الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

درکش

1392/2/16 9:07
نویسنده : مامان
1,354 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه  مهمون مادرجون بودیم (به مناسبت روز کارگر و معلم و مادر ) و رفتیم روستای درکش...عاااااااااااااشق فصل بهاااااااار مخصوصاً اردیبهشتش هستم هر جا پا بزاری زیباست و قدرت خداوند در خلق زیباییها رو بیش از پیش حس میکنیقلبقلبقلب

ســـپاس خدای را ، که نومید نیستم از رحمت او ، تهیدسـت نیستم از نعمـت او ، و نه

 مأیوس از مغفرت او ، و سر نپیچیده از عبـادت او . خدایی که رحـمت او پیوسته اسـت

و نعمت او نا گسسته .قلبقلبقلب

           

بقیه عکسها در ادامه مطلب

            

                    

                 

                         

             

همون خداوند ارحم الراحمین محیای زیبای مارو از یک حادثه دلخراش در اون روز نجات داد.شکرت خداقلب

پ.ن:به دوستانی که مسیر شمال تا مشهد رو مسافرت میکنند پیشنهاد میکنم حتما سری به  روستای زیبای تفریحی و توریستی درکش(از توابع آشخانه) که فاصله چندانی با جاده ندارد بزنند.چشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مامی امیرین
16 اردیبهشت 92 9:34
همیشه به گردش.
چه جای زیبایی!
حالا چه جوری دستم به اونجا برسه؟

ممنون عزیزم آره خیلی زیباست...کاری نداره فقط اراده میخواد که به این سمت سفر کنی سمیرا جون
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
16 اردیبهشت 92 9:51


نفر چندمم؟

شما فک کن اولی عزیزم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
16 اردیبهشت 92 10:08

اول نشد نظرم؟




جااااااااانم....اولم میشی غصه نخور
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
16 اردیبهشت 92 10:10
عاااااااااااالی بود عکس ها

دستت درد نکنه، صبح ِ اول صبح، روحمون تازه شد ...

اصلا صبح کجا بود، الان دیگه دم ِ ظهره

نه؟!

فرقی نداره مابین صبح و ظهرمون روحمون تازه شد
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
16 اردیبهشت 92 10:12
از کی تا حالا دل شکسته شدن، خنده داره؟!

لوس



ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
16 اردیبهشت 92 10:13
از توی بانک، میای وب ؟!!!


ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
16 اردیبهشت 92 10:14
اصلا همش تقصیر شماست که ساعت مطلب رو برداشتی

وگرنه خودم می تونستم بفهمم نفر چندم هستم.

می دونستی این قالب، اولین قالبی بود که من انتخابش کرده بودم ؟!!!



گاهی هنوز تو ویرایش که هستم نظر میاد
جداً؟!!!!!!!!!منظورت اینه که د مده شده؟
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
16 اردیبهشت 92 10:23
نخیر، قالب مگه دموده شدن داره؟

واسه شما که نی نی داری، خوبه. من چون نی نی نداشتم، این قالب، واسم جالب نبود

خیلی هم خوبه.

حالا همچین تعجب هم نداره ها، منم یه زمانی کارمند موسسه مالی و اعتباری بودم و دسترسی به نت داشتم. اما خب، اون موقع ها وبلاگ نداشتم

گفتم شاید داری فخر فروشی میکنی
چرا الان نیستی پس؟!!!

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
16 اردیبهشت 92 10:23
اگر نظر اولی رو بحذفی، اول میشما

جاااااااااااان تقلب؟یادت باشه واسه ر ی اس ت ج م ه ر ی شرکت نکنی
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
16 اردیبهشت 92 10:30
سال 88و89و90 بودم. از سال 91 خودم دیگه نرفتم، بخاطر زیاد بودنِ ساعت کاریش، بخاطر درس، و از همه مهمتر بخاطر زندگی

از همه بدتر، مسیرش بود، که روزانه 4 ساعتم رو توی خیابون ها و ترافیک الاف میشدم.

در کل تجربه ی خوبی بود...

بیخیخی

تصمیم درستی گرفتی دوست جونزندگی و همسری و فسقلی آینده مهمترن
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
16 اردیبهشت 92 10:42
اینکه گفتم نظر اولی رو حذف کن تا اول بشم، تقلب نبود که ... یه چیزی تو مایه های خیییییییییییییییانت بود.

