الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

وقتی من بزرگ شدم؟!!!

1393/1/28 10:35
نویسنده : مامان
2,206 بازدید
اشتراک گذاری

هر شب قبل از خواب به انتخاب خودت یه کتاب داستان برات میخونم و بعد از کلی تجزیه و تحلیل و نقد و بررسی ِ مطالب و نقاشی های کتاب ،  میخوابی قلب

دیشب بهت میگم : شب بخیر عزیزم ، انشاله خوابهای رنگی و طلایی ببینیقلب

میگی: نه مامان جون من خواب رنگی نمی بینم خواب هَلولا (هیولا) میبینم هَمَشهیپنوتیزم

بس که  این انیمیشن های عجیب و غریب و نیگا میکنیمنتظر

===================================================

اومدم  داخل توالت ، عجله دارم زود بشورمت و برم به کارم برسم با آرامش میگی : سلام مامان قشنگم ، به به چه شلوار خوشگلی پوشیدی ! مبارکت باشه عزیزم، انشاله بسلامتی بپوشیش!!!

خنده قربون اون زبون ِ کوچولو و شیرینت بشم آخه توالت جای ابراز احساساته عزیزکم؟! خندهبغل

اینم بگم هر وقت میری توالت با صدای بلند آواز میخونی و نمیدونم چرا بیشتر سرود " ای ایران " رو میخونینیشخند (بطور نامحسوس ازت فیلم هم گرفتم هر کی میبینه یه دل ِ سیر میخنده خنده)

===================================================

اوایل ، گاهی که از دستت ناراحت میشدم نگران میشدی که شاید من دوسِت ندارم(و این بدترین حس برای بچه هاست)  اینجور مواقع همیشه بهت میگفتم : عزیزم من خیلی دوسِت دارم اما چون این کارو کردی از دستت ناراحت شدم...

بیشتر مواقع  هم جواب داده و بعد از اینکه مطمئن شدی من دوسـِت دارم، دیگه اونکارو تکرار نکردیچشمک

دیروز داشتم تلفنی با بابا صحبت میکردم خیلی عادی یه غر ِ کوچولو زدمخجالتنیشخند اومدی میگی : مامان ! از دست ِ بابا ناراحت شدی؟ خب اشکال نداره ... منم خیلی کاظم آقا رو دوست دارم اما  گاهی از دست ِ کاظم آقا ناراحت میشم ! خنثی

خنده

ینی من بگردمت که اینقدر خوب همه چیز ملکه ذهنت میشه و درسامو به خودم پس میدیبغل

قربونت بشم من که فکر میکنی  بزرگ شدی و با من درددل هم میکنی در مورد کاظم آقا ! نیشخندبغل

چند تا عکس متفرقه در ادامه مطلبچشمک

  

 حرفایی که این روزا خیلی ازت میشنوم:

- مامان وقتی من بزرگ شدم اسمم چی میشه ؟

- مامان وقتی من بزرگ شدم چه شکلی میشم؟

- مامان وقتی من بزرگ شدم صدام چه جوری میشه ؟

- مامان وقتی من بزرگ شدم برام سایه و رژ بخر خنثی

- مامان وقتی من بزرگ شدم دلم میخواد پرواز کنم ولی نه با خلبان ! با بالهای خودم فرشتهخیال باطل

- مامان وقتی من بزرگ شدم برای ِ تو عطر میخرم قلب

!!!

ابله

الینا - امیرسعید - امیر علی - ایلیا( منزل همکار ِ من) قلب

 اینم چند تا از نقاشی های اخیرتقلب

نقاشی که برای تولد روشا جون کشیدی و  به گفته خودت  یه بچه است که پشه ها صورتشو نیش زدن با دو تا بادکنک چشمک

گل و گلدون که تقدیمش کردی به من قلب

این نقاشی رو خیلی دوست دارمقلب کوه کشیدی و خورشید و مرغ دریایی که داره پرواز میکنه و دریا و ماهی و جلبک بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (64)

