الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

تولد سه سالگی

1392/5/4 4:13
نویسنده : مامان
659 بازدید
اشتراک گذاری

تولدت مبارک دختر منقلب همدم منبغلمونس منقلب پاره تن منبغل عشق ابدی و جاودان منقلبقلبقلب

سلامتی و عاقبت بخیری تو بزرگترین آرزوی منه جگر گوشه منقلبقلبقلب

امیدوارم همیشه در پناه حق باشی و لطف یزدان شامل حالت باشه که این بزرگترین نعمتهقلبقلبقلب

   

تشکر نوشت:یک دنیا ممنون از پیامهای سراسر مهرتونقلب بسیار خوشحال و خوشبختم از اینکه دوستان باوفا و مهربانی چون شما عزیزان دارمقلبقلبقلب با عرض شرمندگی کامنتهای پست قبل رو تأیید میکنم خجالت و پاسخم به تمام این پیامهای زیبا و بااحساس یک دنیا عشق و عشق و عشق است قلبقلبقلب و از همینجا به دستان پرمهر تک تک شما دوستان و همراهان عزیز و دوست داشتنی ام بوسه میزنمماچماچماچ

بزودی با عکسهای تولد برمیگردیمچشمک

پ.ن: شب قدر، شب شناخت قدر خويش است!

 در این شبهای عزیز لیالی قدر التماس دعا دارم...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (54)

مامان احسان
5 مرداد 92 11:17
سلام گل خاله عزیز دلم تولدت مبارک دختر نازم میبوسمت

یک دنیا ممنون خاله خوشگل و مهربووووووونم
مامان محمدرهام جون
5 مرداد 92 11:47
عزیزدلم تولد ت مبارکککککککککککککک
300ساله بشی،عروس بشی،دکترا بگیری،موفق باشی،مثل همیشه یه دونه باشی

بازم
صوووووووووووت
جیغغغغغغغغغغغغغغ
دستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
تولد تولد تولدت مبارک

وااااااااااااای ممنون از این همه هیجان خاله جون مهربووووووونم
مامی کوروش
5 مرداد 92 11:55
تولد دخملی خوشگل و خوش زبونم مبارک
انشا... شمع های صد سالگی ات رو فوت کنی عزیزدلم

ممنونم خاله جوووووووونم
❤خاله ی امیرعلیُ آنیسا❤
5 مرداد 92 12:33
عزیییییییییزم.. دوباره تولدت مبارک الینا جونم.. ایشالا ب تمام آرزوهای قشنگت درطولِ زندگیت برسی و همونطور هم ک مامان گف همیشه سالم و عاقبت ب خیر باشی..
محبوبه جونم منتظرِ عکسا هستیم..

ممنونم خاله جونم
چشم محبوبه جون در اسرع وقت بعد از شبهای احیا میزارم عکسهارو
ندا
5 مرداد 92 13:43
دوباره تولدت مبارک الینا جونم ومحبوب عزیزم

ممنونم ندای مهربونمبووووووووووس برای هستی نازم و مامان خوشگلش
مامان بابای الیسا
5 مرداد 92 14:29
محبوبه جون بهترین روز زندگیتو بهت تبریک میگم. منتظر عکسهای تولد الینا جونم هستیم.

ممنون الهام جونچشم عزیزم حتما
فریده
5 مرداد 92 16:06
در شب زیبای میلادت تمام وجودم را که قلبی ست کوچک
در قالب قابی از نگاه تقدیم چشمان زیبایت میکنم
و با بوسه ای عاشقانه تولدت را تبریک می گویم
آغاز بودنت مبارک

ممنونمچه متن قشنگی
مریم مامان سروش
5 مرداد 92 16:14
منتظریم. سریعتر لطفاً

چشم سعی میکنم در اسرع وقت بعد از شبهای احیا آپ کنم
شهرزاد مامان حسین
5 مرداد 92 18:35



بابای روشا
5 مرداد 92 21:09

به به الینا خانوم خوشگل تولدت مبارک برات بهترین ها رو آرزو داریم امیدواریم زیر سایه پدر و مادر صحیح و سلامت روزهای زیبای زندگی رو سپری کنی

ممنون عمو جون و مرسی بابت دعای قشنگتون
مامان آرسام
5 مرداد 92 23:32
تولدت مبارک
ما هم آپیم

ممنونم عزیزم
تاابددونفره
6 مرداد 92 1:42
سلام عزیزمتولد دختر گلت مبارک باشه منتظر عکسای تولد هستیمامشب تمام آیینه ها را صدا کنید.گاه اجابت است رو به خدا کنیدالتماس دعا ودعای مخصوص برای دوست خوبم به همراه خانواده ودخترماهش

سلام نسترن جونممنونم عزیزمچشم عزیزم حتما
التماس دعا......
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
6 مرداد 92 10:45













انشاله شما
محبوبه
6 مرداد 92 12:02
تولد عزیز دوست داشتنیمون مبارک.


