الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

تنبلی مزمن

1392/5/13 12:51
نویسنده : مامان
1,050 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان عزیزم که جویای احوال هستید و منتظر عکسهای تولدقلب

حقیقتش نمیدونم چرا دچار تنبلی مزمن شدم و مث یه کدو تنبل از اینور میفتم اونور ... از اونور میفتم اینور!!!!!!!!خجالت فقط دوست دارم بیاین خونمونو ببینید اصن یه وضی!!!!!!!سبزآخاومدم اینو بنویسم شاید وجدان درد بگیرم و به قولم وفا کنم و پست تولد رو عکسدار کنملبخند

اما به همتون سر میزنم (فکر نکنید بی معرفت شدم) وااااااااااااااااااااااااااااااااای دوستان بلاگفایی اصلا نمیشه واستون کامنت گذاشت مردم از بس کلیک کردمآخ

1-فرزانه جون مامان آرین مهر عزیز تولد گل پسر رو تبریک میگم بهتقلب

2-دوست خوبم خانومی امیدوارم براحتی و بزودی فرزند دلبندت رو در آغوش بگیریبغل

و........و..........و.............تمام دوستان بلاگفا که خواستم کامنت بزارم و نشدناراحت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

سمانه مامان ستایش
13 مرداد 92 13:06
کدو تنبلدرکت میکنم محبوبه جون،آدم یه وقتایی کم حوصله میشه و شدیدا تنبلخب یه وقتایی آدم آپ کردنش نمیاد دیگه[آیکن یه دوست خوب و عاقل و فهمیده]
حالا تا ۴مرداد ۹۳ وقت داری عکسای تولد رو بزاری دوستم
ولی توصیه میکنم زیاد صبر و تحمل مارو اندازه نگیری خانون

4مرداد93؟!!!!!!!!! عمرنات پتاسیممیدونی که من بیشتر از چند روز تحمل ثابت بودن پست رو ندارم دوست جوووووووونم(آیکون یه دوست خوب و با معرفت و بیش فعال بقول بعضیاااااااا)
مریم مامان سروش
13 مرداد 92 13:06
عزیز دلم این اصلاً توجیه قابل قبولی نیس و بی زحمت سریعتر اقدام به گذاشتن عکس ها بنمایید

والا به این تهدید محترمانه شما...چاره ای نیست...ای به چشم
سمانه مامان ستایش
13 مرداد 92 13:30
ما اینیم دیگه
با موبایل اومدم چقدم کامنت گذاشتن با موبایل در جوار یه دخمل شیطون سخته
عمرنات پتاسیماولین بار بود اینو شنیدم
خب پس تا آخر وقت اداری فردا وقت داری عکسا رو بزاری حالا که انقده بیش فعالی

بععععععععععله دیگه شما اینید دیگه با موبایل اونم کنار یه دختر شیطون ناز کامنت میدین
این اصطلاح من درآوردی خودمه...جون من قشنگ نیست؟!
پایان وقت اداری فردا؟!!!!!!بابا بیخیال گفتم که الان کم کاری تیروئیدم غالب شده و فعلاً شلمن شدم مث اون رفیق ناباب مشترکمون
سمانه مامان ستایش
13 مرداد 92 13:52
آخ از اون شلمان تنبل نگووو که وب دخملشو تعطیل کردهیعنی شلمان پیشش روسفیده بخدا
بهاااار کجایی که ببینی دوستای خوبت در نبودت چه کردن

آی گل گفتی تازه با اعتماد بنفس میاد مارو سین جین هم میکنه که چرا آپ نکردین و از این حرفا آخخخخخخخخخخ جوووووووون غیبت چه کیفی داره
ارغوان
13 مرداد 92 14:05
ما هم دچار تنبلی شدیم!...آپ این هفته تعطیل! :| :دی ... اصدن حسش نیست

پس من تنها نیستم ؟!امیدورام باشم؟!
بابای روشا
13 مرداد 92 14:53
درود بر شما

بسیار شرمنده نمیخواستیم دیگه اینقدر به زحمت بی افتید خواهش کردم فقط همون اطراف منزلتون اونم اگه گذرتون افتاد نه به خاطر ما بسیار شرمنده شدیم

ظاهرن از دیروز می بایستی اوضاع م.م.ل.ک.ت درست میشد نمیدونم چرا اتفاقی نیفتاد؟؟؟!!!
به شرکتش هم زنگ زدیم میگه بعیده فعلن چیزی وارد بشه

