الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

بازگشت به خانه!

1393/4/6 7:49
نویسنده : مامان
1,302 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان عزیزممحبت

سلام به دختر مهربون و ناز خودممحبت جونم واست بگه بعد از تولد شهراد که یه کوچولو منو اذیت کردی ، فرداش چون جلسه داشتیم و از اونجاییکه مطمئن بودم طبق معمول اومدن دنبالت فایده نداره و نمیای خونمون ، نیومدم دنبالت و رفتم بانک. بعدش هم از بس خسته بودم اومدم خونه و خوابیدم چشمک از مادرجون پرسیده بودی چرا امروز مامانم نیومد دنبالم؟سوال ایشون هم به شوخی گفته بود چون مامانت رو اذیت کردی گفته دیگه نمیام دنبال الینا و قراره همه وسایلتو بیارن خونه ما تا همیشه اینجا زندگی کنیگیج علیرغم اینکه دوست نداشتم مادرجون این حرفو بهت بزنه و بهشون گفتم که ممکنه تو روحیه ت تاثیر بد بزاره و فکر کنی من دوسِت ندارم اما کارساز بود و از اونروز خودت میای خونه و کلی قربون صدقه من میری و باصطلاح میخوای از دلم دربیاری الهی من فدای خودت و مهربونیت بشم مامانی جونم. من هم مدام بهت یادآوری میکنم که مادرجون شوخی کرده و من تحت هر شرایطی تو رو دوست دارم و هیچوقت تنهات نمیزارممحبت ضمنا بخاطر گل روی شما خواب بعداز ظهرهام رو کمتر کردم که بیشتر باهات بازی کنم و تو خونه خودمون بهت خوش بگذره که الحمدلله جواب داده و مشتاقانه میای خونه محبت

خلاصه این روزها ساعات شیرین و دلچسبی با هم داریم و هر دومون یک دنیااااااااااااااا لذت میبریم  از باهم بودنمونبغل

از عادات این روزهات بگم که خیلی خیلی قرتی شدی و کلی لباس عوض میکنی و موهاتو درست میکنی و به خودت لاک میزنی ، قر میدی تو خونه ، نقش عروس ها رو بازی میکنی ، کلی به طلا و زیور آلات علاقه داری و...خلاصه یه دنیای شیرین و کاملا دخترونه واسه خودت داریمحبت اما همچنان با لباس زیر تنگ و لباسهای تنگ و  لباسهای برچسب دار مشکل داری و نمیپوشیشونبدبو

فعلا عکسی ندارم بزارم و بزودی چند تا عکس آپلود میکنمچشمک

==============================================================

تولدانه نوشت:

تولدت مبارک
ای گل گلدون من
هزار سال زنده باشی
گل پسر ناز  من

تولد احسان عزیزم رو به معصومه مهربانم ، تبریک میگم و تبریک میگم و تبریک میگممحبت

                                                                                                                          

 

پسندها (9)

نظرات (41)

