الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

سفر به مشهد

1393/1/23 20:21
نویسنده : مامان
2,580 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سالگرد ازدواج مان استقلب قسمت این بود که 20 و 21 فروردین را در مشهد مقدس باشیم و این روز بیادماندنی را پیشاپیش در آنجا جشن بگیریمقلب

در راه رفت همکار بنده که عازم مشهد بودند نیز همسفر ما شدند که  یَد ِ  محترم ِ ایشان وسیله ای بود جهت سرگرمی ِ دخترک ِ ما نیشخند

چشمک

==================================================

مهمانسرای ارگان ِ خدمتی ِ همسر را از قبل رزو کرده بودیم

با توجه به جو سازمانی ِ آن ارگان محترم ، تردد بانوان الزاماً می بایست با حجاب برتر می بود خنثی و دخترک با دیدن ما در آن شکل و شمایل بسیااااااااار ابراز احساسات نموده و ما را در جهت استفاده از این حجاب برتر بسیاااااار تشویق نمودندمتفکر

 صرف ناهار و عدم علاقه الینا به غذاهای آنجاچشم

بنا به اظهارات دخترک ، ننه قمر هم با چادرشان آنجا را پسندیده بودندابله

ورود به اتاق و انتخاب مکان سایر همسفران گرامی ِ الینا در اتاقنیشخند

گویا خیلی مقبول جناب اخمو نیفتادهقهرچشمک

==================================================

شیطنت های همیشگی ِ پدر و دختر ! منتظر

=======================================================

عصر طبق قول قبلی که به الینا داده بودیم عازم  باغ وحش شدیم

در ادامه مطلب با ما باشیدچشمک

 

 

 این حیوان نجیب را بسیار دوست میداشتم (لاما - از خانواده شتر) گویا دل به دل راه داشت چون فیگورهای زیبا از نوع ف.ی.س ب.و.ک.ی هم برایمان میگرفتنیشخند

اما بعداً از زبان برادرمان شنیدیم که شانس بزرگی آورده ایم و این حیوان به نظر نجیب در صورت نزدیک شدن به انسان عطسه ای بس خوشایند میزنند و سر و روی آدمی را منور مینمایند که بخت با ما یار بود و از این لطفشان بی نصیب ماندیمسبزاوه

=================================================

پافشاری الینا در خرید ِ یک گوشی ِ اسباب بازی و انکار از ما و براه افتادن بساط قهر و گریه گریه

و در نهایت پیروزی ِ ما و تسلیم شدن دخترکاز خود راضی این هم بستنی ِآشتی کنان با ابروان در هم کشیدهچشمک

======================================================

رها کردن آن همه حیوان در قفس و هیجان زده از دیدن مورچه ای روی آسفالت !ابلهخنده یحتمل میان آن همه جانور بیگانه ، دیدن جانوری آشنا دخترک را به ذوق آورده ، بسان ِ دیدن هموطنی در غربت خیال باطل

========================================================

بازدید از مارها و لاک پشت ها و ماهی ها و تمساح ها لبخند

==================================================

خنده های از ته دل ِ دخترک با دیدن تخمه شکستن ِ میمونچشمک

=====================================================

روز دوم در انتظار پدر در لابی ِ هتلقلب

 

 پدر جهت انجام کارهای پرونده پزشکی ِ مادرجون مهری به بیمارستان رفته و ما (مادر و دختر)سری به بازار زدیم جهت خریدچشمک

در کمال حیرت هیچگونه غرولندی بابت خستگی از الینا نشنیدیم و براحتی به مقوله جذاب خرید پرداختیم و کلی لذت بردیماز خود راضی اما بدلیل خسته شدن ننه قمر کالسکه ای برای ایشان تعبیه نمودیمنیشخند

ضمناً پیرو قضیه باغ وحش ، بعنوان جایزه ، یک گوشی ِ موبایل اسباب بازی هم برای دخترک خریدیمچشمک

 

جوگیر شدن دخترک از جو سازمانی ِ ارگان پدر و اصرار بر تغییر پوشش مادر ابرو

=====================================================

سپس زیارت و پرکشیدن ِ دل خیال باطل و دعا و دعا و دعا برای شفای تمام بیماران و برای برآورده شدن آرزوهای همه دوستانقلب

پ.ن:

1-

الینا : مامان ببین قصر ِ امام رضا چه قشنگهقلب

من: اینجا قصر نیست حرم ِ مطهرهابله

الینا: نه !!! قصره چون همه جاش برق میزنه...خنثی

 

2- 

من: دخترم از امام رضا چی خواستی؟ چه دعایی کردی؟

 الینا: اوووم....خواستم به ما نی نی بده: یه خواخَر ( خواهر ) - یه داداش کوچولوی تپل مپل -  یه خنگولنیشخند

 استرسخدا بخیر بگذرونه آخه میگن بچه ها دلشون پاکه دعاهاشون مستجاب میشه!

