الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

حساسیت از نوع مادرانه

1392/10/11 9:49
نویسنده : مامان
578 بازدید
اشتراک گذاری

مریضی های پی در پی امسالت ، خیلی حساسم کرده !

در واقع  آلرژی و حساسیت تو منجر به حساسیت من شده اما از نوع روحی و روانی !افسوس

دل نازک شدم !

این روزها خیلی حساس و زود رنج شدم !

میدونم تقصیر هیچکس نیست ! خودم زیادی حساس شدم ! اما فکر کنم تا حالم بهتر نشده بهتره جایی که شرایط واسه رنجیدنم مهیاست ، کمتر برم یا اصلا ً نرم ! دوست دارم تنها باشیم خودم و خودت و نهایتاً کسانی که از بودن باهاشون دچار رنجش نمیشم !

چند شب پیش تو اوج بیماریت هر چی صدات زدم نبودی ! کلی تو خونه دنبالت گشتم! پیدات نبود ! خیلی ترسیدم! میگم واقعاً اعصاب نمونده  واسم!!!!! نگران آخرش با این صحنه مواجه شدم ! زبان

 

قربونت بشم حتی تو مریضی هم دست از شیطنت بر نمیداری ! کلللللللللللللی بغلت کردم و بوسیدمت و بوئیدمت بغلماچقلب همه دنیای منی عزیزم بغل این روزها ترجیح میدم  بیشتر با هم وقت بگذرونیم چشمکآخخخخخخخخخ که چقدر این خلوتهای دونفره مون رو دوست دارم قلب دختر مهربونم ، همیشه و هر لحظه به من ابراز احساسات میکنی و مدام بهم یادآوری میکنی که دوستم داری و شیرین زبونی میکنی قلب

دیشب با خودم فکر میکردم باید بیشتر قدر این لحظه ها و آغوشها و بوسه ها و عاشقانه ها رو بدونم و برای یک لحظه تصور کردم روزی رو که واسه خودت یه دختر نوجوون یا جوون شدی و من برای ورود به اتاقت و بغل کردن و بوسیدنت باید اجازه بگیرم ! و تو شاید برای نشکستن دل ِ من با من همراهی کنی ! شاید...

...

خیلی حساس شدم نه ؟!!!خجالت

================================================

پ.ن:

حالا تو این گیر و دار اعصاب خوردی  نشستم فیلم " هیس! دخترها فریاد نمیزنند" رو هم دیدم ! و اشک ریختم !

.

.

.


سعی میکنم اول هفته با انرژی مثبت برگردم و از شر این خوددرگیری راحت شم ! خیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (79)