مامان الهام
5 تیر 93 11:54
ای جووونم این بچه چه مهربونه
مامان
پاسخ
مامان سعیده
7 تیر 93 1:01
ای جان ...دخملی اومده دیگه به سلامتی وااااااای محبوبه جون این خواب چقدر شیرینه و آفرین به اراده ات ، محکم باش و نخواب/ ووووووووی تولد احسان عزیزم مباااارک باشه آفرین به تو دوست باسلیقه و مهربون خودم
مامان
پاسخ
فکر کن از چه چیز مهمی گذشتم بخاطر دخترممنون سعیده جونم
مامان احسان
7 تیر 93 7:54
سلااااااااااااااااااااااااااااام ممنون خاله مهربون ممنون بازهم ممنون
مامان
پاسخ
سلاااااااااام عزیزم و باز هم تبریک خواهری
ﻓَﺮے ﻣﺂ
7 تیر 93 9:17
بازگشت قهرمانانه دخملی مبارک انشا... ک همیشه کنار هم خوب و خوش باشید خستگی ات بهتر شده ؛) ؟
مامان
پاسخ
تشکر همکار جونی
مامانی كسرا
7 تیر 93 11:09
عزيزم با تمام احترامي كه واسه علم روانشناسي الان قائلم اما اصلا به تجربه بزرگترا شك نكن اونم واسه يه دفعه! همه چي واسه بچه لازمه حتي ترس از ، از دست دادن! انشالله هميشه لبتون خندون و جمعتون جمع
مامان
پاسخ
همینطوره گاهی شکستن قوانین لازمه
زهره جون
7 تیر 93 13:57
احساس خطر کرده الینا جون اوه مبینای منم با شلوار لی مشکل داره شدیییییییییییید و البته با بلوز یقه اسکی
مامان
پاسخ
چه کنیم با اینا
مامان نازدونه ها
7 تیر 93 16:30
بازگشت شادي بخش الينا جان به خونه مباركه خوشحالم لحظات خوشي رو با هم ميگذرونيد تولد احسان عزيز رو با بهترين آرزوها به مامانش تبريك ميگم
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان نگار
8 تیر 93 8:41
خوشحالم که دختر خانمت رو تو خونه خودتون می بینم.
مامان
پاسخ
ممنون
تاابددونفره
8 تیر 93 20:55
سلام عزيزم.خوبيمبارکه بازگشت الينا جون به خونهخوشحالم که باهمين و خوشينخوشيهاتون پايداروااااااي عزيزم من عاشق اين دختربچه هاي قرتي امالبته بزرگاشونم دوست دارممنتظر عکساي خوشگلش هستم تولد احسان عزيزم هم مبارک باشه
مامان
پاسخ
سلام به نسترن عزیزمممنون عزیزممامانش که قرتی نیست بلکه دخترش تلافیشو دربیاره
شهرزاد مامان نگار
9 تیر 93 7:44
چه خوب كه حرف مادرتون اينقدر تاثيرگذار بود. هميشه شاد باشين
مامان
پاسخ
مامان احسان
9 تیر 93 8:00
سلام عشقم خوبی ؟دیشب خوابتو دیدم خواب دیدم اومدی تهران .اونقدر خوشحال شدم که نگو .توی خوابم قدت یه 20 سانتی ازم بلند تر بود همش بهت میگفتم ماشالله چقدر قدتون بلنده .خلاصه دلم خیلی برات تنگ شده انگار همیشه پیشم بودی و الان ازم دوری .دوستت دارم خواهر مهربونم
مامان
پاسخ
سلام معصومه جون.انشاله بزودی همو از نزدیک ببینیم خیلی دوستت دارم خواهری
مارال - مامان روشا
9 تیر 93 12:02
به به چه لحظات خوب و دلچسبیه آدم درکنار دردونه اش باشه من الان بیشتر این حالت رو حس میکنم لحظات دلچسب بیشتری رو با شاهزاده خانوم سپری میکنم (حتمن اس ام اس خواهم داد) دقیقن همونطوری که گفتید امکان داره گفته های مادربزرگ گرامی خانوم خوشگله روی ایشون اثر بزاره ای جانم قرتی خانوم خاله حسابی بزرگ شدیا
مامان
پاسخ
سلام مارال عزیزاز شنیدن مجدد صدای گرمتون بسیار خوشحال شدم و آرزو میکنم همیشه بهترین ها براتون رقم بخوره
✿✿✿ الهه مامان روشا جون✿✿✿
9 تیر 93 15:42
سلاممممممممممممممم به محببه جون و الینای عزیزم. میبینم که مادر جون فرزانه کار دستت داده و مجبور شدی الینا جونو بیاری خونه و برنامه خوابتو به هم بزنی.بخشککی شانس دیگه از این بدتر نمیشد جان پس دخملمون حسابی قرتی شده.قربونش بشم من که انقدر خانمه. تولد احسان جونو به مامان معصومه عزیز تبریک میگم.
مامان
پاسخ
سلام به الهه عزیزآؤه حسابی مجبور به فداکاری و از جان گذشتگی شدم ممنون عزیزم
مادر(رادین و راستین)
9 تیر 93 16:47
هزار آفرین به الینا جون که قدر مادرش رو اینقدر می دونه تولد احسان خان مبارک باشه
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان نازدونه ها
10 تیر 93 10:51
مامان
پاسخ
مامان آیسو وآیسا
10 تیر 93 11:34