تا ابددونفره
28 فروردین 93 10:55
سلام به دوست عزیزم و دختر نازشچقدر خوبه که الینا جون از حالا اینقد به کتاب خوندن علاقه داره.در آینده دختر سر زبون داری میشه ایشالاالبته همین الانشم که هستآخه می گن تو توالت ذهن آدم بیشتر کار می کنه محبوبه جون چه عجب این دفعه الینا طرف شمارو گرفته و از کاظم آقا طرفداری نکردهبله دیگه دختر همدم مادرهالبته در بسیاری موارد هم هووکه خودت نمونه هاشو دیدیالهی ژست خوشگلشو
مامان
پاسخ
سلام عزیزمآره کتاب رو خیلی دوست داره ممنون عزیزمجداً منم خیلی چیزا اون تو یادم میاد از نوادر بود اون مورد واقعا همینطوره همیشه به همسرم میگم الان کوچولوئه با شماست بزرگ شه همدم من میشه ایشون هم میگه به همین خیال باشیحتمل هووم میشه ممنون عزیزم
تا ابددونفره
28 فروردین 93 11:01
چه ترکیب رنگیه الینا و سفره و عروسکاش خوشگل شدهچکار می کنه بچه موهاش کندیعنی عروسکا علاوه بر مسافرت سر سفره غذا هم باید باشنبهههههههههههههه چه سالاد خوش آب و رنگیدلم سالاد خواستسایه و رژبیا دیدی گفتم هووت می شهپس در آینده عطرات تامینه عزیزمآخی تیپ فرانسویه الینا جونوبا اون شنلو گل سر خوشگلش
مامان
پاسخ
مثلا داشت ژست میگرفتهمه جا هستن نسترن جون وقتی میریم بیرون تو ماشین واسه نشستن من جا نیست آخی هوس کردی عزیزم همین دیگه احتمال هوو از همدم بیستره گویا اینطور که بوش میاد بلهههههآخه خیلی به عطر علاقه دارهممنونم دوست خوب ِ من
مامان الینا
28 فروردین 93 11:04
خدایا چقدر این دختر نازنینه
مامان
پاسخ
لطف داری عزیزم
تا ابددونفره
28 فروردین 93 11:07
به به همیشه به مهمونییکیش که آشه فکر می کنم.اون سفیده و سبزه چیننوش جونتونهمکارتون سه تا بچه دارن نگی که این سوالمم خنده داره هااااااا چه نقاشی های باحالیآهان اونا بادکنکن من فکر کردم دستاش.گفتم خدایا چه دستای درازیفقط گلو خوب تشخیص دادمآفرین به الینا جون
مامان
پاسخ
مرسی عزیزمسفیده الویه ست سبزه هم ژله بود که بچه ها نصفشو خوردن ای جان میترسی سوال بپرسی؟ سه تا همکار دور هم بودیم امیرسعید بچه یکیشونه و امیرعلی و ایلیا بچه های همکارم که میزبان بود اتفاقا منم فکر کردم دستاشه اما خودش گفت چون تولد ِ روشائه این یه بچه ست که بادکنک تو دستشه...جالب بود برام
مامان نازدونه ها
28 فروردین 93 12:09
چه رازي تو دستشوييه خونه تونه كه استعدادهاي بچه رو اينقدر شكوفا ميكنه(. جيگر خودشو تيپشو شيرين زبونيهاش رو برم من كاظم آقا اسم همسرتونه؟(:
مامان
پاسخ
رازهای مخوف بله همسر کاظم آقان
مریم مامان سروش
28 فروردین 93 13:21
شیرینک ماست دیگه...
مامان
پاسخ
مامان گیسو جون
29 فروردین 93 0:23
ای جون دلمممممممممممم من فدای اون حرف زدن و شیرین زبونیت خوشگلم چه لباس قشنگی پوشیدی خاله جون ماشاا... چقدر بهت می آد بوسسسسسسسسس
مامان
پاسخ
ممنون خاله جونی ِ مهربون
شهرزاد
29 فروردین 93 1:39
من می خوام در همینجا اعتراف کنم که تا همین الان پسر دوست بودم و زیاد دختر دوست نداشتم ولی از همین پست به بعد هوس کردم یه نی نی بیارم که اگه خدا بخواد دختر باشه بس که الینا خوشگله عزیزممممم با نمک و ملوسه کلی به نقاشیهاشو حرفاش و اون سروده تو دستشویی خندیدم مامانش اسفند یادت نره
مامان
پاسخ
عزیزم خب آراد جونی که نمیشه تنها بمونه میشه؟!پس دست بکار شو رفیق! ممنون عزیزم از اینهمه لطف بن تن کوچولوی نانازی رو ببوس از طرف من
