الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

مادر خودخواه

1393/2/17 8:36
نویسنده : مامان
781 بازدید
اشتراک گذاری

یه سؤال دارم؟

واقعا باید به مادری که به زووووووووووور بچه شو از خواب ناز بیدار میکنه و بزوووووووووور آماده ش میکنه و با دخترعموش و بچه های گلش میرن پارک. و در برابر کسل بودن و غر زدن اون طفل معصوم واکنشش عصبانیت و دعوا و درگیری فیزیکی خجالت هستش ، چه باید گفت ؟!!!

شده حالتون از خودتون بهم بخوره؟!سبز

نمیدونم چرا بعضی وقتها اینقدر خودخواه و عصبی  میشم!خجالت

بمیرم واست که وقتی دیدی من ناراحتم خودتو مث یه گربه کوچولوی ناز وملوس میمالیدی به من و بوسم میکردی.

ناراحتی ِ من از تو نبود عزیزم... از خودم و خودخواهیم بودخجالت

دیشب از عذاب وجدان خوابم نمیبرد!خجالت

اینو مینویسم تا تلنگر شه واسم و دیگه تکرار نشه خجالت

         

منو ببخش دخترم... دوسِت دارم ...دوسِت دارم... دوسِت دارم....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (37)

مامان شازده پاشا
17 اردیبهشت 93 8:47
سلام خانمی .......چه خالصانه نوشته بودی افرین .....ولی منم فکرمیکنم خواب ازهمه چی برای ادم ارامبخش تروشیرین ترباشه ..... راستی اگه دوست داشتین پیش ماهم بیاین خوشحال میشیم
مامان
پاسخ
واقعا همینطوره...حالا من خودم آدمی هستم که کسی خوابمو بهم بزنه کلی قاطی میکنماچی بگم جز شرمندگی چشم حتما میام عزیزم
مامی کیانا
17 اردیبهشت 93 12:47
سلام محبوبه جان واي كه من هم خيلي دچار اين حالت ميشم يعني ميخوام زمان به عقب برگرده و يه جور ديگه برخورد كنم دقيقا حس ميكنم كه رفتار بدم چقدر روي رفتارش مخصوصا اعتمادبنفسش تاثير ميزاره عذاب وجدان هم بدجوري خفه م ميكنه ولي هيچ چيز عشق بين مادر و دختر رو كم نميكنه روزگاره ديگه گاهي اوقات ناخواسته عصبانيتمون رو روي بچه ها خالي ميكينيم ببوس الينا جونمو حالا بيا يه چيز واست تعريف كنم خصوصي
مامان
پاسخ
کاش تمرین کنیم و سعی کنیم تو لحظه عصبانیت کنترل خودمون رو از دست ندیم و فقط به این فکر کنیم که اونا بچه ان و بچگی کردن اقتضای سنشونه واقعا ما بزرگترها پرتوقع هستیم و بسیار کم صبر کیانای خوشگلمو ببوس
مامی کیانا
17 اردیبهشت 93 12:57
يادم رفت تيك خصوصي رو بزنم
مامان
پاسخ
وای مردم از خنده چه کاریه خو! مردم آزارها
مامان نازدونه ها
17 اردیبهشت 93 14:26
اي جانم به گل دختر مامان دوستمون كه با وجود اذيتي كه ديد بازم از محبتش كم نكرد
مامان
پاسخ
همینش بیشتر شرمنده م کرد کاش اون لحظه گریه میکرد یا حتی از خودش دفاع میکرد نه اینکه بیاد بغلم و بوسه بارانم کنه و عذرخواهی کنه و اونقدر منو خجالت زده کنه
فرزانه مامان آرین مهر
17 اردیبهشت 93 14:39
عزیزم خودخواه نیستی قصدت این بوده که به الینا جون خوش بگذره این بچه ها هستند که توی این سن یکم با اعصاب والدین بازی میکنند .حالا تو این در گیری فیزیکی الینا شما روزد یا شما الینا رو زدی .والا که من همیشه از پسرم کتک میخورم تقریبا هر روز.ولی اگه عکسش هست نگذارید این کار اتفاق بیفته چون قبحش پیشتون از بین میره و خدای نکرده بازم تکرار میشه .اصلا عذاب وجدان نداشته باشید شما خواستید به دخترتون خوش بگذره قصد اذیت کردنش رو که نداشتید.ودر مورد مساله دوم خودتون رو ببخشید بچه ها خیلی بزرگوار تر از ما بزرگ ها هستند به خودتون والینا قول بدید دیگه تکرار نمیشه بوس برای الینای مهربون ومامان گلش
