الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

شنونده اخبار!

1393/10/22 14:22
نویسنده : مامان
1,265 بازدید
اشتراک گذاری

تا آهنگ مرحوم مرتضی پاشایی را میشنوی سریع میگی : مامان این آقا همونه که مُرده و رفته زیر ِ خاک؟غمگین

با تعجب میپرسم تو از کجا میدونی؟

میگی : من میدونم دیگهه زیبا تو اخبار شنیدم عینک تازه اینم میدونم که هانا خیلی خیلی آهنگاشو دوست دارهراضی

من و بابا:تعجبتعجب

( حالا بماند که هانا یه دختر بچه ی سه ساله ست!!! سکوت )

==============================================================

 از مهمونی برگشتیم میگم : دختر نازم ، امشب خیلی ازت راضی بودم و بهت افتخار کردم محبت

میگی : آره مامانی خودم متبجه (متوجه) شدم که افتخار کردی از چشات فهمیدم ! اما متأسفانه قسمتی غر غرو شده بودم و اذیتت کردم که دست ِ خودم نبود چون شیطون گولم زد قوی

- : گیجسکوتخنده

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مریم مامان سروش
22 دی 93 19:43
منم متبجه شدم شما خیلی خانوومی
مامان
پاسخ
از چشام متبجه شدی خاله جونی؟
مامان و بابا
22 دی 93 22:57
سلام خانومی عزیزم خدا نی نی تو برات نگه داره گلم نی نی نازی هستش از طرف من ببوسش به وبلاگ منم سر بزن منم مامان دوتا نی نی هستم خوشحال نیشم سر بزنی
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون خدا حفظ کنه دو قلوهاتونو
آویسا
22 دی 93 23:43
بله.............من دیگه هیچ حرفی ندارم
مامان
پاسخ
مطهره
23 دی 93 9:43
الهی بخورمش...عزیزم از دست تو دخترت الهی همیشه زنده و سالم بمونه برات
مامان
پاسخ
ایشاله ممنون عزیزمشاپرک خانم خوشگل ُ ببوس از طرف من
مامان احسان
23 دی 93 12:49
سلام خواهری مهربونم خوبی دخمری خوبه میبوسمت عزیزم
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.چطوری با امتحانات؟
ﻓَﺮے ﻣﺂ
24 دی 93 8:05
متبجه شدم عزیززززم بسکه ماشا... خانمی دخملی جان
مامان
پاسخ
مامان گل ناز
24 دی 93 11:06
ای جاااان شیرین زبون خانوووووم
مامان
پاسخ
تاابددونفره
25 دی 93 2:17
سلام عزیزمخوبی آخیروحش شاد،این روزا بچه ها از همه چی خبر دارن حتی زودتر از بزرگا از چشمات فهمیدهخیلی باحال گفتهمگه چطوری نگاش کردی عزیزمالینا باهوشه ماشالا همه چیه زود می گیره بووووووس برای دوست خوبم و دختر گلش
مامان
پاسخ
سلام نسترن جون کلاً دختر ِ تیزیه از لحن صدام و طرز نکاهم همه چیزو میگیره ممنون نسترن مهربون
محمد
26 دی 93 14:46
سلام تولدت مبارک جینگیلی به ما هم سر بزن.
مامان
پاسخ
تولد؟!
مارال - مامان روشا
27 دی 93 12:06
ای جانم چقدر ناز شدی عزیزم تو این عکس ها اره به خدا آدم میمونه چه چیزایی رو این فسقلی ها متوجه میشن که آدم دهنش باز میمونه ما تا حالا محصولات آوازه رو نخریدیم بیرون میریم جلوی مغازه ها روشا میگه این برنج آوازه است موندم از روی تبلیغ تلویزیون چطور تشخیص میده آدم این ووروجک ها رو با بچگی خودش مقایسه میکنه چیزی برای گفتن نداره
مامان
پاسخ
برنج آوازه ای جونم باهوشک ِ شیرینک با جمله ی آخرت واقعا موافقم مارال جون
زهرا مامان ارتا
28 دی 93 1:20
عزیزمییییییییییییییی
مامان
پاسخ
و همچنین
محمد
28 دی 93 9:04
سلام، آپم آپم آپم با مطلب "راهکارهایی جهانی برای لاغر شدن" بروزم ... منتظرتونم.
مامان نازدونه ها
28 دی 93 17:28
عزيزم خودشو سواد چشم خوانيشه كه همه چي رو از چشمانتون متبجه شد
مامان
پاسخ
اکثراً حال ِ دلمو از چشام میفهمه و این مزیت دختر داشتنه مامان نازدونه هاجون
دکتر ناصری
29 دی 93 11:54
باعرض سلام واحترام خدمت مادان این مرزوبوم زیبا عاشق خدمت شماعرض کنم که این بنده خدا در جهت بهبود مشکلات خانم های این مرزوبوم طی چندین سال باتحقیقات فراوان دست به داروهای گیاهی در خصوص مشکلات کم کاری سندرم تخمدان پلی‌کیستیک.polcystic ovary syndrome PCOS) مشکلات قاعدگی .مشکلات زنان سرد مزاجی ومشکلی که خیلی از خواهران من درخصوص موهای زائد صورت به داروهای دست پیداکرده ام که هنوز هیچ کسی در این به این مهم دست پیدانکرده لذا در صورت تمایل برای درمان یا این که از دوستان یا اشنایان خود این مشکل را دارد به وبلاگ بنده مراجعه کنید تا به حق امام رضا درمان را شروع کنیم.دکتر ناصری naserishahram35.blogfa.com