الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

عدل و اشک و عکس

1392/11/29 7:49
نویسنده : مامان
1,361 بازدید
اشتراک گذاری

از  پکیج شانسی که خریده بودی ، سی دی ِ سریال قهوه تلخ دراومد!

میگی : بزار تو کامپیوتر ببینمش

میگم: این که برنامه کودک نیست! مالِ بزرگترهاست

میگی: اَاَاَاَآه ! این عادلانه نیست !!!

تعجبخنده

=============================================

بابا ، مادرجون رو برده بود دکتر ، منم شدیداً در حال مکالمه تلفنی با دوستم در مورد پایان نامه بودم . تلفنم تموم شد دیدم نیستی اومدم دیدم کارت شناسایی ِ بابا رو برداشتی و بهش نگاه میکنی و گریه میکنیدل شکسته

میگم : اشکتو نبینم عسلم! چی شده؟

میگی: اشک عسلتو ببین !!! دلم برای کاظم جون خودم تنگ شده دارم واسش اشک میریزم گریه

ابله


گریه نکن که اشک هایت حال و هوای مرا نیز بارانی می کند...

زندگی ارزش این همه اشک ریختن را ندارد...ان اشک های پر از مهرت را درون چشم های زیبایت نگه دار...بگذار این اشک ها در چشمانت ارام بگیرند...

عزیزم گریه نکن چون من از گریه هایت به گریه خواهم افتاد...

وقتی اشک هایت را می بینم غم و غصه به سراغم می اید !

وقتی اشک هایت را می بینم حال و هوای غریبی به سراغم می اید...

وقتی اشک می ریزی دنیا نیز ماتم می گیرد...پرندگان اوازی نمی خوانند...بغض اسمان گرفته می شود...هوا ابری می شود و پرستو های عاشق خسته از پرواز !

گریه نکن عزیزم...ارام باش عزیزم...بگذار این اشک های گذشته را از گونه های نازنینت پاک کنم...

دستهایت را در دستان من بگذار عزیزم...سرت را به روی شانه هایم بگذار عزیزم و درد دلت را در گوشم زمزمه کن...

من می شنوم بگو درد دلت را عزیزم...با گریه خودت را خالی نکن چون بغض گلویم را می گیرد...

با گفتن درد دلت به من خودت را خالی کن تا دل من نیز خالی شود !

قلب

==========================================

حالا اشکاتو پاک کن و حدس بزن این چیه؟

برو ادامه مطلبچشمک

 

.

.

.

 بله !!! آخر کلاس زبانت که پشت در کلاس منتظرت بودم از سوراخ در نیگا کردم کله ت(نیشخند)  رو دیدم و ازت عکس انداختم و بعدشم درو باز کردم و عکس گرفتم ازتون زبانخنده

=============================================

پ.ن:

28بهمن زادروز یکی از بهترین دوستان وبلاگیم که جزء اولین دوستانم بود و بتدریج از دنیای مجازی به دنیای حقیقی ِ من پای گذاشت ، بود .سمانه عزیز و همیشه به یاد ماندنی میلادت را با اندکی تاخیر اما با دلی سرشار از عشق و ارادت تبریک میگویم.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (58)

