الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

گرگان-بهمن92

1392/11/24 9:24
نویسنده : مامان
1,195 بازدید
اشتراک گذاری

به منظور انجام یک سری از کارهای پایان نامه  ، دو شنبه  بعد ازظهر بسمت گرگان حرکت کردیم. اولش قرار بود من و بابا تنها بریم اما من ترجیح دادم شما و بابا جون و مادرجون هم باشین تا از وجود شما انرژی مثبت بگیرمقلب

به جنگل گلستان که رسیدیم یه گراز دیدیمچشمک

توقف کردیم که شما راحت تر ببینیش، دیدیم گرازه سریع پسرخاله شد و اومد سمتموناسترس

طفلکی گرسنه ش بودناراحت کمی نون واسش ریختی تا بخورهقلب

 پس از خداحافظی از گراز گوگولیچشمک تو کل مسیر نقش یک گراز کوچولوی تپل که مامانش رو گم کرده بود و گرسنه ش بود رو بازی میکردیابله  

 (ادامه مطلبچشمک)

شب رفتیم خونه عموتقیقلب خیلی دلمون برای خودش و دخترای نازنینش تنگ شده بود و همینطور زن عمو جون که مدتیه ایران نیستن و جای خالیشون تو خونه واقعا حس میشهقلب

اولش نیلوفر و نگین نبودند و با دوستهاشون واسه شام رفته بودن بیرون قلبالینا جونی در حال بازی تو اتاق نگین جونماچ بعدش هم که نگین اومد همش باهاش مشغول بودی لاک زد واست و کلی با هم بازی کردینچشمک

من روش تربیتی عمو رو خیلی دوست دارم در عین اینکه با دختراش خیلی دوست و صمیمی هست به جای جاش هم سخت گیریهای خودش رو داره و بچه ها ازش حساب میبرن .نگین سال سوم راهنمایی هستش و علاوه بر اینکه دختر باهوش و درسخونی هست به مد هم خیلی علاقه داره و حسابی خودشو لاغر نگه داشته ! عینک چند وقتیه به عمو سفارش آیفون5 داده و عمو هم واسش شرط گذاشته که اگه وزنت رو به 52 کیلو برسونی واست میخرمگاوچران حالا اون بنده خدا دست از مد و فشن کشیده و سخت مشغول اضافه کردن وزنه البته نسبت به قدش خیلی لاغره و عمو بخاطر این وضع نگرانه واسه همین این شرط رو گذاشتهچشمک این در حالی است که هم نیلوفر هم نگین بصورت جداگانه هم لپ تاپ دارن،هم تبلت هم گوشی ِ مدل بالاابله مدام با خودم فکر میکردم اگه من جای عمو بودم آیا این کارو میکردم ؟ نظر شما چیه؟! باید جلوشون ایستاد و نخرید یا تسلیم نسل جدید و زندگی مدرن بشیم و بخریم؟ نخریم بزرگ شه میگه من آرزوی فلان چیز رو داشتم همه دوستام داشتن اما مامان و بابا واسم کم گذاشتن و نخریدن! بخریم ممکنه درگیر مسائل حاشیه ای بشن و از اهداف اصلی زندگیشون باز بمونن! عمو میگه نباید با نسل جدید جنگید و نباید هم تسلیم مطلق بود باید بهشون یاد بدی که بدست آوردن هر چیزی براحتی نیست و برای رسیدن به خواسته هاشون باید تلاش کنن مث نمونه بالا که برای خرید گوشی واسش شرط گذاشته ! خیال باطل نظرتون در مورد این چیه؟

سه شنبه بسمت گنبد حرکت کردیم و من دو ساعتی  درگیر کار پایان نامه بودم و بعدش رفتیم بازار یه دوری زدیم و ناهار خوردیم و برگشتیم بجنورد

بین راه هم مشغول نقاشی کشیدن بودی یا سی دی زبانت رو گوش میکردی و در کنارش هم بارها و بارها آهنگ"لعنت به این دیوار" !!! سبز فکر کنم اگه خودِ آقای چاوشی هم اینقدر این آهنگو گوش کنه اینجوری شه:سبز خنثی

فدات شم اینو نشون دادی میگی: مامان اینجا نوشته بانک کشاورزی(منظورت آرم بانک بود)قلب

گاهی که بعد از ظهرها با خودم میارمت بانک ، مستقیم میدوی سمت اتاق من و میگی بریم بانک ِ مامانم! فکر میکنی اتاق ِ من بانک شخصی ِ منهخنده

 همچنان با پوشیدن لباس زیر و شلوار بیرونی از هر جنسی و جوراب شلواری مشکل داری و اصلا نمیپوشی و همه جا با لباسهای راحتی و تو خونه ای میای!!!ناراحت

 

رفع اتهام نوشت:

نیشخند چی؟! تبلیغ؟! من؟! عمــــــــــــــــــــــــــراً ساکتنیشخند 

 

  ساعت7.5شب رسیدیم بجنورد شما خواب بودی ، چون بخاطر پایان نامه اعصابم کمی مشوش شده بابا پیشنهاد داد بریم جشنواره فجر و فیلم ببینیم! این شد که شما رو با باباجون و مادرجون رسوندیم خونه و با دایی مسعود و زن دایی جون و آذر رفتیم سینما فیلم "پایان خدمت " رو دیدیم.

