الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

33ماهگی

1392/2/14 20:38
نویسنده : مامان
551 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااام قند عسل مامانقلبهفته پیش از بس درگیر سمینار دانشگاه بودم فرصت آپ کردن نداشتم.الان اومدم عکس بزارم نمیدونم چرا همه عکسهای دوربینم پریددل شکسته و فقط این دو تا عکس از هدایای 33ماهگیت رو دارم و عکسهای مربوط به پیاده روی و روز مادر و گردش با خانواده بابایی همه پریدهگریه

      

کوچولوی دوست داشتنی من خیلی دووووووووووووووووووووووست دارم عزیزمماچماچماچقلبقلبقلب

پ.ن: آقای پدر هم در جلسه سمینارم شرکت کرد و کلی از ما تعرف و تمجید نمودندی و ما را غرق مسرت نمودندینیشخندالبته در گوشی بگم  که اکثر مطالبم رو خودش زحمت جمع آوریشو کشیده بودزبانچیه؟!!!شوهر گفتن واسه چی؟خوب باید یه جاهایی به درد بخوره یا نه؟!!!بغل

بعدا نوشت:دوستان عزیزم لطفا سری به این آدرس بزنید و اگر مایل بودید اعتراض خودتون را ثبت کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مهسا مامان کیارش
14 اردیبهشت 92 16:10
محبوبه جونم میشه بگی این لباس باب اسفنجی رو از کجا واسه الیناجون خریدی خیلی قشنگه
الیناجونم 33ماهگیت مبارک خوشگلم

مهسا جون از گرگان خریدم واسش...قابلی نداره عزیزم
مامان بنیتا
14 اردیبهشت 92 18:22
آخی عزیزم چرا عکساتون پاک شد؟؟
خوشگل خاله 33 ماهگی مبارک


ممنون خاله جون مهربونچرا آپ نمیکنی خاله جون؟ما هر روز بهتون سر میزنیم
خاله ی امیرعلی
14 اردیبهشت 92 23:36
نمیخوام.. من عکس میخوام...
خو حواستو جمع میکردی خو..:| اصن باید زودتر میزاشتی این عکسارو...
حالا علی الحساب همین دوتارو ازت قبول میکنیم، ولی واسه اینکه جبران شه باید قول بدی زودی عکسای جدید بگیری و بزاری..

وای دوست جون خودم هم شوکه شدمچشم حتما
تا ابددونفره
15 اردیبهشت 92 1:58
واااای من عاشق باب اسفنجی ام خیلی خوشگلن عزیزم مبارکش باشه

قابلی نداره عزیزمباب اسفنجی که دل همه رو برده
سمانه مامان ستایش
15 اردیبهشت 92 3:07
محبوبه جوووونم سلام.خوبی؟الینای من خوبه؟دلم براتون تنگ شده بود.
33 ماهگی الیناجونم مباااارکحالا درسته 9 روز گذشته ولی نفس کار من ارزش داره
راااستی محبوبه فکر نکنی اون قضیه سایه و ... رو یادم رفته هااااشایدم درگیر اون بودی فرصت آپ کردن نداشتی کلکبهار و بگووو خبری ازش نیست.شاید اونم درگیر سایه ست
الیناجونمو ببوس.

سلااااااااااااااااااااام عززززززززززززیزم.خوبی دوست جووووووووونم؟خوشحال شدم کامنتتو دیدم جات واقعا خالی بود...عجب ؟ نیومده شروع کردی؟نه اتفاقا میخواستم عکس پیاده روی و ورزش کردنمو بزارم که بهت ثابت شه خبری نیست اما بخت باهام یار نبود
اما سمانه در مورد بهااااااااااار کاملاً باهات موافقم
مادر کوثر
15 اردیبهشت 92 7:34
سلام مامانی
صباح الخیر
خداقوت
سمینهار خوب بود؟
چند تا پاورپوینت داشتی؟

عزیزممممممممممممممممممم
کادوهاش مبارک

عکسای پریده فدای سرت

سلاااااااام دوست جووووووونی
شکراً جزیلاً
سمینار خوب بود همسری هم اومده بود و کلی تعریف کرد و از نمره کامل نیم نمره کمتر گرفتم بخاطر اینکه منابع اکثرش انگلیسی بود و فارسی کم داشتمپاورم هم 40 تابود که فرصت نشد همشو بگم و خلاصه کردم
ممنون عزیزم
مادر کوثر
15 اردیبهشت 92 8:22
اول میای سر میزنی و نظرات رو آخر سر تایید میکنی؟!

خب البته نظرات برا خودته ما چیکاره ایم

خوصوصی

چون دوست دارم اول میام جوابتو بدم بعد نظرتتو تایید کنم
مامي کوروش
15 اردیبهشت 92 8:32
عزيزم بيست و سه ماهه شدنت مبارک ، انشا...تولد بيست و سه سال شدنت . اخ اعصابم خورد مي شه عکسها بي هيج دليلي پاک ميشه

ممنون همکار جونم اما سی و سه ماهه شدهآره هنوز تو شوکم
پگاه مامان ارتین
15 اردیبهشت 92 9:32
عزیزم عروسک بادیت چه نازه.خودتم نازی جوجو

ممنون
خانومي
15 اردیبهشت 92 11:02
سلام مامان الينا جون..چطوري عزيزم.......ببينم اين جوجه شما ماه به ماه هديه ميگيرن؟؟؟ چه باحال