مانی محیا
28 بهمن 92 9:00
خواهر چه کارها که پشت در کلاس نمیکنی. بمن میگن تو از یه سوراخ و ترک دیوار هم عکس میگیری.. بیا .. این هم یکی بدتر ازمن.. این عادلانه نیس خوب... اونقدر جلو بچه واسه دلتنگی کاظم جون اشک عشق ریختی بچه هم یاد گرفته...
مامان
پاسخ
هممون قاط زدیم اساسی مریم جون اشک عشق؟ اشک از ناله و شکایت شاید اما عشق!
مامان نازدونه ها
28 بهمن 92 9:42
تو ديگه كي هستي عكس از سوراخ در گرفتنت آخرش بود چه با احساس از اشكهاي گل دخترمون نوشته بودي گريه اش از سر شوق
مامان
پاسخ
نه اینکه این روزا همه چی بر وفق مراده و هیچ مشکلی ندارم از خوشی اینکارا رو میکنم ممنون عزیزم
خواهرفرناز
28 بهمن 92 10:03
اخی نبینم اشکتو خاله جونم ..........ایشالا مامانجونی زود خوب میشه .......باباییم زود میاد پیشتون خیلی متن غم انگیزی بود.....اشکم در اومد خدا سایه همه پدر ومادرها را بالا سر بچه هاشون نگه داره عکس خیلی بامزه بود.....ابتکاری نو درعکاسی خیلی ایده جالبی بود از کلاس زبان چه خبر؟
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون آمین کلاس زبان خوب پیش میره و الحمدلله علاقه داره خیلی
خانومي
28 بهمن 92 10:27
ناااااااااااازي...الهي بگردم...چقد بااحساسه اين دختر...به كي رفته اينقدر شيرينه ؟ ايشالا خدا هميشه باباشو واسش حفظ كنه تا با ديدن كارت بابايي دلتنگش نشه اينجوري........
مامان
پاسخ
باباشو خیلی دوست داره و خیلی بهش وابسته ست والا من که خیلی تلخم نمیدونم الینا به کی رفته ممنونم عزیزم
مامان احسان
28 بهمن 92 11:04
مامان
پاسخ
مریم مامان سروش
28 بهمن 92 12:01
ای جونم عسلم شیرین زبونم
مامان
پاسخ
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
28 بهمن 92 12:33
عادلانه... آخیییییییییییییییییی... عززززززززززززززیززززززززززززززززمممممممممم... چه دخملی ِ با احساسسسسسسسسسسسسسسسسسسییییییی
مامان
پاسخ
خیلی بابا دوسته . یه جورایی حسودیم میشه
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
28 بهمن 92 12:35
معرکه ست محبوبه جون... متنت رو میگم... آخر ِ احساسه... این قسمتشو دوست داشتم... " وقتی اشک می ریزی دنیا نیز ماتم می گیرد...پرندگان اوازی نمی خوانند...بغض اسمان گرفته می شود...هوا ابری می شود و پرستو های عاشق خسته از پرواز! " البته ابری رو هم نوشتی: ابزی
مامان
پاسخ
البته این متن از خودم نبود عزیزم،اما خیلی خوشم اومد و اینجا نوشتم مرسی از دقتت اصلاحش کردم
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
28 بهمن 92 12:39
واااااای چه بامزه ست این شکار ِ لحظه ت .... خیییییییلی باحالهههههههه از عکس ِ اولی من یه لحظه فکر کردم، یه فنجون قهوه ست که یه تکه مربعی فلز افتاده توش!!! کله! اوووووخیییییی.. کلاس ِ زبان موفق باشی گل دخملی... محبوبه جون همه دوستاش دارن به دوربینت نگاه میکنن، جز الینا جون. باهات قهره احتمالا. دوستتون دارم یه دنیا محبوبه و الینای عزیز و دوست داشتنی....
مامان
پاسخ
فنجون قهوه! چه جالب نسترن جون همینو گفت به این میگن تفاهم فلز چیه؟!کله ست خو ممنون خاله جون مهربون کلاً تو خط ضایع کردن منه این بچه ما هم خیلی دوست داریم عزززززززززززیززززززززززم
تاابددونفره
28 بهمن 92 12:43