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
29 فروردین 93 19:45
از دست ِ این انیمیشن های عجیب و غریب و مادرهایی که این فیلما رو واسه بچه ها پخش میکنن
مامان
پاسخ
تیکه دومو خوب اومدی بابا به چی قسم بخورم که خودشون بزووووووووور نیگا میکنن من کلا مخالف سی دی و تی وی دیدن زیاد بچه هام اما نمیشه حریفشون شد
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
29 فروردین 93 19:47
خخخخخخخخخخ ابراز احساسات توی توالت!!!!!!!!! باور کن یه علتی داره.. این ابراز احساست، اون هم توی توالت، بی علت نمی تونه باشه! خووو چیه... شاید مثلا در و دیوار اونجا قشنگه و استعداد ابراز احساس، شکوفا میشه... یه کم مثبت اندیش باش، دختر!
مامان
پاسخ
توجیه تو عششششق است راست میگی گل و بلبل و بوی مطبوع و...خو دارم جنبه مثبتشو میبینم دِ !
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
29 فروردین 93 19:48
وووووییییییی... چه بامزه بود... جریان ِ اون تلفن و کاظم آقا!!!! احسنت به تو دخملی ِ باهوش و به مامانی ِ عزیزی که اینقدر قشنگ همه چی رو بهت یاد داده... ولی از اونور هم واست فیلم انیمیشن پخش میکنه...
مامان
پاسخ
انتقاد و تشویقت رو با هم در آمیختی دوستم
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
29 فروردین 93 19:50
به به. باز هم شخصیت محبوب و عزیز ِ ننه قمر... این سری پای سفره! به به. سالاد شیرازی آخیییییییی... گل ِ سر ِ درشت به الینا جونم میاداااا... چه ناز شده ماشالا ... گل ِ سر ِ سفید
مامان
پاسخ
آره همه جا حضور دارن ایشون سالاد شیرازی نبود سالاد فصل بود اما به سبک سالاد شیرازی درستش کردم ممنون عزیزم
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
29 فروردین 93 19:52
حالا چرا پشه نیشش زده!!!؟ خیلی بامزه ست... آووووووووووو... چه گل ِ خوشگلیییییی... محبوبه جون اگه دقتی کنی، گل ش هم بی خار ِ ها! و این خودشخیلی معنی داره! ای جاااان.. مرغ های دریایی نقاشی ِ آخری رو ...
مامان
پاسخ
نمیدونم چرا همیشه یه بچه میکشه که صورتشو پشه نیش زده؟! تقدیم به شما ینی چه معنی میتونه داشته باشه! خب هممون وقتی گل میکشیم بی خار میکشیم دیگههه دوست جونی که نشون دهنده لطافت روحمونه منم خیلی دوسشون دارم مرسی عزیزم تو اوج مشغله ت اینقدر وقت میزاری
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
29 فروردین 93 19:52
فکر کنم کامنت های این سری، زیادی تکه تکه شد. نه؟ حالا مهم اینه که من دوستت دارم خوووو... راستی; سلام
مامان
پاسخ
نه خیلی هم خوبه به به سلام علیکم
شهرزاد مامان حسین
29 فروردین 93 22:56
سلام محبوبه جان. ای جون دلم. خدا حفظش کنه. چقدر نمک داره حرفاش.چه سوالای عمیق فلسفی ای هم می پرسه. سال خوبی داشته باشید و هنیشه شاد باشید.
مامان
پاسخ
سلام شهرزاد جون و چه خوب که برگشتین.دلتنگ بودیم
مامان روژینا
30 فروردین 93 11:01
قربون این دخملی شیرین زبونم بشم که اینقد خانوم شدهروز مادر مبارک دوستم
مامان
پاسخ
ممنونم عززیزززززم
ﻓَﺮے ﻣﺂ
30 فروردین 93 11:07
پس تو هم مثل من با مشکل " وقتی بزرگ شدم " روبرو هستی ! بچه ما ک یک روز می گفت من میخام دزد دریایی بشم !!!
مامان
پاسخ
شدیداً دزد دریایی ! قربونش برم
مامان آیسو وآیسا
30 فروردین 93 12:13
من فدای اون هلولا گفتنت گلوله نمککککککککککککککککککککک
مامان
پاسخ
تا ابددونفره
30 فروردین 93 12:19