خنگول ؟!!! تعجباسترس

3-

همسرم ! هشت سال از باهم بودنمان سپری شد.قلب

روزهای تلخ و شیرین در کنار هم .قلب

باید اقرار کنم که بخش شیرین ش غالب بوده و امیدوارم روز به روز غالب تر شودچشمک

4-

از رفتن به باغ وحش و دیدن حیوانات پر ابهت در آن قفس  های کوچک واقعا دلم میگیرد . شرایط باغ وحش های سایر کشورها  کجا و اینجا کجا ! افسوس

 5-

ممنون از دوست عزیزم بابت ِ این هدیه زیبا به الیناقلب

6-

  تولد دوسالگی ِ روشای نازنین و دوست داشتنی را به پدر و مادر عزیز و مهربانش تبریک میگویمقلب

درنهایت سپاس از حوصله دوستان جهت همراهی ما در این پستهای طولانی ِ سال93خجالت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (64)

مامان آینده یه فسقلی
23 فروردین 93 20:34
هورااااا، مبارکهههههههه سالگرد ازدواجتوووووووون ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ من بازم میااااااام، هورااااا.... " بسان دیدن هموطنی در غربت " : جمله ی منتخب در این پست!
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم الان این هورای دوم مال ِ سالگرد ازدواج من بود یا بازگشت مجدد خودت؟! جمله ی منتخب
خواهرفرناز
23 فروردین 93 23:08
سالگرد ازدواجتون مبارک قابل شما را نداشت عزیزم زیارتتون قبول خوش بگذره بهتون
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم خیلی زیبا بود تشکر انشاله نصیب شما هم بشه ممنون عزیزم
آتنا مامانیه روشا یدونه
24 فروردین 93 0:29
عزیزم همیشه به گردش و تفریح و زیارت . ان شا الله به زودی دعات برآورده بشه عزیزم البته یه داداشی تپل مپل باهوش توی عکس آخریت هم خیلی ناز شدی گلم اینم برای الینا جون از طرف دوستش
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون.در مورد داداش باید نظر مامانمو جلب کنم خاله جونی مرسی خاله جونی.روشا جون رو ببوسید از طرف من
مارال - مامان روشا
24 فروردین 93 1:28
پیش از هر چیز سالگرد پیوندتان را شادباش میگویم و برایتان بهترینها را آرزومندم زیارتتان قبول و امیدوارم که خوش گذشته باشد و آنچه از تصاویر و تعاریف پیداست معلوم است که خوش گذشته... خدارو شکر معلومه که به الینا بیش از همه خوش گذشته به به اینطور که الینا دعا کرده پس قدم نو رسیده پیشاپیش مبارک خنگول
مامان
پاسخ
ممنون مارال ِ عزیزانشاله قسمت شما هم بشه...جای دوستان بسیار خالی بود و برای همه دوستان دعا کردیم قدم نورسیده؟پیشاپیش؟تبریک؟! روشا جونی رو ببوسید
مامان نازدونه ها
24 فروردین 93 8:17
زيارتتون قبول وبه اميد حاجت روا شدنتون سالگرد قشنگ ازدواجتون رو صميمانه تبريك ميگم انشالله ساليان سال در كنار همسروميوه ي شيرين عشقتون روزگار بخوشي بگذروني از گل دخترمون هم بابت گل خوشرنگش ممنونم و ميبوسمش تولد روشا كوچولو هم مباركه
مامان
پاسخ
انشاله قسمت شما هم بشه دوستم ممنونم عزیزم
فرزانه مامان آرین مهر
24 فروردین 93 8:57
سلام هشتمین سالگرد ازدواجتون رو تبریک میگم انشالله که سالیان سال در کنار هم به خوشی زندگی کنید .زیارتتون قبول خوش بسعادتون ماشالله به الینای ناز ودوست داشتنی قربونش برم میبوسمش
مامان
پاسخ
سلام فرزانه جون و ممنون بابت تبریکتانشاله قسمت شما هم بشه عزیزمممنون عزیزم میبوسمت
فرزانه مامان آرین مهر
24 فروردین 93 9:01
محبوبه جون فکر کنم مادر ودختر دارید ذهن خواننده های وبلاگ رو برای یک نی نی دیگه آماده میکنید بازدیدتون از باغ وحش خیلی جالب بود .اینقدر خوشم میاد از بچه هایی که یجا میرند عروسکشون رو میبرند حالا توی تموم عکسا ننه قمر دنبال الینا جونهحرف از آقا امام رضا زدید دلم پر کشید برای زیارت و بغضم گرفت بازم میگم خوش بسعادتون
مامان
پاسخ
جدا اینجوری به نظر میاد؟ یه دونه اشکال نداره اما الینا هر جا میریم کلی عروسک برمیداره با خودش عزیزم کلی دعاتون کردم.انشاله قسمت بشه و خودت از نزدیک شرف یاب شی عزیزم
مامان پارمیدا
24 فروردین 93 9:09
سلام و عرض تبریک برای سالگرد ازدواجتون . امیدوارم سالهای سال به خوشی و سلامتی در کنار هم باشید چه جالب که دعای پارمیدا هم مثل دعای الیناست ( منهای بخش خنگولش ) طفلی بچه های ما در حسرت داشتن خواهر و برادرن ! کیه که جرات کنه آرزوشون رو برآورده کنه امیدوارم هرچی که خیره در راه همه مون قرار بگیره
مامان
پاسخ
سلام عزیزم و ممنون آره بنده خداها خیلی تنهان واقعا ...ولی خب خیلی سخته نگهداری از دو تا بچه انشاله
النا مامان رها
24 فروردین 93 12:02
