الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

دوستانی بهتر از آب روان

1392/10/19 11:34
نویسنده : مامان
716 بازدید
اشتراک گذاری

صبح امروز کسی گفت به من : چقدر تنهایی؟!

گفتمش : تن من گر تنهاست ، دل من با دل هاست.

دوستانی دارم همه از جنس بلور ،

دلشان با دل من،

قلبشان منزل من...

قلب

سلام به دوستان عزیز و همیشه همراهمقلب ممنون از اینکه با پیامهای پرمهرتون جویای احوال ما بودیدقلبقول داده بودم اول هفته با انرژی مثبت برگردم ...برگشتم با انرژی مثبت اما متاسفانه طی  هفته ای که گذشت  از بس مشغله کاری و شخصی داشتم اصلا نتونستم وارد نت بشم خجالت و از این بابت ازتون عذرخواهی میکنمخجالت

و از داشتن دوستان خوب و مهربونی مث شما واقعا به خود میبالم بغل

پ.ن: در اولین فرصت همه کامنتهای پرمهرتون رو تایید میکنمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

زهره جون
19 دی 92 11:36
خداروشکر که خوبی .. انشاالله همیشه خوب و شاد باشید
مامان
پاسخ
ممنون زهره عزیزم
مامان پارمیدا
19 دی 92 11:48
ما منتظریم تا با خبرای خوب بیای
مامان
پاسخ
خبر خوب اینکه الینا کمی بهتره و منم روحیه ام توپه.ممنون دوست خوبم
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
19 دی 92 12:41
پس یعنی میخوای بگی، وقتی انرژیت زیاد میشه، پر مشغله میشی؟ منفی اندیش هم خودتی آآآآهان... نهههههههه... الان فهمیدم منظورتو ما دوستانی هستیم، همه از جنس ِ بلووووووووور عزززززیزممممممممم خسته نباشی دوست ِ خوبم...... تو باااااش! خوش اخلاق و پرانرژی باااااااش!!! حتی شده سالی یه بار واسه ما یه کامنت خالی هم بفرستیاااااااااا، ما هز خوشحالی، نیشمون باز میشه. اینجوری: وای نههههههه... شوخی کردم.... بمان، بودنت مهم است...
مامان
پاسخ
دیگههههه شما اینجوری فک کن رفیق ! مگه پر انرژی بودن و پر مشغله بودن منفی اندیشی لحاظ میشه؟!چرا به خودت شک میبری؟! مگه شک داری؟ از جنس بلووووووووووووور اونم از نوع اعلاء ینی میگی اگه بداخلاق و بی حوصله و غرغرو بودم نیام نت؟!عمـــــــــــــــــــــراً تازه یه جا واسه خالی کردن غرولندهام پیدا کردم!به این راحتی از دستش نمیدم بالخره تکلیف منو روشن کن دوست جونی : بمونم یا نمونم؟! برم یا نرم ؟! فداااااااااااااااااات دلم واسه کل کل هامون یه ذره شده بود
تاابددونفره
19 دی 92 13:24
سلااااااااااااام به دوست عزيزمخوشحالم که خوب و سر حالي.خدا رو شکرواقعااااا تو اين هفته جاي خاليت خيلي احساس مي شد و دلتنگت بوديماز خدا مي خوام هميشه خوب خوب و شاد باشين خودت و خانوادتيه خسته نباشيد محکم بهت مي گم به خاطر هفته پر مشغله اي که داشتيايشالا اين هفته هم سر حال باشي هم کم مشغله که ما دلمون تنگ نشهاخر هفته خوش بگدره.دوستت دارم
مامان
پاسخ
سلام نسترن جونممیدونی که منم خیییییییلی دلتنگت بودم عزیزمممنون عزیزمانشاله ...از خجالتت در بیام عزیزمممنون نسترن عزیزممنم خیلی دوسـِت دارم دوست جونم
مریم مامان سروش
19 دی 92 13:31
خداروشکر
مامان
پاسخ
مریم مامان سروش
19 دی 92 13:35
ایشالله که مشغله‌هات خیر و خوش باشن. دلمون تنگیده بود ها!
مامان
پاسخ
همینطور بود عزیزمچقدر تو ماهی آخه؟!
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
19 دی 92 14:20
این شده جریان همون پرده خریدن و نخردینت... گیجت کرده بودم!
مامان
پاسخ
اصلا از درگیر کردن ذهن من خوشت میاد گویا! بیا بغلم که خیلی دوسِت دارم
سمانه مامان ستایش
19 دی 92 16:35
امیدوارم همیشه سرحال و پر انرژی باشی دوست مهربون و عزیزم
مامان
پاسخ
ممنون سمانه عزیزم
مامی یلدا و سروش
19 دی 92 17:07
پروردگارا آرامش را همچون دانه های برف آرام و بیصدا به سرزمین قلب کسانیکه برایم عزیزند بباران
مامان
پاسخ
مامان گیسو جون
19 دی 92 23:03
عزیزم سلام خیلی خوشحالم که خوبی الینا جونم هم متوجه شدم بهتره بازم خدا رو شکر مواظب خودت باش چون واقعاً ستون خونه تو هستی دوستم بوسسسسسسسسسس
مامان
پاسخ
ممنون از دلداریهات و قوت دادنت عزیزم
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
21 دی 92 8:27
سلاممممممممم عزیزم صبحت بخیر چه شعر زیباییییی اول ِ پستت گذاشتی مشغله کاری رو که دیگه نگو آخر سال که میشه همه کارا به جای سبزه عید از زیر زمین سر باز میکنن الینا جون چه طورن