مامان احسان
11 دی 92 11:01
سلام عزیزم خوبی اینا حساسیت نیست احساسات پاک مادرانه است عزیزم راستی آقا کاظم بیچاره رو کلا حذف کردیا حواست هست
مامان
پاسخ
ای جونم مهربونی آره اتفاقا عمدی در کار است !
مامان احسان
11 دی 92 11:02
راستی با این روحیه اون فیلمه تو دیدی من که تبلیغاتشم نگاه نمیکنم اذیتم میکنه
مامان
پاسخ
خودآزاری دارم من ! بگو این وسط این فیلم دیدنت چی بود آخه ؟!
مامان احسان
11 دی 92 11:33
مامان
پاسخ
تاابددونفره
11 دی 92 12:22
سلاااااااااام به دوست مهربونماخيييي دوست جونماينجوري نکن با خودت...مي تونم تا حدودي درک کنم که چي مي گي..ادم وقتي از چيزي نا راحت باشه..حساس مي شه و خيلي چيزا ناراحتش مي کنهخوب کاري مي کني عزيزم تا جاييي که مي توني با کسايي باش که موجب خوشحاليت مي شن و همونطور که گفتي دونفري کارايي انجام بدين که شاديتونو فراهم بکنه عزيزم اي کاش تو اين موقعيت يه فيلم طنز مي ديدي نه اين فيلمواااااااي اين اليناي وروجک کجا رفته شيطوناون عروسک ابيه چه بانمکه شبيه خاله ريزه مي مونهايشالا شنبه شادو خوشحال بياي پيشمون
مامان
پاسخ
سلام نسترن جونالان افتادم تو مود اینکه خودمو ناراحت کنم کلاً ! همینو بگو ! دیدی فیلمشو؟! خیلی تلخه ! اون عروسک نیست نسترن! کدو ئه واسه شب یلدا برای خوشحالی الینا واسش چشم و ابرو کشیدم و لباسای عروسک الینارو تنش کردم اون شکلی شد ! اتفاقا دقیقا از لحظه ای که این پست رو نوشتم احساس میکنم دارم انرژی میگیرم
مامان احسان
11 دی 92 12:35
مامان
پاسخ
تاابددونفره
11 دی 92 12:43
نه عزيزم اون فيلمو نديدم..کلا دوست ندارم فيلماي اينجوري و ناراحت کننده رو...خودمو با اين چيزا در گير نمي کنمواقعاااااااااا کدوووووخيلي خوشگلو بانمکه چه ايده جالبيخدا روشکر که الان بهتري
مامان
پاسخ
آره عزیزم نبینی بهتره خیلی تلخه ! البته یه جور تلنگر هم هستش واسه مامانا که بیشتر مراقب بچه هاشون باشن و آموزنده هم بود آره کدوئهممنون عزززززززززیزززززززززم
مامان گیسو جون
11 دی 92 13:31
سلام عزیز دلم خوبی بهتری امیدوارم هفته های آینده هفته ای مملو از خبرهای خوب برات باشه منم همینجوری می شم خواهرم بهم می گه دیوانه ای خوب بچه مریض می شه اما منم محاله گیسو مریض بشه خودم مریض نشم امیدوارم الینای نازم زودتر حالش خوب بشه تا تو هم سرحال بشی خلوت دو نفره رو خوب اومدی منم عاشق این لحظه هام بوسسسسسسسسس
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون انگار دارم بهتر میشم اینم خصلت مادر شدنه دیگه دوستم ممنونم عزیزم
مامان احسان
11 دی 92 14:48
من برات آرزو میکنم هم آخر هفته خوبی داشته باشی و هم هفته آینده رو خوب شروع کنی میبوسمت گلم
مامان
پاسخ
ممنون معصومه جون
مامان الینا
11 دی 92 14:56
وای منم کلی گریه کردم !!!عجیبه چقدر حالمون شبیه همه !!!!مامانی یه پست جدید نوشتم حتما بخون shmis.iums.ac.ir
مامان
پاسخ
دوست جونم پستت رو خوندم خیلی کامل و عالی بود
آتنا مامانیه روشا یدونه
11 دی 92 16:03
عزیزم چرا انقدر تند تند مریض میشی محبوبه جون دوست داری با اعصاب خودت بازی کنی این وورجکها به اندازه کافی بهمون ضعف اعصاب میدن دیگه فیلم غمناک دیدنت چی بود البته بعضی وقتها لازمه دلی خالی بکنیم و های های گریه کنیم جای جدیدت برای قایم شدن مبارکه عزیزم