سلام به دوست خوبمآخر هفته خوش گذشت
مامان
پاسخ
سلام به دوست مهربونمبله ممنون جای شما خالی
مامان آیسو وآیسا
30 فروردین 93 12:22
عزیززززم میخوای چیکار بزرگ بشی همین دنیای کودکیت زیباترینه وای نقاشیهای نازشو ببین آفرین خشگل خاله خوش به حالت محبوبه جون الینا نازی بزرگ میشه برات عطر میخره
مامان
پاسخ
همینو بگو اونموقع آروزشون این میشه برگردن به دنیای پاک و شیرین بچگی ممنون خاله جون البته اگه قولشو فراموش نکنه اگه نخره این پستو نشونش میدم تا مدرک داشته باشم
مانی محیا
30 فروردین 93 13:13
قربونش بره خاله
مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جون
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
30 فروردین 93 13:23
انشاءا... کی قرار ِ قسمت بشه و ما کامنت هامون رو ببینیم؟
مامان
پاسخ
در حال ِ تاییدم الان
مامی باران
30 فروردین 93 13:25
مامان
پاسخ
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
30 فروردین 93 13:28
اس ام اس مو بخون...
مامان
پاسخ
دیر گفتی عزیزم گذاشتم کهههههههههههه
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
30 فروردین 93 13:40
حالا اشکال نداره. چشم رو هم بذاری، شده 1 ماه و گوشی ِ نو هم تو دستت!
مامان
پاسخ
پگاه مامان آرتین
30 فروردین 93 13:46
الینا جونم عکست خیلی نازه ماشالا دخترگلم.محبوبه جون خصوصیو چک کن
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان دانیال-ویانا
30 فروردین 93 14:43
سلام به مامان محبوبه ی مهربون و الینای دوست داشتنیه خودم آخی الهی من بگردم الینای مهربون و نانازیه خودم از دست تو شیطون بلا که سرود ای ایران و تو توالت میخونی و همون جا اینقدر با مزه به مامان ابراز احساسات کردی محبوبه جونم بجای من ببوس الینای نفسمو که اینقدر با مزه به اتفاق ننه قمر میخواد غذا بخوره نوش جوووونت عسلی
مامان
پاسخ
سلام به دوست عزیزم و کوچولوهای نازش اینم یه جورشه ابراز احساسات در مکانی زیبا و خوشبو ممنون عزززززززیززززززززززم
مامان دانیال-ویانا
30 فروردین 93 14:43
خواهر خوبم روزت مبارک ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
فرزانه مامان آرین مهر
30 فروردین 93 16:37
سلام محبوبه جون خوبید .ماشالله به الینای عزیزو دوست داشتنی همیشه با تعاریفی که از دختر نازمون میکنید اونو توی ذهنم مجسم میکنم وخنده میاد رو لبام ایشالله که خدا خفظش کنهکاش اینقدر بچه ها تو فکر بزرگ شدن نبودندنقاشی هاشم خیلی خوشگله دست دختر هنرمندمون درد نکنه
مامان
پاسخ
سلام فرزانه جون.ممنون عزیزمشما لطف داری دوستمواقعا وقتی بزرگ شن دلشون واسه این روزها پر میکشه
مامان آیسو وآیسا
30 فروردین 93 20:04
روزت مباررررررررررررررررررک دوستم
مامان
پاسخ
ممنون عزززززززززیزززززززززززمروز شما هم مبارک
من و 50 درصد خودم.
30 فروردین 93 22:38
موفق باشید ..می شه لطفا ادرس سایتی که تقویم رو گذاشتید بدید ممنون می شم...
مامان
پاسخ
بله حتما عزیزم
مارال - مامان روشا
31 فروردین 93 1:44
زمانی که ما بچه بودیم کی اینقدر کار تون های عجیب و غریب بود حالا همش لین فسقلی ها هلولا میبینن عاشق ای ایرانتم خاله جون اونم تو دستشویی یعنی این وروجک های نازنین یه چیزایی رو درک میکنن که ما انگشت به دهان می مانیم این عکست خیلی نازه خاله جون یه ماچ برای این عکست چه ضیافتی با مینی موس و ننه قمر گرفتی عزیزم جای ما خالی