اختیار دارین زحمتی نیست اینجا شهر کوچیکیه و رفت و آمد توش خیلی راحته و البته شاهزاده خانوم واسه من خیلی عزیز و ارزشمنده
آره واقعا ببینیم و تعریف کنیم که چه تغییراتی خواهد بود؟!
مامان روژینا
13 مرداد 92 15:16
ای خدا یعنی کیف کردما مگه فقط باید من تنبل باشم آخیش
خدایا توی این روزهای پایانی ماه رمضان ارزو می کنم سمانه هم کمی تنبل بشه که دیگه من کلی کیف کنم آمــــــــین (آیکون یک دوست کاملا شااااااد آیکونایی که هست شادی مضاعفم و نشون نمیده )

بیا!!!اینم از رفیق ما!!! عوض اینکه کارهای خوب و پسندیدهرو از دوستان باباب! یاد بگیره بعنوان یه دوست ناباب! کارهای بد بد و ناپسندیده یادمون میده
ندا
13 مرداد 92 16:56
جون مارو بالا اوردی با با بذار دیگه

وااااااای ندا تو هم؟!!!!!!!!

مانی محیا
13 مرداد 92 18:22
عزیزم هرجورراحتی زندگی کن قربونت.

آخیش چه دوست خووووووووووبی(قابل توجه دوستان ناباب!)
الی مامی آراد
14 مرداد 92 0:47
واااا ی فکر کنم منم از اون کدو تنبلای بزرگ شدم

بععععععععععععععله شما که نگوووووو!!!!!!!!! احتمالا اپیدمی شده تو شهرمون الهام جون
فرزانه مامان ستايش
14 مرداد 92 1:36
تولد سه سالگي فرشته كوچولوتون مبارك باشه


ممنونم
❤خاله ی امیرعلیُ آنیسا❤
14 مرداد 92 1:53
سلووووووم.. دلمان برایتان تنگ شده بود؛ یعنی با کلّه پریدم اینجا.. وااای هنوز عکسارو نزاشتی..؟!!

کدو تنبل جان سریع عکسای تولدُ بزار.. اصن نکنه پریدن عکسا نمیخوای بهمون بگی ها؟!

(البته من نیستم مدتی؛ دیرتر گزاشتی هم بهتر.. :دی)


به به همشهری!همنام! پارسال دوست امسال آشنا......بابا کجایی رفیق؟! تو هم که دست کمی از کدو تنبل نداری نه پست جدیدی نه خبری نه اهمی نه اوهومی!!!نگران شده بودیما البته یه حدسای شیطونی هم زدم گفتم ای دل غافل نکنه ع ر و س شده و ما بیخبریم؟



کجا؟نیومده رفتی دوباره؟!!!!!!!!!!1نکنه قضیه ماه عسل و این حرفاست؟
مامان روژینا
14 مرداد 92 2:01
آآآآآآآآآآآآآی نفس کش کجا رفتی ؟ فهمیدی من می خوام بیام پریدی زیر پتوشنیدم مورد تمسخر واقع شدم نصف شبی آره ؟؟؟جرات دارین بیاین بگین چی گفتین من ادم نفوذی دارم چی فکر کردی محبوبه خانم حیف که الان خودم خوابم میاد فردا میام ببینم چه خبرهحالا نترس بیا بیرون کاریت ندارم بخاطر الینا و ستایش از تقصیراتتون می گذرم
در ضمن کدو تنبل اپ کن دیگه والاااااااا

جرات داریم خوبشم داریم آخه مورچه چیه که کله پاچش چی باشه! پتووووووو!!!!!!من!!!!!!!ترس!!!!!!زیر پتو!!!!!!!!!عمرنات پتاسیم
غیبت نبود که صفت بود
ღ تـــــــــــک خاله کوثر جونی ღ
14 مرداد 92 2:26
حالا خییییییییییییلی هم به خودت فشار نیار ... و عذاب وجدان رو بذار کنار...

خوش باش بابا ...

ما که دلمون واست تنگ نمیشه

عکس های تولد هم نذاشتی، نذاشتی.... بیخیییییییییییال




ممنونم که اینقدر با صداقت و بی شیله پیله هستی
تاابددونفره
14 مرداد 92 2:53
سلام عزیزمعیب نداره دوستم این تنبلی مزمن همه گیرههمچنان منتظر می مونیم ولی نه دیگه خیلیایشالا بعد از این تنبلی مزمن بیش از حد سرحال بشی

سلام نسترن ناز و مهربونمچشم دوستم میگم با این دعایی که کردی احتمالا هفته بعد روزی سه چهار تا پست بزارم
فرزانه مامان آرین مهر
14 مرداد 92 8:12
ممنون که تولد آرین مهر را تبریک گفتید من هنوز منتظرم نمیتونید سرمون رو شیره بمالید

خواهش میکنم فرزانه جون وای شرمنده روی ماهت عزیزم چشم این دفعه قول از نوع حیثیتی میدم که تا آخر هفته بزارم عکسهارو
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
14 مرداد 92 11:41


+ + + + + + + + + + + + + + + + + + +

مدیونی اگر فکر کنی این قلب گذاشتن رو از شما یاد گرفتماااااااا

+ + + + + + + + + + + + + + + + + + +

خدا نگیره این آیکون ِ قلب رو که تنبلان ِ کامنت گذار، بیچاره می مانند... آمــــــــــــین!