کلی به خودمون خندیدیم که خسته کوفته از راه رسیدیم و انگار تکلیف مدرسه باشه خودمون رو مجبور کردیم بریم سینماخنده خب اینم یه نوعشه دیگهنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (44)

مطهره
24 بهمن 92 9:09
وای خدا تو رو نکشه (سریع پسرخاله شد!)
مامان
پاسخ
مطهره
24 بهمن 92 9:11
منم معتقدم اصلا تبلیغی در کار نبوده راحت باش....
مامان
پاسخ
مرسی بابت این اعتقادات!
مریم
24 بهمن 92 11:30
در مورد سوالت درباره خرید: بنظرم خیلی نسبی می تونه باشه. گاهی ایجاب میکنه نخری و گاهی هم ایجاب می کنه بخری. در مورد آخر پستت هم شاید از اون مورد رفع اتهام کرده باشی اما در خطوط آخر یک سری اتهامات دیگه بهتون وارد میشه ها!!!
مامان
پاسخ
ای خواهر از این بهتونا خیلی به ما خورده اما کو گوش شنوا!
تا ابددونفره
24 بهمن 92 11:51
سلام عزیز جونبسیار هم کار خوبی کردی که دسته جمعی رفتین.خود الینا قوت قلبه و باعث می شه استرست کم بشهمنظور مادر جون فرزانست دیگه.آره دیگه اون بنده خدا که مریض احوالهگراز پسر خالهآخی بیچاره تو اون سرما به شما پناه آوردهوووووی این کجاش گوگولیه محبوبه جونبه این نخراشیدگییعنی این الینا باید هنر پیشه بشه.اینقد که نقش بازی می کنه
مامان
پاسخ
سلام عزیزمواقعا هم همینطور بود و حضورشون خیلی دلگرمم کردآره مادرجون فرزانه آره ما هم خیلی دلمون بهش سوخت از سرما و گرسنگی به ماشینها پناه میاورد خوشگله که طفلی!یه کم بیشتر بهش دقت کنی متوجه زیباییهاش میشی ها کشته مارو با این نقش هاش
تا ابددونفره
24 بهمن 92 12:13
محبوبه جون تو بانک داشتی و ما خبر نداشتیمچه به صورت نامحسوسم تبلیغش کردیکسی هم شک نمی کنهبعد از این همه تو راه بودن رسیدین رفتین سینمابابا ایولولی خوب کاری کردینحالا فیلمش خوب بود بذار بچه راحت باشه عزیزمهر چی دلش می خواد بپوشه
مامان
پاسخ
وقتی دخترم میگه لابد دارم دیگهخیلی به خودمون خندیدیمفیلمش بد نبود اما به ما نچسبید!ترجیح میدادم یه فیلم طنز یا مدرن باشهنسترن جون فکر کن تو بازار هم با همین لباسا میاد
تا ابددونفره
24 بهمن 92 12:14
عزیزم آخر هفته خوش بگذره.دوستت دارم
مامان
پاسخ
ممنون به شما هم خوش بگذره .خییییییییلی دوستت دارم
ندا
24 بهمن 92 13:25
یادش بخیر گرگان یادش بخیر نگین ونیلوفر چقدر کوچولو بودن اونموقع اندازه هستی و الینا بودن چه زمان زود میگذره تازه اینکه چیزی نیس هستی از الان تبلت میخواد لب تابم که همیشه قرقش اینا نسل پنجمیم فکر کردی مثل ما نسل سومی ها از حقشون میگذرن من که به این چیزا اهمیت نمیدم میگم هرچی بچه خواست بخری مگه چی میشه ادم فقط یه بار زندگی میکنه پس هر جوری که عشقش باید زندگی کنه اونجوری که خودش میخواد نه بر اساس کلیشه های جامعه
مامان
پاسخ
واقعا یادش بخیر نظرت خییییییییلی قابل تأمله ندا جونم اون هستی فینگیلی رو از طرف من ببوس
خواهر فرناز
24 بهمن 92 15:58
سلام محبوبه جون خوبی؟ خداراشکر کارای پایان نامه پیش رفت؟ اخی گراز ......من که اصلا دوستش ندارم ......ولی زبون بسته ها تو این سرما غذا میخوان........بیچاره ها..... به به گشتن توی بازار چه حالی میده ناهار همراه باخانواده ....به به اخی شما بانک دارین .....یه بانک خصوصی.........اهان فهمیدم از اسم بانک کشاورزی استفاده کردین کسی شک نکنه هان میگم بهمون وامم میدین؟چیزی نمیخوایم یه 100تومانی بدین کافییه.......مدیونی فکر کنی حق سکوت میگیرم ....ها پول زور وده (برره ای بخوان) لباس توخونه ای هم خوبه مگه چه ایرادی داره.....فرنازم همین طور بود........مامانم را مجبور میکردباهمون لباسا ببرتش بیرون........