الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

80سالگی مادربزرگ

1392/7/7 7:34
نویسنده : مامان
1,190 بازدید
اشتراک گذاری

              

 جشن 80سالگیت بصورت سورپرایز برگزار شد و چقدر شور و شعف در چشمانت موج میزد مادربزرگ مهربانمقلب و من چقدر دلتنگ بودم...  دلتنگ برای تو که تک دخترت رو خیلی زود از دست دادی... دلتنگ برای  مادرم که تک دخترش رو خیلی زود تنها گذاشت... و دلتنگ برای خودم که تک دخترم را محکم در آغوش گرفته بودم و در اوج دلتنگی باید لبخند میزدم و راه بغض را مسدود میکردم در گلو ...

سایه ات همیشه مستدام باد مادربزرگ مهربانمقلب

 (ادامه مطلب)

   

مراسم ساده ای بود مزین به دو کیک دستپخت نوه بزرگتر و ساندویچهای سرد اما در محفلی گرم و هدیه ای تحفه که در انگشتان پینه بسته ات که گواه است بر سالها کار و تلاش برای فرزندان و نوه هایت جای گرفت اما  درخشش برق چشمان زیبا و مهربانت نیشخندی بود بر درخشش آن تحفه ناقابل ، آن کف زدنهای از ته دل برای رقص و شادی فرزندان و نوه هایت زیباترین و محکم ترین تلنگر دنیا بود بر من که

"تا هستیم قدر یکدگر بدانیم"

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (48)

تا ابددونفره
7 مهر 92 20:36
سلام مهربون80 سالگی مادر بزرگ دوست داشتنیت مبارکایشالا جشن 120 سالگیشو بگیرینچقدر کار قشنگی کردیندستتون درد نکنه که این عزیزو خوشحال کردینعزیزم خیلی پست پر احساسی بود اشک تو چشام جمع شد

سلام عزیزمممنونم نسترن جونشرمنده که باعث ناراحتیت شدم
مامان بابای الیسا
7 مهر 92 21:21
محبوبه جون حسابی اشکمو در آوردیا الهی خدا حافظ تو دختر گلت باشه دوست خیلیییییییییییییییییییییییییی عزیزم و خدا مادربزگ مهربونتو که بوی مادرتو میده برات حفظ کنه

شرمنده که ناراحتت کردم عزیزم.ممنونم الهام جون
مامان بنیتا
7 مهر 92 22:16
تولد مادربزرگ مهربونت مبارک محبوبه جون..ایشالا 120 ساله بشن
نوشته ات هم خیلییی قشنگ بود دوست خوبم..امیدوارم سایه پر مهر خودت برای همیشه بالای سر دختر نازت باشه


ممنون گلناز جون
ندا
7 مهر 92 23:29
منم خیلی دلم گرفت اشک تو چشام جمع شد امیدوارم سایت همیشه رو سر الینا باشه امین

ممنون ندا جون
تا ابددونفره
8 مهر 92 9:07
سلام عزیز مهربوندیشب از بس احساساتی شدم اصلا ادامه مطلبو ندیدمدوباره اومدم این عکس خوشگلو ببینم که متوجه ادامه مطلب شدمو یه عکس خونوادگی خوشگل دیگه هم اونجا دیدمالهههههههههههههههی دور کلاه تولدش بگردم خیلی بانمک و دوست داشتنی شده این عزیز

ای جانم که اینقدر خوب و مهربونی و همیشه واسه دوستات اینقدر وقت میزاری عزیزم یک دنیا ممنون نسترن جون
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
8 مهر 92 9:20
سلام عزیز مهربون ممنون اومدی پیشمون
تولد مادر بزرگ عزیزتو تبریک میگم انشالله تولد 120 سالگی
این کیکم از طرف من و دخترم
------------------------------()
------------------------------||
-------------------{*~*~*~*~*~*~*}
------------@@@@@@@@@@@@@@@
-------------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~}
-----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
------{~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~}
------{~*~*~*~~ *~~*~~~~*~~*~~*~*}
------{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*}
-----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ٍ
بازم به ما سر بزنین

چه ریتمیک
ممنونم عزیزم
چشم حتما

مهرنوش مامان مهزیار
8 مهر 92 9:28
عزیزم تولد مادربزرگ مهربون و گلت مبارک انشاا... تولد 180 سالگیش جشن بگیرید و البته با ارزوی سلامتی و سر بلندی برای همه ی اعضای خانواده ی مهربونتون.
محبوبه جون اول که عنوان پست رو خوندم از اینکه تولد مادربزرگت خوشحال شدم اما خوندن با خوندن متن دلم گرفت امیدوارم سایه تو همیشه بالای سر الینای مهربون باشه. و روح مادر عزیزت قرین رحمت و جایگاهش در بهشت.
عزیزم بهترین ها برای تو مادر مهربون ، نوه ی عزیز، همسرفداکار و دختر قدردان.


