الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

پراکنده از این روزها

1393/4/29 13:59
نویسنده : مامان
1,906 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان نازنین و مهربانم و ممنون که  این مدت جویای احوالم بودیدمحبت واقعا خوشحالم که از طریق وبلاگ خاطرات دخترم با دوستان خوب و دوست داشتنی مث شما آشنا شدم و خوشحالم که  همیشه قوت قلبم هستید و ممنونم بخاطر تمام مهربونیهاتونمحبت شکر خدا  در حال بهبود هستم و انشاله بزودی زود با انرژی مثبت شما دوستان عزیزم به روال سابق برخواهم گشتمحبت

و اما سلام به دختر گل و بلبل و مهربونم که این مدت با مهربونیها و شیرین زبونیهات منو سرشار از امید و عشق و شادی میکردی و روزی هزاران بار خدا رو شکر میکردم بخاطر وجود تو فرشته نازنینمبغل

و اما بگم از این روزهات که حساااااااااااااابی خانوم شدی و کلی کمک حال منی عزیزممحبت فدات شم که اینقدر شیرین زبونی و مدام منو میبوسی و بهم یادآوری میکنی که دوستم داریمحبت

این روزها شدیدا به دامن علاقمند شدی و مدام دامن و پیراهن میپوشی و قر میدی تو خونهبوس

با عروسکات خیلی خوب بازی میکنی و هر روز بساط مهمونیتون براههمحبت

اسمت رو هم خودت عوض کردی و مدام میگی به من نگید الیناسکوت من اسمم فرشته رنگین کمون لِرِتی هستشفرشتهزیبا

اینم یک عدد فرشته ی رنگین کمون لِر ِ تی  که ناراحته چون هنوز نمیتونه دوچرخه سواری کنهچشمک

و عاشق رستوران اکبر جوجهخوشمزهچشمک

کلاً عاشق رستوران هستی و هفته ای یه بار مارو مجبور میکنی که بیرون غذا بخوریم حالا یا اکبرجوجه یا فست فود و پیتزا...چند شب پیش ساعت 11 شب عکس یه ساندویچ روی شیشه سس مایونز دیدی و گیر دادی که بریم رستوران و از این ساندویچها بخوریمبدبو هر چی بابا گفت بزار همبرگر یا لقمه واست سرخ کنم همینجا بخور گفتی : نه من از اینا نمیخوام ! میخوام شیک کنم برم رستوران غذا بخورم و آهنگ گوش کنم زیبازبان

ادامه مطلب

 

از اتفاقات خوش یمن این مدت اولیش تولد بهرنگ نازنین ( نی نی دایی مسعود ) بود که 25 خرداد بدنیا اومد بغلو چند روزی رفتیم کنارشون بودیم و شما به تقلید از من بهش میگی : جیگر عمه خندونک قربونت برم که کلی مهربونی و بهرنگ جونی رو دوسش داری فقط به من حساسی و دوست نداری من بغلش کنمچشمک

دومی اش هم جشن پاتختی عمه سمیه بود که بسلامتی رفتن سر خونه زندگی ِ خودشون و اونروز هم کلی بهت خوش گذشت عزیزممحبت بماند که من و بابا ماجرا داشتیم آخر شبش و من از دستش به مرز سکته رسیدمکچل آشخانه رسمه که پاتخت رو ظهر میگیرن یعنی بصرف ناهار و عصرونه...از اونجاییکه اونموقع صبح هیچ آرایشگاهی بجنورد باز نیست من ساعت 9 رفتم خونه دایی جون تا زندایی سولماز جور ِ آرایشگاه رو واسم بکشه و شما رو سپردم به بابا ... بابا جان هم برده بودت حموم و بدون اینکه موهاتو سشوار کنه آورده بودت بیرون و شما هم با باد ماشین مریض شدی و گوشهات عفونت کردغمگین بماند که ساعت10/5شب وقتی از آشخانه برگشتیم دیدم سفره صبحانه ای که با بابا خوردین همچنان وسط خونه پهنه و اتو به برقه ترسو و بابا گردنبند طلای کفشدوزکی ت رو داده بهت تا باهاش بازی کنی و شما گمش کرده بودیبدبو خلاصه کلی حرص خوردم و باهاش دعوا کردم که یه روز خونه زندگی رو بهت سپردم ببین چه شاهکارهایی خلق کردیشاکی از همه بدتر این بود که من از شدت سردرد دراز کشیدم تا بخوابم و ایشون هم با کمال خونسردی ظرف میوه آورده بود بالا سرم و خِرت خِرت میوه میخورد و میگفت : عزیزم میوه پوست بکنم واستکچلوای دوست داشتم اون لحظه پوست خودمو میکند بجای میوههیپنوتیزم

