الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

دعای از ته دل

1394/2/22 19:17
نویسنده : مامان
1,674 بازدید
اشتراک گذاری

الینا خطاب به مامان :  مامانی ! مگه خودت نگفتی که هر چی از ته دل از خدا بخوام برآورده میشه ؟!

پس چرا هر چی دعا کردم اون اسباب بازی ببر خوشگل رو نفرستاد تو اتاقم؟!

چرا هر چی دعا کردم دوباره آمنه جون خانم مربی ِ من نشد ؟!

چرا هر چی دعا کردم بابا نرفت حموم ریش های تیغ تیغیشو بزنه ؟!

چرا هر چی دعا کردم اون آدم فضایی نیومد منو با خودش ببره به سیاره ش تا بازی کنیم و موزیک گوش بدیم؟!

چرا برا من اسب واقعی و گنده و زرد با دم آبی (!) نفرستاد؟!

چرا برا من سگ فضایی ملوسک نفرستاد؟!

....

هان ؟! چرا ؟!!!!!! متفکر



 

قیافه ی مامان (ویحتمل اوستا کریم !) در برابر لیست بلند بالای رویاهای شیرین ِ دخترک : سکوتگیجهیپنوتیزمهیپنوتیزممتنظر

************************************************************************

پ.ن:

عزیزکم ! یادت باشه هیچ قدرتی غیر از خودت نمی تونه مانع رسیدن به خواسته هات بشود. وقتی  به ناامیدی و یاس اجازه می دی رویا تو  ازت بدزده و با خودش ببره وقتی خودت واسه دفاع از رویات جلوی ترس هات نمی ایستی از کی توقع داری برات این کار رو بکنه ؟ صبور باش و با قدرت پای رویاهات بایست ! محبت

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مریم
23 اردیبهشت 94 1:25
اگه اون اسب دم آبی رو از خدا گرفت، توروخدا توروخدا عکسش رو بذار منم ببینم که حتا تو فانتزی نمی تونستم این یکی رو حل و فصل کنم
مامان
پاسخ
والا دوستم یحتمل خود ِ اوستا کریم هم از رویاهای دختر ما مات و مبهوت شده!!!
آتنا مامانیه روشا یدونه
23 اردیبهشت 94 16:41
مامان
پاسخ
مامان نازدونه ها
24 اردیبهشت 94 8:34
حالا ته دل گل دخترمون زيادي عميق بود وصداش به اوستا كريم نرسيد چرا بابا كه كنارشه ريشاي تيغ تيغيشو نميزنه ودخترش رو به يكي از آرزوهاش برسونه عكس اول
مامان
پاسخ
والا بخدا همینو بگو دوستماین از ارزوهای قلبی ِ مامانش هم هست
•● Mah ●•
27 اردیبهشت 94 8:44
مامان
پاسخ
مامی کیانا
27 اردیبهشت 94 9:18
اي جان چه آرزوهايي بلندبالايي الهي هرچي از خدا بخواي بهت بده ولي اسب دم آبي و آدم فضايي نميدونم!!!! شايد هم بشه تو دنياي بچه ها هرچيزي امكان پذيره
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون بله چرا که نه
مامانی کسرا
30 اردیبهشت 94 1:02
دوستی داشتم میگفت پیش خدا همیشه دستت باز باشه، بیحساب ازش بخواد اونم میده دعاهای گل دخترُ میخوندم یاد حرف دوستم اوفتادم الهی حاجت روا شی عزیزم
مامان
پاسخ
منم کاملاً حرفای دوستتون قبول دارم پس منتظر اسب واقعی زرد دم آبی ِ الینا باشیم
مامان احسان
2 خرداد 94 18:28
مامان
پاسخ
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
3 خرداد 94 10:15
سلام مابرگشتیم ای جانم قربون خواسته ی عروسکیت برم عروسک
مامان
پاسخ
سلام عزیزم خوش برگشتین خوشحال شدم از بازگشتت
مامان احسان
6 خرداد 94 13:26
سلام آجی جونم خوبی نیستی دلم برات تنگ شده
مامان
پاسخ
سلام عشقم ... این روزا خیلی درگیرم بیخود و بیجهت
آویسا
6 خرداد 94 15:40
قربونش بشمچه محبوبه جون خوشگلی تو لباس عروس اون گوشه دیده میشه
مامان
پاسخ
لطف داری دوستم
بانو
9 خرداد 94 13:49
سری مسابقات عکاسی با موضوع پا در کفش بزرگترها همراه با جوایز ارزنده: نفر اول ربع سکه بهار آزادی نفر دوم کارت هدیه 200 هزار تومانی نفر سوم کارت هدیه 100 تومانی مهلت ارسال عکس تا 25 هر ماه اطلاعات بیشتر در لینک زیر: http://www.banoo.ir/forum/post/4987
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
11 خرداد 94 8:46
عسک مامان وبابا رو ببین
مامان
پاسخ
مامان سعیده
12 خرداد 94 1:41
والا ...چی بگم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مامان
پاسخ
سعیده جان اومدم وبت پست تولد گل پسرو دیدم اما هرکار میکنم نمیشه کامنت بزارم
مریم
15 خرداد 94 23:58
سلام. چرا هیشکی پست نمیذاره و آپ نمیکنه؟!خبریه؟
مامان
پاسخ
والا من خیلی مشتاقم آپ کنم متاسفانه گوشیم مشکل پیدا کرده نمیتونم عکسا رو منتقل کنم رو سیستم
مامان احسان
22 خرداد 94 8:36
يه دونه هم عكس از اون عكس عروسيت بذار دلم ميخواد ببينم
مامان
پاسخ