ممنونم مهرنوش مهربونم...از اسمت پیداست که چقدر مهر تو وجودت هست عزیزم ...باز هم ممنون
مامان احسان
8 مهر 92 9:58
سلام عزیزم مهربونم چه کار قشنگی انجام دادید امیدوارم جشن تولد 120 سالگیشونو جشن بگیرید و خدا مامان مهربونت رو هم رحمت کنه . نازنینم قدر بابای خوب و شوهر و فرزندت رو بدون و امیدوارم سالیان سال سالم و تندرست کنار هم باشید و دیگه هیچ وقت غم نبینی

مرسی معصومه جون...خواهر عزیز و مهربووووووووونم
مریم مامان سروش
8 مهر 92 10:34
سلام
چقدر قشنگ نوشتی. براشون آرزوی سلامتی دارم. خدا سایه همه مامان بزرگ‌های زحمتکش و مهربونمون رو بالای سرمون نگه‌داره. عمر با عزت بهشوون بده و تنشون رو سالم حفظ کنه.
مطمئناً مامانت رو هم خوشحال کردین.

ممنون مریم جون...امین انشااله خدا سایه بزرگترها رو از سر هیچکدوممون کم نکنه
یقینا همینطوره....
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
8 مهر 92 10:59
به بهههههه
عجب کار قشنگیییییییییی کردین
دست همگی تون درد نکنه، چه اونایی که کیک پختن، چه اونایی که ساندویچ حاضر کردن، چه اونایی که رقصیدن و چه اونی که این مطلب قشنگ و بااحساس رو گذاشت...

تولدشون مبارک....

مهرشون مستدام.....

سایه شون برقرار...........




ممنونم دوست خوش ذوق و مهربووووووووونم
مرسی از این همه محبت
شکلک ندارم بزارم واست!
شرمنده
بوس بوس و لاو لاو...
❤خاله ی امیرعلیُ آنیسا❤
8 مهر 92 11:15
وااااای عزیزمممممم چ کار قشنگی.. خوش بحال مامان بزرگت ک بچه ها و نوه های قدر شناسی داره؛ ایشالا 120 سال زنده و سالم باشن..
محبوبه جون این پستت خیلی خیلی زیبا بود؛ اون عکس خانوادگی و اون متنِ پایینش واقعا حسِ خوبی رو ب من منتقل کرد.. امیدوارم جمعتون همیشه جمع باشه و لبخند هم بر لباتون..

ممنون محبوبه جون...همیشه لطف داری...دنیای احساسی بخدا...باز هم ممنون
مامان یسنا
8 مهر 92 11:48
تولدت مبارک مادر بزرگ گل دوست داشتنیداشتم این مطلب میخوندم یاد مادر بزرگ خودم افتادم که هیچ وقت واسش تولد نگرفتیمباید واسش تولد بگیرم مرسی با این کار خوبتون


ممنون عزیزم...حتما اینکارو بکنید " تا هستیم قدر یکدگر بدانیم"
ممنون که به وبم سر زدی عزیزم
مامان احسان
8 مهر 92 12:02
خصوصی خواهری
مامي كيانا
8 مهر 92 12:10
بي ترديد كي از پستهاي زيبا و پر از احساسي بود كه داشتي
سايه پرمهر مادربزرگ مهربان مستدام،
روح مادر از دست رفته قرين رحمت،
دلهاتان شاد ،
محفلتان هميشه گرم،
لبهاتان هميشه خندان،

چه عكس يادگاري قشنگي فوق العاده بود
چه جشن تولد خوشگلي
ميگم نوه بزرگ احيانا شمايي؟
نشاني از خان دايي جان نديدم هموني كه لاك ميزد؟




