الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

حکمت خدا

1393/4/25 7:26
نویسنده : مامان
633 بازدید
اشتراک گذاری

آن زمان که  غرق در افکار خود روی صندلی کنار پنجره نشسته ام و گاه به  آبی آسمان و کوههای سر به فلک مینگرم و گاه به بخاری که از لیوان چای برمیخیزد و  مرور میکنم این ده روز درد و بیماری را و کلنجار میروم با خود و  میقبولانم به خود که "هیچ کار خدا بی حکمت نیست"! صدای دخترک در گوشم طنین انداز میشود که : مامان جونم ، بیا داروهاتو واست آوردم بخوری ... و چقدر این لحظه ی به ظاهر ساده برایم عمیق و احساسی بود و لرزاند قلبم را و سپاس گفتم  خدا را با تمام وجودم  بخاطر وجود این فرشته کوچک ِ سراسر مهربانی و این خوشبختی ِ ملموس و شیرین...

 

-گویا لازم بود چند روزی در بیمارستان بستری باشم و ببینم و یاد بگیرم و پخته تر شوم و شرمنده خدای خود شوم و بیش از قبل شاکرش باشم

پروردگارا

یاریم کن تا بیاموزم تنها درسی را که به آن نیازمندم

همانا درس توکل به توست

پسندها (4)

نظرات (19)