سلاااااام عزيزممحبوبه جون مگه پکيج شانسيه برا بچه ها نبوداگه برا بچه ها بوده راست مي گه خووو عادلانه نيستعزيزم با اين حرفاي بزرگونشاخييييي نبينم اشکتوچه دختر بااحساسي.اين کارت رو از کجا پيدا کرده بود حالا که يهويي دلش تنگ شهواااااااي محبوبه جون از دست تووووودو ساعته به اين عکس خيره شدم که کشف کنم چيهتنها چيزي که به فکرم اومد يه فنجون قهوه بود.ولي اون وسطي رو نتونستم کشف کنمچه کاراييي مي کني هااااااصن فکر نمي کردم يه عکس از پشت دراي بسته باشهخلاقيتتو عشق است دوست جوني
مامان
پاسخ
سلام عزیزم چرا مال ِ بچه ها بود واسه همین میگفت عادلانه نیست خودم شاخ درآوردم از این حرفش کلی چلوندمش با این حرف زدنش کارتهای بانکی و کارت شناسایی و دسته کلیدش رو جلوی آینه گذاشته بود و دختری پیدا کرده بودالهی مامان آینده یه فسقلی هم همینو گفت چه تفاهمی
تاابددونفره
28 بهمن 92 12:48
وچه زيبا گفتي گريه نکن
مامان
پاسخ
مامان آیسو وآیسا
28 بهمن 92 13:22
ای جووون دلم قربونت برم گریه نکنی ها وای محبوبه جووون یعنی عکست شاهکاره هنریه به خدا آفرین دو ساعت هنگ کردم تا بیام ادامه مطلب ببینم این چیییییییییییه از پکیج های جایزه هرچی باشه برعکسش در میا اینو موافقم با الینا جووونم عادلانه نیست برا دوست خوبم ودخمل ماهششششششششششششششششششششششش
مامان
پاسخ
یه دنیا بوس و عشق برای عطرای عزیزم و دو تا دختر ناز و خوردنی ش
مینا مامان آرمانی
28 بهمن 92 14:09
خیلی بامزه بوووووووود مامانی. این تست هوشت خنده ام انداخت حسابی. عزیزم این شیرین بابایی چقد وابسته اس؟؟؟ میگن دختر بابایی ها!!!!!!!!
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم دخترا خیلی بابا دوست هستن و بالعکس و این وسط ما مامانا هیچ!
مریم مامان کیارش
28 بهمن 92 20:08
محبوبه جان از سوراخ در چه جوری عکس انداختی؟ یه بار دیگه رمزتو برام میزاری؟
مامان
پاسخ
به سختی ! حتما عزیزم
محبوبه
28 بهمن 92 23:57
قربون اون عکسا قربون اون زبون شیرین عکست آخرش بود
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
سمانه مامان ستایش
29 بهمن 92 3:06
یعنی اون استعدادهای نهفتت منو کشته محبوبهخیلی عکس بامزه ای گرفتی.دارم فکر میکنم اگه کسی از اون دوروبر رد میشد و تو رو در حال عملیات عکاسیت میدید چه فکری میکرد دربارت ای جااان که قلنبه سلنبه حرف میزنه"این عادلانه نیست" آخی چه اشکی هم میریزه عزیز دلم واسه باباش متن قشنگی بود
مامان
پاسخ
اتفاقا مربی ِ کلاس روبرویشون دید و اومد با تعجب نیگام کرد منم خندیدم گفتم دارم از سوراخ در از بچه م عکس میگیرم! یه نگاه عاقل اندر سفیه بهم انداخت و یه خنده ی زورکی تحویلم داد و رفت ممنون دوست جونم
فرزانه مامان آرین مهر
29 بهمن 92 6:20
سلام محبوبه جون خوبید الینا جون خوبه آخی چقدر گریه کرده بمیرم الهی خدا پدر ودختر رو برای هم حفظ کنه .پسر منم خیلی به باباش وابسته است .زحمتهاش مال ما وخوشیش رو یکی دیگه میبره عکس گرفتنتون از سوراخ در شاهکار بود
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.ممنونخدا نکنه عزیزمدقیقا همینو بگو ما فقط واسه کارهاشون هستیم گویا!
مهرنوش مامان مهزیار
29 بهمن 92 9:08
عزیزم درکت میکنم گریه بچه ها خیلی سخت وقتی برای باباشون باشه من کلی دلشوره میگیرم وقتی مهزیار دلتنگ باباش میشه و گریه میکنه مخصوصا وقتی ماموریت یا سفر باشه. عسیسم میگم من و تو با هم باشیم چه آتیشی خواهیم سوزاند تولد سمانه جون هم مبارک
مامان
پاسخ
همینطوره واقعا فکککککککککر کن ممنون عزیزم
ﻓَﺮے ﻣﺂ
29 بهمن 92 10:32
ای جوووونم یعنی ببین دخملی بابا رو اخه اون عادلانه نیست هم ک دیگه اخر افتادگی فک ما بود !