وای ممنونم عزیزم
بی تردید کامنت شما هم یکی از زیباترین و احساسی ترین و شیک ترین کامنتهایی بود که تا حالا دریافت کردم
نه نوه بزرگ دخترداییم آرزو هستش که مهارت فوق العاده ای تو پخت انواع کیک و شیرینی داره
دو دتا داداش من غایب بودن اونشب مهمونی دعوت بودن
یه دخترداییم و همسران دختردایی هام تو عکس نیستند
دو تا داییم هم تو عکس نیستند!
ممنون از دقتت...کلی خندیدم از قضیه گیر دادنت به لاک زدن خاندایی! حیف امروز شکلکها واسم جواب نمیده
پاسخ کامنتم بی شکلک شد شرمنده
کلی بوس و بغل و لاو برای دوستم
مامان احسان
8 مهر 92 13:06
کامنتمو خوندی

آره گلم میخوام واست کامنت بدم وبت ارور میده باز نمیشه؟!!!!!!!!!
مادر کوثر
8 مهر 92 13:45
آخییییییییییییییی

تولدشون مبارک

همیشه سلامت باشی تک دختری که تک دختر داری

خدا مادرت رو بیامرزه


ممنونم عزیزم
جمله تو کامل میکنم: تک دختر ِ تک دختری که تک دختر داره
! (آخه مامانم هم تک دختر بوده)
ممنون عزیزم ...خدا همه رفتگان رو بیامرزه
مادر کوثر
8 مهر 92 13:47
کیک!


جاتون خالی خیلی خوشمزه درست کرده بود...
آیکون چشمک و بغل
مادر کوثر
8 مهر 92 14:05


چه زووووووووووووووود

مگه تو سرکار نیستی؟!


مامی کوروش
8 مهر 92 14:34
تولد مامان بزرگ مهربون مبارک . انشا... تولد صد سالگی شون رو بگیرید خدا مادر نازنینت رو هم بیامرزه

ممنون فریما جون
مامان الینا
8 مهر 92 18:24
انشاالله خدا سایه شون رو بالای سرتون حفظ کنه که بزرگترها برکت خونه ها هستن

ممنونم عزیزم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
9 مهر 92 3:50
انشالله تولد 120 سالگیشون رو جشن بگیرید
خدا روح مادرتون رو قرین رحمت کنه.
عکستون هم خیلی قشنگ بود.
امیدوارم لباتون همیشه به خنده باز شه عزیزم



ممنون مونا جون
مامی امیرین
9 مهر 92 9:21
وای دختر اشکم تو چشمام جمع شده!دکمه های کیبورد و نمیبینممممممممم
تولدش مبارک باشه...
این ÷ستت یه حسی بهم داد!
آفرین به شما که دلش و شادکردین.
ایشالا سایه بزرگترهاتون همیشه رو سرتون باشه...
÷س تو هم مثل من خواهر نداری!!!

شرمنده سمیرا جون نارحت شدی
ممنونم عزیزم
بله ! مامانم و من و الینا تک دختریم
بهاره مامان ونداد
9 مهر 92 10:04
وای خدا حفظش کنه ای شاالله 120 سالگیش محبوبه جون خدا تو رو برای دخترت نگه داره عزیزم دیگه غصه نخور دوست خوبم گر چه میدونم خیلی سخته

ممنونم بهاره جونبله خیلی سخته اما تا بوده همین بوده باید قدر داشته ها رو دونست!
نرگس مامان باران
9 مهر 92 10:30
عزیزم تولد مادربزرگ مبارکــــــــــــــــ
چه عکس دست جمعی قشنگی ایشالا سالهای سال زنده و سلامت باشن تا جمع خانوادگیتون همیشه گرم باشه


ممنونم نرگس جون
مامان احسان
9 مهر 92 11:32
سلام گلم بفرمایید عکسهای پسمل ما رو ببینید و به ریخت و پاچیدگیه خونه هم توجهی نکنید البته سعی نمودیم بعضیهاشو پاک کردیم

سلام عزیزم اومدم دیدم ینی واقعنی تو به این میگی ریخت و پاش؟!!!!!!پس خونه ریخت و پاش ندیدی هنوز!
تا ابددونفره
9 مهر 92 11:41
دوست جون خودم

عزززززززززیزززززززززم
مامان احسان
9 مهر 92 11:43
پس خوب دقت نکردی خیلی جاهارو مثل روی رادیاتور ها رو روی زمینو ... چند جای دیگه رو پاک کرم گلم

