الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

در چنین روزی...

1393/7/23 7:31
نویسنده : مامان
1,208 بازدید
اشتراک گذاری

 

یاد آغوش پر از آرامشش

تا ابد تسکین غمهای من است

 

آن نوازشها و مهر مادرم

کعبه ی عشق است و رویای من است

 

 

کاش میشد 23 مهر را از تقویم زندگیم حذف میکردم...

 روزی که عطر گل مریم برای همیشه از منزلمان رخت بربست...

دلتنگم برای آغوش پرمهر و پرعطرت گل مریمم...

.

.

.

در آرامش باشی مادرم...

 

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (22)

هنرهای دست ساز چیکچی
23 مهر 93 9:10
خدا رحمتشون کنه
مامان
پاسخ
سپاس فراوان
بابایی
23 مهر 93 11:07
انشاء الله خدا همه رو رحمت کنه بخصوص مادرخانم عزیم ، پدرم و مادر عزیزم را
مامان
پاسخ
همه رفتگان قرین رحمت حق
تا ابددونفره
23 مهر 93 11:52
سلام محبوبه جونآخی عزیزمایشالا روحشون شاد و در آرامش باشن
مامان
پاسخ
سلام نسترن جون.ممنون عزیزم
مامان بنیتا
23 مهر 93 12:21
خدا رحمت کنه مادر مهربونت را عزیزم
مامان
پاسخ
ممنون گلناز جون
مامان آیسو وآیسا
23 مهر 93 13:26
روحشون شاد دوست جوووووووووووونم
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مهسا
23 مهر 93 13:56
خدا رحمت کنه ه
مامان
پاسخ
خدا همه رفتگان رو رحمت کنه.ممنون مهسا جان
زهرا مامان ارتا
23 مهر 93 18:20
خدابیامرزتشون و انشاالله سایه ی پدر همچنان مستدام باشه
مامان
پاسخ
انشاله...ممنون عزیزم
فرزانه مامان آرین مهر
24 مهر 93 8:10
از مرگ نمی ترسم من فقط نگرانم که در شلوغی آن دنیا مادرم را پیدا نکنم ... خدارحمتشون کنه
مامان
پاسخ
خدا مادر مهربون ِ شما رو هم رحمت کنه عزیزم
فرزانه مامان آرین مهر
24 مهر 93 8:52
دعا می کنم که هیچگاه چشمهای زیبای تو را در انحصار قطره های اشک نبینم دعا می کنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم دعا می کنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد همیشه از حرارت عشق گرم باشد من برایت دعا می کنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند برای شاپرک های باغچه ی خانه ات دعا می کنم که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشند من برای خورشید آسمان زندگیت دعا می کنم که هیچگاه غروب نکند محبوبه جون خیلی دلم گرفت تو رو خدا خودتو ناراحت نکن ایشالله که جاشون بهتر از من وتو باشه که قطعا هم همینطور هست
مامان
پاسخ
فرزانه عزیزم ممنون از متن و صحبتهای دلنشینت
مامان پارمیدا
24 مهر 93 11:49
روح مادر گرامیتون شاد باشه . خداوند رحتشون کنه و در بهشت ماوا داشته باشند
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان احسان
24 مهر 93 13:49
سلام خواهری .خدا رحمتشون کنه وسایه پدر مهربونت رو سالیان سال به روی سرتون مستدام کنه میبوسمت خواهری
مامان
پاسخ
سلام عزیزمممنونم
مامانی و بابایی الیسا جون
25 مهر 93 16:46
سلام به دوست گل و مهربوووووووووووووونم و دختر نازنینش خدارو شکر که دختر داری و کمی از دلتنگیهاتو پر میکنه عزیزم و امیدوارم خدا تو رو واسه دختر نازت حفظ کنه دوست عزیزم روزهای شادی رو براتون آرزو میکنم
مامان
پاسخ
سلام الهام جان.بله واقعا خداروشکرممنون دوست نازنینم
ﻓَﺮے ﻣﺂ
26 مهر 93 8:51
محبوبه جونم ، خدا رحمتشون کنه مطمئنم ک الان روحشون در آرامش کامله و از دور هوای نوه های گل و دختر مهربونش رو داره خدا سایه شما رو روی سر الینا تا همیشه نگه داره
مامان
پاسخ
واقعا حضورش رو حس میکنم فریما جون. ممنون دوست خوب ِ من
مامان زهرا
26 مهر 93 12:35
عاشقتم محبوبه جون کلی انرژی مثبت گرفتم محبوبه جون الیناجونمو ببوس
مامان
پاسخ
اختیار داری گلمچشم .ممنون
تا ابددونفره
26 مهر 93 12:37
سلام عزیزم.ظهر شنبت بخیر
مامان
پاسخ
سلام نسترن جون.ممنون و همچنین
مانی محیا
26 مهر 93 13:25
خدا رحمتشون کنه محبوبه جون. من تازه رسیدم و دارم یکی یکی وبلاگها رو باز میکنم. چه بد... نمیدونم چی بگم خدا بهت صبر بده...
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان نازدونه ها
26 مهر 93 19:05
از خوندنش شوكه شدم امسال اين اتفاق افتاده؟ اگه اشتباه نكنم تو پستهاي قبليت از مامانتون و اينكه الينا جون رو نگه مي داره گفته بودي تسليت ميگم ...
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.نه نگران نباش. این اتفاق مربوط میشه به چندین سال پیش... و مادرجون ِ الینا درواقع مادر واقعی ِ من نیستن البته حقیقتا چیزی از مادری کم نزاشتن بس که مهربونن
مامان احسان
27 مهر 93 8:27
سلام عزیزم صبحت بخیر
مامان
پاسخ
سلام صبح بخیر
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
29 مهر 93 15:57
الهی بگردمت الهی هیچ وقت دیگه غم نبینی دوست ماهم وسایه یمادریت بالای سر دخمل نازت مستدام باشه
مامان
پاسخ
ممنونم سمانه عزیزم
مامان سعیده
5 آبان 93 0:48
عزیزم ......محبوبه عزیزم......... روحشون شاد............................
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم.خدا همه رفتگان علی الخصوص پدر مهربونت و پدرشوهر گرامیت هم قرین رحمتش کنه
مارال - مامان روشا
6 آبان 93 0:59
روحشان شاد و یادشان گرامی باد
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
ღمونا مامان امیرسام ღ
11 آبان 93 1:43
روحشون قرین رحمت
مامان
پاسخ