مامان
پاسخ
همینو بگو آتنا جون! خود آزاری دارم انگار !
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
11 دی 92 16:42
من اصلا اهل ِ مطالعه کردن کامنت ِ دیگران نیستم راست میگی محبوبه جون اون کدو هستش جن الخالق چقدر خوشکله راستی ببخش سلام نکردم این چن وقت خیلی درگیر کارهای اداره بودم اصلن به کل نی نی وبلاگو تعطیل کرده بودم شرمنده جواب کامنتاتو هم نمیتونستم بدم نشنوم دوست مهربونم ناراحت باشه هاااااااااااااا شنبه منتظرتم دوستم صرفا ً جهت اطلاع این هفته : راستی ما پنجشنبه ها تعطیل هستیم
مامان
پاسخ
اون که بعععععععله هیچکدوممون اهل مطالعه نیستیم جدا خوشگله خانم کدوی ما؟ قابل نداره دوست جونی خدا قوت دوست خوبم ممنون از اینکه هستی و حرفهای دلنشینت
سعیده ، مامان هومان
11 دی 92 18:45
عزیزمخیلیی ناراحت شدم دلم گرفت برای حرفایی که یه جورایی حرفای منم هستاون فیلم که منو دیونه کرد..
مامان
پاسخ
ببخشید ناراحتت کردم عزیزم
فرزانه مامان آرین مهر
11 دی 92 23:54
سلام محبوبه جون انشالله که الینا جون بهتر باشه عزیزم شنبه با یک پست پر انرژی منتظرتیم .منم خیلی وقتها میگم بذار بغل کردن پسرم رو بخاطر بسپارم وقتی مردی شد که دیگه اصلا من رو ادم حساب نمیکنه . محبوبه جون منم بقدری سر خواب آرین مهر اعصابم داغون شده که دلم میخواد سر به بیابون بذارم کاش ظهر یکساعت میخوابید تازه یادم گرفته منو گاز میگیره وکتک میزنه بعد میگه گریه کن من که کارت ندارم تازه باید گریه کنم تا اروم بشه
مامان
پاسخ
سلام فرزانه جونممنون عزیزم ای جان عجب کارایی میکنه آرین مهر خوشگل ما
مامان نازدونه ها
12 دی 92 10:44
اميد كه تا الان روحيه ت بهتر از قبل باشه و تو اين دو سه روز تعطيلي حسابي با گل دخترمون خوش بگذروني وحالش بهتر از هميشه باشه
مامان
پاسخ
همینطور هم شد عزیزم ممنون دوست خوبم
مامان پارميدا
12 دی 92 20:14
عزيزم درکت مي کنم . سخت نگير مادر حساس
مامان
پاسخ
چشم سعی میکنم ریلکس کنم
مریم مامان سروش
12 دی 92 22:31
حق داری. امیدوارم زودتر به همون مامان پرانرژی تبدیل شی. سرحال و خوشحال. بخور سرد هم فرق می کنه و متفاوته. امتحانش کن. ضرری نداره.
مامان
پاسخ
ممنون مریم جون
پرنیان
12 دی 92 23:02
سلام الینا جون میشه با هم دوست بشیم؟ خوشحال میشم با تبادل لینک موافقت فرمایید ممنون
مامان
پاسخ
مرجان مامان آران و باران
13 دی 92 3:12
عزیز دلمممممممممم قربونت برم حساسسسسسسسسسسس اره واقعا یه موقع هایی ادم اینجوری میشهههه وای دختراها فریاد نمیزنندددددددددددد من ندیدم ولی تعریفشو که کامل شنیدم فریاد زدمممممممممم دوستتون دارممممم قربون دختر بازیگوش خوشگلممممممممم کلی خندیدم از دستش رفته قایم شده
مامان
پاسخ
سلام مامان پرمشغله مرجان میام وبت یا کامنتت رو میبینم کللللللللی تحسینت میکنم فیلمو ندیده فریاد زدی ببینی چی میشه؟!شما نبین عزیزم! ما هم خیلی دوستِون داریم عزیزم
مامان گیسو جون
13 دی 92 16:04
دوستم الینا جونم بهتره ؟ خودت چی روحیت بهتر شد؟
مامان
پاسخ
الحمدلله بهتره عزیزم خودم هم بهترمممنونم دوست خوبم
الهه مامان روشا جون
13 دی 92 18:02
من راجع به چیزی که نوشتی هیچی نمیگم که فردا صیح سرکار فحشم ندی.الان صبح روز شنبه 14 دی ماهه خوبی محبوبه جون؟ مدیونی فکر کنی واسه پستت وقت نمیذارم اعلی حضرت بیدار شدن و باید برم
مامان
پاسخ
ینی مردم از خنده بابت این کامنتت الهه جون
تا ابددونفره
14 دی 92 0:37
سلام عزیزمخوبیتعطیلات خوش گذشتمحبوبه جون لینکی که برام گذاشتی همین پستو باز می کنهشاید آدرسو اشتباه دادی
مامان
پاسخ
http://elina1fereshteh.niniweblog.com/post65.php نه عزیزم همینه شاید کامل کپی اش نکردی!
★ مامان آینده یه فسقلی ★
14 دی 92 2:04
از دست شما دوست جوووونی با این کارات اینم شد فیلم آخههههههه؟!!!!! یه کمدی، چیزی می نشستی میدیدی!!!! من دو هفته پیش دیدم، نه اشک ریختم، نه اعصابم خط خطی شد. چون خونه پسر عمه م بودیم و از اول تا آخرش داشتیم با دختر عمه م تو گوش هم پچ پچ میکردیم و میخندیدیم! اصلا به فیلم هم توجه نکردیم! همون جمعه ای بود درباره رشته مترجمی زبان و... ازت smsی میپرسیدم! دقیا همون روز! **** آخیییییسس، چه کدو خوگشلیییییی.... چه نانازهههههه آدم دوست داره بغلش کنه! حالا دلت میاد خردش کنی بریزی تو غذا؟
مامان
پاسخ
همینو بگو واقعا خودآزارم خب معلومه ! منم تو جمع دوستانه و گپ های دلنشین مینشستم این فیلمو میدیدم تحت تاثیر قرار نمیگرفتمایشششششششششش اینم شد طرز فیلم دیدن آخه ؟! آهان اووووووووون روزو میگی؟ اونم خیلی دوست داره شما رو بغل کنه همسرت نیاد اینو بخونه رو منم حساس شه فعلا که دلم نیومده قطعه قطعه کنمش!
★ مامان آینده یه فسقلی ★
14 دی 92 2:07
اوخیییی دوست جوووونی! چی شدی خب... نکنه چشم خوردی؟! الینا جونم، زود خوب شو ........ امیدوارم همه چی رو به راه بشه، هر چه زودتر ............ ای وروجک تو کمد قایم شده!
مامان
پاسخ
نه عزیزم چیم میخواد چشم بخوره ممنونم عزیز دلم ولی واقعا نگرانم کرده بود
★ مامان آینده یه فسقلی ★
14 دی 92 2:08
واقعا هم خود آزاری داری تو! به من چه..... خودت نوشتی خووو
مامان
پاسخ
بر منکرش لعنت!
★ مامان آینده یه فسقلی ★
14 دی 92 2:10
" دو نفره " نوشتنت رو عشششششق است
مامان
پاسخ
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
14 دی 92 3:28
سلام عزیزم خوبی الهی فدای دختری نازنین انشاله حالش خوب خوب باشه وهمیشه شاد وسلامت عزیزم این حساسیتا تو ما مادرا رواله من که گاهی احساس میکنم که دیگه افسردگی دارم میگیرم بس که دل نازک میشم با یه چیز کوچیک اشک میریزم اما باید همونطور که گفتین قدر این لحظات بدونیم وتو قاب طلا بگیریمش
مامان
پاسخ
سلام مینا جونممنون از دعای قشنگت و همدردی و دلداریت
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
14 دی 92 7:48
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام صبحت بخیر سرِ قولت هستی که پر انرژی اومدی الینا خانوم چطوره ؟
مامان
پاسخ
سلاااااااااااااااااااام به دوست مهربون و عزیزم پرانرژی اومدم الینا هم بهتره ممنونم عزیزم
ندا
14 دی 92 13:03
سلام خوبی باورت میشه اون مدتی که بجنورد بودم موبایلم خاموش بود اس ام استو ندیدم من فکر کردم رفتی اشخونه جه فیلم قشنگی خداییش فیلمای روانشناسانه رو دوس دارم چیزی شده کسی اذیتت کرده بگو خودم میام حالش میگیرم
مامان
پاسخ