مامان احسان
25 تیر 93 8:47
سلام گلم بمیرم .الان چطوری ؟بهتری ایشالله
مامان
پاسخ
سلام معصومه جون.خدانکنه عزیزم.شکر خدا خوبم
زندگی از آ...تا...ی
25 تیر 93 8:51
انشالله همیشه سالم و سرحال باشید مامان مهربان و با ایمان برای شما آ...تا...ی زندگی را خواهیم گذاشت زندگی از آ...تا...ی را لینک بفرمایید. لطفا
مامان
پاسخ
ممنون
مامان بابای الیسا جون
25 تیر 93 9:02
سلام محبوبه جون دوست گلم درست متوجه شدم مریض بودی عزیزم ؟؟؟؟ خدا بد نده بلا به دور گلم، انشاالله که بهتر شدی محبوبه جان خیلی ناراحت شدم قربونت برم . منتظر خبرهای خوب و سلامتی دوست گلم هستم که انشاالله کاملا خوب و سر حال بشی
مامان
پاسخ
سلام الهام عزیزممنون دوست خوبم . الحمدلله الان خوبم
مامان دانیال&ویانا
25 تیر 93 13:59
آخی آبجی جونم بمیرم برات چرا خب بستری شدی ایشالا که الان خوب خوب باشی و هیچ وقت مریض نشی قربون الینای ناز و مهربون خودمالتماس دعا
مامان
پاسخ
خدا نکنه عزیزم.ممنون دوست خوبم الان خوبم و مرسی از دعای قشنگت
مامان آیسو وآیسا
25 تیر 93 15:54
محبوبه نازنییییییینم خدا بد نده چی شده بود کلی دلم گرفت نزدیک بیست روز نبودی الهی بمیرم برات '''' بهتری انشالله الان لطفا مواظب خودتون باشید راستی چرا بستری شدی دوست گلم
مامان
پاسخ
سلام دوست خوب و مهربونمخدا نکنه عزیزم.من الان خوب ِ خوبم و مشکل رفع شده عزیزم.ممنون که به یادم بودی
: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
25 تیر 93 16:04
وای محبوبه جونم، سلام بد نباشه! خوبی الان؟ کلللللیییییی دلتنگتم بخدااا
مامان
پاسخ
سلام مهربونالان خوبم الحمدلله.ممنون عزیزم
❀ مامان سمانه ❀
25 تیر 93 19:39
محبوبه جون چی شده عزیزم؟ چرا بیمارستان بودی؟بخدا قلبم داره تند تند میزنه دوستم تورو خدا زودتر بهم بگو چی به سرت اومده بوده دوست خوبم نگرانتم محبوبه جون
مامان
پاسخ
نگران نباش سمانه عزیزم...بخیر گذشت و الان خوبم عزیزم
آویسا
26 تیر 93 4:31
خدا بد نده،بیمارستان چرا؟؟؟؟؟؟
مامان
پاسخ
هر چه بود بخیر گذشت.ممنون دوستم
آجی مهربـــــــــــان
26 تیر 93 9:25
خدابد نده چی شده عزیزم ببخشید من چند وقته زیاد نیستم برای همین وقت نکردم بهتون سربزنم شرمنده
مامان
پاسخ
عزیزم ممنون خدا رو شکر الان خوبم
مامی کیانا
26 تیر 93 9:32
پس اينهمه نگراني بي دليل نبود واي خدا محبوبه جون چي شد؟ الآن خوبي؟ با خوندن اين پست بيشتر نگران احوالت شدم اميدوارم الان خوب باشي
مامان
پاسخ
الان خوبم مونای عزیزممنون
سعیده، مامان هومان
26 تیر 93 16:28
سلام به دوست عزیزو نازنین خودم ................چی شده ؟؟؟؟ بیمارستان...بستری ...دلم گرفت خیلی شبیه عصرای سرد پاییز که دلتنگ دوستی میشی و غصه میاد تو دلت و ولت نمی کنه ...
مامان
پاسخ
عزیزم انشاله هیچوقت غم وغصه تو دلت راه پیدا نکنه...هر چه بود گذشت عزیزم و الان خوبم... ممنونم دوست بسیار عزیزم
مامان نازدونه ها
27 تیر 93 17:24
نگرانيم از نبودنت بي دليل نبوده... از خدا ميخوام هميشه تنت سالم ودلت شاد باشه وغم وبلا ازت بدور باشه عزيز دلم
مامان
پاسخ
مرسی از دعای خوبت دوست خوبم
مامان سعیده
28 تیر 93 13:57
محبوبۀ عزیزم خوبی؟ دلم خیلی پیشته ...دعا می کنم زودتر به بهبودی کامل برسی آمین
مامان
پاسخ
ممنون سعیده همیشه مهربان
مریم مامان سروش
28 تیر 93 14:31
بلا دوره انشالا. کاش مینوشتی چی شده. خیلی نگرانت شدم. زودتر بیا.
مامان
پاسخ
سلام مریم جان.الحمدلله به خیر گذشت ممنون عزیزم
مامان احسان
29 تیر 93 8:06
سلام مهربونم خدارو شکر که بهتری من هم از داشتن خواهر خوبی مثل تو خوشحالم و آرزوم هم اینه که بتونم ببینمت و حتی با هم رفت و آمد کنیم دوستت دارم عزیز دلم .راستی اومدی سرکار یا هنوز استراحتی؟
مامان
پاسخ
سلام به خواهر عزیزم.منم دقیقا همین حسو نسبت بهت دارم و مطمئنم که دوستی و خواهریمون ابدی خواهد بود عزیزماز امروزاومدم سرکار
مطهره
29 تیر 93 8:47
سلام دوست جون خدا بد نده چرا بیمارستان چرا بستری؟؟؟؟
مامان
پاسخ
عزیزم الحمدلله به خیر گذشت و تموم شد روزهای سخت
تا ابددونفره
29 تیر 93 9:12
سلام به دوست نازنینم صبح زیبای تابستونیت بخیر عزیزمامیدوارم خیلی خیلی خوب باشی و بیای دوباره از شادیهاتون برامون بگی
مامان
پاسخ
سلام عزیزم و ممنون از انرژی مثبتت
مامان نازدونه ها
29 تیر 93 13:36
مامان
پاسخ
فرزانه مامان آرین مهر
1 مرداد 93 1:33
انشالله که الان خوب باشید وخبری از روزهای سخت نباشه براتون بهترینها رو آرزومندم
مامان
پاسخ
مرسی فرزانه جون