الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

از زندگی لذت ببر

1392/1/27 20:00
نویسنده : مامان
1,309 بازدید
اشتراک گذاری

  

دو میمون روی شاخه درختی نشسته بودند و به غروب خورشید نگاه میکردند.*

*یکی از دیگری پرسید: چرا هنگام غروب رنگ آسمان تغییر میکند؟*
*میمون دوم گفت: اگر بخواهیم همه چیز را توضیح بدهیم، مجالی برای زندگی نمی ماند. گاهی اوقات باید بدون توضیح از واقعیتی که در اطرافت میبینی، لذت ببری... *

*میمون اول با ناراحتی گفت: تو فقط به دنبال لذت زندگی هستی و هیچ وقت نمی خواهی واقعیتها را با منطق بیان کنی !!! *
*در همین حال هزار پایی از کنار آنها میگذشت... *
*میمون اول با دیدن هزار پا از او پرسید: هزار پا، تو چگونه این همه پا را باهماهنگی حرکت میدهی؟ *
*هزارپا جواب داد: تا به امروز راجع به این موضوع فکر نکرده ام ؟! *
*میمون دوم گفت: خوب فکر کن چون این میمون راجع به همه چیز توضیح منطقی میخواهد! *
*هزار پا نگاهی به پاهایش کرد و خواست توضیحی بدهد: *
*خوب اول این پا را حرکت میدهم، نه، نه. شاید اول این یکی را. باید اول بدنم را بچرخانم ... *
*هزار پا مدتی سعی کرد تا توضیح مناسبی برای حرکت دادن پاهایش بیان کند ولی هرچه بیشتر سعی میکرد، ناموفقتر بود. *
*پس با ناامیدی سعی کرد به راه خودش ادامه دهد، ولی متوجه شد که نمیتواند. *
*با ناراحتی گفت: ببین چه بلایی به سرم آوردی؟! آنقدر سعی کردم چگونگی حرکتم را توضیح دهم که راه رفتن یادم رفت!!! *
*میمون دوم به اولی گفت: میبینی؟! وقتی سعی میکنی همه چیز را توضیح دهی اینطور میشود...! *
*پس دوباره به غروب آفتاب خیره شد تا از آن لذت ببرد... *قلب

*پائولو کوئیلیو*

                 

            

پ.ن1 :به یاد دوران دانشجویی(مقطع لیسانس سال78-81) که اکثر کتابهای پائولیو کوئیلیو و باربارا دی آنجلیس رو میخوندم این مطلب رو گذاشتمقلبو چقدر دلتنگ دوستان خوب و صمیمی خوابگاه شدم مخصوصا ندای عزیزمقلب)

پ.ن2:همین الان باباجون(بابای خودم) یه اس ام اس واسم فرستاد که خیلی فاز مثبت بهم دادقلب:

گویند باغبان عمری طولانی دارد

چون با گل سروکار دارد،ولی

من عمر طولانی تر از باغبان دارم

چون عزیزی بهتر از گل دارم

قلبقلبقلب عااااااااااااااشقتم بابای خوب و مهربونمقلبقلبقلبانشاله عمر طولانی داشته باشی و سایه ت همیشه رو سر ما باشه بهترین و مهربونترین بابای دنیاقلبماچقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

پاتوق وبلاگ نویسان شاهرود
27 فروردین 92 21:09
شخصیتهای کارتونی در پاتوق وبلاگ نویسان شاهرود منتظر حضور سبز شما هستیم . pwsh.blogfa.com
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
27 فروردین 92 23:19
سلام محبوبه جون.خوبید؟
خیلی مطلب قشنگی بود.منم با خوندن این مطلب یه عالم انرژی مثبت گرفتم
خدا عمر طولانی به پدر عزیزت بده.بزرگترا نعمتن


سلام الهه جون.ممنون عزیزم

خدا پدر بزرگوار شما رو قرین رحمت کنه
مامان احسان
28 فروردین 92 7:31
سلام عزیزم خیلی خوشگل بود امیدوارم سایه پدر مهربونت همیشه بالای سرتون باشه