باورم که میشه ندا اما خییییییییییییلی نامردی یه بار من تعطیلات خونه بودم و جایی نرفتم تو گوشیت خاموش بود! نه خودم زیادی حساس شدم البته خب گاهی اوقات بعضی برخوردها هم نمک میپاشه رو زخم آدم! بیخیال رفیق! منو که میشناسی زود یادم میره دلم خیلی تنگ شده ندا جونم کاش همو میدیدیم
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
14 دی 92 13:16
خوبی محبوبه جونممممممممممممممممممم احیاناً پیام صبح زودمو دریافت کردین
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم بله دریافت کردم عزیزم
سمانه مامان ستایش
14 دی 92 16:27
ای جاااان دوست جون دلگیر و حساس خودمو عشق استبیا بغلم که خوووووب همدیگه رو درک میکنیممحبوبه بخدا انگار اون حرفا رو از زبون منم نوشته بودی...کاملا درک میکنم چه حسی داری این روزا...هرچند نمیدونم چی ناراحتت کرده و باعث رنجشت شده دوستم...ولی تصمیم درستی گرفتی...من عمیقااااا به این نتیجه رسیدم هیچ چیز و هیچ کس مهمتر از آرامش و آسایش خودت و فرشته کوچولوت و همسرت نیست...
مامان
پاسخ
واقعا همینطوره سمانه جون . به این نتیجه رسیدم وقتی دل و دماغ ندارم بیشتر به خودم و خونواده ام (همسر و فرزند) برسم تا اینکه ذهنم رو درگیر حرفها و حرکات بقیه بکنم راستی؟! نمیدونی چقققققققققققققققققققدر دلتنگت بودم و چقققققققققققققققققدر از دیدن کامنتت خوشحال شدم و روحیه گرفتم
سمانه مامان ستایش
14 دی 92 16:30
آخ محبوبه جوووون منم وقتی به روزایی که تا چشم به هم بزنیم اومدن و دختر کوچولوهامون بزرگ شدن فکر میکنم دلم میگیره...از اینکه دیگه به راحتی اجازۀ بغل کردنشون و فشار دادنشونو بوسیدنشونو بهمونو نمیدن دلم میگیره...دلم نمیخواد به این زودی ها این وابستگی و عشق رنگ دیگه ای به خودش بگیره... نه عزیزم حساس نشدی اینا همش احساسات ناب و عاشقانه مادرهاست...
مامان
پاسخ
منم خیلی وقتا به این قضیه فکر میکنم و دلم میگیره سمانه
سمانه مامان ستایش
14 دی 92 16:32
دوستم میذاشتی اون فیلمو وقتی خوددرگیری این دفعه ات تموم میشد میدیدی خووووو میگم چقدر تو این پست رو خلوت دونفرۀ مادر دختری تاکید کردی محبوب جونحذف عمدی در کاره؟ ولی گاهی شدیداااا لازمه
مامان
پاسخ
همین دیگههههه این موضوع هم برمیگرده به خوددرگیری خوشم میاد حواست به همه چی هست و زود میگیری قضیه رو نه موضوع خاصی نبود اما چون دل و دماغی واسم نمونده بود ترجیح میدادم فقط و فقط با الینا باشم خوشم میاد با من هم عقیده ای
مامان احسان
15 دی 92 8:32
سلام خوبی محبوبه جون الینا چطوره ؟
مامان
پاسخ
سلام معصومه جون.ممنون شکر خدا کمی بهتره
محبوبه
15 دی 92 9:15
ای جونم شیطونک بد احوال الهی الهی که دخترک گلمون خوب خوب شه و دیگه هیچ مریضی سراغش نیاد و محبوبه گلمون آرامش داشته باشه
مامان
پاسخ
ممنون از دعای قشنگت دوست جونی ِ من
تا ابددونفره
15 دی 92 11:24
سلام عزیزم..صبح زیبات بخیر
مامان
پاسخ
سلام نسترن جونتازه از خواب بیدار شدی عزیزم؟آخه الان ظهرهاما خب مهم نیست مهم اینه که زیباست
مامان بنیتا
15 دی 92 12:11
آخی الینای نازم چرا اینجوری شدی قربونت برممحبوبه جونم واقعا درکت می کنم وقتی بچه آدم مریض باشه دیگه روحیه ای واسه مون نمی مونه عزیزم منم یک هفته پیش این فیلمو دیدم و تا چندروز همش ذهنم درگیرش بود ..کاش تو این روزا که حالت خوب نیست نمی دیدیش امیدوارم الینا جونم زودتر خوب بشه و باز ما از پست های پر از انرژیت لذت ببریم دوست خوبم