+ + + + + + + + + + + + + + + + + + +

بی شیله و پیله هم خودمـمممممم....


جان من فکر کردی از تنبلی او قلبهای خوشگل و ملوس و مامانی رو واست میفرستم پس این وسط تکلیف عشق و دل من چی میشه باور کن همش ابراز احساساته ...من و تنبلی؟!!!!!!!!!هرگز مباد!
شهرزاد مامان حسین
14 مرداد 92 12:25
سلام گلم. میگرن رو تو ویدئوکلوپ ها می تونی بخری. گذشته الان تو بعضی سینماها اکرانه. من تو سینما نوشهر دیدم. آبی و یه سری فیلم ها که من با زبان اصلی و زیرنویس فارسی می گیرم از یه ویدئوکلوپ آشنا می گیرم یا از دوستام که اونا هم مثل من عشق فیلم هستند و ما با هم فیلم رد و بدل می کنیم.
دختر نازتو ببوس.

مرسی از راهنماییت شهرزاد جون
مامان احسان
14 مرداد 92 13:43
سلام محبوبه جان خوبی گلم .نگران نباش من این چند روزه کلاس دارم حسابی سرم شلوغه بخاطر همین نبودم میبوسمت گلم

سلام عزیزموووموفق باشی معصومه جونم
مامان الینا
14 مرداد 92 17:09
خانمی با افتخار لینک شدین با اجازه

ممنونم باعث افتخاره عزیزم
مامان بابای الیسا
14 مرداد 92 17:20
محبوبه جون تنبلی رو بذار کنار ای بابا پاشو پاشو منتظریم راستی مشکوک شدم نکنه خبری باشه حالا اگه هست بگو ما هم خوشحال بشیم !!!مگه چیه چی گفتم اینجوری شدی

از کجا معلوم اونجوری شدم؟
شایدم اینجوری شدم!
نه بابا الهام جون از پس این یکی هم برنمایم با این تنبلی م چه برسه به یکی دیگه
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
15 مرداد 92 0:22
به قول روشا ای بابا........

محبوبه جون این پسته که عذر بدتر از گناهه.به نظر من عوض این معذرت خواهی دو 3 تا پست میذاشتی بهتر بود.زود حذفش کن.بدوووووووووووووو




من شرمنده ام الهه جون


محبوبه
15 مرداد 92 0:50
حالا تکلیف ما چیه؟
و اما عکس های تولد...


انشاله تاآخر هفته میزارم
سمانه مامان ستایش
15 مرداد 92 1:36
این تنبلی مزمن شما رفع نشد کدو تنبل جون

واااای بهار چه خشن و خطرناک شده بود نصفه شبی

نفوذیخودم بهش گفتم بیاد ببینه پشت سرش چی گفتیم

بنده خدا اون همه قر مجازیش هم به باد رفت


نه بیشتر هم شد از بس شماها بهم موج منفی دادین و گفتین کدو تنبل

همینو بگو...سمانه من واسش نگرانم ها نصف شبی از حرص من و تو بلایی سر خودش یا شوشو نیاورده باشه؟!!!

اینم وضع .... حتی مجاز به قر مجازی هم نیستیم




ღ مونا مامان امیرسام ღ
15 مرداد 92 4:00
دووست جان
اول ی نفس عمیق بکش بعد این رو بخون
تووووووووووووو میتوووووونی

خب
نفس عمییییییییییییییییییییییق
اووووووووووه
بععععععععععععععععععععله
منننننننننن میتوووووووووووووووووووونم
.
.
.
اما تا آخر هفته
مامان محمد فاضل
15 مرداد 92 8:57
تنبل نگو بلا بگو


مامان محمدرهام جون
15 مرداد 92 13:50
من نیز مبتلا شدم دوست جونم

هی وای من.........شما دیگه چرا؟!!!!!!!
مامی امیرین
15 مرداد 92 14:51
وای محبوه جون منم دچار این تنبلی وبلاگی شدم.بعد 1 هفته الان نظرات و تایید کردم
اما واقعیتش من رو به قبله هم باشم باید کارای خونم و انجام بدم
ولی فکر کنم اثرات ماه رمضون.
عزیزم من حالا این مشکل و با پرشین بلاگی ها پیدا کردم و شرمندشونم!!!!