سلااااااااااام ایشالا همیشه به سفر و خوشی زیارتتون هم قبول ماشالابه این الینا خانم که اقدر خانم بوده واجازه داده شماراحت بهخرید و زیارتتون برسین. از طرف من ببوسش
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم انشاله قسمت شما هم بشه عزیزم ممنون شما هم رها جون رو از طرف من ببوس
تا ابددونفره
24 فروردین 93 12:27
سلام عزیزماخییییییییی مبارکهایشالا صحیح و سالم سالیان سال در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنید همکارتون آقا بودن پس با حجاب برتربودین ؟؟خوب بوداحیانا خود الینا جون هوس نکرد حجاب برتر داشته باشهنازی عکسای تکی الینا جون با ننه قمر خیلی با حالو خوشگلهاوا محبوبه جون چندتا هم همسفر داشتین با خودتونیکی از هفت کوتوله هارم که بردین با خودتونوای عکسای مرحله به مرحله پریدن تو بغل خیلی با حاله وچطوری این لحظه ها رو شکار کردی
مامان
پاسخ
سلام عزیزمممنونم عزیزم وای نسترن جون خیلی خندیدم به این سوالت یاد ِ پَ نَ پَ افتادمینی واقعا اون دست ممکنه مالِ یه خانوم باشه؟ باور کن اشکم دراومد خیلی باحالی آره همکارم آقا بود که مشهدی هستن و چون ما عازم اونجا بودیم با ما اومدن آره! با چادر مشکلی ندارم اما اگه اجباری باشه خیلی نمیچسبهخودش نه اما بدجوری به من گیر داده بود میگفت خیلی خوشگل شدی مامان جونم ممنون عزیزم آره ننه قمر همه جا باهاش بود هرجا میریم کلی اسباب بازی با خودش برمیداره والا از بس دوربین به دست در حال عکس گرفتنیم ناخودآگاه تبحر پیدا کردیم
تا ابددونفره
24 فروردین 93 12:34
اسب کوتوله رووااااااای خدا چه قهر بانمکیعزیزم حتما باید اشک بچه رو در بیارین تا تسلیم شین الهی آشتیشم دوست داشتنیه مورچه ی هموطنواقعا عزیزم خیلی ناراحت کنندست این میله های زندانباغ وحش مالزی که رفته بودیم تمامی حیوونا آزاد بودن حتی خطرناکاشون مثل شیر و....و یه جوری طراحی شده بود که امنیت هم داشته باشه.ولی تمامی حیوونا فضایی مناسب و آزاد داشتن و هیچ کدوم توی حصار و قفس نبودن
مامان
پاسخ
آره خیلی بانمک بود اشک بچه رو درآوردیم تسلیم هم نشدیم آخه چند دقیقه پیشش واسش خرید کرده بودم دوست ندارم هر لحظه هر چی میخواد واسش بخرم لوس میشه اینجوریاما روز بعدش واسش خریدم و کلی ذوق کرد بچه م خیلی خندیدم اونقدر که از دیدن مورچه ذوق کرد از دیدن خرس و شیر و پلنگ ذوق نکرده بود واقعا همینطوره و منم خیلی دلم میگیره وقتی این شرایط رو میبینم.باور کن نسترن جون از چهره هاشون خستگی و افسردگی میبارید بس که حیوونکی ها صبح تا شب تو یک فضای کوچیک دور خودشون میچرخن
تا ابددونفره
24 فروردین 93 12:37
به به چه لابی خوشگلیالینا جون روی گل میز چه کار میکنه قیافه ننه قمر روی کالسکهآخه کالسکه برا نی نی هاست نه پیرزنها یعنی رفتی از اینا خریدی؟اون اسما چیه که روش نوشتن.مریم.کوثر یعنی چی
مامان
پاسخ
آره محیطش قشنگ بودمجموعه آبی هم داشت اما فقط مخصوص آقایون بود! فکر کرد گل ِ طبیعیه داشت بوش میکرد گفتیم ویلچر بخریم واسش گفت روحیه م از دست میره همون کالسکه بهتره نه نخریدم اما خیلی الینا اصرار داشت بخرم فکر کنم اسم مدلهاش بود اگه اشتباه نکنم!
تا ابددونفره
24 فروردین 93 12:42
به به حرم امام رضازیارت قبول عزیزمایشالا تمامی دعاهات برآورده شنممنون که مارو هم بی نصیب نذاشتی و یادمون بودی قصرمواظب دعای الینا جون برای یه داداش خنگول باشین خدارو شکر عزیزم که شیرینیش غالب بودهایشالا از این به بعد فقط شیرینی باشه وبس
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم. انشاله قسمت شما هم بشهبه یاد همه دوستان بودم و دعا کردم واستون قصر واقعا خدا به دادمون برسه ممنون عزیزم.فقط امیدورام شیرینی ش یه طوری باشه که دلو نزنه
تا ابددونفره
24 فروردین 93 12:45
به به بازم یه تقویم خوشگل دیگه.مبارکه تولد دو ساگی روشا جون هم تبریک می گم چه پست خوبی بود این پست پر از شادی و سفر و زیارت و تبریک.من که کلی لذت بردم ایشالا همیشگی باشه عکس آخری رو عشق است مرسی الینا جون
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم مرسی از اینهمه مهربونی نسترن جون خوش قلب
مامان احسان
24 فروردین 93 13:10
سلااااااااااااااااااام عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک .زیارتتون هم قبول .
مامان
پاسخ
سلام معصومه جونممنونخدا نصیب کنه عزیزم
مامان احسان
24 فروردین 93 13:13
فدای دخترم با این آرزوی قشنگش کلی هم از دستش خندیدم (خنگول)
مامان
پاسخ
خدا نکنه عزیزم میبینی تو رو خدا!
محبوبه
24 فروردین 93 15:56