مامانیم ترفند زد ورفت لباس بیرونی براش بلوز شلوار سرهم گرفت خیلی گرون بود ولی خوب چاره ای نبود ابرویمان درخطر بود خواهرمان هم گول میخورد چون بلوز وشلوار مثل توخونه ای بود هیچ فرقی نداشت شکلاش خوشگلتر ومتنوع ترم بود که بیشتر از پوشیدنشون ذوق میکرد درمورد سوال تون باتوضیحی که دادین خانواده عمو بیشتر عقایدشون فکر کنم اروپایی باشه نمیدونم درسته؟ خانواده های سنتی دختر راهنمایی را نمیذارند مهمانی شام بره بیرون ....لااقل من ندیدم ولی من با نظرشون موافقم که باید تلاش کرد تا به هدف مورد نظرشون برسند من هم برای بچه هام همه کاری میکنم چون روز تکنولوژی از عصر تکنولوژی گذشته ما نباید عقب بمونیم باید بدوییم خیلیم بدوییم تا این همه عقب ماندگیمون را جبران کنیم اگه به بچه طریقه استفاده درست را یاد بدیم چراکه نه بذار استفاده کنه یاد بگیره بدونه چی به چیه فرنازم الان 2ساله لپ تاب شخصی داره همش با تبلت من کار میکنه تمام قسمتهای موبایلا را بلده خوب باید بلد باشه نباشه از زمونش عقب میوفته ولی شرط درست استفاده کردنم وجود داره خودم از راهنمایی زمانی که اولین کامپیوترهای خانگی اومد یکم مرسوم شد برام خریدند چند بار چت هم کردم دیدم کاری عبث وبیهوده است از سرم افتاد القصه همه امکانی برای معتاد شدن داشتم ولی استفاده نکردم همه اینارا مدیون پدر ومادرم میدونم اگه من را تو محصورات میذاشتند وهمش از دوستام میشنیدم فلانی اینو داره اونا داره شاید الان اینجا نبودم دیپلمم به زور میگرفتم اطرافیام درمورد شبکه های مختلف حرف میزنند من حاضر نیستم گوش بدم برامم اهمیتی نداره بهشون اعتراضم میکنم ایناچیه میگین روبچه ها اثر داره امیدوترم تجربه ام به دردت بخوره بووووووووس
مامان
پاسخ
سلام عزیزم و ممنون بابت وقتی که گذاشتی ما اصولا پول زور وَگیرم ولی پول زور به کسی نَوَدیمپیشنهاد خوبی بود منم باید از ترفند مامانتون استفاده کنم ممنون که اینقدر زیبا و با جزئیات تجربیاتت رو به اشتراک میزاری عزیزم انشاله همیشه موفق و موید باشی
شهرزاد مامان حسین
24 بهمن 92 18:05
الهی چه مهربونه این دختر. به گرازه نون داد. من بودم گاز می دادم می رفتم از ترس. فیلم پایان خدمت؟ از کیه؟
مامان
پاسخ
کلاً عاشق حیووناست از هر نوعش ماهی-سگ-لاک پشت-مرغ و خروس و مرغابی و... کارگردان پایان خدمت آقای حمید زرگرنژاد بود عزیزم
مامان گیسو جون
25 بهمن 92 0:00
سلام عزیزم گرازش خیلی هم گوگولی بود امیدوارم موفق بشی دوستم منم با حرف عموی محترمت موافقم واقعاً محبوبه جونم این جور مواقع مغزم ارور می ده نمی دونم کدوم کار درست تره این نسل خیلی با ما فرق دارن همیشه باید چندین قدم ازشون جلوتر باشی که انرژی زیادی می طلبه خدا به همه مادر و پدر ها کمک کنه
مامان
پاسخ
سلام عزیزم آره خیلی گوگولی بود واقعا انرژی زیادی میخواد سر و کله زدن با خواسته های نسل جدید آمـــــــــــــــــــین
مامی کیانا
25 بهمن 92 12:06
وای توروخدا محبوبه جون به اون گراز نگو گوگولی بهنظرم اگه پدر و مادر تو مسایل تربیتی با هم تفاهم داشتهباشن وهمو قبول داشته باشن میشه خواسته ها رو کنترل کرد نه مثل ما که وقتی کیانا تا چیزی رو درخواست میکنه اگه من قبول نکنم باباش برای خودشیرینی سریع واسش میخره اینجاست که من میشم آدم بده قصه رفع اتهام نوشت هیچ فایده ای نداره من که میگم تبلیغه واقعا اگه اعصابت مشوش نبود فکر کنم مهمونی میدادی میگم خانوم بانک شخصی داشتی رونمیکردی؟
مامان
پاسخ
چرا ؟گوگولی نیست به نظرت؟! دقیقا همیطوره و زن و شوهر تو تربیت بچه باید با هم همکاری کنن نه اینکه همو ضایع کنن پیش بچه ینی واقعا از دید تبلیغ بهش نیگا کردی؟ بعله خب گفتیم ریا نشه