بگذریم...خدارو شکر اتو نسوخت ، طلات پیدا شد و بابا با ترس تمام سفره رو جمع کرد و کل خونه  رو تمییز کردخندونک

اینم از عکسهای تولد شهریار:

سه روز تعطیلات رو هم رفتیم آشخانه چون حال مادرجون مهری خوب نبود غمگینو یک شب هم برای افطار خونه عمه سمیه دعوت بودیم و شما وروجکا کلی آتیش سوزوندینچشمک

اینم مهدیار نانازی در حال آرمیدن در گهواره ای از جنس چادرچشمکبغل

و ببر کوچولوی نانازی مامان که خیلی خیلی دوسِت دارم و عاشقتم عزززززززیزززززززز مهربونمبوسبوس

پ.ن:

سرگرمی این روزهایم مطالعه کتاب است ، کتابهای خوب از نویسندگان و مترجمان خوب که حالم را خوب میکند...

پسندها (5)

نظرات (26)

مامان احسان
29 تیر 93 15:35
عزیز دلم همیشه به گشت و شادی . خوشحالم که بهتری .
مامان
پاسخ
تشکر معصومه جونی
مریم مامان سروش
29 تیر 93 17:00
ایشالا همیشه خوب باشی مامان مهربون
مامان
پاسخ
مرسی مریم جان
تا ابددونفره
29 تیر 93 19:48
سلام عزیزمچقدر خوشحال شدم که پست گذاشتیحسابی دلم واسه شما و الینا جون تنگ شده بودخدا رو شکر که بهتری.امیدوارم روز به روز هم بهتر بشیآخی مهمونی الینا جونم ماشالا مثل مهمونی های خودتون شلوغ پلوغه ها حالا چرا فرشته رنگین کمون لرتی بهههههههههههههه چه دوچرخه شیک و پرنسسی ای هم داره منم عاشق اکبر جوجم خوب هفته ای یه بارم لازمه دیگه.بلکمم بیشترنوش جون شما و الینای شیک
مامان
پاسخ
سلام نسترن جونما هم خیلی دلتنگ بودیم عزیزمممنون عزیزمهههههههه آره دیگه الگو برداری میکنه تو بازیهاشش نمیدونم دلیلش چیه والا چه جالب من فکر میکردم اکبرجوجه مختص شمال و خراسانه؟! ممنون نسترن جونی
تا ابددونفره
29 تیر 93 19:54
الهییییی تبریک می گم عمه شدنتو عزیزم.مبارکهههههههههه خوب یه عکس از جیگر عمه می ذاشتی واسمون عجب دسته گلایی آب داده آقای همسروالا منم اگه جات بودم این شکلی می شدم به به تولد آقا شهریارم که کفشدوزکی بوده.یاد تولد الینا جون افتادمبه سلامتی نزدیکم هست به چه دسرهایینازی آقا مهدیارم بزرگ شده ماشالا نازی چه لباس ببری های خوشگلی
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم.بزودی میزارم عکسشو ببین من چی کشیدم آره تمش با تم پارسال الینا یکی بود واسه همین الینا هم دوباره کفشدوزک شد جای دوستان خالیآره خیلی بامزه شده مرسی عزیزم
تا ابددونفره
29 تیر 93 19:56
خیلی کار خوبی می کنی عزیزم.تا جایی که می تونی سرگرمی ها و تفریحای خوب و شاد داشته باش.مواظب خودت باش.دوستت دارم
مامان
پاسخ
ممنون از دلگرمیهای همیشگیت
پدر و مادر آروین کوچولو
29 تیر 93 23:19
سلام به روی ماه خودت که حرف نداری ماشالله به فرشته ناز رنگین کمونیه خودم و قربوووووووووووووون قرکمرش یه عالمه بوس برا مادر و دختر محبوبم فکر کنم پستت هنوز کامل نشده دوباره می یام بقیشو هم می خونم بووووووووووووووس بوووووس