سلام دوست گلم مبارک باشه برات بهترین ها رو از خدا می خوام. زیارتتون هم قبول باشه
مامان
پاسخ
سلام محبوبه جون ممنونم عزیزم. انشاله قسمت شما هم بشه
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
24 فروردین 93 23:20
هورااااای دوم، به افتخارِ خودمو خودت بود که قرار ِ دوباره بیام... فعلا برم اون 23 تا کامنت رو تایید کنم که دوستان فردا شاکی میشن و منم شرمنده یکی از شاکی ها هم بی شک خودت میتونی باشی. مگه نه؟ پس من دوباره میام. هوراااااااااااااااااا
مامان
پاسخ
میـــــــــــــــــــدونســــــــــــــتم آره برو چون دیروز کلی بهت سر زدم ببینم تایید کردی یا نه؟خودت که دیدی رفت و برگشتت با هـــــــــــــوراست ! هوراااااااااااااا
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
25 فروردین 93 0:48
من اومدم بالاخرههههههههههههه سرگرمی؟؟؟؟ ید؟؟؟؟ ههه.. دم ِ الینا جونی گرم! خوب بهت گیر داده بوده هااااااااا واسه اون حجاب ِ برتری که چندین بار بهش اشاره کردی!!!
مامان
پاسخ
خوش اومدی عزیزم به همکارم گفتم هیچوقت فکر میکردین دستتون اینقدر کاربرد داشته باشه و باعث سرگرمی ِ یه بچه تو طول ِ سفر بشه؟ احتمالاً بنده خدا کلی خودشو فحش داده که با ما اومده و گفته کاش با اتوبوس میرفتم خو میخواست نیاد! حجاب برتر ولی خودمونیم خداییش بهم میومد
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
25 فروردین 93 0:51
مگه غذاهاشون چیز ِ خاصی بود مثلا؟؟؟ آخ آخ... من الان دارم لواشک میخورم... ضعف کردم بخدا میخوام.. اون غذاها رو میخوام.. همونایی که الینا واسشون ناز میکرده، من الان واسشون سر و کله میشکنم ووویییی.. همون بلوز ِ زیبای الینا جون که من دوستش دارم، تو دوست داری، ولی کاظم آقا دوستش ندارن! خودت گفتی خووو...
مامان
پاسخ
ظهر پلوماهی بود که خانوم خوشش نیومد...شب کوکوی مرغ بود و سوپ و مخلفات که اصلا لب نزد و نون خالی خورد فقط صبحانه خورد ناهار و شام روز دوم هم براش از بیرون خریدیمکلاً الینا خیلی مزه خوره و به طعم غذاها بینهایت حساسه...خودمونیم غذاهاشون بد نبودا اما بی مزه بود باید خودت کلی چاشنی بهش اضافه میکردی که خانوم خانوما با اونم کنار نیومد الهههههههی...گرسنه بودی و این پست و دیدی؟ اشکال نداره این به اون دَر که زابراه همش عکس خوراکیهای خوشمزه میزاری تو وبت و فکر من بیچاره و این ساندویچ کوچولوم رو نمیکنی آره همونه که من میدوستم..شما میدوستی...اما آقاکاظم نمیدوسته و چقدر من تو رو میدوستم دوستم
سعیده، مامان هومان
25 فروردین 93 0:54
با تمام وجود از خوندن پست ها و دیدن عکس ها لذت می برممرسی از گل زیبات الینا جون سالگرد ازدواجتون مبارک ، همیشه در کنار هم شاد و سربلند باشیدبرای دیدن خنگولروز شماری می کنیم
مامان
پاسخ
این نشون دهنده لطف بی انتهای شماست سعیده عزیزم و ممنونم خنگول!
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
25 فروردین 93 0:55
آخی.. چه کاغذ دیوار خوشگلی و صد البته دخترک ِ خوشگلی که اونجا ایستاده با اون موهای بازش مجبوبه جون، اونی که تو آیینه ست، شمایی؟!!! بلوز ِ آبی تنش کردهههه؟! عجب شکار ِ لحظه ای ِ حرکات ِ دختر و پدر... اِ!!!! محبوبه جون، تخت ها جدا هستن که... آرههههههههه؟؟ ای ول خبیث هم خودتی! !!!
مامان
پاسخ
جداً کاغذ دیواریش قشنگه؟اما من موقع ورود خورد تو ذوقم به نظرم خیلی بزرگ بود طرحهاش واسه اون اتاق خوشگل بود اما واسه اونجا مناسب نبود عجب تیزبینی هستی تو دوست جونم آره منم کلاً دوربین بدست چرت و چرت درحال عکس گرفتنم همش تخت کنار پنجره دو نفره بود و دو تا تخت تکی هم داشت. با اینکه ما فرم سه نفر رو پر کرده بودیم یحتمل میدونستن ننه قمر و دوستان دیگه ای هم با ما هستن پیش بینی ِ جای ِ اونارو هم کرده بودن
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
25 فروردین 93 0:58
عاشق ِ لاما شدی یا اون عاشق ِ تو شده؟؟؟؟ خب دیگه.. تا یه زمانی ما سوژه شده بودیم واسه اون جغده که عاشقمون شده بود، حالا نوبت شماست... بابااااااااااااا... لاماااااااااا... دمت گرم!!!! آخییییییی... گریه ی الینا جونم چه قدر یه جوریه... آدم دلش ریش میشهههههههه به به... بستنییییییییییییییییییییی اونم از نوع ِ آشتی کنونش!!!!
مامان
پاسخ
تازه داشت عاشقم میشد که با جیغهای الینا پا به فرار گذاشت همون موقع داشت واسه اسباب بازی گریه میکرد زهی خیال باطل...هیچ سوژه ای به سوژه شما نمیرسهیادش افتادم خنده م گرفت دوباره! گریه بیخود بود خو... اونم با اخم