آتنا مامانیه روشا یدونه
25 بهمن 92 16:17
وای محبوبه جون چه دل و جراتی دارید که برای دیدن گراز توقف کردید عزیز باهوشم که آرم بانک کشاورزی رو هم بلده ما شاالله مامان پرکار و فعال و اکتیو موفق باشی
مامان
پاسخ
تو ماشین آماده باش بودیم که اگه لازم شد فرار کنیم اما حیوون طفلی خیلی بی آزار بود هر چیزی که به مامانش ربط داشته باشه رو بلده خاله جون ممنون آتنا جون
فرزانه مامان آرین مهر
25 بهمن 92 19:07
سلام محبوبه جون .خوبید الینای عزیزو دوست داشتنی خوبه میبوسمش. خدا رو شکر که بهتون خوش گذشته ایشالله کار پایان نامه هم درست بشه. در مورد خرید برای بچه ها من با عموتون کاملا موافقم منم تا جایی که وسعم برسه برای بچم بهترین چیزها رو میخرم البته حالیش هم میکنم که که براش زحمت کشیدمو باید قدرشو بدونه .نه اینکه هر سال بهترین گوشی رو براش بخرم یک گوشی خوب آخرین مدل میگیرم که البته باید تا چند سال ازش مراقبت کنه .من فکر میکنم بچه بجای اینکه توی فکر داشتن یک گوشی خوب وتبلت ویا حتی فلان لباس باشه وقتی اینا رو داشته باشه به چیزای مهم تر فکر میکنه .میگم بازم همه چیز بستگی به تربیت پدر مادر داره وتوی هیچ کاری افراط وتفریط خوب نیست .خیلی خوبه که عمو برای هر کدوم از بچه ها جداگانه خرید کرده یعنی بهشون ارزش داده .ببخشید که سرتون رو درد اوردم. در مورد لباس پوشیدن الینا جون یک مطلبی توی کتاب مادر کافی جوفراست هست اگه دوست دارید خلاصشو براتون بذارم توی وبم. جریان فیلم دیدنتون هم خیلی جالب بود ماشالله همسرتون هم مثل خودتون شیطون تشریف دارند
مامان
پاسخ
سلام فرزانه جون.ممنون ما خوبیم خداروشکر ممنون از نظر قشنگ و جامعی که برام گذاشتی و منم باهات موافقم که اگه اینارو داشته باشن به مسائل مهمتری فکر میکنن اما باید طوری بهشون امکانات بدیم که قدرشو بدونن و وظیفه ندونن برای ما از قدیم گفتن در و تخته با هم جور میشن آرین مهر نازم رو ببوس
مارال- مامان روشا
25 بهمن 92 22:04
وای چه گراز مهربونی، چه عکس قشنگی، شکار لحظه ها بوده ها من هم با شما موافقم نباید با نسل جدید جنگید و نباید هم تسلیم مطلق بود، عاشق این فیلم دیدنتون شدم ای جانم چه طوری تونستید بعد برگشتن از یه سفر برید جشواره فیلم فجر امیدوارم همیشه شاد باشید
مامان
پاسخ
خوشحالم که بالاخره یه نفر از گراز ما تعریف کرد خودمون هم هنوز تو حیرتیم! ممنون مارال عزیز و مهربون
زهرامامان آرتا
25 بهمن 92 23:35
سلام به محبوبه ی عزیز دلمون تنگ شده بود این دفعه خیلی دیر آپ کردی الیناجون گراز و دیدی نترسیدی خاله ایشالاه همیشه خوشی و شادی و من جمله سینما
مامان
پاسخ
سلام عزیزمشما به من لطف داری گلمفاصله دو پستم از هم فقط 4 روزه نه خاله جون اصلا نترسیدم که هیچ میگفتم بریم نزدیک نازش کنم! ممنون عزیزم
ارسی پت و مت
26 بهمن 92 0:35
باسلام و خسته نباشید.... باتوجه به ارسال اجناس جدید بهار1393 در صورت تمایل جهت مشاهده تصاویر کفش های موجود در فروشگاه به وبلاگ فروشگاه (http://orsipatomat.blogfa.com)مراجعه نمایید./. درضمن به همراه داشتن کارت عضویت الزامیست. باتشکر... مدیریت کفش بچگانه ارسی پت و مت
مامان
پاسخ
مامان احسان
26 بهمن 92 8:36
سلام وای چه وحشتناکه گراز تازه پسر خاله هم شده خوبه الینا نترسید من که از همینجا یه جوری شدم .چه کار خوبی کردید دسته جمعی رفتید امیدوارم همیشه تنت سالم و دلت خوش و اوضاع زندگیت بر وفق مرادت باشه میبوسمت خواهر خوبم
مامان
پاسخ
سلام معصومه جونالینا کلا از حیوونا نمیترسه بر خلاف منممنون معصومه مهربون و دوست داشتنی و نازنینم