چشم شما روشن که الینا جونی اومدن خونه خودتون هزار تا بوس به روی ماهتونفدای دل مهربون عسل خانوم که میخواد از دل مامانش در بیاره دلخوریشو دنیاتون همیشه شیرین وپراز خوشی تولد احسان کوچولو هم مبارررررررک
مامان
پاسخ
ممنون دوست جونی
♥مرجان مامان آران و باران♥
11 تیر 93 2:07
ایشالا که همیشه کنار هم شاد باشید دوستممممم
مامان
پاسخ
ﻓَﺮے ﻣﺂ
11 تیر 93 11:34
کجایی محبوبه جون ، خبری ازت نیست اوضاع احوالتون خوبه ؟
مامان
پاسخ
تا خوب چی باشه همکار جونی!
تاابددونفره
12 تیر 93 1:26
بيادتم
مامان
پاسخ
مطهره
12 تیر 93 9:45
به به چشمتون روشن دوست جون الهی! چقدر این خانمی مهربون و گله
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم
زهرا مامان ارتا
12 تیر 93 18:15
ایشالاه همیشه کنار هم خوش باشین
مامان
پاسخ
ممنون زهرای عزیز
مامان احسان
14 تیر 93 8:11
سلام کجایی خواهر الینا خوبه خودت خوبی ؟ دلم برات هزارتا تنگ شده ها
مامان
پاسخ
من به فدای تو و مهربونیهات
مامان احسان
15 تیر 93 7:46
کجاییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان
پاسخ
مانی محیا
15 تیر 93 10:39
به به دستت درد نکنه. تفلد دخملی هم نزدیکه. پیشاپیش مبارک. بمن اعتمادی نیست... حال خودت چطوری خانومی..
مامان
پاسخ
مرسی مریمی
مامان پارمیدا
15 تیر 93 12:34
آخ که ما مادرا چقده فداکاریم ؟ خواب بعدازظهر هرچند من اصلا عادت ندارم ولی دوستانی که عادت دارن میگن به هیچ قیمتی ازش نمیگذرن !
مامان
پاسخ
واقعا فداکاریه بزرگیه
ﻓَﺮے ﻣﺂ
16 تیر 93 8:15
محبوبه گوشی ام رو عوض کردم ، شماره ات رو ندارم دو سه روزه همه اش تو فکرتم ، نگرانتم عزیزم یه خبری از خودت به من بده
مامان
پاسخ
شرمنده دیر کامنتت رو دیدم عزیزم
ﻓَﺮے ﻣﺂ
16 تیر 93 11:53
محبوبه کجایی ؟
مامان
پاسخ
محبوبه
17 تیر 93 1:31
لحظات خوشیت در کنار هم همیشگی جیگر دختر مهربون رو تولد احسان جان هم مبارک
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان نازدونه ها
17 تیر 93 7:07
عزيزم خوبي؟
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامی کیانا
18 تیر 93 11:59
كجايي عزيزم كم پيدايي؟ حالت خوبه؟
مامان
پاسخ
اومدیم با تاخیر.شرمنده
شهرزاد ماممان حسین
18 تیر 93 14:23
سلام. چقدر فهمیده و مهربونه این دختر. خدا حفظش کنه. مامانی دختر باید قرتی باشه دیگه.
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون. واقعا همینطوره
مامان آیسو وآیسا
19 تیر 93 12:25
کجایی دوستم دلمون برا تون تنگ شده
مامان
پاسخ
اومدیم با تاخیر . شرمنده
: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
21 تیر 93 2:41
عزیزم، خوبین؟
مامان
پاسخ
مرسی گلم
مریم مامان سروش
21 تیر 93 12:12
دلمون تنگ شده ها.
مامان
پاسخ
ما هم دلتنگ بودیم
مامی کیانا
21 تیر 93 13:11
دلم بدجور ميگيره وقتي ميام اينجا ميبينم نيستي؟ هر جا هستي سالم و شاد باشي
مامان
پاسخ
مرسی گلم همیشه لطف داری
مامان بابای الیسا
23 تیر 93 0:50
سلااااااااااااااام محبوبه جون خوبیییییییییییییییییییی؟؟؟ کجاییییییییییییییییییییی؟ الینا جونم خوبه ؟ امیدوارم شادو سلامت باشید
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.ما خوبیم.ممنون
❀ مامان سمانه ❀
23 تیر 93 3:45
سلام محبوبه جونم،خوبی عزیزم؟الینا جون خوبه؟ خیلی وقته نیستی دوستم،دلم برات تنگ شده تولد الینای عزیزمو با تاخیر تبریک میگم،انشالا 120ساله بشه. از راه دور میبوسمت دوست خوبم
مامان
پاسخ
سلام سمانه جونیماهم دلتنگتیم عزیزم تولد الینا که هنوز نرسیده سمانه جون؟! ممنون دوست جوووووووووووونی
مامی کیانا
23 تیر 93 10:15
مامان
پاسخ
تاابددونفره
23 تیر 93 13:43
مامان
پاسخ
فرزانه مامان آرین مهر
1 مرداد 93 1:32
قربون قرتی بودنشو کارای دخترونشتولد احسان جونم مبارک ماشالله خیلی آقا وخوشگلهبرای الینا جون گزینه مناسبیه روش فکر کنید
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم.هههههههه ای شیطون