک گذاری

با توجه به اتمام مرخصیهای سال91 ، هفته پیش اولین جلسه ای بود که رفتم دانشگاه(بعد4هفته از شروع کلاسهانیشخند) از بابا تشکر میکنم که علیرغم اینکه کلاسهاش تموم شده و فقط باید رو پایان نامه کار کنه مرخصی گرفت و منو رسوند دانشگاهقلب شما هم این دو روز رو کمپلت خونه باباجون بودی و کلی خوش گذرونده بودین چشمک اما من و بابایی تو مسیر مدام یاد شما میکردیم و ترانه های مورد علاقه ت رو گوش میدادیمقلب تایم اضافه بین دو کلاس هم رفتیم مسیر ابشار کبودوال دور زدیم هوا بارونی بود و بسیار رویایی قلب

با توجه به اینکه23فروردین سالگرد ازدواجمون نزدیک بود کلی لاو ترکوندیمقلبچشمک و همونجا بابایی اونقدر دلتنگ ثمره عشقمون شد که همونجا با خونه باباجون تماس گرفت و گوشی رو گذاشت رو آیفون و باهات صحبت کردقلبوشما هم تو دلبری واسه بابا کم نزاشتی عزیزمقلبقربون اون صدای نازت و اون صحبت کردن خوشگلت بشم منقلب

                

پنجشنبه بلافاصله بعد از اتمام کلاس سریع بسمت بجنورد حرکت کردیم تا به دوره دایی ها که خونه مرضیه جون(دختردایی من)بود برسیم و علیرغم خستگی راه کلی بهمون خوش گذشتقلب

         

الینا و ماهان در لحظه های اولیه دیدارنیشخندشایان هم بود اما واسه عکس همکاری نکردناراحت(آثار بیماری و لاغری تو چهره دخترم کاملا هویداستدل شکسته)

مطابق معمول دوره دایی ها عملیات خوانندگی و رقص و بازی پانتومیم اجرا شدلبخند

عکسها در ادامه مطلب

 

حمید آقا (همسر طیبه جون دختردایی من) در حال هنرنماییچشمکبابا هم در نقش تدارکات  و نگهدارنده میکروفون برای آقای خواننده و تعریف و تمجید و تبلیغات بودنیشخند که محسن آقا(جناب صاحبخانه محترمچشمک ) به داد دست بابا رسید و حقیقتاً میزبانی رو به نحو احسن بجا آوردقلب

اینم دخملی من که تو اوج شلوغی و شادی و شعف به دنبال کسب علم و دانش و خلق آثار هنریهچشمک

البته نا گفته نمونه که دایی حسین و دایی علی خواننده های کلاسیک مجلس بودند که اونقدر غرق در لذت به  هنگام اجرای کنسرتشون بودم که فراموش کردم عکس بگیرمنیشخند

الینا و دایی حسینقلب جالبه که خیلی دوسشون داری و گاهی اوقات تو خونه یهو میگی مامان زنگ بزن من با دایی حسین صحبت کنم و تلفنی کلی با هم لاو میترکونیدقلباون شب هم قبل رفتن بخاطر بیماری کسل بودی و گریه میکردی میگفتی نمیام که من با یک جرقه در ذهن با دایی جون تماس گرفتم و تا پشت تلفن گفت بیا من منتظرتم، سریع لباس پوشیدی و اومدیقلب

الینا و دایی علی جونقلب که تو مهمونی کلاً بغل دایی جون بودی حتی موقع رقصقلبو کلاً خیلی واسه دایی جونهای من دلبری میکنی عزیزمقلب

اینم مهدی(پسردایی علی)در حال اجرای پانتومیمقلب

ضمنا بعد از همه این مراسمات خاص، منتخبی از فیلمهای عروسی و مراسمات و مسافرت مرضیه جون رو تماشا کردیم و تا 2صبح اونجا بودیمزبانو کلی خوش گذشتقلب