مامان
پاسخ
گلناز جون یه خصلت بدی که من دارم همینه! وقتی ناراحتم خیلی میرم تو فاز و شرایط رو واسه گریه کردن خودم مهیا میکنم!!! ممنونم عزیزم
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
15 دی 92 13:53
د اااا للللللللللللللییییییی سلام. ما برگشتیم.
مامان
پاسخ
اِوا چه زود اومدیقرار بود تا عصر نباشی شوخی کردم عزیزم خوش اومدی مهربونم
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
15 دی 92 14:03
راستی ممنون از اینهمه لطف و کامنت های خوشگل و سرشار از انرژیت...
مامان
پاسخ
این حرفا چیه عزیزم اصلا میام وبت کلللللللللللللللللی انرژی مثبت میگیرم باور کن
ندا
15 دی 92 14:22
اره واقعا منم دلم تنگ شده خونه ویدا هم نرفتم حسابی شاکی بود اخه میام اونجا انقد زود میگذره که نمیفهمم چی شد دلم برای همه چی تنگ خیلی خیلی
مامان
پاسخ
ویدا رو خونه مامان میبینی منو دریاب این سری
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
15 دی 92 17:32
دقیقا سر ِ بزنگاه، مچتو گرفتم... آخه اول تعداد کامنت ها 42 تا بود، یهو دیدم شد 43 تا
مامان
پاسخ
بابا تو دیگه که هستی ؟!
تاابددونفره
15 دی 92 17:33
مامان
پاسخ
مامان آیسو وآیسا
15 دی 92 17:48
ای جووونم دوست حساس خودم ...امیدوارم نازگل خانوم بهتر شده باشه اوضاع حساسیتش... واقعا که این فیلمو همه میگن ببینید ولی من وقت نکردم حتما میبینم البته امیدوارم بعد از دیدنش به عالم وادم بد بین نشم.. بوس برا الینای نازززززم میدونی محبوبه جووون ایسو هم خیلی از این کارها میکنه... قایم میشه تا من یه ذره دق مرگ شم تا پیداش کنم
مامان
پاسخ
سلام عطرا جون البته جدا از بدبین شدن به نظرم تلنگر خوبیه و دیدنش بد نیست! ای جان جیگر دخترای ملوسکت
شهرزاد مامان حسین
15 دی 92 20:41
الهی. مریض شدن بچه ها خیلی سخته. گاهی هم آدم اصلا برای دل نازک شدن بهانه نمی خواد. خدا این دختر شیرین و مهربون رو نگه داره
مامان
پاسخ
مامان بابای الیسا
15 دی 92 23:28
سلاااااااااااااااااام به دوست گلم و دختر نازش وای محبوبه جون منم از وقتی این فیلمو دیدم چند روزی حالم بد بود گریه میکردم و حساسییتم رو الیسا هزااااااااااار برابر شد
مامان
پاسخ
خیلی تلخ بود البته تلنگر خوبی هم بود که حواسمون رو حسابی جمع کنیم الهام جونی
★ مامان آینده یه فسقلی ★
16 دی 92 0:43
♥ چه کیفی داشت گپ های خصوصیمون... ♥
مامان
پاسخ
آره به منم خیلی چسبید
★ مامان آینده یه فسقلی ★
16 دی 92 1:48
بابااااا پاریس نشیییییییین یه کم هم ما رو تحویل بگیییییییررررر
مامان
پاسخ
فرزانه مامان آرین مهر
16 دی 92 8:33
سلام محبوبه جون خوبید الینا جون بهتر اعصابتون اروم تر شد یه پست پر انرژی بذارید دلمون براتون تنگ شده .راستی کامنت خصوصیم بهتون رسید دیدم چیزی نگفتید گفتم حتما بدستتون نرسیده . الینای عزیزم رو میبوسم
مامان
پاسخ
سلام به فرزانه مهربون و عزیزم
زهره جون
16 دی 92 8:46
نازی الینای شیرین ... من که بازم مدرسم دیر شد ولی خوشحالم که بهترید ...
مامان
پاسخ
آخخخخخخخی نازی عزیزمممنون عزیزم
مانی محیا