خوب پس ..علت تشريف فرمايي همسر شما براي سمينار هم معلوم شد......(همون جمع آوري مطالب ديگه..خواسته ببينه مطالبش خوب بيد يا نبييييييد)
دانشگاهت تو شهر خودته؟
چي ميخوني جيگر؟

سلام عزیزم...ممنون خوبم...نه هرازگاهی میخریم واسش
نه بابا علت تشریف فرماییشون این بود که راننده شخصیه من بودند و منو به موقع رسوندن واسه ارائه سمینار(یکی دیگه از کاربردهای همسر)
نه علی آباده
مدیریت دولتی
مامان پاتمه
15 اردیبهشت 92 11:55
والا به قرآن شوهری که مطالب سمینار آدو رو جمع آوری نکنه که شوهر نیست اصلا

چه لباس خوجلی
الینا جونم مبارکت باشه خاله

والا بخدا
ممنون عزیزم
هلسا
15 اردیبهشت 92 12:12
سلام محبوبه ی عزیزم
ممنونم از حضورت و مرسی از این همه لطف خوب من
چه عکس های خوشملی چه فرشته ی ناز و دوست داشتنی
امیدوارم همیشه سمینار هایی که اجرا میکنی بی نظیر باشن

سلام هلسای عزیزم
ممنون خوشگل خانوم لطف داری
مادر کوثر
15 اردیبهشت 92 14:35




تشویییییییییییق برای سمینهار با نمره کامل - نیم



و حضور همسری و اینا



40 تا داشتی؟ حتما 20 مین هم وقت داشتی نه؟



وای از این منابع فارسی که استادمون ما رو هم کچل میکرد با این گیر دادنش!



آخیییییییییییییی چه روزای خوبی بودن روزای تحصیل و سمینهار و دفاعیه و اینا. اینقد سرم گرم بود که نمیفهمیدم روزها چطور میذگره


دقیقا 40تا بود با 20 مین وقتالبته اکثرش فقط تیتر و جدول و عکس بود...

ینی این اعصاب خوردیا بعدش میشه خاطرات شیرین؟




مادر کوثر
15 اردیبهشت 92 14:36
یه کوشمولو در گوشی

چششششششششششششششششم
انسیه
15 اردیبهشت 92 17:23
چه شوری دارین شماماکه خودمون همرومی جمعیم


انسیه
15 اردیبهشت 92 17:24
من که دیونه میشم وقتی عکسام میپره خیلی سخته هابرعکس من همیشه عکساروزودمیریزم توکامپیوترولی همون سری که حذف میشه یه عالمه عکس تلنبارشده دارم

دقیقا همینطوره همیشه برعکسه منم کلی عکس داشتم
مامی کوروش
15 اردیبهشت 92 20:50
عزیزم وقتی داری پست می نویسی یک علامت شبیه بینهایت کنار ابزارهات هست . بعد مثلا مثل من که نوشتم یا مینویسم این پست یا 1 رو انتخاب کن . روی اون علامت بینهایت برو و ادرس مورد نظرت رو اونجا بزن و اگه خواستی بزن که توی صفحه جدید باز بشه نه توی صفحه تو
نمی دونم خوب توضیح دادم یا نه
اگه باز سوالی بود بپرس

ممنون همکار جونی
مطهره
16 اردیبهشت 92 8:11
حالا چند شدی دوست جون؟
چه حس بدیه عکسا بپرهخیلی ناراحت کننده اس.

دختریتو ببوس

از 6 شدم5.5و نمره تدوین که 4 نمره ست مونده تا تحویل تدوینم...
واقعا لج آوریه...
ممنون دوست جون
مادر کوثر
16 اردیبهشت 92 8:15
ممنون از خصوصیت عزیزم

بوس بوس

موفق باشی و سلامت دوست جونم

ممنون عزیزم
مامی امیرین
16 اردیبهشت 92 9:33
33 ماهگی الینا رو تبریک میگم.لباسش خیلی خیلی خوشگل.
رفتم آدرسی و که گذاشتی خوندم.واقعا یه جور چشم و هم چشمی باعث شده این بچه های بیچاره بشن بازیچه دست پدر و مادر و یه مشت شیاد.
والا نظر منم اینکه بچه ها تا قبل سن مدرسه بازی کنن.اگه از بچگی تا بزرگسالی درس بخونن کی بازی کنن.
خودم زیاد به حرف کسی گوش نکردم و چون شاغل نبودم پسرام و مهد نزاشتم.فقط امیرحسین و به طور تفریحی کلاسهای آموزشی بردم که زده نشه.
امیدوارم هممون موفق باشیم تو امر بچه داری.

ممنون عزیزم...کاملاً باهات موافقم سمیرا جون...انشاله
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
16 اردیبهشت 92 15:19
وای چه کادوهای خوشگلی.مبارکت باشه عزیزم.به خوشی ازشون استفاده کنی.
خوبه خداییشاین کاربرد همسرو نمیدونستم که متوجه شدم

ممنون خاله جون
حالا بتدریج برخی کاربردهای دیگه رو هم رونمایی میکنیم
مامان آرسام
16 اردیبهشت 92 21:45
چه لباس خوشگلی مبارک
بازم به ما سر بزنید

ممنون عزیزم.چشم حتما