اینم ماهان که دیده همه مشغول لهو و لعب هستند نیشخندو ظرفها نشسته مونده خودش دست بکار شدهنیشخند

جمعه هم به مناسبت سالگرد یکی شدن من و بابا، بابایی ما رو شام دعوت کرد بیرون و سه نفری این شب عزیز رو جشن گرفتیمقلب

خدایا ممنونم بابت تمام این خوشی ها و خوشبختی که به من دادی امیدوارم لایقش باشم و همیشه شکرگزار تو باشم معبودمقلبقلبقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (37)

نرگس مامان باران
24 فروردین 92 16:58
ایشالا همیشه شاد باشید

ممنون عزیزم
هدی مامان مه نیا
24 فروردین 92 16:58
سلام عزیزم سالگرد شروع عشقتون مبارک
انشالله همیشه زیر سایه خدای مهربون خوش باشید.

سلام دوست جونم.ممنون عزیزم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
24 فروردین 92 19:41
سالگرد ازدواجتون مبارک...

چه پست ویژه و منحصر به فردی شده ...

خیلی خیلی خوشم اومد خانومی...

به به ... خودتون هم که هستید تو عکس ها ... من فهمیدم

چه باحاله این کنسرت و اینا که تو خونه و توی جمع فامیلی برگزار میشه...

الینا گلی هم امیدورام هر چه زودتر خوب بشه، تپل مپلی بشه تا مامانیش و ما ذوق کنیم.

ممنون دوست جونی
ههههههه اشتباه نمودی عزیزم من تو عکسها نیستم اون سولماز(زن داداش و دختر عموم) و دخترداییم هستن که البته هر دو شبیه منن
باحالو خوب اومدی تازه یه بار از یک کنار همه رو مجبور به خوندن کردن حتی مامان بزرگ طفلکم
مرسی از دعای قشنگت عزیزم
خاله ی امیرعلی
24 فروردین 92 20:11
به به چ مهمونیِ خوبییییییییییییی..
حتما کلی خوش گذشته..
راستی سالگرد ازدواجتون هم مبارک..

ممنون عزیزم خیلی لطف داری
سمانه مامان ستایش
26 فروردین 92 2:04
آفرین محبوبه جون که بعد از 4 هفته یه سری به دانشگاه زدیالبته ما که متوجه نشدیم واسه تنها بودن با آقای همسر دانشگاهو بهونه کردی
واااای من خیییلی این جمع های صمیمی تونو دوست دارم.خیلی خوبه که انقدر با هم خوبین و دور همید.انشالا که همیشه جمعتون برقرار باشه.
الیناجونمو ببین که اون وسط ریلکس نشسته داره اثر هنری خلق میکنه
برای الینا و مامانی

واقعا خیلی ضایع بود و استادا کلی تعجب میکردن و میگفتن هنوزم نمیومدیااااای کلک فهمیدی؟!!!!
مرسی سمانه مهربون و بااحساسم

بوووووووس و عشق برای سمانه عزیز و ستایش جووونی
سمانه مامان ستایش
26 فروردین 92 2:05
سالگرد یکی شدنتون مباااااارک محبوبه جوووون
امیدوارم 120 سال در کنار هم با عشق زندگی کنید

ممنون سمانه عزیزم
الهام مامان محیا جونی
26 فروردین 92 9:24
عزیزم سالگرد ازدواج تون مبارک باشهایشاالله به پاهم پیر بشید

مررررررسی الهام عزیزم
مامی امیرین
26 فروردین 92 10:06
سلام عزیزم.
سالگرد ازدواجتون مبارک.
ماشالا خیلی اهل لاو ترکونی هستی با همسرت.
همه لحظاتتون خوش.

سلام سمیرا جون
ممنون عزیزم

مرسی گلم
هلسا
26 فروردین 92 11:25
سلام محبوبه ی عزیزم
ممنونم از لطفت و مرسی از این همه محبت دوست خوبم
چقدر آپ کردی و من نبودم
ما رو ببخشید
امیدوارم همیشه به شادی و تفریح باشید عکسها و ثبت خاطرات مثل همیشه فوق العاده بود
دختر شاهزاده ی پدرشه منم برای پدرم خیلی لوسم

سلام هلسای ناز
اختیار داری عزیزم
ممنون عزیزم
دقیقا همینطوره.من هم واسه بابام همینطورم
مامان احسان
26 فروردین 92 12:25
سلام خواهری مبارکه .ما خوبیم فقط توی اداره سرم خیلی شلوغه راستی دانشجوی چه رشته ای هستی

سلام جیگرطلاپس یه خداقوت جانانه به معصومه عزیزمارشد مدیریت دولتی میخونم
مطهره
26 فروردین 92 12:57
چه پست مهربون و عشقولانه ای
سالگرد ازدواجتون هم مبارک دوست جونی.
همیشه به جشن و شادی باشی گل بانو


مرسی مطهره جونم
زهرا _ مامان مریم گلی
26 فروردین 92 13:17
سلام عزیزمممم...ممنونم که سر میزنی و منو شرمنده میکنی عزیز....


سالگرد ما هم امروزه 26 فروردین...

الهی خوشبخت باشین همیشه...تبریککککک

خوشحالم که بهتون خوش گذشته والا من خودم از این عکسا و نوشته ها انرژی گرفتم تو که خودت اونجا بود چقد کیف کرده باشی....جووووووووونم...فداتتتتتتتتت...بووووووووووس

سلام زهرا جون.اختیار داری عزیزم دشمنت شرمنده باشه
چه تفاهمی...سالگرد ازدواجتون مبارک
ممنون عزیزم لطف داری گلم
الی مامی آراد
26 فروردین 92 13:24
به به چه مجلسی بوده معلومه حسابی بهتون خوش گذشته الهی همیشه شاد باشی

ممنونم عزیزم
مامان بنیتا
26 فروردین 92 14:42
محبوبه جووونم سالگرد ازدواجتون مبارک..ایشالا همیشه خوشبخت و سلامت در کنار همسر و الینای نازم زندگی کنین
قربونه گل دختر بشم که مریض شده بوده

ممنون گل ناز مهربونخدانکنه عزیزم
مامان بنیتا
26 فروردین 92 14:45
به به چه مهمونی باحالی ایشالا همیشه همین طور خوش باشین دوستم

مرسی عزیزم
مامان بابای الیسا
26 فروردین 92 16:34
محبوبه جون دانشگاهم خوب بهونه ای هستش واسه با هم بودن مگه نه سالگرد ازدواجتونم بهتون تبریک میگم و امیدوارم همیشه در کنار هم شادو سلامت باشید

آره دیگه با ایم مشغله های این دوره زمونه مگه اونجا با هم باشیمممنون الهام جون
مامان شایان و کیان
26 فروردین 92 20:09
ای جونم. چقدر بامزه است این دخملی. سالگرد ازدواجتون مبارک. همیشه به خوشی و مهمونی

ممنون عزیزم
همچنین شما گلم
بهاره مامان ونداد
27 فروردین 92 1:33
وای خدا مهمونی باحالی بوده ها
عزیزم الینا چه طوره بهتر شده ارزو میکنم همیشه سلامت باشه

مرسی گلم
الینا همچنان سرفه میکنه و جدیدا گلاب به روت اسهال هم شده واسه همین دوباره بردمیش دکتر و آزمایش نوشت الان منتظر جوابیم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
27 فروردین 92 1:48
آخه اونجوری که سولماز خانوم نشسته کنارِ الینا، ما فکر کردیم شمایی... حرکتش فوقِ مادرانه ست

حالا خیلی هم فرقی نداره...