بیخیال رفیقخیلی سخت نگیر
ای جان احسان خودم رو عشششششششششق است
مهرناز(مامان آرسام)
9 مهر 92 11:44
واااااااااااااای خدااااااااااااا چقدر قشنگ رفته روی صندلیش توی مهد نشسته جیگرطلااااااااااا
واااااااااااااااای چه تخم مرغای قشنگی چه بامزه شدههههههه
وااااااااااااااااااااای تولد مادربزرگ مباررررررررررررکککککککککککک
محبوبه جونم بهدا سر فرصت میام و باحوصله پستای قبلیتو میخونم چون چندروزه نیومدم از دستم در رفتی!!!!

ممنون که خلاصه همه پستها رو مرور کردی عزیزم
زهره جون
9 مهر 92 12:17
خدا حفظش کنه براتون و مادرتونو بیامرزه .
تولدشون مبارک باشه انشاالله 120 ساسله بشن .. قدرشو بدونین .من اکثر شبا خواب مادر بزرگمو میبینم .خواب دستاشو

ممنونم زهره جون
خواب دستاشوچه تلخ! خدا رحمتشون کنه
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
9 مهر 92 12:25
سلااام

به بهههههه
دوباره این قالب خوشگله رو گذاشتی و منو بردی تو فضا این اولین قالبی بود که واسه وبلاگم انتخاب کرده بودم...

ولی تو دزدیدیش

عزززززززززیزممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

دوستت دارم شدیداً...

عزززززززززززیزززززززززم آره یادمه تا دیدی من گذاشتم سریع عوضش کردی!
منم دوستت دارم خوشگل خانوم
ندا
9 مهر 92 12:38
محبوب خودمانیما شاعر خوبی هستیا خلاقیاتت شکوفا شده یه فکری به حالش بکن

جدا؟!
ندا طیبه رو دیدی تو عکس ماهان هم بغلشه
زهرا مامان ارتا
9 مهر 92 12:51
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی دارین ایشالاه همیشه سایه بزرگترا بالاخص مادر بزرگ مهربونتون بالای سرتون باشه خوشحال میشم به وبلاگ نوپای ما هم سربزنید


سلام ممنونمچشم حتما
سمانه مامان ستایش
9 مهر 92 12:57
سلاااام محبوبه جونممرسی که انقدر مهربونی و به یادم هستی
نه دوست جون مشکل خاصی نیست،فقط کم حوصله و کسلم.بازم یه عالمه عکس جمع شده دارم که نه حوصله پست جدیدو دارم نه حس و حالشو...
شاید تاثیر دلگیری پاییز باشه...
شبا هم انقد خستم که فقط دلم میخواد بخوابم
حالا سعی میکنم از این حالت دربیام،چون خودمو اینجوری دوست ندارم.
بازم ممنون که به یادم بودی دوست خوبم

سلام سمانه جون عزیزماین حرفا چیه عزیزم معلومه به یادت هستم تو جزء بهترین دوستان من هستی
نگران بودم که مشکلی پیش اومده یا خدای نکرده ستایش جونی مریض نشده باشه! خدارو شکر که موضوع مهمی نیست انشاله زودتر از این حالت در بیای عزیزم.ما منتظر پست و دیدن تمام اون عکسهای جامونده هستیم
قربون تو دوست مهربونم
سمانه مامان ستایش
9 مهر 92 13:03
تولد مامان بزرگ مهربونت مبارکانشالا تولد 120سالگیشونو جشن بگیرید
آخی معلومه که حسابی خوشحالشون کردید.
عکس دسته جمعیتونم خیلی قشنگ بود.امیدوارم جمعتون همیشه برقرار و شاد باشه.


ممنونم سمانه جونآره خیلی خوشحالی تو چشاش موج میزدمرسی دوست جونی خودم
ستاره زمینی
9 مهر 92 13:46

احسنت عجب کار زیبایی ممنون افرین به نوه های عزیز .
مادر بزرگ مهربون سایت مستدام.
اتفاقا دیشب برادر زاده هام هم واسه مامانم تولد گرفته بودند ما که دوریم الهی همیشه زنده باشند.