مامان
پاسخ
میبینی چه اشکی میریزه؟حالا من نباشم عین خیالش نی!!!!
مونا مامي كيانا
29 بهمن 92 11:38
نميدونم چرا اينقدر اين روزها درگيريهام زياد شده اومدم تيك حاضري بزنم و زود برم دوباره ميام
مامان
پاسخ
درکت میکنم بدلیل شرایط مشابه قربووووووووووونت
تا ابددونفره
29 بهمن 92 11:42
سلام عزیزمخسته ی کار نباشی دوستم
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون
مامان احسان
29 بهمن 92 13:33
سلام خواهری خوبی نیستی؟
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.خوبم همین دوربرام
الی مامی آراد
29 بهمن 92 16:56
ای جووونم چه گریه ای میکنه برای بابایی دل منم کباب شد
مامان
پاسخ
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
29 بهمن 92 22:01
ســـمانــه ی عــزیـــزم; تولّـــد، بهــانه ای ست تا فـرامـوش نکـنی آمـدنـت را... لمس بودنت مبارک.
مامان
پاسخ
✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
30 بهمن 92 0:19
جل الخالق خب راست گفته ناعادلانه است.از پکیج کودکانه سریال بزرگونه دراد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الهی بگردم بچم دلش واسه باباییش تنگ شده بود چه اشکی هم میریزه محبوبه جون متن خیلی زیبایی بود. تنها چیزی که به ذهنم نرسید قفل در بودخیلی عکس باحالی بود
مامان
پاسخ
همینو بگو! خیلی شدید گریه میکرد! ممنون عزیزم گفتم یه کم بخندیم
سعیده، مامان هومان
30 بهمن 92 0:22
ای جان دل ای طناز ای دخمل شیرین زبون /محبوبـــــــــــــــــــــــــه . ... ..حالا فهمیدم : الینا به مامانش رفته خلاق و بامزه خیلی کارت جالب بود
مامان
پاسخ
خلاق شاید اما بامزه و من؟! شک دارم!
✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
30 بهمن 92 0:25
تولد سمانه جونم مبارک .ایشالا هر جا هست موفق و موید باشه.
مامان
پاسخ
زهرامامان آرتا
30 بهمن 92 1:49
آخی الهی قربونت برم و هیچ وقت اشکتو نبینم واقعا محبوبه جون خیلی تحت تاثیر اون عکس که دل الیناجون به باباش تنگ شده بود قرارگرفتم و منم که اشکم پای مشکم یه گریه کوچولو کردم چون خیلی مستعدم و بقیه میگن احساساتی مشهورم در این زمینه تولد سمانه جون هم مبارک
مامان
پاسخ
الهی فدات شم شرمنده ناراحتت کردم قربووووووووون این احساسات پاک و دوست داشتنی ت
سمانه مامان ستایش
30 بهمن 92 1:58
مامان
پاسخ
مطهره
30 بهمن 92 8:34
ای جان دل ای جان!...جیگر...عسل می بوسمت
مامان
پاسخ
آتنا مامانیه روشا یدونه
30 بهمن 92 9:42
آخی دختر با محبتم فکر کردم کارت باباییش رو پاره کرد که داره گریه میکنه چون منم توی بچگی گواهینامه بابام رو انداختم دور اون موقع از نظرم چیز بیخودی بود تا چند وقت همه دنبالش بودن منم صدام درنمیومد مامانی در همه حالت از دختری عکس میگیری از توی سوراخ در
مامان
پاسخ
عجب؟!!!! کلی شیطون بودی ها آتنا جون! آره فقط مونده از سوراخ در ازش عکس بگیرم
مریم مامان سروش
30 بهمن 92 9:52
باباش نیومده؟ بچه‌مون خوشحال شه؟
مامان
پاسخ
تا پست جدید اشک میریزه یحتمل!
پگاه مامان آرتین
30 بهمن 92 13:34
عزیزم سلام اشکاتو نبینم.فدای حرفای قشنگت می بوسمتتتتتتتت
مامان
پاسخ
سلام خاله جونخدانکنه .ممنون خاله مهربون
مامان کوثری
1 اسفند 92 6:48