مامان
پاسخ
چه فایده زهرش شد بچه منه بابا اون طفل معصوم پرید بغلم و بوسم میکرد همین شرمنده م کرد قربون آرین مهر برم شوخی میکنه باهاتون مامانی عمداً اینجا ثبتش کردم تا تلنگر شه و دیگه تکرار نشه آرین مهر عزیزم رو ببوس دوست جونی
النا مامان رها
17 اردیبهشت 93 15:40
سلام خوبه که اومدی اینجا اعتراف کردی منم گاهی بداخلاقی میکنم با رها وبعدش عذاب وجدان وااااااااااای چی بگم روسیاهم اما نمیدونم خب فشار و مسئولیت بچه ها باماست و این باعث میشه گاهی آدم کنترلشو از دست بده و عصبی بشه منتها از محبت این فرشته های آسمونی چی بگم که اگر به فرض زیر باد کتک هم بگیریشون باز هم اولین کسی که می خوان بیان بغلش مامانشونه
مامان
پاسخ
وای جمله ی آخرت کن فیکونم کرد واقعا همینطوره و همین روسیاهی میزاره واسمون باید تمرین کنیم صبرمون رو ببریم بالا و توقعمون رو از این طفل معصوم بیاریم پایین و یادمون باشه که اونا هنوز بچه ان
❤خاله ی امیرعلیُ آنیسا❤
17 اردیبهشت 93 22:20
سلام محبوبه جون.. ای مامان خودخواه و عصبی.. مامانا بعضی وقتا اینجوری میشن دیگه! دلیلشم معلوم نیست! ) ولی خاله ها اصلن اینجوری نیستنا برید خداروشکر کنید الینا جون خاله نداره وگرنه سر همین رفتارا هرروز باید با هم دعوا میکردید..
مامان
پاسخ
خدا این خاله های مهربون رو حفظ کنه...عزیزم خوبیش اینه سر بچه خواهرتون کلی روانشناس میشین و خوش به حال بچه تون میشه البته گاهی اوقات شواهد نشون داده خاله هه خودش که بچه دار شده رفتارش مث ما شده با بچه خودش
مامان گیسو جون
17 اردیبهشت 93 22:53
عزیزممممممم تو مادر بی نهایت خوبی هستی این شرایط برای هر کسی ممکنه پیش بیاد گلم
مامان
پاسخ
انشاله دیگه تکرار نشه
مامان ثمین سادات
18 اردیبهشت 93 13:07
سلام عزیزم خیلی خیلی ناراحت شدم آره گاهی این عذاب وجدانها باعث میشه تا همیشه بیادمون باشه که چه کردیم و..... عزیزم یه چیزی خواهرانه میگم دختر خیلی ناز داره وقلب مهربونی برای مادرش میتپه برا همینه که در برابر اشتباه ما با محبت بغلمون میکنه ومیبوسمون نمیخواد مامانشو ناراحت ببینه پس ما هم باید از این کوچولوهامون یاد بگیریم وناراحتشون نکنیم منم برام پیش اومده که ثمینم بغلم کرده وتند تند بوسیدم وگفته ببخشید اما در اصل من اشتباه کرده و باعث شرمندگیم شده
مامان
پاسخ
واقعا باید از بچه ها درس گرفت
مامان الهام
18 اردیبهشت 93 13:24
ای وااااای منم گاهی از این کارا میکنم اما تبریک میگم اینقدر خوب اعتراف کردی
مامان
پاسخ
اعتراف کردم که دیگه تکرارش نکنم
مامان زهرا
18 اردیبهشت 93 19:16
الهی عزیزممممم من هم از این تجربه ها دارم نه با ارتا با بچه های خواهرم و بعدها بشدت دچار عذاب وجدان شدم درکت میکنم اما جسارت بیان کردنت هم قابل تقدیره
مامان
پاسخ
گاهی لازمه خودمون رو قضاوت کنیم
مامان زهرا
18 اردیبهشت 93 19:16