مامان نازدونه ها
26 بهمن 92 10:17
اگه پيشنهاده بچه ها برا خريد چيزي جوري باشه كه نخريدنش باعث پيش اومدن مسائل بزرگتري بشه چه بهتر كه با آگاهي دادنشون در مورد استفاده ي درست از هر چيزي اون وسيله رو براشون بخريم كلي به انجام تكليف شبتون خنديدم هميشه پرانرژي باشيد
مامان
پاسخ
کاملا درسته و موافقم
تاابددونفره
26 بهمن 92 11:23
سلام عزيزم.صبح شنبت به خيرعزيزم اون کامنتم که ازمون نظر خواهي کرده بودي نرسيده ايا.تاييد شدا
مامان
پاسخ
سلام نسترن جونی ِ من وای نسترن جون شرمنده تا اومدم بهش جواب بدم نصفش پرید نمیدونم چرا؟
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
26 بهمن 92 11:48
گراز رو هم لینک کردی؟؟؟ ای ول به تووووووووو آخیییییی... گراز ِ بیچاره... طفلی! وای چه چهره ی الینا جون از نیمرخ عوض شده یه جور ِ دیگه شده.... لُپ داره... الینا جون نقش گراز رو بازی میکرد، مامانش نقش ِ چی رو باید بازی میکرد؟؟؟؟
مامان
پاسخ
گفتم شاید بخوای در مورد این حیوان زیبا و دوست داشتنی اطلاعات داشته باشی جدا؟نمیرخش یه جوره دیگه ست؟ راست میگی لپ ی شده اینجا به نظرت وقتی الینا بچه گراز بود من چی بودم؟ فرشته و حور و پری؟!حالا چرا میخندی؟مگه گراز چشه خیلی هم نقش خوبی بود خیلی هم لذت بردم
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
26 بهمن 92 11:53
والا من چی بگم در مورد ِ آیفون ِ 5 و .... !!!!! میدونم که جای بحث داره... ولی وقتی تو اولش نوشتی که "من روش تربیتی عمو رو خیلی دوست دارم در عین اینکه با دختراش خیلی دوست و صمیمی هست به جای جاش هم سخت گیریهای خودش رو داره و بچه ها ازش حساب میبرن"!!! خب وقتی قبول داری، دیگه ما چی بگیم؟! . . . . (انجمن ِ متفکران ِ خلاق!!!) ______________________________________ واااااای باز دوباره ما رو شوت کردی تو یه وب ِ دیگه!!!!!!!!!!! اصلا من میرم از اینجا... اینجا دیگه جای ِ من نیست.... . . . . . . .
مامان
پاسخ
عزیزم خب نظرتو میدادی ؟ من نظر خودم رو دادم شما هم نظر میدادی شاید نظر منم عوض میشد خو! شوت کردن هم عالمی دارد بس خوشایند
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
26 بهمن 92 11:58
ناهار چی خوردین حالا؟؟؟؟ این خیلی نکته ی مهمیه.... جان؟؟؟ محبوبه و تبلیغغغغغغغ؟؟ اصصصصصصصصلا!!!!!!! پس حالا که اینطور شد، همسری ِ من هم بانک داره. ایران سرای ِ من است... شهر ِ ما خانه ی ما! الینا رو میگم... با بلوز راحتی میاد بیرون. خب درست میشه... ایشالا یه کم بزرگتر بشه خودش از اطرافیانش ایده میگیره... واقعا هم خنده داره اون سینما رفتن ِ شما.... ولی خب بعضی وقتا یه حکمتی توش داره... نظر ِ شما چیه؟ (فکر کردی همش خودت باید از ما سوال بپرسی و نظر بخوای؟! )
مامان
پاسخ
ای شکمو اتفاقا خواستم مث بعضیا که همیشه پستهای خوشمزه دارن و توش پر غذا و دسره عکس غذا رو بزارم اما خب همون موقع خودم خیلی گرسنه ام بود و بیخیال شدم بعله خب!همسر شمام بانک دارن شهر ما خانه ی ما!خیلی باحال بود نظرم مساعده من نظرخواهی میکنم که ذهنتون از رکود بیاد بیرون خو!
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
26 بهمن 92 12:27
تصویر ِ ان یکاد در پست ِ ثابت، ظاهر شد. . .
مامان
پاسخ
خواهر فرناز
26 بهمن 92 13:50
سلام گلم ظهرت بخیر نظرمن ثبت نشده؟دیروز نوشته بودم برات
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.شرمنده امروز تاییدش کردم
مانی محیا
26 بهمن 92 14:26
سلام عزیزم... وای دوستم از الان بخوام به این روزها فک کنم بدنم میلرزه. هر چه بزرگتر میشن کارشون سخت تر میشه. تا اونموقع نمیخوام فک کنم که چی میشه. نظری ندارم. اما از دیدن روی ماه الینا گلی بسی شاد شدم