مامان
پاسخ
سلام منصوره عزیزم قابلی نداشت عزیزم دقیقا! بهتره ممنون عزیزم
مامان احسان
21 دی 92 8:31
سلام خواهری خدارو شکر که خوبی میبوسمت هزار هزارتا
مامان
پاسخ
سلام عزیزم
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
21 دی 92 8:49
خصوصی داری وایییییییی تیکشو نزدم احیانا به فکر پول زور که نیستی هاااااااااااااااا
مامان
پاسخ
حالا ایندفعه رو بخاطر خریدهایی که در پیش داری تخفیف میدم!
مامي كيانا
21 دی 92 9:02
قربون مهربونيهات دوست پرمشغله من از الينا جونم چه خبر؟ بهتره؟ ايشالا اين هفته + + + ولي بي مشغله باشي و پشت سرهم بياي نت و هي كامنت بدي و هي تاييد كني
مامان
پاسخ
سلام مونا جونم شکرخدا بهتره ممنون عزیزم خیلی باحال بود +++ بی مشغله! انشاله که همینطوره دوست جونم
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
21 دی 92 10:16
سلااااام عزززززززززززززززززززززززیز ِ دلمممممممممممممم خووووووووووووووبی؟ خیلی میدوستمتاااااااااااااااا راستی، خصوصی هم سری بزن...
مامان
پاسخ
سلااااااااااااااااااااام مهرررررررررررررربوووووووووونم ممنون رفیق ما بیشتر سانسور کردن رو از دوستان فرا گرفتیم!
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
21 دی 92 10:29
سلام گوگولی مگولی سلام نون تنوری سلام کتری و قوری سلام پری و هوری سلام پیرهن توری تو که سنگ صبوری کریستال و بلوری فدات بشم چه جوری?!؟
مامان
پاسخ
اینا رو از کجا آوردی؟ خیییییییلی باحال بود بابا شاعر
تاابددونفره
21 دی 92 12:59
سلااااااام صد سلااااااام به دوست جونيه خوب خودمخوبي.تعطيلات بد نبود بيشتر تو خونه بوديم.شما چطور خوب بود..فکر کنم اونورم خيلي سرد باشهپست جديد و خبراي جديدنمي زاري واسموندوستت دارم خيلي زياد
مامان
پاسخ
هزاران سلام و بوسه به یار همیشگی و مهربونمای جانبد نبود آره اینجا خیلی سرده واقعا کلافه شدیم از سرما انشاله اگه خدا بخواد فردا میزارم نسترن جون
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
21 دی 92 15:23
میگم دوست جونی، میخوای عکسای دسر نسترن جون رو واست بفرستم؟
مامان
پاسخ
کارِت درسته رفیق
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
21 دی 92 15:25
اون کامنت قبلی که واسش از خنده ریسه رفتی، یکی از دوستام واسم اس ام اس کرد، دیدم خوووووووراک ِ خودته. آخه "بلور" داره توش.
مامان
پاسخ
احیانا یه دوستِ مشترک اینو واست اس نزد؟!
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
21 دی 92 15:40
جهت ِ مشاهده ِ دسرهای پیشنهادی ِ دوست ِ خوبمون نسترن جون، به خصوصی مراجعه فرمایید...
مامان
پاسخ
واااااااااای ممنون عزیزمچند روز بود از کنجکاوی داشتم میمردم
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
22 دی 92 8:28
سلاااااااااااااااااااااااااام صبح ِ شما هم بخیر مهربون
مامان
پاسخ
مامان احسان
22 دی 92 8:34
سلام عزیزم صبحت بخیر امروز چطوری ؟ امیدوارم سرحال و سر کیف باشی
مامان
پاسخ
سلام معصومه جون ممنون عزیزم
مادر امیرین
22 دی 92 11:10
امان از دست این ویروسها و ن ضعیف بچه ها.. من همه مشکلات اخیر تو رو به توان 2 کشیدم و به جرات میتونم بگم داغون شدم.... یه چند روزی هم هست که خودم بهش مبتلا شدم ایشالا که با انرژی همیشگیت برگشته باشی.
مامان
پاسخ
بله اومدم وبت دیدم سمیرا جونخیلی ناراحت شدم... از ته دل دعا میکنم گل پسرای نازت هر چه زودتر خوب شن همینطور خودت دوست مهربون و خوب ِ من
Yxgyrn_QywPYY0D4PU0ISGD3NRXUAVmmpdtEFZcVgIhjAG4QmrR55x0MhNgmPK-M
22 دی 92 21:04
همیشه سلامت باشید بانو جان. رمز رو من همه ش فراموش می کنم.
مامان
پاسخ
میشه لطفا اسم یا آدرس وبلاگتون رو بزارین واسم؟
سعیده، مامان هومان
22 دی 92 23:09
خدا شکر که حالت خوبه و بهتری تا همیشه اینگونه باشی آمین امیدوارم الینای عزیزم هم خوب خوب خوب بشه آمین
مامان
پاسخ
ممنون سعیده جون
مامان آیسو وآیسا
23 دی 92 12:39
برا الینا جووون ومامان خوبش
مامان
پاسخ
مادر کوثر
23 دی 92 13:33
سلام سلام به روی ماهت عزیزم همیشه شاد باشی مامانی
مامان
پاسخ
سلام و صد سلام به دوست عزیزمممنونراستی مطالب سایتت رو خیلی دوست دارم. متنوعه