مامان
پاسخ
ممنون عزیزممرسی از محبتت نسیم جون
مامان احسان
30 تیر 93 9:22
سلام محبوبه جونم خوبی عزیزم؟
مامان
پاسخ
از محبتای تو مگه میشه خوب نبود؟
مامی کیانا
30 تیر 93 11:28
از همه بيشتر شيك كردن و رستوران رفتن و موزيك گوش دادن خانوم فرشته رنگین کمون لِرِتی دل منو برد نوش جونت كيانا هم عاشق اكبرجوجه ست مخصوصا ترشي انارش اي جان اين عروسكها رو رديف نشونده داره ازشون پذيرايي ميكنه تولد بهرنگ جون هم مبارك كاشكي يه عكس از ني ني تازه بدنيا اومده ميذاشتي واي كه چقدر از كارهاي همسري من هم از همينجا حرص خوردم مخصوصا اتوي به برق خيلي خطرناك بود و واقعا به خير گذشت و خرت خرت ميوه خوردن كلا آقايون از حرص خوردن ما خانومها لذت ميبرن تولد شهرياري هم مبارك لباس الينا جون هم با تم تولد ست سته چه سرگرمي خوبي اميدوارم هميشه سالم و شاد باشي
مامان
پاسخ
میبینی تو رو خدا؟ نوش جون کیانای نازم ممنون حتما میزارم عزیزم هههههههههی دست رو دلم نزار مرسی مونای نازنین
❤خاله ی امیرعلیُ آنیسا❤
30 تیر 93 22:04
سلام عزیزم. هی وای من چی شده بودیییی؟!! ببخشید من زیاد نمیام نت در جریان احوالاتتون نبودم.. ( خداروشکر که الان بهتری و من دوباره میتونم پست های زیبا و انرژی بخشتون رو بخونم.. مواظب خودت و الینا گلی باش..
مامان
پاسخ
سلام گلم.الحدلله الان خوبمممنون عزیزم
خواهر فرناز
30 تیر 93 22:57
سلام بر شما دوست خوبم نبینم مریض باشی این آقایون سر وته یه کلباسند خودتو ناراحت نکن اتو میسوخت فدای سرت باید میرفت یکی دیگه جاش میخرید یا گردنبند هم همین طور همیشه به رستوران رفتن باشید ایشالابا اون غذاهای خوشمزه جیگر خاله خوشحال بشه میبوسمتون
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.البته مردها خوبی هم زیاد دارن شمانظرت عوض نشه در موردشون
زهرا مامان ارتا
30 تیر 93 23:43
مامان
پاسخ
محبوبه
31 تیر 93 1:54
جانم خاله چقدر از علایق و کارهات شبیه رهاست تو این سن
مامان
پاسخ
قربون رهای نازنین
مامان احسان
31 تیر 93 10:41
سلام عزیزم خوبی .دیدی مریم مامان محیا دو قلو داره
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.بله دیدم
مامان احسان
31 تیر 93 10:45
راستی پیشاپیش تولد دخمر نازمون مبارک
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
تاابددونفره
31 تیر 93 13:16
سلام به دوست عزيزم
مامان
پاسخ
سلام به روی ماهت عزیزم
مامان مریم
31 تیر 93 13:20
مرسی مهربونم... ایشالا برای تو هم هر چی خیره پیش بیاد
مامان
پاسخ
: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
31 تیر 93 13:40