مامان
پاسخ
مغز آدم سوت میکشه.بد فکری نیس بزاریم به وقتش درموردش فکر کنیم
شهرزاد
26 بهمن 92 21:21
وای چه جالب من تا حالا گراز از نزدیک ندیدم! منم همیشه راجع به این قضیه فکر می کنم که باید چیکار کرد واقعا" موبایل خرید؟ نخرید ! با تکنولوزی جلو رفت یا نرفت! ولی بابای خود من مثل عموی شما ست وقتی دختر خونه بودم عینکی بودم بابام باهام شرط کرد اگه پن کک نزنم بعد از 3 ماه چشمامو عمل می کنه! خوب من اوم موقع خیلی معتاد پن کک از نوع سفیدش شده بودم و بابام هر چی می گفت بهت نمیاد گوش نمی کردم بهر حال بعد از 3 ماه که ترک کردم!چشمامو عمل کردم همییشه هم آزاد بودیم برای داشتن دوست پسر و حتی با خونوادم آشناشون می کردم ولی در واقع همه چیزمون زیر نظر مامان اینا بود و هیچ وقت از خط تعیین شده خارج نمی شدیم
مامان
پاسخ
حیوون بی آزاریه بنده خدا چه جالب...ممنون از اینکه تجربه خودت رو برام نوشتی عزیزم خدا سایه این پدر و مادر مهربون و روشنفکر رو همیشه رو سرت حفظ کنه عزیزم
❤خاله ی امیرعلیُ آنیسا❤
26 بهمن 92 21:48
سلام محبوبه جون.. واااااااای ایول گراز! تا حالا یه گراز اینقد از نزدیک ندیده بودم :دی، آخی دلم سوخت واسش حیوونی گرسنه بوده.. الهیییییی الینا جون رو.. ماشالا ایشالا ماشالا.. دلم واستون تنگ شده بودا..
مامان
پاسخ
سلام عزیزم به به منم خیلی دلم تنگ شده بودکجایی تو اصلا؟!هیچ معلومه؟!
مامان بابای الیسا
26 بهمن 92 23:19
سلام به دوست جونی گلم و دخملی ناز و مهربون و شیرین زبونش وای منم چند باری تو راه دیدمشون اما خیلی ترسیدم بازم به این بچه ها
مامان
پاسخ
سلام به دوست نازم و دختر گوگولیش واقعا بازم به این بچه ها
مامان آینده یه فسقلی
27 بهمن 92 0:08
واست دست میزنم تا انرژی بگیرییییی... تولد تولد تولدت مبارککککککککککککککککک حالا فرض کن امروز 16 آذره و هوس دویدن کردی... خب بدو دیگههههههههه....
مامان
پاسخ
جان؟!تولدم مبارک؟!فرض کنم 16آذره امروز؟! ....... دستت درد نکنه از این حرفت و دستهایی که واسم زدی کلی انرژی مثبت گرفتم
منا مامان الینا
27 بهمن 92 10:55
خوب پس بالاخره کشفیدم کدوم بانکی هستی ! نمیدونم چرا هر وقت کسی میگه تو بانک شاغلم فکر میکنم منظورش بانک ملی!! محبوبه جونم اینقد اینروزها تکنولوژی سریع در حال پیشرفته که پدر و مادرا دارن جا میمونن!! چند روز پیش رفته بودیم خونه خواهرم بعد پسرش 4 سالش بعد از ناهار یه کیف ازین آلو مو والو چی چی چیه نمیدونم اسمشو دقیقا ! همینا که اشعه های مضر کارت بانک رو خصوصا کشاورزیش رو نگهداری میکنن! آورده نشونم داده که به جا کارت توش پول جمع کرده بهم میگه خاله من دارم پولامو جمع میکنم بابام واسم تبلت بخره! تو هم بهم پول بده که زودتر بتونم تبلت بخرم!!!!ما 4 سالمون بود به چی فکر میکردم اینا به چی!!! به نظر منم نباید از بچه ها دریغ کرد اما نباید طوری باشه که روی تربیت صحیح اونا تأثیر بذاره و جلوی بچگی کردن اونا رو بگیره حالا بگو ببینم این پایان خدمت می ارزید دیدنش عایا؟؟
مامان
پاسخ
سلام مناجونمن که از اول اعلام کرده بودم کدوم بانکم ای جونم به خواهر زاده تون.حالا خوبه میدونه واسه بدست آوردن چیزی باید تلاش کنه و پس انداز کنه لااقل پایان خدمت بد نبود اما میتونست بهتر هم باشه
تا ابددونفره
27 بهمن 92 11:53
سلام محبوبه جونمرسی از جوابت.تو زحمت افتادی
مامان
پاسخ
سلام عزیزماین حرفا چیه عزیزم.وظیفه م بود
مامان نیروانا
27 بهمن 92 13:00
