الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

عشق شعر و موسیقی

1391/7/4 13:52
نویسنده : مامان
441 بازدید
اشتراک گذاری

از همون روزهای اول زندگیت به موزیک و آواز علاقه خاصی داشتی و حسابی عکس العمل نشون میدادی الان هم عاشق سی دی های خاله ستاره و با نی نی هستی و تمام شعرهاشون رو حفظی،دایی سعید هم همیشه کلی سی دی جدید و جالب واست میخره

الینا غرق تماشای خاله ستاره

جالب تر اینکه من هر شب قبل از خواب سوره فلق رو تو گوشت زمزمه میکردم یه شب تا گفتم بسم اله الرحمن ... یهو ادامه دادی الرحیم قل اعوذ برب الفلق و.... الی آخر سوره و کامل و درست همشو خوندی و طبق معمول من و بابا افتادیم به جونت و بوسه بارانت کردیم دختر باهوش من از اون شب به بعد هر شب 3 تا سوره واست  میخونم و تو در حال حاضر که دقیقاً دوسال و دوماهته 3 تاسوره رو کامل میخونی(فلق - توحید و کوثر ) خییلی دوست دارم دختر باهوشم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

baba
8 مهر 91 12:17
دخترم بابا و مامان همیشه دوست دارن یه مسلمان شاد پولدار باشن انشاء لله هیچ موقع غم نداشته باشی و همیشه به لبات خندون باشه
زن عمو
8 مهر 91 22:31
الهی بگردم من شنیدم اون همه ذوق کردم وای به حال مامان و بابا حق دارند دختر گلی مثل تو رو دارند


ممنون عزیز دلم