_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥______________________ ___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥___________________ __♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥........____ ۝۝۝۝۝_____ __♥♥♥♥-...-♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.._۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ __♥♥♥---------♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____ __♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥......۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝___ ___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____ ____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ________♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ __________♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ____________♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝____ _____________♥.۝۝۝۝۝۝._____ _____________♥.۝۝۝۝_________ _____________۝۝۝______________
مامان
پاسخ
تاابددونفره
19 اردیبهشت 93 0:15
سلام محبوبه جوناخي عزيزم عيب نداره دوست خوبم..برا هرکسي ممکنه پيش بياد که از کوره در بره. پچه ست و زود يادش مي ره و تو مامان خوبو مهربونشي
مامان
پاسخ
عزیزمی
محمدرهام ومامان سمانه
19 اردیبهشت 93 8:31
سلام محبوبه جون،تو نه تنها خودخواه نیستی بلکه خیلی هم خوبیاین شرایط برای هرکسی ممکنه پیش بیاد وعامل اصلیش هم مشکلات زندگی وفشار کار واختلالات هورمونیه. جسارتا نزدیک یه موضوعی(پ) نبودی؟؟اون روزها حال واعصاب آدم غیرقابل کنترله واینا تقصیر تو نیست عزیزم،ژنتیک خامها این قضیه رو میطلبه که خیلی هم بد ودردآوره ،من کاملا درکت میکنم واز خدای بزرگ میخوام به جفتمون صبر عظیم عطا کنه
مامان
پاسخ
دقیقا همونی بود که شما اشاره کردی اما آخه اون طفل معصوم چه گناهی دارهدیگه نباید تکرارش کنم
محمدرهام ومامان سمانه
19 اردیبهشت 93 8:33
راستی موهای من کمی حالت داره دراصل فر نیستا ولی یه موجی توش هست،وقتی مرطوبه به ضرب وزور ماساژ وپیچش وروغن به این حالت درمیارمش،چشمات خوشگل میبینه عزیزززززززززم
مامان
پاسخ
زیبایی خداداد
: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
19 اردیبهشت 93 11:13
محبوبه جون، منم دقیقا این طوری ام!!! بعضی وقتا از دست ِ خودم که ناراحتم، واکنشش رو به بقیه نشون میدم.... و نمیدونم چطوری هم حالیشون کنم که از اونا ناراحت نیستم، از خودم ناراحتم.... خب دیگه، هر دومون آذری هستیم دیگهههه... آذری زبان نه هان!!!! ماه آذر! حالا اشکال نداره! بالاخره گاهی وقتا نیازه... ولی نه در حدی که خودتو آذار بده و feedback بدی ایجاد کنه! فدات شم که اینقدر پاک و بی آلایشی...
مامان
پاسخ
الحق و الانصاف که آذرررررررررری هستیم هههههههههههی طفلکی اطرافیانمون ولی خب عوضش بعد اینکه حالمون خوب شد میبریمشون به عرش اینطور نیست؟! بعد دوباره با کله میزنیمشون زمین امان از ما آذرررررررررری ها البته متولدین آذر ماه
✿ آناهیتا مامانیه آرمیتا ✿
19 اردیبهشت 93 20:46
خيلي زيبابودعزيزم
مامان
پاسخ
پگاه مامان آرتین
20 اردیبهشت 93 0:59
عزیزم خیلی پست جالبی بود.چه می شه کردبعضی وقتااجبارزندگیه .من صبح هابا بیدارکردن ارتین برای مهدمشکل دارم وهمین احساس شمارو. می بوسمت الینا جونم
مامان
پاسخ