16 دی 92 8:57
وااای عزیزم مثل خودمی. یعنی انگار این متنها رو من نوشتم... راهکار پیدا کردی بمن بگو.. خیلی دارن بچه ها بزرگ میشن و من دلم میسوزه که بوسیدنامون کم میشه. همش دارم سر قوانین باهاش میجنگم..
مامان
پاسخ
مریم جون من میگم بیا بیخیال این قوانین شیم و از این روزها و بچگی شون لذت ببریم هان ؟!!!!
مامان احسان
16 دی 92 9:04
سلام عزیزم امروز چطوری
مامان
پاسخ
سلام معصومه عزیزمممنون خوبیم شکر خدا
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
16 دی 92 9:13
صبح بخیر
مامان
پاسخ
صبح شما هم بخیر عزیزم
مطهره
16 دی 92 10:37
ای جانم! دوست مهربون و حساس و نانازم انشالا دختری شیرین زبونت هر چه زودتر خوب ِ خوب شه و تو پر از انرژی های خوب بشی وای خدا بازم کلی خندیدم از دست دختر شیطونت....چه جایی هم قایم شده بودا!
مامان
پاسخ
ممنون دوست جونی ِ خودم
مامان نازدونه ها
16 دی 92 11:09
عزيزم روحيه ت بهتر شده؟ حال الينا جان خوبه؟
مامان
پاسخ
بله توووووووپمممنون عزیزم بهتره
مامان نازدونه ها
16 دی 92 11:13
الان رفتم وبم كامنتت رو ديدم همزمان پيش هم بوديم
مامان
پاسخ
تا ابددونفره
17 دی 92 13:10
سلااااااااااااااااااااااااااااااام عزیزموااای بالاخره درست شد اینجاخوبی.چه خبرا..الینا جون خوبهپست جدید نمی زاری
مامان
پاسخ
سلاااااااااام به نسترن عزیزمممنون عزیزم بهتریم هر دواین هفته که قسمت شد انشاله هفته آینده چشم
مامان گیسو جون
17 دی 92 19:31
خصوصی بانو
مامان
پاسخ
✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
17 دی 92 23:17
محبوبه جون چرا نیستی؟خوبی ؟الینا جونم چطوره
مامان
پاسخ
عزیزم شرمنده خیلی سرم شلوغ بود چند روزیممنون که به یادمون بودیالینا هم بهتره ممنون عزیزم
بهاره مامان ونداد
18 دی 92 1:16
فکر کنم باید یه دوره ترک اعتیاد برم از بس به وبت معتاد شدم محبوبه جون دو روز که چیزی ننویسی فکر میکنم شاید چیزی شده الینا جونم چه طوره؟ محبوبه جون این خلوت دونفره جریانش چیه اون وقت ؟ چند روز پیش داشتم این فیلم رو میدیدم این قدر ذهنم رو داغون کرد نشستم های های گریه کردم دیگه اخرش رو هم ندیدم بعد تو با این روحیه حساسسسسسسسسسسس نشستی تا اخر هم دیدیش
مامان
پاسخ
ممنون که اینقدر لطف داری دوستم الینا هم بهتره ممنون عزیزم اون خلوت دو نفره یه سری جریانات مرموز داره بهاره جون واسه حال گیریگرفتی که ! هههههههههی شما هم دیدی؟!چطور طاقتت اومد آخرشو نبینی من داشتم از کنجکاوی میمردم واسه همین تا تهش رفتم
بهاره مامان ونداد
18 دی 92 1:16
قایم شدنات من وکشته خوشکل من
مامان
پاسخ
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
18 دی 92 1:47
کامنت قبلی با چه اسمی ذخیره شد؟؟؟؟؟؟ تاییدش نکنی هاااااااااااااااااا
مامان
پاسخ
چرا اینجا همه چی قاطی شده؟!
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
18 دی 92 1:48
عاشقتممممممممممممممم
مامان
پاسخ
ما بیشتر
TKwUwJm91gmE7NTJaEP7mz1VoTM5oq9xGcTBIqEIYV4wDxHBafzSLGshUhK0hhUFsVrXXVSz2z3zCAgyRdrhsoLcuT9RewMiyLozOXvxSdGmBtytuooeHjRm95VeInEK
18 دی 92 8:34
سلاااااااااااااااااام محبوبه جونم حسابی دلم برات تنگیده بود بیا بغلم حسابی
مامان
پاسخ
منم همینطور دوست جون ی خودم