محبوبه جون، خیلی خوبه که شکار فرصت کردین و به الینای عزیزم دوستی با طبیعت رو مجال تجربه دادین. خیلی هیجان انگیز باید باشه دیدن گراز از نزدیک. سختی کشیدن برای بدست آوردن رو با عموی گرامیتون موافقم و اینکه نباید با تکنولوژی جنگید. اما برای سن بچه هامون مخالف اعتیادشون به تبلت و موبایلم. یه استفاده ی چند دقیقه در روز برای آشنایی کافیه. ایشالا کار پایان نامه ت به سلامتی پایان بگیره و خاطری آروم کنی بابتش. الینای عزیز رو ببوس
مامان
پاسخ
واقعا حتی برای من هم هیجان انگیز بود دیدنش از نزدیک منم باهات موافقم فریبا جون ممنون عزیزم.نیروانای زیبا رو ببوسید
مامان آیسو وآیسا
27 بهمن 92 18:24
مامان
پاسخ
فرناز
28 بهمن 92 0:25
محبوبه جون خيلي شخصيتتونو دوست دارم...اينكه اين قدر با دقت به كامنتا جواب مي دين رو خيلي دوست دارم...
مامان
پاسخ
لطف داری عزیزمکاش آدرس وبتو میزاشتی واسم
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
28 بهمن 92 0:51
سلام نازنین دوست ِ من. چقدر دلتنگت شده بودم... یه روز نبودم، حس میکنم چندین روز نبودم... دوستت دارم...
مامان
پاسخ
سلام دوست مهربون من واسه منم یه جوری بود!احساس کردم چند روزه نیستی البته باید به این شرایط عادت کنیم چون درسا که شروع بشه مطمئنا حضورت کمرنگ رنگ تر میشه
سعیده، مامان هومان
28 بهمن 92 1:10
چقدر کار خوبی کردید که بهش غذا دادید گراز گوگولی/ من با شرط گذاشتن برای خرید هر چیزیی موافقم کاملا درسته ...اما زیاده روی رو نمی پسندم ترجیح میدم اینجور وقتا با فرزندم به جنوب شهر و یا خیریه ها سر بزنیم و با صحبت در مورد اونها و آموزش غیر مستقیم بخشی از خواسته هایی که دیگه زیاده از حد هست رو با دیگری تقسیم کرد...تا خدایی نکرده بچه ها خود خواه و خود شیفته نشوند /خیلی باحال نوشته بودی ( تبلیغ) .../ ای جووونم انرژی ...همیشه به گردش و تفریح
مامان
پاسخ
روش تربیتی ِ بسیار جالبی هستش که علاوه بر اینکه نگاهمون به جلو و بالا باشه هرازگاهی هم یه نیم نگاه به عقب و پایین داشته باشیم تا قدر داشته هامون رو بدونیم و بقول شما خودخواه و خودشیفته نشیم هم خودمون هم بچه مون میدونی خیلی افکارت رو دوست دارم؟
مامان بنیتا
28 بهمن 92 3:41
وای گراز چه قدر نترسی تو آخه بچه جون ای جااان که هنوز اهنگ مورد علاقشو گوش می ده و خسته نشده محبوبه جون واقعا این دغدغه منم هست ..من فکر می کنم میانه روی در هر کاری بهتر از افراط و تفریطه ما نباید بچه هامونو در حسرت چیزایی بذاریم که اکثر همسالاشون دارن وهم نباید فورا هر چیزی که خواستن در اختیارشون قرار بگیره به قول خودت باید یاد بگیرن برای رسیدن به خواسته هاشون تلاش کنن
مامان
پاسخ
ترسناک نبود خاله خوشگل بود! بعله همچنان گوش میده دقیقا همینطوره عزیزم.ممنون که همیشه بهمون سر میزنی گلناز مهربون
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
28 بهمن 92 12:05
سلاااااااااااااااااااااااااااااممممممممممممممممم............
مامان
پاسخ
علیک سلام عزیزم
مینا مامان آرمانی
28 بهمن 92 12:09
وای چه ترسنااااااااااک... عزیزم دختر نازم همیشه خوش باشی
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان آیسو وآیسا
28 بهمن 92 13:28
گراز خیلی تو گرگان ماهم مسافرت میرفتیم مشهد همه میگفتن صبحها تو جنگل پرسه میزنن ...برا همین آیسو رو قبضه میکردم پیش خودم تا نره اینور اونور ..ولی خداییش خنثی هستن ای ن گرازها که کاری به ادمها ندارن قربون اون لاک فسفریت بشم من انگشتتو گذاشتی رو آرم بانک داری برا مامانیت تبلیغات میکنی عزیززززززززززززززززم درمورد روش تربیتیه عمو جووونم والا اصلا نمیشه سر دراورد از کار این نسل امروز عمرا بتونی کشفشون کنی ازادشون بزاری نمیدونم محدودشون کنی نمیدوووونم خدا به داد مابرسه ببین وروجکهای ما چی بشن ولی خیلی جالبه دیده بودم کادو برا لاغری بدن به کسی ولی برا چاق کردناینم روشیه واسه خودش... نامه شد محبوبه جوون