طفلکی ها باید با همه شرایط ما بسازن!
مامان مریم
20 اردیبهشت 93 8:29
سلاکم سلام هزارتا. امروز چرا اینجوریه. هر وبلاگیو باز میکنم با مامانهای وجدان درد دار مواجه میشم. تازه اشکامو پاک کردم بخدا.. ایشالا خدا بما صبر میده خواهر
مامان
پاسخ
هممون قاط زدیم خواهر
مامان احسان
20 اردیبهشت 93 9:24
سلام عزیزم درکت میکنم چون خودم هم عین خودتم کارمو که میکنم بعدش پشیمون میشم خدا خودش مارو ببخشه ببوس دختر ناز و مهربونمونو
مامان
پاسخ
واقعا خدا مارو ببخشه بخاطر صبر کممون
ﻓَﺮے ﻣﺂ
20 اردیبهشت 93 9:41
پیش میاد عزیز دلم ، با اینکه خیلی سعی می کنیم روانمون رو حفظ کنیم ولی گاهی نمیشه دیگه !اشکالی نداره غصه نخور دوستم ، حساببببی ببوسش و مطمئن باش تو دلش هیچ چی نمی مونه
مامان
پاسخ
تو دل اون که چیزی نمیمونه اما من نمیتونم خودمو ببخشم.چرا ما اینقدر قاط میزنیم همکار جونی؟!
: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
20 اردیبهشت 93 10:47
salam azizam. sobhet bekheir...
مامان
پاسخ
سلام و صبح بخیر عزیزم
مطهره
20 اردیبهشت 93 12:25
آخی! سلام دوست جان اکشال نداره همه مون گاهی اشتباه میکنیم. مهم اینه که متوجه باشیم و ... پیشیِه ملوستو میبوسم(الینای جیگرو میگم)
مامان
پاسخ
ممنون شما هم شاپرک خوشگلو ببوس
مامان دانیال-ویانا
20 اردیبهشت 93 13:05
ای جان عزیزم منم خیلی دچار این حالت میشم و خیلی سخته ایشالا از این به بعد بتونیم خودمونو بیشتر کنترل کنیم و آروم باشیم الهی من به قربون این ناناز طلا برم
مامان
پاسخ
انشاله
فرشته
20 اردیبهشت 93 13:40
یکی واسه تو یکی واسه دختر گلت
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
بهاره مامان ونداد
20 اردیبهشت 93 13:57
sسلام به محبوبه جون مامان نمونه اصلا فکر نکنی خودت تنهایی تو این قضیه ها، مامانا همه دچار خودخواهی لحظه ای میشن دوست خوبم. برای همین حرفت رو همه درک میکنند و باهات همدردی میکنند از جمله خودم. بعضی وقت ها این قدر الکی عصبانی میشم که دوست دارم بعدش سرم رو بکوبم به دیوار مهم این که دلمون بخواد عوض بشیم مامان مهربون اصلااااااااااااااااااااااااااا غصه نخوری
مامان
پاسخ
آره مهم نیته که دلمون میخواد عوض بشیم اما گاهی قاط میرنیم بهاره از نیت و نفس عمل صحبت کردم دوباره یاد ِ سورپراریزت افتادم
مامان امیرحسین
20 اردیبهشت 93 17:36
واقعا چقدر صادقانه نوشتیبه نظر منم خوابیدن بهترین لذت دنیاست و ما مامانها گاهی با خودخواهیمون اون رو به کام جوجه هامون تلخ میکنیم.این خاصیت بچه داشتنه.وقتی عذاب وجدان میگیریم یعنی داریم همراه بچه هامون ما هم بزرگ میشیم.و این رو مدیون اونها هستیم
مامان
پاسخ
چقدر قشنگ نوشتی دوستم
تا ابددونفره
20 اردیبهشت 93 19:35
سلام و عرض ارادت به دوست جونیه خودمدلم تنگ شده بود خوش می گذره عزیزم
مامان
پاسخ
سلام مهربونممنم دلتنگت هستم عزیزمجای دوستان خالی
مامان آیسو وآیسا
20 اردیبهشت 93 19:58
خوب محبوبه جون منم گاهی همین قدر بد اخلاق میشم وبیشتر ب خاطر درس ایسو باهاش دعوامیکنم وسرش داد میزنم بعدم مثل شما احساس گناه میکنم که با یه بچه هفت ساله مثل یه ادم 30 ساله برخورد میکنم بعدم از دلش در می ارم بالاخره فشار واسترس روانی این دوره زمونه خیلی بالاست وناخود اگاه گاهی واکنشهامون عصبی وغیر قابل تفهیم ه پس فکر نکن که فقط شما اینجوری میشی همه همچین تجربه ای داشتیم وداریم وخواهیم داشت غیر قابله انکاره متاسفانه البته وروجکهای دانشمند به دنیا اومده این دوره زمونه هم بی تقصیر نیستن هاااااااااااا
