الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

یه دختر ِ تنها

1393/10/29 11:36
نویسنده : مامان
1,554 بازدید
اشتراک گذاری

هر روز ظهر  باباجون ِ مهربون میان مهد دنبالت ، بعدش میرین پیش دوست ِ باباجون ، ایشون هم هر روز با خودکار روی دستت نقاشی میکشن یا چیزی مینویسن مثلاً : دوستت دارم یا چقدر تو خوشگلی یا تو بهترینی یا خیلی شیرین زبونی و ....

یه بار که داشتم نوشته های رو دستت رو پاک میکردم دردت گرفت غر زدی، بابا بهت گفت خب به دوست ِ باباجون بگو که دیگه رو دستت چیزی ننویسه ! دلخور

شما هم سریع جواب دادی : نه من نمیگم ! اگه بگم دوست ِ باباجون دلش میشکنه متنظر

قربووووووووووووونت بشم مهربووووووووووووووووووووووونم که دلت مث یه دریاست فرشته کوچولوی من فرشتهبغل

ادامه مطلب

ترم 2B TINY TALK رو هم با نمره عالی پشت سر گذاشتیجشنمحبت

همچنان سرگرمی ِ اصلی ت خوندن کتاب و نقاشیه محبت عاشق نقاشی هات هستم بغل

اینم یه نمونه نقاشی ت که سگ پاکوتاه ِ دایی جون رو کشیدی که مثلاً دست ِ یه دخترو که میخواسته اذیتش کنه گاز گرفتهترسوخنده

یه شب خوابت نمیبرد گیر داده بودی که یه کاری بکنیم تا تو سرگرم شیبی حوصله

تو اوج خستگی و خواب و با چشمان نیمه باز بهت گفتم خب مثلاً چه کار کنیم؟شاکیخواب آلود

با اعتراض گفتی: من چه میدونم ؟ مث اینکه تو مامانم هستی ها اجازه من باید بگم چه کار کنی؟عصبانیشاکی

من : خنده خب راست میگه بچه م حرف حق جواب ندارهسکوت

==========================================================

یه روز که با بابا رفته بودین بیرون ، بابا ماشینو کنار خیابون پارک میکنه و سریع میره تو عکاسی و برمیگرده که میبینه پلیس در حال جریمه ستعینک چونه میزنه میگه ببینید من فقط یه لحظه رفتم و برگشتم دخترم هم تو ماشینهبدبو اما هر چی نیگا میکنن میبینن اثری از شما نیست ! سوال بعدش میبینن بله رفتی زیر صندلی قایم شدی ! تعجب بعدش بابا ازت میپرسه چرا قایم شده بودی ؟! میگی : آخه آقای پلیس اومده بود منو دستگیر کنه آخه حتما با خودش گفته یه دختر تنها تو این ماشین چیکار میکنه ؟!خطا

گیجقه قهه

پ.ن:

عشق اگر باشد...

هم زیباییت را دوست دارد ، هم اخمهایت را در روزهای تلخی...

عشق اگر عشق باشد...

با یک اتفاق تو را تعویض نمیکند ، همراهیت میکند تا بهبود یابی...

عشق اگر عشق باشد!

هر ثانیه دستانش در دستان توست

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

دکتر ناصری
29 دی 93 11:50
باعرض سلام واحترام خدمت مادان این مرزوبوم زیبا عاشق خدمت شماعرض کنم که این بنده خدا در جهت بهبود مشکلات خانم های این مرزوبوم طی چندین سال باتحقیقات فراوان دست به داروهای گیاهی در خصوص مشکلات کم کاری سندرم تخمدان پلی‌کیستیک.polcystic ovary syndrome PCOS) مشکلات قاعدگی .مشکلات زنان سرد مزاجی ومشکلی که خیلی از خواهران من درخصوص موهای زائد صورت به داروهای دست پیداکرده ام که هنوز هیچ کسی در این به این مهم دست پیدانکرده لذا در صورت تمایل برای درمان یا این که از دوستان یا اشنایان خود این مشکل را دارد به وبلاگ بنده مراجعه کنید تا به حق امام رضا درمان را شروع کنیم.دکتر ناصری naserishahram35.blogfa.com
مامان نازدونه ها
29 دی 93 17:52
بگو الينا جان تنها بودي فراري نبودي كه بخوان دستگيرت كنن ((. جيگر خودشو نقاشيهاش واون دستهاي سيز وقهوه اي شده ش
مامان
پاسخ
احساس آرامش و امنیتش منو کشته
مطهره
30 دی 93 7:42
آخ جون با این قلب مهربونش اگه من بیام بخورمش هیچی نمیگه ! چون قلبم میشکنه.... هلو خانم
مامان
پاسخ
ﻓَﺮے ﻣﺂ
30 دی 93 8:47
ای جوووونم به نقاشی های این دختر تنها ک روز بروز بهتر می شه
مامان
پاسخ
لطف داری همکارجونی
مامان احسان
1 بهمن 93 8:35
فدای این دختر تنها
مامان
پاسخ
آویسا
1 بهمن 93 15:53
وروجک
مامان
پاسخ
مهسا
2 بهمن 93 23:01
قایم شده!!!
مامان
پاسخ
زهرا مامان ارتا
3 بهمن 93 21:20
الهی عزیزم چه شیطون بلایی تو خاله اقا پلیس دختر تنها تو ماشین رو دستگیر میکنه خوب و مهربون من که به فکر بزگترایی تا دلشون نشکنه افرین به گل دختر که اینقدر نقاشی هاش زیباست دوستون دارم هوارتا
مامان
پاسخ
مامان محمد فاضل
5 بهمن 93 8:05
دخملم موهاش کوتاه شدهههههههههههههههههههههه
مامان
پاسخ
تا چشم رو هم بزاری بلند میشه دوستم
مامان نازدونه ها
5 بهمن 93 10:47
مامان
پاسخ
مارال - مامان روشا
6 بهمن 93 1:40
الهی چه دختر مهربونی خدا نگهدارت باشه خوشگلم به به آفرین به تو دختر باهوش و هنرمند از نقاشیهات معلومه خیلی با استعدادی عزیزم خوشگل خانوم تیپ زمستونیت هم خیلی نازه
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون مهربونم
مامان نازدونه ها
7 بهمن 93 8:26
من از يادت نمي كاهم
مامان
پاسخ
من از عشقت نمیکاهم
مطهره
7 بهمن 93 9:14
دوست جون خوبی دختر شیطونت در چه حاله؟
مامان
پاسخ
خوبه عزیزم ممنون دوست جونی