من و شما و سولماز نداره که، همه مون مــونثیم

عزیزم سولماز هم دخترعمومه هم خانم داداشم و خیلی باهم صمیمی هستیمضمناً صبحها که من سرکار هستم الینا پیش بابااینا و گاهی هم سولماز هستش و خیلی دوسشون داره و احتمالا سولماز هم از بس الینارو نیگه داشته حس مادرانه گرفته بنده خدا
آره دیگه فرق نداره میگم میخوای یه چند روزی هم زحمت نگهداری الینارو شما بکشیای بابا دوست جون چرا ناراحت میشی؟من و شما و سولماز نداره که

مامان محمد فاضل
27 فروردین 92 8:59
سالگرد ازدواجتون مبارک

ممنونم عزیزم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
27 فروردین 92 12:04
من همیشه از نگه داریِ نی نی های دیگران، فراری ام...

مسئولیت داره والااااااااااا ...

راستی، میشه بدونم منظورت دقیقا از " محافظ کار" چی بوده؟!

نه بابا الینا دخمل آروم و حرف گوش کنی هستش تعارف نکن دوست جون
میام وبت
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
27 فروردین 92 23:25
خب به سلامتی .مبارک باشه شروع کلاسها تو سال جدید.موفق باشی دوستم.
سالگرد ازدواجتونم تبریک میگم.امیدوارم همیشه در کنار همسر گرامی و الینای عزیزم زندگی خوب و خوشی رو داشته باشید
خدا رو شکر که مسافرت بهتون خش گذشته.مراسم مهمونی هم خیلی جالب بود.کلا هر جا آهنگ و قر باشه آدم بهش خوش میگذره
ببوس دخملی رو

ممنون الهه عزیزمبوووووووووس برای روشا گلی
مادر کوثر
28 فروردین 92 8:54


سالگرد ازدواج و لاو ترکونی مبارک

همیشه به شادی و گردش


ممنون دوست جونم
خانومي
28 فروردین 92 11:30
عزيزم...ميبينم خانواده باحالي داري و از كمترين فرصتها براي شاد بودن و بزن و بكوب بهره ميبرن...ايشالا هميشه خوش باشين.
بينم اين دورهم نشيني واسه سالگرد ازدواج شما بود؟
سالگرد باهم بودنتون هزار بار مبارك.

آره عزیزم ماشاله و الحمدلله خانواده خوب و صمیمی و شادی داریم...
نه عزیزم دوره خونوادگی بود که هر ماه برگزار میشه
ممنون دوست خوب من
منا مامان امیرسام
28 فروردین 92 20:08
سالگرد ازدواجتون مبارک محبوبه جوون.
انشاالله سالیان سال در کنار هم به شادی و سلامتی باشید.
کلی کیف کردم از دیدن عکسها.خیلی باحال بودند.انشاالله همیشه به شادی باشید.


مرسی منا جون و ممنون از دعای قشنگت
منا مامان امیرسام
28 فروردین 92 20:09

اینا هم از طرف من و امیرسام برای سالگرد ازدواجتون

ممنون عزیزم
بابای روشا
28 فروردین 92 23:16
سالگرد پیوندتان را با تاخیر شادباش می گویم

ممنون از لطف بیکرانتون
مامان روژینا
29 فروردین 92 0:34
وای وای وای وای باز من دیر رسیدمسالگرد یکی شدنتون مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک دوستم ایشاا... همیشه کانون خانوادتون گرم گرم گرم باشه اینم یه دست خوشگل به افتخار محبوبه جون و همسر محترمه
و اما مهمونی...
من مرده این مهمونیاتونم خوب کیف می کنیداااااااااااااااااااااااتفاقا ما هم دوره داریم هر ماه خونه یکی ولی مثل دوره شما نمی شه
قربووووووووون دخملمون چرا مریض شدی خاله ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ایشاا... دیگه مریض نشی و خنده قشنگت همیشه روی لبات باشههههههههههه