مامان
پاسخ
شجاعت دخترو منو داشتی؟ولی واقعا بی آزارن حیوونیا بله دیگه هوای مامانشو داره لاکش هم با بانک همیشه سبز مامانش ست کرده واقعا باید خودِ خدا به دادمون برسه اتفاقا منم به عموم گفتم چیکارش داری همه دارن هزینه میکنن لاغر و مانکن شن شما بچه رو مجبور میکنی چاق شه! اما آخه نسبت به سن و قدش خیلی لاغره قربوووووووووووون این نامه هات و محبت بیشمارت عزیزم
مامان محمدرهام جون
29 بهمن 92 9:45
گراز گرسنه گوگولی خب منم به این اعتقاد دارم که بچه ها درحد نیاز وعرف باید تکنولوژی دردسترسشون باشه ولی به نظارت غیرمستقیم دراستفاده هم اعتقاد دارم اونم توی این دنیای وانفساوبازهم معتقدم بچه همه چیز رو نباید راحت به دست بیاره تا قدر امکاناتش رو بدونه وبه ریخت وپاش اضافه عادت نکنه این از من ودرآخر قربون دختر نازم برم که عاشق نمایشه،ازطرف من ببوسش
مامان
پاسخ
ممنون از نظر و اعتقاد بجا و قشنگت ممنون عزیزمشما هم از طرف من جنتلمن خوش تیپمون رو ببوس
الهه مامان روشا جون
30 بهمن 92 0:08
سلام محبوبه جون.خوبی عزیزم؟ همیشه به سفر.چه کار خوبی کردید دسته جمعی رفتید. وای گراز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پسر خاله شد من اگه جای عمو جون بودم اصلا این کار رو نمیکردم.به نظر من هر چیزی سن خودش رو داره یه بچه راهنمایی موبایل و تبلت میخواد چی کار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یه کامپیوتر خونگی براش کافیه که والدین راحت تر بتونن همه جوره کنترلش کنن. البته این نظر شخصی منه و تا به این لحظه نظرم اینه ولی یه وقت دیدی هفته دیگه عکس گوشی روشا رو گذاشتم پست ثابت از شوخی گذشته مگه اشباع شدن به موبایل و تبلت و لپ تاپه؟بچه آدم میتونه یه پیانوی چند میلیونی داشته باشه و تو خونه در کنار پدرو مادرش بنوازه و مشکل اخلاقی پیش نیاد.یا اینکه یه دوربین حرفه ای آنچنانی داشته باشه که میلیونها تومن بی ارزه و وقتی با دوستاش بیرون میرن و عکس میگیرن یادگاری خوبی براش بمونه و بعدها کلی کیف کنه.یا.... میدونی در کل مهم اینه که بچه رو چه جوری بار بیاری خواسته اش از زندگی چی باشه ؟زندگی میکنه که به دیگران ثابت کنه خوشه و خوش میگذرونه یا واقعا خوش زندگی کنه. دوستام همه داشتن و من نداشتم و آرزوی فلان چیز رو داشتم یعنی عقده ی عاطفی و معنوی نه مادی.انقدر بچه کمبود تو زندگیش احساس میکنه که داشتن این قبیل وسیله ها جز آرزوهاش شده و میخواد با اونا خودشو سرگرم کنه. من (برای بار هزارم تاکید می کنم مــــــــــــــــــن) شخصا تکنولوژی رو به جا و مقتضی به سن افراد دوست دارم چون باعث ترقی و پیشرفت میشه ولی این پیشرفت اینترنت تو سن مثلا ابتدایی خیلی قابل هضم نیست. وای انقدر حرف زدم از الینا جونم غافل شدم. فدای اون حرف زدنت بشم من بانک مامان.دوستم نکنه خبرایی و رو نکردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان
پاسخ
سلام به الهه عزیز و ممنون بابت نوشتن نظر زیبا و متفاوتت حالا باید ببینیم این وروجکای ما بزرگ شن چی میخوان و باید چطور باهاشون برخورد کرد؟ چی رو رو نکردم؟
زهرا مامان ارتا
3 اسفند 92 10:56
مامان
پاسخ
مامان سمانه
14 دی 93 19:54
سلام محبوب جوووووووووووووووووووووون وبلاگ خوشگلی داری دختر ماهی داری منم یه پسمل دالم تو دنیا لنگه نداره منتظرم بیا بهم سر بزن گل دخترتم ببوسش
مامان
پاسخ