سلام معصومه جون.ممنون عزیزم
مامی کوروش
28 فروردین 92 8:50
منم عاشق کتابهای پائلو بودم و هستم
خدا پدر مهربون و با احساست رو برات سلامت نگه داره

عجب تفاهمی همکار جونی
ممنون از دعای قشنگت عزیزم
مادر کوثر
28 فروردین 92 8:52
عزیزممممممممممممممممم

بدو بیا یه ماچ هم بده



آفرین

این پست خیلی رمانتیک و آرومه

راستییییییییییییییییی
بدو بدو که حسش اومد!
پست ذاشتم
به این حالت بیا

قابلی نداشت عزیزم
اومدم
سارا مامان آرام
28 فروردین 92 9:51
منم پائولوئلیو رو خیلی خیلی دوست دارم

آره واقعا خاص و تاثیرگذارهبریدا رو خیلی دوست دارم و کیمیاگر هم که جای خود داره
خاله ی امیرعلی
28 فروردین 92 18:18
سلااااااااااااااااااااام..
چ داستان قشنگی بود؛ یاد امیرعلی افتادم هه..! یادم باشه این داستانو واسش تعریف کنم، چون اونم خیلی ازین سوالا میپرسه و اگه ب چراهاش جواب بدی اصن کم نمیاره همینجور باز در جوابت میگه خب چرا اینجوریه.... آخرش دیگه توو جواب دادن میمونیم و میرسیم دیگه ب جاهای بی ربط..
+الینا جون چ بابابزرگ مهلبونی..

سلام عزیزم
نشد دیگه...قرار نشد سوءاستفاده کنی هاخب بچه کنجکاوه جوابشو بده خاله مهربون
ممنون عزیزم
منا مامان امیرسام
28 فروردین 92 20:00
سلاااااااااااام دوست خوبم.
شرمنده کلی دیر کردم.خوبی عزیزم؟
به به خوش به حال الینا جون که همچین بابا جونی ای داره.
انشاالله 120 سال سایشون بالای سرتون باشه دوست خوبم

سلام منا جون.
دشمنت شرمنده باشه عزیزم
مرسی دوست خوب من
امیرسام جیگرطلا رو ببوسید
بابای روشا
28 فروردین 92 23:13
درود بر شما
مطلب زیبایی بود

تقدیم به همه دوستان خوب و مهربان
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
28 فروردین 92 23:16
وایییییییییییی یادم رفت تیک خصوصی رو بزنم کلا تایید نکن.
هول شدم.

حواسم بود دوست جونم
تا ابددونفره
29 فروردین 92 0:14
سلام عزیزم ممنون که بهم سر زدی لینکت کردمحتما درآینده از سفرهای قبلیم هم منویسم
مامان روژینا
29 فروردین 92 0:23
قربون دوست با احساسم با این مطالب قشنگش خیلی انرژی گرفتم دوستم در ضمن اس ام اس بابایی هم خههههلی قشنگ بود سریع سوء استفاده کرده و یادداشت فرمودمایشا... سایه پدر مهربونت همیشه روی سرت باشه محبوبه جون
وای که از دوره دانشجویی گفتی واقعا یادش بخیر البته من همیشه دوست داشتم تجربه خوابگاه و داشته باشم ولی متاسفانه نداشتم خوش به حالت خوابگاه بودی
عشق منو ببوووووووووووووووس

قابلی نداشت دوووووست جوووووووناس ام اس با ذکر منبع بلامانع است ممنون عزیزم
واااااااااای که چقدر خوب بود دوران دانشجویییادش بخیر
مامان بنیتا
29 فروردین 92 3:26
چه متن قشنگی
محبوبه جون اتفاقا منم اون زمانا که قصد ازدواج داشتم!!اکثر کتابای باربارا دی آنجلس رو خوندم