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ کارت پستال های عید نوروز با عکس کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین و کلاه عیدانه و بنر عید طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت temparti.ir http://tempari.blogfa.com تقویم های تم دار تنوع زیادی در وب هست حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
مامان
پاسخ
تاابددونفره
1 اسفند 92 12:16
سلاااااام به نازنين دوستم تولد دوست جونيت مبارک عزيزم
مامان
پاسخ
سلام به نسترن عزیز و مهربونمراستی نسترن جون کامنت دونیت واسه من باز نمیشه !
ندا
1 اسفند 92 12:19
الهی چه با احساس این بچه فکر کنم به من رفته واسه هر چیزی اشکش درمیاد عکس جالب بود پیدا کنید پرتقال فروش را
مامان
پاسخ
ننه ش هم همینطوره خو! بیا یه جلسه بزارین تو و الینا و ننه ی الینا یه دل سیر اشک بریزین آخ که چقدر دلم برات تنگ شده ندا
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
2 اسفند 92 18:17
بیادت هستم، ای دوست...
مامان
پاسخ
عزیزمی
مامان روژینا
3 اسفند 92 0:17
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام خداییش خوشحال شدیا اخه بگو کی از اومدن تو خوشحال می شه دو روز نبودی راحت بودیما خوبی دوستم دلم برات یه ذره شده بود مخصوصا برای الینا که فداش بشم با این حرفای قلمبه سلمبه و شیرینشتو به سوراخ درم کار داری محبوبه ؟ ای خدا از دست توووووووووو وای خاک بر سرم تولد سمانه بوده خوبه حداقل تو می نویسی ادم می فهمه رفتم بهش تبریک بگم تابلو نکنی از رو وبلاگ تو فهمیدماااا راستی این عکس کیکه که برای سمانه گذاشتی عجیب به درد من خورد دستت درد نکنه حالا بعدا می گم چرا ببوووووووووس دخملکتووووووووو
مامان
پاسخ
بـــــــــــــه بـــــــــــــــــه ببیـــــــــــــن کــــــــــــی اومــــــــــــــده عزیزم خودت به اندازه کافی تابلو هستی عزیزم نیازی به من نیست! نمیشد الان بگی قضیه کیک رو؟!آخه تو سالی یه بار ظهور میکنی واسه ما!!!ینی باید چند ماه دیگه صبر کنم؟! ممنونم عزیزم شما هم روژینا جیگر طلا رو ببوس
سمانه مامان ستایش
3 اسفند 92 2:00
وااااای محبوبه جووووونم دوست مهربونم من تازه دیدم که تولدمو تبریک گفتی...نمیدونی چقدر خوشحالم کردی با اون 3 خط نوشتۀ قشنگت...ممنون که به یادم بودی عزیزم...ممنون بابت همۀ خوبی هات دوست عزیزم از دوستای عزیزی هم که اینجا تبریک گفتن خیلی خیلی ممنونم میبوسمت محبوبه جونم
مامان
پاسخ
اختیار داری دوست مهربون و دوست داشتنی ِ خودم اینو بدون همیشه تو ذهنمون هستی عزیزم
□■□ مامان آینده یه فسقلی □■□
3 اسفند 92 2:26
من چرا اینقدر دوستت دارم... ؟!!!!!!!!! هااان؟!!!! ♥ ● ♥ ● ♥
مامان
پاسخ
حالا عصبانی نشو عزیزم الههههههههی منم خیییییییییییلی دوستت دارم نازنینم
مامان احسان
3 اسفند 92 8:45
سلام عزیزم صبح بخیر
مامان
پاسخ
سلام خواهر نازمصبح شما هم بخیر
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
3 اسفند 92 12:28
سلااااااااااااااااااام گرم به محبوبه عزیزم و دختر نازش حسابی دلم براتون تنگ شده بود بعد از دو هفته مرخصی امروز اومدم سر کار خیلی دوست داشتم زودتر بیام پیشت ولی خب کارام خیلی زیاد بودن شرمنده سر فرصت بهت سر میزنم ممنونم جویای احوالمون بودی دوست خوبم انشالله تلافی به خیر کنم عزیزمممممممم
مامان
پاسخ
سلام به منصوره جون عزیزعزیزم انشاله همه کارهات به خیر و خوشی پیش بره دوست جونم
مادر امیرین
3 اسفند 92 12:30
آخی چه دختر و مادر رمانتیکی ایشالا همیشه بخنده.. وای این عکس چه باحال از سوراخ در گرفتی....