تقصیر تو نیست بهار جون من خیلی زودزود آپ میکنمخب میخوام جور دوستان رو هم بکشم دیگه بده مگه مث تو و سمانه باشم ماهی یه بار با ناز آپ کنم و دل همه رو ببرم؟آها پس بگو سرگرم دوره و مهمونی هستی آپ نمیکنی
مرسی بهار جونمبوس برای شما و روژینای ناز
زهره جون
29 فروردین 92 9:40
وای چرا این بچه ها تا مریض میشن اینقد نحیف میشنننننننننن؟
سالگرد ازدواجتون مبارک انشاالله همیشه به شادی و مهمونی باشید

واقعا...خیلی گناه دارن...
ممنون زهره عزیزم
محبوبه
30 فروردین 92 15:18
مبارک باشه.
چه جشن خانوادگی زیبایی.
شادی هاتون مستدام.

مرسی گلم.ممنون عزیزم همینطور شما
مهسا مامان کیارش
30 فروردین 92 16:53
عزیزم همیشه شاد باشین و محبوبه جون سالگرد یکی شدنتون هم مبارک

ممنون مهسا جونم
مامي كيانا
31 فروردین 92 11:58
اياشلا هميشه خوش باشيد و دور همي لذتشو ببريد
ميگم ماماني برنامه رو يه جوري ترتيب داديد سالگرد ازدواج تنها باشيد و لاو بتركونيد ديگه آرررره چشم الينا جونو دور ديديد
سالگرد ازدواجتون هم مبارك ايشالا در كنار هم خوشبخت باشيد و 4 5 تا بچه ناز و خوشگل و تپل ديگه دور و برتونو بگيره و شلوغ شه تا نتونيد تنها تنها سالگرد ازدواج بگيريد

ممنون دوست جون عجب کلکی هستی تو چه دعاهایی میکنی؟!!!حالا که اینطور شد 5 تا که سهل است 10 فقره نی نی هم که بیاد ما جیم میزنیم میدونی دوست جون آخرش همه این نی نی ها میرن سر خونه زندگیشون و فقط ما میمونیم و همسر پس باید هوای همو داشته باشیم
مامان ایسان
31 فروردین 92 13:32
سالگرد ازدواجتون با تاخیر مبارک باشه عزیزم

ممنون عزیزم
مامان محمدرهام جون
31 فروردین 92 18:30
به به مبارک ومبارکککککککککککک همیشه مبارکتون باد ،داستان عشقبازی وثمره عشقتون خیلی دلنشین بود ان شالله همیشه خوشبخت وشاد وخندون ورقصون باشیدثمره عشقتون رو از طرف من بوسه بارون کن محبوبه جونم

مررررررررررسی سمانه عزیزمشما هم از طرف من محمدرهام جیگرطلا رو بچلون
مامان ایسان
2 اردیبهشت 92 9:30
با تاخیر زیاد و شرمندگی زیاد مبارک باشه
انشاالله سالگرد صدمین ساله سالگرد ازدواجتون با الینا ویه داماد خوب کنارتون
فکرشو بکن چی میشه

ممنون عزیزم.
آره واقعا چه شود!!!!
مامان ایسان
2 اردیبهشت 92 9:31
همیشه این جمعهایه گرم و صمیمی ادامه دار باشه انشاالله


تا ابددونفره
15 شهریور 92 3:50
سلام عزیز دلماول از همه با تاخیر سالگرد ازدواجتون مبارکومرسی از این که دعوتم کردی اینجا.خیلی دوست دارمبابا دوره گذاشتن شما خیلی باحال تره.رقصو.سازو آوازشبیه پارتی می مونه ما این مدلیشو تاحالا نداشتیم.اگه پایه پیدا کنم دوست دارم اینجوریشم تجربه کنمخوشحالم که دوست باحالو باذوقی مثل شما دارماز راه دور می بوسمت

مرسی نسترن عزیزم...دوستت دارم دوست جونم