ممنونم عزیزم
چه حیف که شما دورید از خانواده...الهی همیشه زنده باشن
زهرا مامان ارتا
9 مهر 92 16:14
خصوصیتو چک کن

ممنونم
الی مامی آراد
9 مهر 92 17:08
وااای تولد مامان بزرگ چه کیفی داره ولی من نه مامان بزرگ دارم نه بابابزرگ تازه بابا جونم هم آراد یازده روزه بود فوت کرد ولی شوهرم یه مامان بزرگ داره که عاشقشم خیلی دوستش دارم واقعا مهربونه عزیزم تو عکس خانوادگی اون که کنار الینا خوشگله هستش خودتون هستین

عزیزم خدا همه شون رو رحمت کنهانشاله سایه این مادربزرگ مهربون رو سرتون باشه همیشه
بله خودم هستم
ندا
9 مهر 92 17:35
اره طیب دیدم یاد قدیما بخیر چقدر همه از هم دور شدیم دلم خیلی میگیره اینجا تک و تنها دیگه هیچکی جای دوستای قدیم و نمیگیره

آخخخخخخخ یادش بخیر
روز وصل دوستداران یاد باد
یاد باد آن روزگاران یاد باد

مامی امیرین
9 مهر 92 19:34
از کجا معلوم که الینا تک دختره؟!!ها ها؟؟!!!


مامی امیرین
9 مهر 92 19:39
باز خوب الینا میشه خواهرت!

من که تو دوران کودکیم با3 تا داداش 1 بابا و الانم با 3 تا مرد کوچک و بزرگ زندگیمم..همجنس ندارم

بازم خدا رو شکر ..راضیم..واسه خنده میگم.


واسه همین همیشه از ته دل دوست داشتم دختر داشته باشم تا از تنهایی دربیام و بشه مونس و همدمم

خب سمیرا جون از کجا معلوم که یه همجنس به جمعتون اضافه نشه؟! ها ها!!!

(پیرو کامنت خودتان!)


ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
9 مهر 92 20:07
ممنون از sms خوشگلت



دوستت میدارم رفیق!
مامان روژینا
10 مهر 92 0:16
واااااااااااای خدا چه پست قشنگی ایشاا... جشن 120 سالگیش محبوبه جون چه کار خوبی کردین که براش تولد گرفتین منم یه مادر بزرگ به همین سن دارم که خیلی دوسش دارم ایشاا... همه مادربزرگا صحیح و سالم باشن
فدای اون خانوم خوشگلم بشم که منتظره کیکارو ببرن


خدا نگهدار همشون باشه واقعا برکتن واسه خانواده ها
مطهره
10 مهر 92 8:24
آخی! تولدشون مبارک .سایه شون مستدام

عزیزم! الهی جای مامان مهربونت سبز و روحشون شاد باشه

ممنونم مطهره جون
مامان محمدرهام جون
10 مهر 92 11:58
چه زیبا،چه دلنشین،چه رویایی

هم جشن وهم نوشته های زیبای شما

عمرت جاودان وتنت سلامت مادربزرگ مهربون


ممنونم سمانه جون
مامان کیان کوچولو
10 مهر 92 12:26
عزیزم مبارک باشه ..
چقدر دوست داشتنی هست مادر بزرگتوون

ممنون عزیزم
آتنا مامانیه روشا یدونه
10 مهر 92 13:43
الهی مادر بزرگ مهربون 120 ساله بشی
چه کار خوبی براشون کردید واقعا لیاقتشو دارن این مامان بزرگهای زحمتکش و مهربون ودوست داشتنی

ممنون عزیزم
بله واقعا همینطوره
مامان ادرين
19 مهر 92 1:03
سلام به تمام مهربانياتون ..واي خداي من چه كار قشنگي ...اگه افتخار بديد من شما رو به ليست دوستام اضاف كنم

سلام عزیزمحتما خوشحال میشم اما متاسفانه آدرستون رو واسه من نزاشتین؟!
مامان ایسان
20 مهر 92 7:59

اول افرین به خانواده خوبتون بابت این کار قشنگ واسهمادر بزرگ مهربونتون که از چهرشون کاملا مشخصه خداوند عمر با عزت و سلامت بهشون ببخشه انشاالله
تولدشون مبارک باشه
خداوند مادر تون رو هم بیامرزه
انشاالله جاشون تو بهشت باشه براشون فاتحه ای فرستادم

ممنون فرزانه جون
خدا همه رفتگان رو بیامرزه و پدرشوهر شما هم قرین رحمتش کنه