تو هم سمیرا جون؟!
آره البته هر روز سر میزدم پاسخ کامنتمو ببینم اما خبری نبود اما فکر میکردم حسابی مشغولی نگو شما هم...!
وای خوش بحالت اما من تو کار خونه هم همینم
دقیقا همینه کی میگی دوست جونم
عجب بساطی داریم با این کامنتونی ها!!!

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
15 مرداد 92 15:29
عَــــنَــر عَــــنَــر ما رو کشوندی اینجا، بگی: کامنت تایید نکردی؟!!!

والا قبلا ها یه چیزی بود، اسمش خجالت بود... اما حالا چـــــــــــی؟!!! سنـــــــــــگ پاشــــــــــــــــــور قــــــــزوین...

خیلی زشته واقعا...خــــــــــعلی زیااااد
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
( ستاد ضد حال زدن به تنبلان ِ جامعه ی مجازی، خصوصا اونایی که از زیر پست تولد دَر میرن )



حالا چرا ناراحت میشی رفیق؟ بیا اینم خجالت:



الان دیگه به خودت مسلط باش
کی من در میرم؟
حالا نشونت میدم یه پست تولدی بزارم که از زیاد بودنشت بگیره
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
15 مرداد 92 15:37
این آیکون ها متعلق به ادامه ی کامنت بالایی می باشد:






این آیکونها هم متعلق به ادامه ی جوابیه کامنت بالایی می باشد:

تاابددونفره
16 مرداد 92 1:21
ای باباتموم نشد این تنبلی مزمن


زهره جون
16 مرداد 92 7:48
عیب نداره وو دورش که تمو بشه خوب میشی
تازه به در من مبتلا شدی !
ماه رمضونه و خوابای زیادش و تنبلییشو بی حالیش . خوب میشی غصه نخور

آره فکر کنم بخاطر ماه رمضونه...
مامان احسان
16 مرداد 92 9:34
سلام خواهری خوبی گلم نماز روزه هات قبول پیشایش عیدت هم مبارک .آره دیگه دلمو زدم دریا و رفتم موهامو کوتاه کردم اونم کوتاهه کوتاه .کوپ زدم ولی خیلی خوب شد چون خیلی تغییر کردم همسرم تا بحال منو با موی کوتاه ندیده بود البته خودم هم .یکبار کلاس 5 ابتدایی بودم کوتاه کرده بودم و تا حالا همیشه بلند بوده ولی اینبار که فر کرده بودم خیلی اذیت شدم بخاطر همین هم اینقدر کوتاه کردم .شما هم شکسته نفسی میکنی مثل ماه میمونی خوشگلم


سلام عزیزم ...پس با این حساب کولاک کردی حساااااااااابی
مرسی که همیشه ازم تعریف میکنی
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
16 مرداد 92 10:55
89.165.92.231 : آی پی

92/5/16 : تاریخ

10:26 : ساعت

[Firefox] : ابزار

لینک دهنده:
http://elina1fereshteh.niniweblog.com/










* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

رد پای یک عدد کدو تنبل در آمارگیر وبلاگ ِ ما که کامنت هم نذاشته.


جل الخالق
ینی واقعا شما اون طومار بلند بالای منو رویت نکردید عایا؟!!!!!!!!
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
16 مرداد 92 11:52


ساعت ِ کامنت منو ببین: 10:55

ساعت کامنت ِ خودت توی وبلاگ رو ببین: 11:00

+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +

برایم بگو : ضایع شدن چه طمعی دارد؟


ضایع طمع!!! خوبی داره البته واسه شما
من وبتو باز کردم که مدیر محترم منو فراخواندند و تا کارمو انجام دادم برگشتم و کامنت گذاشتم تو رد منو زدی؟!!!!!!1
مطهره
16 مرداد 92 11:59
ای کدو تنبل دوست داریم


♥ نیم وجبی ♥
16 مرداد 92 13:06
ای مامان تنبل
عیب نداره بعضی وقتها آدم حس و حال نوشتن پست جدید نداره اما نهایتا تا آخر این هفته عکسهای دخملی رو بذار دیگههههه

چشم حتما میزارم
مادر کوثر
16 مرداد 92 13:21
سلام کدو تنبل

بلاگفا رو با کروم یا اکسپلورر باز کن



عید صیام آمد و ماه صیام رفت

لطف تمام آمد و فیض تمام رفت

شد عید فطر و لطف خدا باز تازه شد

گرد غم گناه ز جان عوام رفت

* پیشاپیش عیدتون مبارک*

سلاااااااااااااااام به روی ماهت عززززززززززیزززززززم
عید بر شما هم مبارک
ــــــــریز نویســـــ
17 مرداد 92 9:36
ــسلام عکسـ زیر و ببینـ : http://d.pr/i/ndPY