آره گل ناز جون خیلی مفیده مطالبش
بازدید هایتان را به پول تبدیل کنید
29 فروردین 92 8:21
سلام ، سایت فوق العاده ای دارید اگر می خواهید تمامی بازدید شما به پول تبدیل شود در پارس پا عضو شوید مثلا : 2000 بازدید کننده در روز = 40.000 ریال در این روش هیچ بنر و متنی در سایت شما نمایش داده نمی شود از تک تک بازدید هایتان پول بسازید http://parspa.net?q=regnuser&moref=emad-tvk مطمئن باشید امن هست چون خودم از این راه درآمد دارم. امتحانش مجانیه و ضرری نداره. فقط خواهشا از لینک بالا ثبت نام کنید تا هم برای شما امتیاز داشته باشه هم برای من . (نام معرف رو پاک نکنید ) http://parspa.net?q=regnuser&moref=emad-tvk
ღ تـــــــــــک خاله کوثر جونی ღ
29 فروردین 92 11:37
زیبا و آرامش بخــش بود ...


✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
30 فروردین 92 10:52
من که فرستاده بودم واستم نوشتم یادم رفت تیکشو بزنم و خصوئصیش کنم.حتما نیومده.حالا این بار واست واقعا خصوصی میذارم
محبوبه
30 فروردین 92 15:20
چه داستان زیبایی.
ممنون از حسن انتخابت عزیزم.

قابلی نداشت دوست جونم
ندا
30 فروردین 92 21:31
سلام دوست جونم
مرسی که بیادم بودی / بیادتم

واااااااااای نداجونم سورپرایزم کردی عزیزم
مامان احسان
31 فروردین 92 9:00
سلام گلم صبحت بخیر


سلام عزیزم صبح شما هم بخیر
مامي كيانا
31 فروردین 92 11:52
با آرزوي سلامتي براي همه باباهاي دنيا


مامان احسان
31 فروردین 92 15:50
ممنون عزیزم خوبیم خدا روشکر


مامان محمدرهام جون
31 فروردین 92 18:31
هردومتن خیلی خیلیییییییییی قشنگ بودن واولی بسیار آموزنده


لیلی مامان یونا
31 فروردین 92 19:33
سلام خیلی عالی بود دوست من دختر گلی رو ببوس

سلام قابلی نداشت عزیزم.چشم .شما هم یونا گلی رو از طرف من ببوسید
مامان امیرحسین
31 فروردین 92 20:02
سلام محبوبه جون وبلاگ قشنگی داری متن قشنگی بود در ضمن دختر نازی هم داری با اجازه لینکت کردم خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم

سلام عزیزم.ممنون.من هم خوشحال میشم اما متاسفانه آدرستون باز نمیشه
الهه(مامان یاسان)
31 فروردین 92 23:08
سلام محبوبه جونم من شاید مثل تو با معرفت نباشم که تند تند برات کامنت بزارم ولی بهت سر میزنمو مطلباتو میخونم

سلام عزیزم.اختیار داری عزیزم.همین هم ما را کفایت میکند دوست جونی
LOK
31 فروردین 92 23:19
_____████ ____________ _____██████ ___________ ____████████__________ ▌ ___███____███_________ █ ___██_______██__________▌ __███________█__________▌ __▌●█________█_________█ __███_______ █_________█ ___██_______█________██ ____________██_______██__▌ ____█______██______███_ █ _____▌_____██_____████_█ __________███___█████_█_█ ________███__██████__█_█ ______███__████____██_█ _____███_█████_████_█ ____████_██████_███_█__▌ ___████_█ █__███ _█__██_▌ __█████_████_▌_█_███_▌ _█████_██___██___██_█ _█████_███████_███__█__██ _███_▌███___██____██_███ _███_▌█████___███__█__█ _████_▌▌___█__█_██████ __██████_████__▌_████ ___█████_____████████ ._=--███████████████ا _=--=_-████████████ =--_=-_=-█████████ یه سری به ما بزن
مطهره
3 اردیبهشت 92 7:56
سلام عزیزم
این پستت منو هم پرتاب کرد به دوران دانشجویی که عشق خوندن این چیزا بودیم

یادش بخیر
مطهره
3 اردیبهشت 92 7:57
سایه بابای مهربونت همیشه مستدام