مامان
پاسخ
زیادی رمانتیکیم ممنون عزیزم
تاابددونفره
3 اسفند 92 13:10
سلااااام عزيزمخوبي.ظهر شنبت به خير دوست جوني.تعطيلات خوب بود
مامان
پاسخ
سلام به نسترن عزیزمممنون عزیزم و همچنینجای شما خالی عزیزم
مهشید مامان مهتا
3 اسفند 92 21:50
با سلام طراحی تقویم و کارت تبریک سال 1393 با عکس کودک شما با نازلترین قیمت که در هیج کجا پیدا نمیکنید تقویم تک برگ:2500 کارت تبریک:2000 تاج:1500 تگ سفره هفت سین:هرعدد 700 همچنین ساخت کلیپ،طراحی قالب وبلاگ، صفحه خوش آمد گویی و دگمه هدایت به بالا با عکس عزیزانتان این فرصت طلایی را از دست ندهید www.mahta139166.blogfa.com
□■□ مامان آینده یه فسقلی □■□
3 اسفند 92 23:59
صبح نیستم، گفتم الان بیام عرض ارادتی کنم و برم...
مامان
پاسخ
من به فدای این مرامت
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
4 اسفند 92 8:52
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام صبحت بخیر عزیزم
مامان
پاسخ
سلااااااااااااام عزیزم آخ جون اومدی مث قبل
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
4 اسفند 92 10:43
حق با الینا جون بوده این چه عدالتیه پکیج شانسی بچگونه چه ربطی داره به سی دی سریال قهوه تلخ جریان کاظم چیه دیگه ؟!!! آخی چه متن شاعرانه قشنگی تولد سمانه جونم مبارک باشه
مامان
پاسخ
همینو بگو کاظم باباشه دیگه گاهی بجای بابا اسمشو صدا میزنه
□■□ مامان آینده یه فسقلی □■□
4 اسفند 92 17:47
سلام منصوره مامان ستایش نوشته: جریان کاظم چیه دیگه؟!!!! وای خیلی باحال بود... منصوره جوووووووووون حواست کجاست؟!!
مامان
پاسخ
سلام عزیزم منــــــــصوره جون با شماســــــــــــــتا
تاابددونفره
4 اسفند 92 23:57
سلااااااااام به دوست خوبمچه خبرا.شما اپ کنمنتظر من نباش
مامان
پاسخ
سلام به نسترن جونی انگار کمال همنشین داره رو منم تاثیر میزاره
هنگامه
5 اسفند 92 0:49
مامان
پاسخ
مامان احسان
5 اسفند 92 10:13
مامان
پاسخ
محبوبه
5 اسفند 92 10:56
نیستین که؟ خوبین؟
مامان
پاسخ
هستیم اما حسابی مشغولیمممنون عزیزم
سمانه مامان ستایش
5 اسفند 92 11:00
سلام به دوست مهربون خودم
مامان
پاسخ
سلام به سمانه عزیزم
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
5 اسفند 92 11:42
فکر کردی امروز هم دانشگاهم و نیومدی پیشم؟! سلام عززززززیززززززز دلم... محبوبه ی ناز و خوششششششششگل و ماهـــــــــــم جیگررررررررررررررر... عشششششششششششق... فدات شم مهـــــــــــــــــربون... دوستت دارم قد ِ دنیا دنیاااااااااااااااا _______ امروز واسه تو افتادم رو ذوق و تعریف!
مامان
پاسخ
نه عزیزم.این روزا سرم خیلی شلوغه سلااااااااااااااااام مهربووووووووونم قند عسل،شکلات و شیرینی ، مهربون و خوشگل منم خییییییلی دوستت دارم الان اینی که گفتی ینی تعریفات شوخی بود یا جدی؟
مامي كيانا
5 اسفند 92 11:53
بعد از سلاو ماچ و روبوسي با خودم گفتم اين عادلانه نيست !!! الآن ميام شما و دوستان كلي پست نخونده گذاشتيد ولي نه مثل اينكه اينروزها همه سرشون شلوغه محبوبه جون اون عكست آخر عكسه ها چقدر هنري كله الينا
مامان
پاسخ
بعد از ماچ و روبوسی و سلام و بغل آره عزیزم خیالت راحت! این روزا همه در حال کار و دوندگی هستن اینم از آثار سرشلوغیه!قاط زدم از سوراخ در عکس میگیرم
مامي كيانا
5 اسفند 92 11:54
راستي ما هم با 2تا پست جديد اومديم
مامان
پاسخ
الان میام عزیزم
مامان الینا
6 اسفند 92 9:48
مامان
پاسخ