مامي كيانا
18 دی 92 9:25
سلاااااااام محبوبه جون گل و گلاب سلام بر قلب نازكتر از برگ گلت دوست حساسم خوبي به قول ارسطو: حساس نشو حساس نشو با همون لهجه شمالي؟ خودم شماليم ها كسي نياد اعتراض كنه قربونت برم خوبي چند روز ينبودم يعني وقت نكردم بيام رو نت نرفتيد مشهد؟ واسه دكتر الينا؟ مگه ميشه بچه ها مريض شن و ما مامنها حساس نشيم من هم خيلي وقتها دچار اين زودرنجيها ميشم ايشالا شاد باشي الينا جون گوگولي رو هم ببوس
مامان
پاسخ
سلام مونا جونحساس نشو رو خوووووووووب اومدی عزیزم همه میدونن شما ساروی کیجا هستی نگران نباش مشهد نه ... اما از داداش ِ دوستم که متخصص اطفال تو تهرانه مشورت کردم و گفتن تا 5 سالگی طبیعیه و باید مراقب باشم تا اوت نکنه ممنون دوست جونی ِ عزیزم
مامي كيانا
18 دی 92 11:34
هيس دخترها فرياد نمي زنند رو نگو كه هنوز يادش ميفتم چهار ستون بدنم ميلرزه يه لحظه با خودم فكركردم دختر داشتن خيلي سخته من و كاوه كه تا چند وقت تو شوك بوديم از اون روز به بعد با خودم عهد بستم تو هر شرايطي هستم سراپا گوش باشم براي كيانا و هيچ وقت هيس نگم
مامان
پاسخ
واقعا تلنگر خوبی بود به هممون
مریم مامان سروش
18 دی 92 11:43
آهای مامان حساس‌شده انرژی مثبت اینقدر سخت بود که رفتی و نیومدی؟
مامان
پاسخ
سلام مریم جون انرژی مثبت گرفتم اما این هفته بقدری مشغله شدید داشتم خیلی کم تونستم بیام نت شرمنده عزیزم
تاابددونفره
18 دی 92 11:54
سلام عزيزم.خوبيکجايي نيستي
مامان
پاسخ
سلام نسترن جونممنون عزیزمشرمنده چند روز نی نی وبلاگ قطع بود بعدش هم من خیلی سرم شلوغ بود
TKwUwJm91gmE7NTJaEP7mz1VoTM5oq9xGcTBIqEIYV4wDxHBafzSLGshUhK0hhUFsVrXXVSz2z3zCAgyRdrhsoLcuT9RewMiyLozOXvxSdGmBtytuooeHjRm95VeInEK
18 دی 92 13:43
احیانا کامنت من نرسیده یا تایید نشده
مامان
پاسخ
رسیده شرمنده الان تاییدش کردممیدونی که این هفته مشغله ام چی بود
مامان هستی
18 دی 92 15:03
محبوبه خانم درکت می کنم این بچه هامون نفس زندکی ما هستند انشاالله که همیشه شاد و خوشحال ببینمتون دختر وروجکتون هم از طرف ما ببوسید
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مارال- مامان روشا
18 دی 92 23:44
قشنگ ترین حس ها همین حس های زیبای مادرانه است عاشق این شطونیاتیم خاله جون، امیدواریم این حساسیت لعنتی زودتر ازت دور بشه
مامان
پاسخ
ممنون مارال جون
تاابددونفره
19 دی 92 4:07
خواباي رنگين ببيني دوست نازنينم
مامان
پاسخ
قربونت مهربونم
تاابددونفره
19 دی 92 4:07
خواباي رنگين ببيني دوست نازنينم
مامان
پاسخ
همینطور عزیزمممنون
فرزانه مامان آرین مهر
19 دی 92 8:51
سلام محبوبه جون نیستید الینا جون خوبه میبوسمش .کامنت گذاشته بودم ولی نیست نمیدونم که کامنت خصوصیم هم بدستتون رسید یانه؟
مامان
پاسخ
سلام به فرزانه عزیزمشرمنده فرصت نشد کامنتها رو تایید کنم عزیزمببخشید چند روزی سرم بینهایت شلوغ بود عزیزم ممنون از اعتمادت
ღ مونا مامان امیرسام ღ
20 دی 92 1:49
هیچی بیشتر از مریضی بچه ها نمیتونه ی مادر رو زجر بده و برنجونه.کاملا درکت میکنم محبوبه جون امیدوارم خیلی زود حال گل دخترت خوبه خوب بشه و حساسیت شما هم رفع قربون شیطنت های بامزت عزززیزم
مامان
پاسخ
ممنون مونا جون