مامان
پاسخ
هم صبر ماها کمه هم این وروجکا زیادی باهوش و فعالن الهههههههی آیسو جون نازنینمو ببوس مامانی
محبوبه
20 اردیبهشت 93 20:45
سلام عزیزم محبوبه جان منم تا الان چند باری پیش اومده که دچار همچین حس عذاب وجدانی شدم مادریم دیگه، گاهی به نیت خیر و به نفع خودشون جلو می ریم و بعد متوجه می شیم اشتباه کردیم
مامان
پاسخ
هی روزگار!
مارال - مامان روشا
21 اردیبهشت 93 0:25
الهی چه فرشته ی نازیه این دختر، خیلی خیلی با محبته، خداوند پشتیبانش باشه
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم.خدا نگهدار همه بچه ها باشه انشاله
مامان و مهزیار
21 اردیبهشت 93 8:28
سلام نمی دونم چرا منم مثل تو بعضی وقت ها خودخواهم
مامان
پاسخ
مامان آیسو وآیسا
21 اردیبهشت 93 13:07
نظر من کوووووووووووووووو
مامان
پاسخ
شرمنده عزیزم الان تایید کردم
مامان آروین
21 اردیبهشت 93 16:24
سلام محبوبه جونم مطمئنم دیگه هیج وقت این اتفاق نمییفته گرچه همه مامانای گل دلسوز و مهربونی چون شما تماااااااااااااااام قصدشون شاد کردن لحظات بچه های گلشونه برای هر مادری بارهاو بارها پیش می یاد ولی باید تمرین کنیم که تو هر شرایطی بتونیم به اعصابمون مسلط باشه وای که چقد گاهی هم سختههههه و غیر ممکن ببووووووووووووووس دختر ماهمو این عکش هم که گذاشتی اینقدر معصومانه نگاه می کنه که دلم کباب شد قربووووووووووووووون نگاه نافذش
مامان
پاسخ
انشاله که دیگه تکرار نشه اگه قیافه خودشو و معصومیت چشاشو میدیدی که منو میکشتی بخاطر برخوردم
شهرزاد
24 اردیبهشت 93 18:02
چه خوبه که آدم قبول می کنه اشتباه کرده ...می خوام غیبت کنم! غیبت خواهر شوهر! اونم یه بچه ی کوچیک داره همسن و سال آراد چون تو خونشون حوصلش سر میره همش میره خونه ی مادر شوهر من ! تا اینجاش مشکلی نیست ولی اونم بچشو به زور صبح زود از خواب بیدار می کنه که چی؟ که خودش حوصلش سر میره بچه ی بیچاره هم از خواب و خوراک افتاده حالا باز شما 1 بار اینکار رو کردی و خودت به اشتباهت پی بردی ! خواهر شوهر من که اصلا" درک نمی کنه قضیه رو و هر روز همین وضعه!
مامان
پاسخ
بنده خدا بچه شون
✿✿✿ الهه مامان روشا جون✿✿✿
30 اردیبهشت 93 16:00
آفرین به شجاعتت که نوشتی.میدونی اشکال از اینه که ماها میخواییم همه جا بریم همه کار کنیم این کلوچه هامونم همراهمون بیان.خب مسلما نمیشه اوضاع بر وفق مراد باشه اینا میخوان بچگی کنن ما میخواییم بزرگی کنیم. من خودم با روشا مشهد رفتم بدون باباش-بروجرد رفتم-اراک و شاهرود و...قطعا با بچه کوچیک دست تنها جایی رفتن سختیهات 100 برابر میشه ولی باید صبرتم 100 چندان کنی. به چیزی که پیش اومد فکر نکن چون تو برای الینا همیشه همون مامان محبوبه دوست داشتنی هستی.
مامان
پاسخ
نوشتم که تلنگر شه الهه جوندقیقا همینه که میگی مرسی عزیزم
مادر
15 مهر 93 9:23
بعضی وقتا آدم کنترل خودش رو از دست میده! عزیزم رمزت رو به من هم میدی از مطالبت استفاده کنم
مامان
پاسخ