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
25 فروردین 93 1:01
هههه... مورچه و اون جریان بسان هم که دیگه حرف نداره!!! خیلی باحاله تخمه شکستن ِ میمون؟ خیییییییلی خوشگلهههههههههههههههههههههههه من که عاشقش شدم! خدایی لابی ِ خوشگلی داشته به به... یعنی همه چی به کنار، اون بازار بدون ِ همسری هم به کنار!!!! حال کردم!!! بابا خوشبحال ِ ننه قمر، کاش ما هم بودیم ننه قمر... چه قُرب و منزلتی هم پیدا کرده!!! دست ِ شما درد نکنه بابت کالسکه ش!
مامان
پاسخ
جمله ی منتخبت رو میگی؟! واقعا جالبه شبیه آدما تخمه مغز میکنن آره کلاً محیطش قشنگه مجموعه آبی هم داره اما فقط واسه آقایون! اولش فکر کردم سخت میشه اما با همراهی ِ الینا خیلی چسبید و دلی از عزا درآوردم آخه مشهد با بجنورد خیییییییلی اختلاف قیمت داره خخخخخخخ...خیلی به جمله ت درمورد ننه قمر خندیدم
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
25 فروردین 93 1:04
وای.. اون خصوصی بود، تاییدش نکنیااااااااااااااا... بابت کالسکه رو میگم! پول ِ زور هم نَوَدَم!
مامان
پاسخ
اتفاقا این روزها به پی سی خوردم بیشتر به پول زور احتیاج دارم حالا یندفعه رو بیخیال میشم چون میدونم رفتی جنوب و جیبهای همسر بنده خدا رو خالی کردی حسااااااااااابی
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
25 فروردین 93 1:08
به به.. زیارتتون قبول دوست جونی من فدای ِ الینا جونم با اون دعای قشنگ و خبیثانه ش! مکالمه هاتون خیلی باحال بود مجدداً سالگرد ازدواجتون مبارک، عشقتون پایدار و مستدام باد در کنار ِ الینای عزیزم وووووویییییییییی.. مرسیییییییییییییییییی الینا جونم از گل ِ خوشگلی که داری به ما تقدیمش میکنی با اون مامانی ِ عزیزت که مانتوش آبی_مشکی ِ و شلوار جین پاش کرده!
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم انشاله قسمت شما هم بشه خباثتش به من رفته و دوستانم ممنونم مهربونم خیییییییییلییییییی تیزبین و ریزبین و خوش بینی
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
25 فروردین 93 1:09
توی اون عکس ِ، شمایی که چادر سر کردی؟ توی شیشه ی در ورودی ِ هتل، پیدایی... البته اگه اشتباه نکنم. آره؟!
مامان
پاسخ
نه من نیستم من اینورتر بودم اون خانوم فکر کنم یه بچه تو بغلشه
مامان احسان
25 فروردین 93 7:53
سلام گلم صبح بخیر .راستی چرا کامنت های من نیست
مامان
پاسخ
سلام عزیزم رسیده الان تاییدشون کردم شرمنده
مهرنوش مامان مهزیار
25 فروردین 93 7:58
سلامم عزیزم زیارت قبول . خوش بحالتون عزیزم من خرداد ما میشه دو سال که مشهر نرفتم قسمت نشد. انشاا... امسال بریم پاپوس. سالگرد ازدواجتون هم مبارک باشه عزیزم. ید همکارتان استوار
مامان
پاسخ
سلام مهرنوش جون. انشاله قسمت شه و هر چه زودتر مشرف بشین عزیزم ممنونم
مریم مامان سروش
25 فروردین 93 9:40
سالگرد ازدواجتون مبارک. ایشالا سالگردهای بعدی هم به گردش و خوشی! بنده خدا پیرزن (ننه قمر ) رو چرا پای پیاده برده بودین؟
مامان
پاسخ
ممنون مریم ِ عزیز خودش ادعای جوونی داشت و میگفت پابه پاتون میام اما آخرش کم آورد
زهرا مامان ارتا
25 فروردین 93 9:57
زیارت قبول خانومی ایکاش یه عکس هم یادگاری محجبه از خودت میذاشتی الینا جون ماشالاه کلی بزرگ شده پدرو دختر کلی باهم بازی میکنن و خوش میگذرونن محبوبه جان انشاالله همیشه شادی و گشت و گذار راستی سالگرد پیوندتون مبارک همیشه کنار هم خوش باشین
مامان
پاسخ
خدا نصیب کنه زهرا جون.فکر خوبیه اما اصلا به ذهنم نرسید با چادر از خودم عکس بگیرم ممنونم عزیزم
ﻓَﺮے ﻣﺂ
25 فروردین 93 12:18
محبوبه جون سالگرد ازدواجتون خیلی خیلی مبارک باشه . امیدوارم در کنار هم روزهای خوب و درخشانی داشته باشید و لبتون همیشه خندون باشه . دو روزه می خوام واست کامنت بذارم ول این برادران ایندیایی اومدن باز ما از کار و وب خونی افتادیم !!!؛) زیارتت هم قبول باشه عزیز دلم ، انشا... همیشه به گردش و ایندفعه زیارت عتبار عالیات اروپا و امریکا ! حالا بدم نیست یک مدتی حجاب برتر و انتخاب کنی ، کلا به ما خیلی میاد !!!!!
مامان
پاسخ
ممنون همکارجونی ای بابا این برداران ایندیایی بدجور دلشون اونجا گیر کرده ها یحتمل آخر سر اقامت کشورمون رو میگیرن! خدا نصیب کنه عزیزم آمــــــــــــــــین کلا همه چی به ما میاد تحت هر شرایطی !
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
25 فروردین 93 12:21
عزززززززززیزمممممم سلاااااااااام.. چه کیفی کردم از خوندن ِ جواب های کامنتم مررررررررررررسییییییییییییییییییی دیروز من دانشگاه بودم. از 8 صبح تا 4 عصر، ببخشید منتظر بودی واسه تاییدشون فردا و پس فردا هم دانشگاه دارم خسته شدم خوووووووووو... پُشتم باد خورده و اصلا حال ِ درس ندارم... هنوز توی mood پاساژگردی و اینا هستم و اینکه خیلی بد شده . دقیقا روزای 2 و 5 شنبه که من دانشگاه ندارم، همسری دانشگاه داره و تا شب نیستش... منم باید بمونم خونه و سماق بمکم حوصله م سر میره خووووووووووووووووو _ _ _ _ _ راستی، اینم تقدیم به شما، واسه تبریک ِ سالگرد ِ ازدواجتون : http://niniweblog.com/upl/nini6368/13823470236.jpg
مامان
پاسخ
سلام عزیزم خوشحالم که کیف کردی چه طولانیه کلاسهات بله دیگههههه تا بیای عادت کنی ترم تموم شده (ستاد ایجاد رعب و وحشت آخر ترم ) چه بد! اینجوری که خیلی سخت میشه یا شما نیستی یا همسر پس در واقع دارین مجردی زندگی میکنین - - - - - وای دوست جون ممنون خیلی خوشگله خیلی خوشم اومد ازش
♥مامان متین جون♥
25 فروردین 93 20:52
سلام خانومی دخترتون خیلی بانمکه ماشالا بهش زیارتتون قبول..سالگرد ازدواجتتون هم مبارک.. خیلی عکسای خوشگلی بود همیشه به سفر باشین... دوس داشتی پیش ماهم بیا..
مامان
پاسخ
سلام عزیزم و ممنونحتما
نیلوفر
25 فروردین 93 23:37
سالگرد ازدواجتون مبارک .کلی لذت بردم از خوندن سفرنامتون
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان سام
26 فروردین 93 2:53
الینا جونم همیشه به سفر و شادی چه عکسای قشنگی.خیلی لذت بردم از دیدن روی ماهت زیارت قبول عزیز دلم عکس پدر و دختر هم خیلی قشنگ بود
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مطهره
26 فروردین 93 8:11
سلام دوست جون نانازم.دلم واست یه عالمه تنگ شده بود خدا رو شکر که خوش گذشته و انشالا همیشه در کنار هم خوش و شاد باشین با الینای جیگرت خیلی پست نانازی بود خیلی
مامان
پاسخ
سلام دوست جون نانازی کجایی تو دختر؟ خیلی کمرنگ شدیا ممنونم عزیزم
مامان احسان
26 فروردین 93 8:23
سلام عزیزم صبحت بخیر خوشگلم
مامان
پاسخ
سلام معصومه جونم.صبح شما هم بخیر عزیزم
تاابددونفره
26 فروردین 93 13:00
سلااااااااااااااااام عزیزمواقعاناااا محبوبه جون چه فکری کردم من که این سوالو کردمخواستم جای هیچ شک و شبهه ای برای کسی نمونه
مامان
پاسخ
خیلی هم خوب شد باعث مسرتمون شدی عزیزم
مامان بنیتا
26 فروردین 93 13:40
سلام محبوبه جون سالگرد ازدواجتون رو تبریک می گم عزیزم امیدوارم همیشه خوش و خرم در کنار همسر و دختر نازت زندگی کنین به به چه سفر خوبی چه عکسای قشنگی زیارتتون هم قبول باشه و امیدوارم دعای الینا جون هم به زودی تحقق پیدا کنه اما نه خنگولشا
مامان
پاسخ
سلام عزیزمممنون از لطفت انشاله قسمت شما هم بشه گلناز جون فکر کن ...خنگول...
الی مامی آراد
26 فروردین 93 17:52
عزیزم سالگرد اذواجتون مبارک و زیارت قبول
مامان
پاسخ
ممنون الهام جون
مامان ایسان
26 فروردین 93 18:01
زیارتا قبول خانم سفرها بی خطر باشه به یاد ما که بودید انشاالله یه عکست رو با حجاب برتر میذاشتی میدیدیم اگه رای میاوردی برتری میشدی خوب دختر هم که دوست داره ولی بی شوخی من خودم چادر رو دوست دارم تا چند سال پیش هم چادری بودم اونم از اون خفنش ولی خوب با رفت سر کار بعد کم به دنیا اومدن ایسان کلا حجاب برتر را گذاشتیم زمین ولی گه گداری بسته به شرایط لازم باشه سر کنم چنان روری میگیرم که بیا ببین همه انگشت به دهن میمیونن خداییش هم خیلی بهم میاد بعضی وقتها کم مونده همسری هوس کنه بگه چادری شو وای من به فدای اون ابروهای در هم کشیدت وای مردم از خنده مورچه رو خوب اومدی این عرض مطلببتون منو پا گیر کرده وای نه نه قمر باید ویلچر میخرید نه کالسکه سالگرد ازدواجتون مبارک باشه عزیزم سالیان سال کنار هم در ارامش و امنیت زندگی کنید انشاالله دعای دختری هم بگیره البته نه از نوع خنگولش
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم بله برای همه دوستان و برآورده شدن آرزوهاشون دعا کردم اصلا به ذهنم نرسید یه عکس با چادر بگیرم اِ چه جالب هوس همسری رو خوب اومدی ممنون عزیزم ننه قمر خودش اصرار داشت کالسکه بخریم میگفت ویلچر مال ِ پیرزن هاست ممنون عزیزم انشاله قسمت شما هم بشه اما نه از نوع خنگولش
مامان آینده یه فسقلی
26 فروردین 93 22:59
میدوستمت
مامان
پاسخ
ما بیشتر
مامان احسان
27 فروردین 93 8:37
سلام عشقم صبح زیبای بهاریت بخیر امیدوارم امروز بهترینهارو تجربه کنی
مامان
پاسخ
سلام عزیزمممنون از این جمله ی انرژی بخشت
مامان محمدرهام جون
27 فروردین 93 11:24
سلام سلام سالگرد ازدواجتون مبارک انشالله هشتادمیش رو توی حرم جشن بگیرید عزیزم،زیارتتون قبولانشالله یه خواهر وبرادر دراسرع وقت برای دخملت بیاری ولی خنگووووووووووووووووول نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ]!!!!!!!!! پست طولانیت با اون نوشته های جذابت خیلی هم عالــــــــــــــــــــی بود هههههههه کلی از دست النا خندیدم که میخواسته زوری چادریت کنه عاشقتونم وامیدوارم سالی سرشار از شادی وتندرستی داشته باشید
مامان
پاسخ
سلام به دوست عزیز ومهربونمممنونم عزیزم ترسم از همون خنگوله مرسی که تحمل میکنین این پستهای مارو بساطی داشتیم با این کارش ممنونم عزیزم.انشاله سالی خوش و سرشار از سلامتی و برکت داشته باشی
دختردایی ارزو
27 فروردین 93 12:22
سلام،چه جالب بود منم حتما میرم باغ وحش اخرین باری که رفتیم بچه بودیم واوضاع اسف باری بود که طیبه کلی گریه کرد واسه حیوونا،خوشحالم که خوش گذشته واستراحتی کردین جسمی وروحی،
مامان
پاسخ
سلام دختر دایی ِ نازنینم آخی طیبه و اون دل رحمی ها و حساسیتهاش مرسی عزیزم
مامي كيانا
27 فروردین 93 12:46
خانوم ببخشيد كه خيلي دير براي عرض تبريك خدمت رسيديم سالگرد ازدواجتون مبارك ايشالا سال ديگه با يه دختر تپل مپل و يه پسر خنگول اي جونم با اون دعاهاي بامزه ش شوخي كردم با يه پسر با iqبالا اين روز رو جشن بگيريد باز هم پست طولاني گذاشتي ها ما هم به روي خودمون نمياريم باز هم برميگردي
مامان
پاسخ
اختیار داری عزیزم و ممنون عجب دعایی معلومه دستت با دختر ِ من تو یه کاسه ست امسال رفتم رو مود ِ طویل و طولا بازم منتظرم
❤خاله ی امیرعلیُ آنیسا❤
27 فروردین 93 13:01
به به چ پستِ جامع و کاملی همراه با جزئیات؛ بسی لذت بردیم از خوندن این پست و دیدن عکسهای الینا جونی.. محبوبه جون سالگرد ازدواجتون با کمی تاخیر مبارک خیلی ازین پستت خوشم اومد؛ همه چی رو تعریف کرده بودی؛ اون قسمت به راه افتادن بساط قهر و گریه با عکسی که گذاشته بوده کلی خندیدم ) از طرف من ببوسش الینا گلی رو.. راستی رمز رو هم خصوصی واستون گذاشتم خانوم فراموشکار..
مامان
پاسخ
ممنون محبوبه جون، همشهری ِ بسیار عزیزم دیگه پیری و هزار دردسر
شهرزاد
28 فروردین 93 2:31
دوست جون مثل همیشه کلی خندیدم از مطالب با حالت مخصوصا" قسمت خنگول که رسما" اشک چشمام جاری شد بس که خندیدم البته یواشکی چون پسرک خواب بود خیلی قشنگ و با مزه می نویسی و من دوست میدارم بازم خیلیییییی ...ولی آخه چرا مجبور می کنن با چادر باشین! ولش کن وارد سیاست و مذهب نشیم بهتره
مامان
پاسخ
خوشحالم که باعث خنده ی تو دوست خوبم شدم شهرزاد جون همینو بگو!
مامي كيانا
28 فروردین 93 9:22
ديروز اونقدر جو سالگرد ازدواج مارو گرفته بود يادم رفت زيارت قبول بگم زيارتت قبول محبوبه جان الينا جون با چه چيزهايي سرگرم ميشه يد محترم آقاي همكار چقدر بد كه الينا جون نتونست از غذاي هتل نوش جان كنه
مامان
پاسخ
خدا نصیب کنه عزیزم آره والا نون خالی خورد همش
مامي كيانا
28 فروردین 93 9:53
راستي كامنت قبلي رو يادم رفت تيك خصوصي بزنم
مامان
پاسخ
قانون ِ منو که میدونی؟ پول زور وَده تا تایید نکنم
تاابددونفره
28 فروردین 93 10:09
عزيزم تونستي وارد شي
مامان
پاسخ
با رمز جدید بله
مامان الینا
28 فروردین 93 11:09
خیلی خیلی جذاب بود با نهایت لذت تمامی عکس ها رو دیدم hانشالله همیشه شاد و سالم باشید و دور هم چرا الینا منم تا یه هتلی میرم اولین کاری که میکنه میره بالای تخت ها می پره ؟؟؟؟؟
مامان
پاسخ
ممنون عزیزماینم خاصیت الینایی ئه دوستم
مامان گیسو جون
29 فروردین 93 0:24
دوست گلم سالگرد ازدواجتون مبارک الهی همیشه شاد باشید و عاشق زیارتتون هم قبول
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم انشاله قسمت شما هم بشه
مامان آیسو وآیسا
30 فروردین 93 12:20
سالگرد ازدواجتون قبول دوست نازنینمانشالله همیشه خوشبخت باشی مهربووووون همیشه به گردش ومسافرت محبوبه جون زیارت قبول عکسها همه عالی بودن مخصوصا الینا جووونم که کنار حرم وایستاده دلم خواست کنار چادر ملیها اخ جووووون خریدددددددددددددددددددددددددد نوش جونت بستنی عزیززززززز دلم اون لاما هم که من تازه دیدمش خیلی ملوس بودن ببین مشهور شد اومد نی نی وبلاگ ای حجاب برتری ها......................... بوس به روی ماهتون مادر ودختر نازنین
مامان
پاسخ
ممنونم دوست نازنینمانشاله قسمت شما هم بشه زیارت امام رضا پس بگو واسه این که مشهور شه اون فیگورها رو واسه من میگرفت لاما! حجاب برتر
مامی باران
30 فروردین 93 13:26
سلام عزیزم زیارتتون قبول سالگرد ازدواجتون هم مبااارک خیلی عکساش قشنگ بودن ایشالا همیشه شاد باشین
مامان
پاسخ
سلام عزیزم .خدا نصیب کنه ممنونم دوستم
مامان دانیال-ویانا
30 فروردین 93 15:03
سلام عزیزای دلم اول از همه زیارتتون قبول خوش به سعادتتون دوم اینکه سالگرد ازدواجتون مبارک ایشالا همیشه شاد باشین و به پای هم پیر بشین محبوبه جونم خیلی زیبا مینویسی و هیچ وقت از خوندن نوشته هات سیر نمیشم قربون الینا جونمم برم کلی کیف میکنم از خوندن کارهاش مخصوصا وقتی تو باغ وحش مورچه دیده کیف کرده خخخخ خدا حفظش کنه ایشالا همیشه به سفر و شادی و خوش گذرونی
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون انشاله قسمت شما هم بشه مرسی دوست جونم کوچولو هات رو ببوس از طرف من
آویسا
31 فروردین 93 16:44
سلام مامانی روزت مبارک.من آویسا هستم الان 3 سالمه.از آشناییتون خوشحال شدم به منم سر بزنین
مامان
پاسخ
مامان آیسو وآیسا
31 فروردین 93 19:52
روزت مبارررررک دوستم تو نظر بالایی نوشتم سالگرد ازدواجتون قبول منظورم مبارررررررکه علت کمبود وقت وعجله بسیاررررررره!!!!!!
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم همه جورش قبوله رفیق باورت میشه من خودم متوجه نشدم
مرجان مامان آران و باران
1 اردیبهشت 93 8:59
زیارت قبول عزیزمم سالگرد ازدواجتونم مبارککککک
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان آروین
2 اردیبهشت 93 12:52
سالگرد یکی شدنتونو با تاخیر صمیمانه تبریک می گم ایشاله در کنار هم شادو سلامت زندگی کنید و شاهد به ثمر رسیدن میوه زندگیتون باشید همیشه به سفر و تفریح زیارتتون قبول باشه
مامان
پاسخ
ممنونم دوست خوبم
مریم
4 اردیبهشت 93 13:16
امیدوارم مشهد بهتون حسابی خوش گذشته باشه..... عکسایه خیلی قشنگی انداختین...... راستی سالگرد ازدواج تون هم مبارک امیدوارم بهترین لحظه هارو با همسرتون داشته باشین
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
فریبا
5 اردیبهشت 93 8:32
عزیزم خیلی زیبا سفرتون رو روایت کردی. کلی لذت بردم از خوندن لحظه لحظه ش و مطمئنم شمام صدبرابر از درک اون لحظه ها لذت بردین. هشت سال عاشقانه تون مبارک. منم امیدوارم دعای شاهزاده کوچولو مستجاب بشه چرا که نه.
مامان
پاسخ
ممنون فریبا جون
مامان الهه
7 اردیبهشت 93 3:02
وای روم نمیشه سالگرد ازدواجتو تبریک بگم.کاش موبایلت درست بود بهم یادآوری میکردی بهت اس بدم یا بزنگم. اصلا مقصر خودتی. ایشالا سالیان سال در کنار آقا کاظم و الینا جونم و سایر بچه ها زنگی خوب و خوشی رو توام با سلامتی و موفقیت داشته باشید زیارتتون قبول.خوش به سعادتتون.ما رو که دعا کردی؟ وای چه همکار کارآمدی.چه به درد بخور بوده. محبوبه جون با این بهت زدگی بچم تونست غذا بخوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وای ننه قمرم با خودتون برده بودید؟؟؟؟؟؟؟؟خب بایدم بپسنده با توضیحاتی که دادی مطمئنن قمر خانوم اونجا پادشاهی میکرده. چه خوب باغ وحش رفتین بچه ها معمولا با دیدن حیوونا خیلی سرگرم میشن و خوششون میاد. یه روزم که خودشون خسته نمیشن نوه هامونو باید جمع کنیم.یه روز من و روشا و یکی از عروسکاش بیرون رفته بویدم روشا گفت خسته شدم و عروسکم بقل کن.عروسکه دوتی خودش بودو من بیچاره به زور خودمو میکشوندمو روشا رو میکشوندم اونم بقلم بود یکی از همسایه هامون دیدمون گفت الهه جون بچه انقدیم بهت خیلی میاد گفتم نه از من گذشته این بچه روشاست گفت یعنی نوه اته دیگه. به سلامتی شما هم تو مشهد رفتی دنبال جور کردن سیسمونی. جانم بچم دلش خواهر و برادر میخواد.خنگولشو نادیده میگیریمو ماهم دستهایمان را به سوی آسمان میبریم و برای برآورده شدن حاجت دل این کودک معصوم دعا میکنیم.موافقی دوستم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی تقویم الینا جونم خوشگله.دستشون درد نکنه تولد روشا جون مبارک 120 ساله بشه ایشالا.
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم.شرمنده این موبایل منم شده مایه شرمندگیانشاله قسمت شما هم بشه همه دوستان خوبم رو دعا کردم عزیزم آره واقعا دستش درد نکنه مخصوصا همون دستشننه قمر بیشتر اونجا رو پسندیده بودخخخخخخخخ نوهاین حرفا چیه خواهر هنوز اول جوونیه میخوام آرزویی کهبعد از این خط واسم کردی و واست بکنم ممنونم دوست خوبمروشا گلی رو ببوس از طرف من