هههههههههههه

اییییییییول چون صادقانه اعتراف کردی بهت رای میدم
مامي کوروش
16 اردیبهشت 92 10:47
به به چه جاي زيباييي ، ماشا... چقددددد بچه اينجاست !!!! مشکل لينک گذاشتنت حل شد عزيزمم

جاتون خالی بود عزیزم...دو تا پسر ، پسرعمه های الینا هستن و محیا دخترعموش...بله تو پست قبل گذاشتمش ممنون همکار جونی
ღ تـــــــــــک خاله کوثر جونی ღ
16 اردیبهشت 92 10:59
وقتی گفتی: نظرم رو قبل از اینکه بخونی، لبخند میاد رو لبهات، دلــــم غـــــش رفت ...

خیلی خوشحال شدم


بی اغراق گفتم دوووووست جوووونی
دیدن اسمت کلی انرژی مثبت بهم میده و روزی چند بار هم بهت سر میزنم
مامان پاتمه
16 اردیبهشت 92 11:28
چه مناظر زیبایی
بیسییییییییییییار لذت بردیم


ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
16 اردیبهشت 92 11:29
وااااااااااااااااااااای

خدایااااااااااااااااااااا

ازت ممنونم، بابت همه چیز، بابت نعمت های خوبت، بابت مخلوقات زیبات، بابت وجود دوستان ِ خوبی که اطرافم قرار دادی

حالا بیا خصوصی تا یه چیزی بهت بگم، شاید انرژی مثبتم بیشتر هم بشه


با این حرفت به من بیشتر انرژی مثبت دادی دوووووست جونپس بگو چرا اینقدر بهت ارادت دارم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
16 اردیبهشت 92 11:40
فدات


ارغوان
16 اردیبهشت 92 12:25
محبوبه جون روزتون با تاخیر مبارک

ممنون عزیزم
خاله ی امیرعلی
16 اردیبهشت 92 12:51
آره خیلی زیبا و با صفاست؛ من فقط ی بار رفتم..:|
ب الینا جون ک حتما خیلی خوش گذشته..

پیشنهاد میدم الان بری عزیزم مث بهشت شده...
آره خیلی کیف کرد جوجه رنگیه من
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
16 اردیبهشت 92 15:23
به چه جای باصفاییه.
خدا رو شکر بهتون خوش گذشته و اتفاقی واسه محیا جون نیفتاده.
خونه برادر شوهرم اینا مشهده این دفعه اومدیم باید بگیم ببرنمون.خیلی خوبه.

ممنون عزیزم ...بله واقعا خدا رحم کرد...
البته این روستا تو شهر آشخانه است که از مشهد خیلی فاصله داره چرا برادر شوهر؟بیا خودم دربست در خدمتم دووووووووووست عزززززززززیزم
فرزانه مامان آرین مهر
16 اردیبهشت 92 15:49
سلام خوبید الینا جون خوبه منم پسرم متولد 4 مرداد خیلی خوشحال شدم با وبتون اشنا شدم دقیقا الینا جون یک سال از آرین مهر من بزرگتره ایا تمایل دارید که با هم تبادل لینک کنیم خوشحال میشم من بندر عباس زندگی میکنم کمی از وبلاگتون را خوندم ماشالله چه مامان موفق وپر تلاشی هستید منم یکی از ارزوهام ادامه تحصیل وفوق لیسانسه که موقعیتش پیش نیومده یعنی قبول نشدم .موفق باشید

سلام ممنون از اظهار لطفتون.انشااله بزودی به همه آرزوهاتون برسید.حتما لینکتون میکنم و باعث افتخاره عزیزم
مامان بنیتا
17 اردیبهشت 92 0:54
محبوبه جون خیلی جاهای دیدنی و قشنگی می رین هاااااا ...واقعا آفرین به این خانواده طبیعت دوست
قربونه این دخمل خوشگلم بشم با این عکسای نازی که گرفته

گلناز جون آخه اینجا پارک یا شهربازیه فقط 3 تا داره که همیشه شلوغه واسه همین ما ترجیحاً میریم روستاهای اطراف که مناظر بسیار زیبایی دارند تازه دوست جون با دوربین اصلاً نمیشه زیباییها رو خوب به تصویر کشید
ممنون دوست عزیز و باوفای من
سمانه مامان ستایش
17 اردیبهشت 92 3:53
واااای چه جای با صفایی.خوش بحالتون بخدا محبوبه جونواقعا انگار بهشته(من قبلا رفتم بهشت میدونم چه جوریه)
محبوبه اون مجسمهه دیگه چییییه؟؟!الینا نترسید ازش؟
همیشه به تفریح و گردش دوست جووووونم


مرسی عزیزم جای شمارو خالی کردیم دووووست خوشگلم
جااااااااااان؟!!!بهشت تشریف داشتین؟!!!البته بعید هم نیست چون ناز و مهربونی
واااااااااای سمانه نمیدونی چقدر به اون مجسمه خندیدیمفکر کنم غول بود و احتمالا مردم همون روستا ساخته بودنش...ولی در کل جالب بوود واسمالینا میگفت با چوبش نزنه تو کله من
مررررررررررسی عزیزم
سمانه مامان ستایش
17 اردیبهشت 92 3:55
خداروشکر که واسه محیاجون اتفاقی نیفتاد
محبوبه جون میگم خوش بحالت همسری انقد اهل گردش و ددر دودور هستناااا
قدر بدون
اینجور جاها میری مواظب سایه هم باش
الیناجونِ منو ببووووس

واقعا خدا بهش رحم کرد
آره ماشاله خیلی اهل تفریحه و فقط با خونواده نه دوستان...ممنون دوستم
عجججججججججججب!!!!!!حیف که عکسهای ورزشکاریم پرید وگرنه بهت ثابت میکردم که قبراق و سرحال مشغول بپر بپر هستمشما به فکر سایه خودت باش
ممنون دوست جون ناااااااااااازم
مامان احسان
17 اردیبهشت 92 8:07
سلام عزیزم صبحتون بخیر همیشه به گشت عزیزم

سلااااااااااام گلم...صبح شما هم بخیر...ممنون عزیز دلم
مادر کوثر
17 اردیبهشت 92 9:35


چه عالییییییییییییییییییییی

به سلامتییییییییییییییییییییییییییی

چه جای خوشملییییییییییییییییییییییییییی



راستی
چشمات باحال میبینه عزیزم
سایت قابل شما رو نداره
اونجا رو بیشتر میدوستم
چون هر چییییییییییییی دلم بخواد مینویسم و میذارم
محدودیت نی نی وبلاگ رو نداره

نظر هم بذار میخونمش و خوشحال میشم


حتما میام به سایتت سر میزنم دووووووست جون.جالب بود و متنوعچشم نظر هم میزارم
خانومي
17 اردیبهشت 92 11:10
وااااااااي چه جاي زيبايي...مخصوصا اون آب روان.......آخ اگه ما بوديم همونجا بساطمون رو پهن ميكرديم و مينشستيم.......چه حالي ميداد...خيلي وقته همچين جاهايي نرفتم....


جای دوستان خالی بود عزیزم...مگه اونجا که هستی نمیتونید برید اطراف شهر و بساطتون رو کنار آب روان پهن کنید؟
ندا
17 اردیبهشت 92 23:00
درکش واقعا قشنگ مخصوصا اگه از ابشارش بالا بری پیارسال ما رفتیم هیجانی داشتا صخره نوردی دراب ولی واقعا خطرناکبود

باورت میشه یک عمره دارم میرم درکش اما هنوز نرفتم آبشارش
منا مامان امیرسام
18 اردیبهشت 92 0:45
به به عجب جای باصفایی روحمون تازه شد
خداروشکر برای محیا جون هم اتفاقی نیفتاده
بوس برای اینا گلی

جای دوستان خالی بود عزیزم
بله خدارو شکر
ممنون منا جون
مطهره
18 اردیبهشت 92 8:53
به به چه جای با صفا و نانازی
خدا رو شکر بابت محیای عزیزتون

همیشه به تفریح باشی عزیزم

ممنون دوست خوب و عزیزم
مامي كيانا
21 اردیبهشت 92 10:38
خيييييييييييييييييييييللللللللليييييييييييييييييييييي زييييييييييباااااااااااااااااااا بود
لذت برديم


مهسا مامان کیارش
28 اردیبهشت 92 12:43
الیناجون عزیزم همیشه به گردشو شادی منم به روستای درکش رفتم خیلی زیبا و باصفاست خوش بگذره

بله واقعا طبیعت زیبایی داره