_____۩۩۩۩۩۩۩_____________ ۩۩۩۩۩۩۩ ____۩۩۩۩۩۩۩۩۩____________۩۩۩۩۩۩۩۩۩ ____۩۩۩۩۩۩۩۩۩____________۩۩۩۩۩۩۩۩۩ ____۩۩۩۩۩۩۩۩۩____________۩۩۩۩۩۩۩۩۩ _____۩۩۩۩۩۩۩_____________ ۩۩۩۩۩۩۩ ______۩۩۩۩۩_______________ ۩۩۩۩۩ _________________۩۩۩۩ _________________۩۩۩۩ _________________۩۩۩۩ _________________۩۩۩۩ ۩۩_________________________________۩۩ __۩۩_____________________________۩۩ ___۩۩۩۩_______________________۩۩۩۩ ______۩۩۩۩۩_______________۩۩۩۩۩ _______......۩۩۩۩۩۩۩۩۩۩۩۩۩۩۩۩۩
مامان
پاسخ
مامان نازدونه ها
31 تیر 93 14:30
ما هم از داشتن تو خوشحاليم تولد برادرزاده تون رو تبريك ميگم انشالله قدمش برا همه تون خير وبركت باشه وهمينطور عروسي عمه سميه رو وبراشون آرزوي خوشبختي دارم تقصير همسرتون نيست وقتي خونه نيستيد بنده خدا دست ودلش به كار نميره ((.
مامان
پاسخ
ممنون دوست همیشه مهربانم مجبوریم خودمونو گول بزنیم تا این کارهاشون کن فیکونمون نکنه
فرزانه مامان آرین مهر
1 مرداد 93 1:40
سلام به محبوبه جون والینای عزیزمچه ماجراهایی با آقای پدر داشتیدخدا رو شکر که ختم بخیر شده ایشالله که نامدار باشه با این اسم خوشگلشسر وسامون گرفتن عمه سمیه هم به خیر وخوشی انشاللهایشالله مادر جون مهری بهتر باشندعکسای تولد خیلی قشنگ بود ولباس الینا جون هم خیلی شبیهه کفشدوزک بود مامان با سلیقه
مامان
پاسخ
سلام عزیزمبعد از سکته دادن من ختم بخیر شدممنون عزیزمآرین مهر عزیزم رو میبوسم
تا ابددونفره
1 مرداد 93 2:54
سلام به محبوبه ی دوست داشتنیحالت چطوره عزیزم
مامان
پاسخ
سلام به نسترن بسیار دوست داشتنیخوبم ممنون عزیزم
مامان احسان
1 مرداد 93 13:40
سلام قشنگم امروز چطوری ؟ الینا چطوره ؟ راستی اسم نی نی داداشت چه به دل میشینه
مامان
پاسخ
سلام عزیزمممنون خواهری
مارال - مامان روشا
2 مرداد 93 2:33
سلام محبوبه جان بسیار خوشحالم رو به بهبودی هستی و به خانه بازگشتی از عکس ها و تعاریف مامان معلومه که فرشته ی رنگین کمون حسابی خانوم شده غصه نخور خوشگلم خیلی زود دوچرخه سواری هم یاد میگیری عاشق رستوران رفتنتم خاله جون خدارو شکر روزهای خوبی رو گذروندید
مامان
پاسخ
سلام مارال جون ممنون عزیزم بله حسابی خانوم شده و دل مارو میبره مرسی خاله جونی
مامان محمد فاضل
2 مرداد 93 12:16
سلام فوری فوری سایتی که عکسای نانازی رو آپلود میکنی میگی دارم دیونه میشم ممنون تورو خدا
مامان
پاسخ
عزیزم من از همین سایت نی نی وبلاگ استفاده میکنم
تا ابددونفره
2 مرداد 93 16:00
مامان
پاسخ
فرزانه مامان آرین مهر
3 مرداد 93 18:15
الینای عزیزومهربونم پیشاپیش تولدت رو تبریک میگم دختر گلم هر خوبی توی دنیا هست رو برات آرزو میکنم دختر نازنینم تولدت تا آخر عمرم گوشه قلبم حک شده دوستت دارم دختر مردادی
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون ما هم تولد آرین مهر عزیز رو صمیمانه تبریک میگیم
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
19 مرداد 93 12:18
عزیزم نوش جونت همیشه شاد باشید
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون