الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

محرم راز!

1393/2/21 13:09
نویسنده : مامان
1,558 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و عرض ارادت به دوستان نازنینمبوس

و سلام به دختر نازنینمبوس

پنجشنبه شب رفتیم آتلیه و چند تا عکس ازت گرفتیم . بعدش به اصرار شما رفتیم پیتزا فل فل

برخلاف من و بابا که جزء مشتریان وفادار پیتزا داریوش هستیم و اصلا اونجا رو نپسندیدیم، شما بدجوری با اشتها میخوردیخندونکقه قهه

جمعه با عمو جونی های من و عمه جونم و بابابزرگ مهربونم و دایی مسعود و باباجون اینا رفتیم روستای چنارانمحبت

(ادامه مطلبچشمک)

تو مسیر ، چادرنشین ها رو دیدیم و چند دقیقه ای توقف کردیم تا از نزدیک با زندگیشون آشنا شیمحبت

===========================================================

روستای چناران که گویاجدیداً تبدیل به شهر شده متفکر:

الیناجونی- آیسا و درسامحبت

پیاده روی برای خرید ماهی ِ تازه از استخرهای پرورش ماهی (که البته تعطیل بود و ناکام برگشتیم)

خندونکتنبل جونی خسته شده بودی و یه وسیله نقلیه واسه خودت جور کردیچشمک

بعد از الاغ سواری یه چایی آنُخ دبش میچسبهخوشمزه

کلی با آیسا بازی کردین و از ته دل خندیدینمحبت

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

-دیروز بهم گفتی مامانی میخوام یه راز بهت بگم   ماهان تو مهد از قمقمه ی من آب خورد! هیس

(چقدر هم که من محرم رازت بودم  مادر!   ).......................خندونک

============================================================

-یه گل شقایق چیدی و تو خونه میچرخی تا یه جای مناسب واسش پیدا کنی . میگم بیا بزارش تو این لیوان

با احساس میگی : نــــــــــــه میخوام یه جای خــــــــــاص براش پیدا کنم!

===========================================================

-پیرو پست قبل هر روز میبوسمت و ازت میپرسم منو بخشیدی الینا جونم ؟

دیروز با کلافه گی میگی : اَه مامان بخشیدمت دیگهههههههه ! داری حوصلمو سر میبری

=========================================================

- کلاس زبانتون بدلیل به حد نصاب نرسیدن فعلاً تشکیل نشدهغمناک دیروز خودت اومدی بهم میگی خب اگه نمیشه برم زبان منو بفرست کلاس نقاشی تعجب قربونت بشم خودت به فکر اوقات فراغتت هستی عزیزمبوس

دوســــــــــــــــــِت دارم یــــــــــــــه دنیـــــــــــــــــــــــابغل

============================================================

همه چیز خواستنی است

اگر بخواهی بسویت می آید... !

محبت

پسندها (5)

نظرات (35)

مامان پارمیدا
21 اردیبهشت 93 10:07
به به چه طبیعن زیبایی داره این روستا . حیف که همه این جاهای زیبا دارن تبدیل به شهر میشن و اون جلوه ی سنتی و زیبای خودشون رو کم کم از دست میدن . واقعا حیفه
مامان
پاسخ
همینطوره واقعا
تاابددونفره
21 اردیبهشت 93 12:05
سلام عزيزمخوبو خوشو سلامتياخ جون اتليه.حتما عکساي خوشگلشو برامون بزار محبوبه جون به به پيتزا..لوگوي رو ميزش چه بامزست.کاملا به اسمش مي خورهپيتزا مخصوصهبه نظر خوب مي ياد که چرا دوست نداشين
مامان
پاسخ
سلام عزیزمچشم حتما میزارمبله ویژه بود . آخه تو منو نوشته بود جوجه چینی و گوشت ریش ریش شده اما ما هر چی خوردیم سوسیس و کالباس اومد تو دهنمون!البته طعمش بد نبود
تاابددونفره
21 اردیبهشت 93 12:11
بههههههه عجب جاي باصفايي رفتينشيري دوغي ماست طبيعي چيزي کاسب نشدينوااااااااي عکس الينا سوار الاغ خيلي خوشگلو بامزست..تو اون کوچه هاي روستايييپاش چي شده مگه باباش داره پاکش مي کنه.زخمي يا کتيفچقدر فضولم من
مامان
پاسخ
خیلی قشنگه مسیر این روستانه چیزی نبوددنال ماهی بودیم که اونم نشد رو الاغ یه خنده هایی میکرد شیطووونپاش گِلی شده بود باباش داشت تمییز میکرد. این حرفا چیه عزیزم شما بادقت هستی
تاابددونفره
21 اردیبهشت 93 12:20
اين پرورش ماهي هام که هيچوقت ماهي ندارنقسمت چايي دبش خيلي چسبيد.انخ يعني چي شيطنتاي دو تا وروجکووو.ايسا جونو اولين بار مي بينم.فکر کنم قبلا عکس نداشتي ازش کلا مادرا محرم رازندختر اجيم وقتي يه چيزي بش مي گه.بعدشم مي گه حالا نري به خاله نسترن بگي هااااا.اجيمم که عين شما چقد نمي گه افرين به اليناي فعال و کاري که نمي خواد وقتشو الکي بگدرونه
مامان
پاسخ
همینو بگو کلی راه رفتیم ضایع شدیم یه چای گیاهی هستش که خاصیت دارویی داره لینک خواصش رو گذاشتم رو اسمش عزیزم ضمنا خیلی خوش عطر و خوش طعمه عکس آیسا رو قبلا هم گذاشتم دوستم (تو دوره های عموها) پس ایشون هم مث من کاملاً رازنگهدار هستن
مامان دو وروجک
21 اردیبهشت 93 12:37
عزیزم نوش جونت.زن عمو جون چقدر هوس کردم .خوش به حالا من تا حالا الاغ سواری نکردم
مامان
پاسخ
جاتون خالی زن عموجون عوضش من و مامانم کللللللی الاغ سواری کردیم خیلی حال میده
تا ابددونفره
21 اردیبهشت 93 12:38
جای خاصعزیزمبالاخره جای خاصی واسش پیدا شد خوب راست می گه بچه محبوبه جون..حالا اگرم بخواد یادش بره هی داری یادش می یاری با جمله سبزرنگت کاملا و شدیدا موافقموبهش اعتقاد دارم
مامان
پاسخ
آره گذاشتش رو میز کنار قاب عکسها کلاً من رو اعصابشم این روزا واقعا چیزی جز این نیست
مامان آیسو وآیسا
21 اردیبهشت 93 13:11
ای جون دلم محرم راز هیچکی نفهمید که قربون جای خاص پیدا کردنت فدای تو که به فکر پر کردن اوغات فراغتتی چه جای باصفایی دوست جوووووووووووووووووووونم.همیشه به گردش وخوشی وخوش گذرونی راستی من به خاطر تنبلی جوجوهارو نبردم اتلیهحالا ببین مادر خودخواه منم یا شما بوس به روی ماه مادر ودختر نازززززززززززززززززززززی
مامان
پاسخ
آره هیچکی نفهمید کی گفته اینجا دهکده جهانیه؟! ممنون عززیییییییزم منم دقیقا به همون دلیل تا حالا نبرده بودمش اما اونروز عزممو جزم کردم.تو هم میتونی دوستم
مامان احسان
21 اردیبهشت 93 13:51
همیشه خوش باشید
مامان
پاسخ
عزیزمی
مامان آروین
21 اردیبهشت 93 16:13
عزییییییییییییییییییز دلم همیشه همونطور از ته دل بخندی و خوش باشی قربون گلم که برای خودش راز داره به به چه جای باصفایی واااااااااااااای چقدلم از اون چایی دبش خواست منتظر عکسای نازت هستیما دنیا دنیا خوشی رو براتون آرزو دارم ایشاله همیشه محفلتون گرم و شیرین باشه
مامان
پاسخ
ممنون خاله جونکاش میتونستیم با اون چایی در خدمتتون باشیم چشم حتما ممنونم عزیزم
مامان نازدونه ها
21 اردیبهشت 93 16:37
چه وسيله نقليه ي كم خرجي داشته الينا جونم احساس كردم چاي خوشمزه ايي بايد باشه چاي آنخ گواراي وجودتون هميشه به گردش وخوشگذروندن
مامان
پاسخ
کم خرج و هیجانی چای بسیار خوش طعم و خوش عطر و پرخاصیتیه ممنون و همچنین شما
مامان آیسو وآیسا
21 اردیبهشت 93 19:57
خصوصی محبوبه جوووووووووووووونم
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان گیسو جون
21 اردیبهشت 93 20:44
سلام عزیزم خوبین؟ ای جونم عزیزم نوش جونتتتتتتتتتتتتت دوست گلم همیشه به گردش و تفریح واقعاً مشخصه جای خیلی قشنگیه بوسسسسسسسس
مامان
پاسخ
سلام مونا جون.ممنون ممنون عزیزم.شما هم جوجه طلارو ببوس از طرف من
مامان گیسو جون
21 اردیبهشت 93 20:51
پدر و مادر بودن کاری بس دشوار است همواره اوقاتی فرا می رسد که خسته، بی حوصله و مشغول خیالات مختلف خود هستید در این حالات ممکن است به گونه ای با فرزندتان برخورد کنید که در مواقع عادی چنین رفتاری را نادرست تلقی کنید همین احساس احساسی خوب و حالتی انسانی است تا هنگامی که نسبت به تربیت فرزندانتان حالتی توام با دلواپسی و محبت دارید و به رغم اشتباهاتی که انجام داده اید فرزندانتان می دانند که دوستشان دارید می توانید بگویید که والدینی موفق هستید کودکان بسیار انعطاف پذیر و با گذشت هستند خودخواهی ها ،بدخلقی ها و بی عاطفگی های گاه و بیگاه ما هیچ ضربه اساسی و دائمی به آنها وارد نمی سازد این رو که از کتابم خوندم یادت افتادم گفتم برات بنویسمش بوسسسسسسسسسس
مامان
پاسخ
خیلی خیلی خیلی ممنونم عزیزم خیالم راحت شد آخه از اونروز بدجوری عذاب وجدان داشتم
مامان احسان
22 اردیبهشت 93 8:30
سلام عزیزم صبح بخیر برو خصوصی
مامان
پاسخ
سلام مهربون.صبح شما بخیر.چشم
مامان احسان
22 اردیبهشت 93 10:13
خصوصی
مامان
پاسخ
مامی کیانا
22 اردیبهشت 93 10:56
آخ جون آتليه پس بزودي عكسهاي خوشگل ميبينيم چه پيتزايي خانوادگيه ديگه؟ دلم پيتزا خواست سر صبحي توروخدا نگاه چطوري با چه حسي گاز ميزنه به پيتزا چه جالب چادرنشين ها تابحال نشده از نزديك ببينم چه وسيله نفليه مدرني خيلي باحاله خواص چاي آنخ رو هم خونديم نوش جان اونجا كلاس ژيمناستيكه چه پشتك و واروهايي ميزنن شيطونكها قربون جاي خاصت برم من
مامان
پاسخ
حتما عزیزم بله خانوادگی بود... شرمنده هوس کردی من تو چادرهاشون هم رفتم کلی تخلیه انرژی کردن اونروز شیطونکا مرسی مونا جونی
تا ابددونفره
22 اردیبهشت 93 11:04
مامان
پاسخ
النا مامان رها
22 اردیبهشت 93 11:44
سلام خانم همیشه به خوشی و سفر ایشالا ماشالا خانم شده دیگه با این حرف زدناش راستی میشه بگی چطوری یک کلمه رو لینک میدی به یک صفحه یا عکس دیگه ای من همش می خوام توی وبلاگ رها لینک بدم نمی تونم خوشحال میشم راهنماییم کنی؟ دختر خوشگلتو ببوس
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.ممنونم میام وبت توضیح میدم
مانی محیا
22 اردیبهشت 93 13:37
آخی.. قربون رازش.. من عاشق این مدل روستاهام..همیشه به خوشی
مامان
پاسخ
متاسفانه تبدیل به شهر شده و بحتمل چند سال بعد خبری از این باغها نخواهد بود
مامانی کسرا
22 اردیبهشت 93 13:49
عزیزم ماشالله چه بامزه حرف میزنه انشالله همیشه به شادی و گردش
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
عسل
22 اردیبهشت 93 14:15
چه جای قشنگ و باصفایی!!!!!! همیشه به گشت جیگر این دختر رو برم که رازشو به مامانش می گه
مامان
پاسخ
چقدر هم که مامانش رازنگهدار بود !
محمدرهام ومامان سمانه
22 اردیبهشت 93 16:27
اونوقت این چایی انخ یعنی چــــــــــــــــــــــــه؟؟ دل منو بردی با اون قوری دود زده وطبیعت زیبا،به به جای منو حسابی خالی کن دوست جونم چه راز مگویی هم بوده !!!!عزیزدل خاله س این الینا خخخخخخخخخ دست بردار دیگه محبوبه،کتک مادرگله هرکی نخوره خله چه لحظات قشنگی رفتم به بپر بپر ها وبازیهای کودکیم 20/30سال جوون شدم،ممنون دوست خوبم
مامان
پاسخ
یه چای گیاهی پرخاصیتلینک خواصش رو اسمش گذاشتم عزیزم این شعرو خووووووووب اومدی واقعا الههههههههی
محمدرهام ومامان سمانه
22 اردیبهشت 93 16:28
مهم الینا خوشگله س،نوووووووووووووووووووووووش جونت عزیزم منتظرعکسهای خوشگلت هستیم نازخانوم
مامان
پاسخ
ممنون خاله جونیچشم حتما
مامان الهام
22 اردیبهشت 93 17:12
خیلی خوشگل بود عکسها و مطالب
مامان
پاسخ
ممنون الهام جون
فرزانه مامان آرین مهر
23 اردیبهشت 93 9:13
به چه جاهایی رفتید ایشالله همیشه خوش باشید.مامانی خیلی خوبه که الینا جون رازش رو بهت گفته وای دختر داشتن هم چه دنیایی داره اونم دختری مثل الینا جونمنتظر عکسهای آتلیه هم هستیم.عکس الاغ سواری خیلی جالب بود
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم.آره بشرطی که مامانش هم رازنگهدار باشهبه محض آماده شدن میزارمشون عزیزم
فرزانه مامان آرین مهر
23 اردیبهشت 93 9:17
خواستم گزینه می پسندم رو بزنم که گفته شد فقط نی نی وبلاگیها مجازند پس همین جوری میگم که بدونید من همیشه طرفدارتونم چه توی نی نی وبلاگ باشم چه بلاگفا
مامان
پاسخ
فدای تو بشمو این احساس متقابله دوست عزیزم
مامی نرگس
23 اردیبهشت 93 11:45
واااااااااااااااااااااای چه جای باحالی بود ایشالا همیشه خوش باشین الهیی قربونت برم چه راز داری خاله
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
شهرزاد
24 اردیبهشت 93 17:58
چه روستای خوشگلیه حتما" حسابی هم خوش گذشته بهتون ...همیشه به گردش خانومی عکساتونم عالیییییییی قربون خسته شدنش چه الاغ سواری هم می کنه
مامان
پاسخ
جای دوستان خالی یه حالی میکرد بیا و ببین
مامان و مهزیار
24 اردیبهشت 93 18:35
سلام عزیزم همیشه به گشت و شادی.خانمی بچه ها چیزی تو دلشون نمیمونه مطمن باش بخشیده. حالا یه سوال این چناران با چناران تو قبل مشهد فرق داره? من از اون چناران خاطره ی بسیار بدی دارم.
مامان
پاسخ
سلام مهرنوش جونبله اون چناران که شما میگی شهره و نزدیک مشهده اما اینجا یه روستا نزدیک بجنوردهچه اتفاق بدی؟
مارال - مامان روشا
27 اردیبهشت 93 1:45
بی صبرانه منتظر دیدن عکسای آتلیه ی الینا جون هستیم نوش جان عزیزم چه با اشتها ... به به خوش بحالتون چه جای با صفایی
مامان
پاسخ
چشم حتما بله بسیار با اشتها جای شما خالی واقعا
مامان نگار
27 اردیبهشت 93 11:26
خیلی از وبت خوشم اومد و از دختر نازت .منم یه دختر همسن و سال دختر شما دارم .اگه دوست داشتی به ما سر بزن .از دوستی با شما خوشحال می شم .اگه اجازه بدین من شما رو لینک می کنم
مامان
پاسخ
ممنون.باعث افتخاره
na_ak
27 اردیبهشت 93 12:01
سلام ببخشیدیه سوال داشتم درباره نی نی بلاگ سوالم اینه که اون تولباروکه دانلودکردیم ونصبش کردیم بعدش چیکارکنیم هرکاری میکنم هیچی نمیکنه ونمیدونم قالباروکجابذارم ممنون میشم اگه بگید.
مامان
پاسخ
عزیزم اومدم دیدم خودتون موفق شدید
✿✿✿ الهه مامان روشا جون✿✿✿
27 اردیبهشت 93 12:23
وای الانم دم دمای ناهاره شکم منم گرسنه همچین پیتزای میل شده توسط شما بهم چشمک میزنه که نگو و نپرس. باید برم دنبال کارام علی الحساب اینو داشته باش تا برگردم.
مامان
پاسخ
عزیزم هوس نکن طعمش خیلی هم چنگی به دل نمیزد
مامان امیرحسین
29 اردیبهشت 93 13:13
وااااااااااااااااااااای منم از اون پیتزاها میخوام که وروجک داره اونطوری گاز میزنهبابا آخه شما فکر نمیکنید مردم رژیم دارن!؟
مامان
پاسخ
عرض شرمندگی
✿✿✿ الهه مامان روشا جون✿✿✿
30 اردیبهشت 93 15:52
خب بیام سراغ این یکی.انگار یه پستو نظر نذارم قرآن غلط میشه. وای چناران چقدر باصفا و سرسبزه. الاغ سواری چه بامزه. خداییش ما مادرای نی نی وبلاگی شدیدا محرم رازه بچه هامونیم.چند روز پیش مهدی صبحانه خورد و با عجله رفت من تازه از باشگاه برگشتم دیدم شیر رو نذاشته یخچال تلفنی بهش میگم مهدی یادت رفته بود شیرو بذاری یخچال. میگه تو وبلاگ روشا بنویس بدونه باباش فراموشکار بوده.اینم جزء خاطرات روزانه روشاست دیگهکلا هیچی از خونه های ما بیرون درز پیدا نمیکنه حالا که من خواستم پست قبلو نخونم تحریکم کردی ببینم چی بوده که دچار عذاب وجدان شدی
مامان
پاسخ
شرمنده میکنی رفیق رازداری که نگوووواقعا همینطوره