ممنونم عزیزم
فرزانه مامان آرین مهر
6 مرداد 92 14:33
عزیزم تولدت مبارک

ممنووووووووووووونم خاله جوووووووونم
♥ نیم وجبی ♥
6 مرداد 92 17:12
مبارکهه تولدت عروسک خانووم

دوست جون من با چند تا پست جدید آپم و منتظرتون


ممنونم

چشم میام حتما


مامان روژینا
6 مرداد 92 18:06
یعنی الان عشق من یه دخمل سه سالست ؟؟؟؟ وااااااااااااااااااای الهی فدات بشم من تــــــــــــــــــــــــــــــــولــدت مبـــــــــــــــــــــــارک عزیزم قربونت برم ایشاا... صدو بیست ساله بشی شیرین زبون خاله دوست دارم هواااااااارتاااااااااااااا دست دست جیغ جیغ بوس بوس نانای نانای محبوبه برو کنار دارم قر می دم

بععععععععععععله خاله جون سه ساله شدم رفت
ممنونم خاله جون خدا نکنه فدای من بشی انشاله همیشه باشی و واسه ما قر بدی
مامان احسان
7 مرداد 92 9:39
سلام عزیز دلم صبح شما هم بخیر


ارغوان
7 مرداد 92 13:23



مامان آروین
7 مرداد 92 15:39
happy birthday elina
تولدت مبارک ایشالله 120 ساله شی . محبوبه جون حسابی از طرفمون ماچش کن این پری نازو . ایشالله خدای مهربون سایه شما پدر و مادر دلسوزو تا ابد برسر دختر گلتون نگه داره آمین

ممنونم خاله جونممرسی از دعای قشنگت نسیم جونآروین ناز و جیگرطلارو از طرف من ببوس عزیزم
محبوبه
7 مرداد 92 23:43
منتظر عکسا می مونم.

طاعاتتون قبول درگاه حق تو این شب های عزیز

چشم حتما
قبول حق
مامان روژینا
8 مرداد 92 16:35
الهی من فدای دخمل شیرین زبون سه سالم بشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم تولد تولد تولدت مبارک هوراااااااااااااااا دست دست بوس بوس نانای نانای جیغ جیغغغغغغغغغغغغغ به قول مامان محبوبت بوم بوم حیف که امروز روز شهادته قرشو می زارم برای کامنت بعدی ایشاا... صدو بیست ساله بشی عزیز دلم و سایه مامان و بابا همیشه روی سرت
پ.ن:ببخشید دوستم که این روزا کمتر بهت سرزدم سرم خیلی شلوغ بود زود زود میام هزار تا بوس

ممنونم خاله جونآغا ما منتظر قر هستیما یادت باشه قول دادیا از این هیجان تو کامنت نوشتنت معلومه که خودت بیای چه شووووووووووووووود!!!!!
پاسخ پ.ن: عزیزم شما سرت شلوغ باشه یا خلوت فرقی نداره در هر صورت تو نت اومدن کم کاریالبته احتمالا واسه خونه و خونواده وقت بیشتری میزاری
مامی امیرین
8 مرداد 92 17:02
وای ببین اینجا چه خبره؟!!!
گل دخملی خاله تولدت هزاران بار مبارک.

ممنونم خاله جون
مامی امیرین
8 مرداد 92 17:02
راستی عزیزم آدرس و نام وب ما تغیر کرده لطفا با این نام و آدرس ما رو لینک کن.

چشم ممنون دوستم
مامان بنیتا
8 مرداد 92 18:28
الینا خوشگلم تولدت هزاران هزار بار مبارک...از خدا برات بهترین هارو آرزومندم فرشته کوچولوی شیرین زبون

مررررررررررسی خاله مهربووووووونم
صفورا مامان آوا
9 مرداد 92 10:06
عزیزززززززززززززززززززم تولدش مباااااااااااارک
ایشالا تولد 120 سالگیش
رمز خصوصی

ممنونم عزیزم
مامان احسان
9 مرداد 92 10:47
سلام خواهری نیستی ؟

سلام عزیزم شرمنده چون ساعت کاری کم شده شدیدا سرم شلوغه....
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
9 مرداد 92 14:52
سلام.

جالبه هاااا

وبلاگ ِ ما میای

ولی یه احوالی که نمی پرسی هیچ،

نظرات هم تایید نمی کنی ...



ای نامرد من که قلب گذاشتم واست!

مامان ریحانه جون
9 مرداد 92 16:17
سلام... تولد الینا جون مبارک.... به مامان و باباش هم تبریک میگم چون بهترین روز زندگیتونه...
عبادتتون قبول...
ریحانه من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد ریحانه 845 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 845 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم
اگه بتونید کد 845 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید
اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم
پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم
اگه خواستی عکس جشنواره ای ریحانه رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیا وب ریحانه , عکس جشنواره ایش رو گذاشتم
مرسی از لطفت
دوست خوبم ارسال کد 845 به شماره 20008080200یادت نره ها ریحانه روی رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده....
خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی
امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم
موفق و پیروز باشی


الی مامی آراد
10 مرداد 92 2:50
عزیزم مبارکه منتظر عکسهای خوشگلت هستیم

ممنونم...چشم حتما
مامان الینا
10 مرداد 92 14:39
سلام عجب طنز جالبی تو نوشته های شماست از خوندن مطالبتون خیلی لذن بردم خدا الینا رو حفظ کنه زیر سایه پدر و مادر بزرگ شه و انشاالله باعث افتخار شما باشه
پ ن :همه الیناها خوشگل و بانمکن بگو ماشاالله !!!

ممنونم عزیزم لطف داری
بععععععععععععععله بر منکرش لعنت......ماشاله
مامان پرنیان
10 مرداد 92 17:27
تولد دخمل خوشگلتون مبارک

ممنونم
چتر ابي(مامان دينا)
10 مرداد 92 18:06
تولد دختر گلت مبارك راستي به من سر بزن پشيمون نميشي وبلاگمو تغيير دادم بيا بنظر گلي


بابای روشا
11 مرداد 92 17:18
درود بر شما
امیدوارم خوب باشید با عرض پوزش میخواستم از شما خواهش کنم اگر مقدور است برای شاهزاده خانوم ما از داروخانه های اطراف منزلتون (البته هروقت گذرتون افتاد) بپرسید ببینید شیر بیومیل یا ببلاک ای آر دارند ما تقریبن تمام تهران رو زیر پا گذاشتیم اما...
با سپاس

چشم حتما و در اسرع وقت میپرسم واستون
ღ مونا مامان امیرسام ღ
12 مرداد 92 4:28
تولدت مبارک قندعسل کوچولو
انشاالله 120 سالگیت رو جشن بگیری گلم


ممنونم خاله جون
تاابددونفره
12 مرداد 92 6:02
کجایی دوستمعزیزم بیا آپ کن دیگهمنظر تولدیم

باور کن نسترن جون من اصلا بدقول نیستم اما نمیدونم چم شده اصلا دست و دلم به آپ نمیره
ارغوان
12 مرداد 92 12:35




مامي كيانا
12 مرداد 92 12:50
تولدت مبارك الينا جون مهربون

ممنونم عزیزم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
12 مرداد 92 15:26
ای تنبل،

یه تولد داشتیناااااااااا ...

خسته ی مهمون داری ِ 4 مرداد هستی؟!!!

آپــــــــــــــــــ کن خوووووووووو ...







باورت میشه روز بعدش کلا دراز کشیده بودم؟!!!!!!
حالا یا تنبلم یا پیر شدم؟!!!!!!!!!!!!!!
چشم با اون پست پربار شما کلی انرجی مثبت گرفتم حتما میام و آپ میکنم
فرزانه مامان آرین مهر
12 مرداد 92 16:20
سلام من منتظر عکس تولدم پس چی شد روزی صد بار سر میزنم خبری نیست .بوس برای الینا جون

سلام فرزانه جونشرمنده بخدا
راستی فرزانه جون اصلا نمیشه واست کامنت گذاشت؟!
تولد گل پسری مبارک عزیزمضمنا پسر ما بی مو و با مو خواستنی هستش و عشق است
سمانه مامان ستایش
13 مرداد 92 3:03
بازم تولدت مبارک الینای عزیزم
یه آمـــــــین هم برای آرزوهای خوبی که برای الیناجون کردی
حالا چرا از روزی که من رفتم سفر آپ نکردی دوست جون فعالِ سابق
من گفتم برگردم یه عالمه پست های نخونده اینجا دارم

سلام سمانه جون سفر بی خطر
شاید چون شما نبودی دست و دلم به آپ کردن نمیرفته ها!
جبران میکنم...اصدن نگران نباش رفیق!
شیدا مامان الینا
13 مرداد 92 11:01
هزار تا برای الینای نازم مامان مهربونش

ممنوووووووووووووونم عزیزم
مامان بابای الیسا
13 مرداد 92 11:56
محبوبه جوووووووووووووون پس عکسهای تولد کووووووووووووووووووووووووو

شرمنده که منتظرتون میزارم چشم در اولین فرصت بعد از بیرون اومدن از جلد کدو تنبلی
مامان نیروانا
13 مرداد 92 14:29
خب الان من دیر اودم زودم میخوام برم. عکس میخوام دیگه یالا یالا

به این زودی؟ حالا بزارین عرقتون خشک شه یه چایی در خدمتون باشیم ...بعد
مامان روژینا
13 مرداد 92 15:05
وااااااااا کدو تنبل پس کامنت قرای من کو ؟؟؟؟؟قورتش دادی؟بابا کلی شلوغ کرده بودمو قر داده بودم به خدا پس چرا نیست؟نشون به اون نشون که تو کامنتی که برای سمانه گذاشتم نوشته بودم چیکار کردم حالا بگذریم خوبی دوستم ؟ دخملت خوبه ؟؟؟؟؟

بهااااااااااار باور کن خوندمش کلی خندیدم یه جواب دندان شکن دادم و تاییدش کردم اما نمیدونم چرا نیست؟!! فکر کنم مدیریت حذفش کرده خاهر اینجا قر مجازی هم ممنوع است گویا
مانی محیا
13 مرداد 92 18:23
من با شرمندگی و تاخیر از دیراومدنم تولد ناناسمو تبریک میگم. نمیدونم چرا چندروز نبودم همه تولدشون شده. باز هم شرمنده.

دشمنت شرمنده باشه عززززززززیززززززززززم ...ممنون از تبریکت
مهسا مامان کیارش
14 مرداد 92 0:59
تولدت مبارک عزیزدلم میبوسمت ایشالله تولد 120سالگیت زیر سایه باباجون و مامان جونت خوشگلم

ممنونم خاله جونم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
14 مرداد 92 2:29
آخه همچین تولد تولد کردی...

پیش لرزه و لرزه رو گذاشتییییییییی.... اما پس لرزه که پست تولد باشه رو نذاشتی...

من که میدونم، حالا یه پست ناقص میذاری، بعد هم میخوای کلی بعدا نوشت و + عکس و ... اضافه ش کنی...





دیگه من شما رو نشناسم که باید برم خودمو ..... (سانسور شد )



ینی واقعا میخواستم برای خالی نبودن عریضه و وفای به عهد چند تا عکس دستگرمی بزارم و بعد ویرایش کنم که با دیدن کامنت شما دچار عذاب وجدان شدم و بیخیالش شدم ولی خب دوستم کاچی به از هیچی هابازم فکراتو بکن نظرت عوض شد خبرم کن
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
14 مرداد 92 2:33
خداییش پست ِ جدیدم، انرجـــــــی داشت...؟

اصلا ممکنه جایی اسم بانک ک ش ا و ر ز ی باشه و انرجی مثبت نباشه اونجا
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
14 مرداد 92 11:38
ایششششششش



ما رو باششششششششششش



این همه زحمت کشیدیم و از خودمون توی نوشته هامون انرجی در وَکردیمممممممم...



اونوقت جنابعالی از اسم ِ بانکت انرجی گرفتی...؟



*************************************************




نکنه توقع داری تو این رمضونی با دهن روزه از اون عکسایی که ازغذاهای وسوسه انگیز گذاشتی انرجی مثبت بگیرم



وقتی اون پست هوس انگیز رو دیدم یه نفس عمیق کشیدم و گفتم همش که نباید نیمه خالی لیوان رو دید و تمرکز کردم رو نیمه پر لیوان (بانک کشاورزی)و انرجی مثبت گرفتم(ضمناً سوء تفاهم نشه این بغل و قلب واسه بانکمون بود)
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
14 مرداد 92 11:45
محبوبه مامان الینا:

اصلا ممکنه جایی اسم بانک ک ش ا و ر ز ی باشه و انرجی مثبت نباشه اونجا؟

مامان آینده یه فسقلی:

آآآآره... ممکنه.

محبوبه مامان الینا:
اصلا ممکنه شما یه روز طاقت بیاری و ضدحال نزنی؟

مامان آینده یه فسقلی:
نههههههههه.......ممکن نیست.



هدی مامی مه نیا
21 مرداد 92 16:38
تولدت مبارک عزیزم ان شالله 120 سالگیتو جشن بگیری مممممممممبوس

ممنونم خاله جون
مه طلا
26 مرداد 92 9:04



مامان ایسان
29 مرداد 92 13:34
خیلی رو میخواد ادم بعد ان همه وقت بیاد تبریک تولد بده
ولی خوب دیر اومدن بهتر از هرگز نیومدن
عزیزم تولدت مبارــــــــــــــــــــــــــک
تورو خدا ببخشید دیر به دریر میام


این چه حرفیه عزیزم
ممنونم فرزانه جون