مامان
پاسخ
واقعا همینطوره مارال جون شبا محکم به من میچسبه یه بالشت هم میزاره رو سرش تا هیولا نیاد سراغش صدام میپیچه اونجا واسه همین سرودهای ملی بیشتر میچسبن ، خاله جون واقعا بچه های این نسل آدمو حیرون میکنن ممنون خاله جون مهربون واقعا جای ِ شما و روشا جونی خالی بود خاله جون
مامان نازدونه ها
31 فروردین 93 7:45
روزت مبارک عزيزم و سایه ی پرمهرت بر سراليناجانم مستدام
مامان
پاسخ
مامان احسان
31 فروردین 93 7:59
سلام عزیزم روزت مبارک خوشگلم
مامان
پاسخ
سلام معصومه جون.روزمون مبارک
مامان کیامهر
31 فروردین 93 8:22
عزیزم چه فرشته شیرین زبونی
مامان
پاسخ
سمانه مامان وانیا
31 فروردین 93 9:12
ااااییی جووووووووووونم... عزیزم... چه نازه گل دخترت بانو.... دختر منم متولد 89 هستش اما دی ماه... به وب ما هم سر بزن.. با اجازه به اسم وبت لینکتون کردم... شما هم میشه این کار رو بکنید... منتظرتون هستم...
مامان
پاسخ
خواهر فرناز
31 فروردین 93 10:28
روزتون مبارک بانوی زیبا ماشالا به دخملی جون همزبون مامان ....... حالا بریم ادامه مطلب را بخوانیم
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
خواهر فرناز
31 فروردین 93 10:34
به به چه دوستای خوشگلی چه نقاشی های زیبایی هزار آفرین به شما دختر خوبم راستی نگفتی کادوی روز مادر چی برراش گرفتی؟ ای وای کاظم آقا برای مامان کادو نگرفته توهم ناراحتی؟ شکلک خبیث در حال به هم زدن ناخن اوه اوه دخملی رفت با آقا کاظم صحبت کنه بگه ناراحته اینام تخیلات من بعد از خواندن یه خاطره خوشگل
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون عجب تخیلاتی
مامي كيانا
31 فروردین 93 11:15
قربون ابراز احساساتت بشم ميگم الينا جون كلا از اون دسته از افراده كه توي توالت مخيله شون بهتر كار ميكنه جدي ميگم بعضي افراد توي توالت تصميمات بزرگ ميگيرن و يا چيزهاي فراموش شده به يادشون مياد و يا يا به خاطر ميارن فلان چيزو كه گم كردن كجا گذاشته بودن ما از اين افراد زياد داريم دورو برمون چقدر تو عكس اوليه خانوم افتاده ماشالا به به ننه قمرو ميني !!!! با هم ميسازن ؟؟ اي واي دختر جون گيسهاتو چرا ميكشي؟ دقيقا ظرف سالادي كه هميشه براي خودمون ميزارم دقيقا همينه چه تفاهمي نقاشي ها بسيار زيبا بود من هم از نقاشي جلبك و مرغ دريايي خيلي خوشم اومد با جزئيات كامل بزن دست قشگه رو
مامان
پاسخ
البته من خودم هم اونجا مغزم فعال تر میشه مجبورن بسازن خواهر مثلا ژست گرفته ایول تفاهم ممنون مونای عزیزمکیانا جونی رو ببوس
ﻓَﺮے ﻣﺂ
31 فروردین 93 11:28
سلام همکار جونی روزت خیلی مبارک باشه عزیزم
مامان
پاسخ
تشکر و مبارک شما هم باشه همکار جونی ِ عزیزم
تا ابددونفره
31 فروردین 93 12:44
سلا عزیزمروزت مبارکایشالا همیشه سلامت باشی و سایت بالا سر خانوادت باشه
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.ممنووووووونمروز شما هم مبارک نسترن جونی
زهرا مامان ارتا
31 فروردین 93 16:36
خواهر خوبم روزت مبارک ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان نازدونه ها
31 فروردین 93 20:17
مامان
پاسخ
سعیده، مامان هومان
1 اردیبهشت 93 0:46
فدات بشم من که اینقدر دوست داشتنی هستی قربون اینهمه نمک و خوشمزه گیت برم
مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جونی لطف داری شما
مامان آینده یه فسقلی
1 اردیبهشت 93 1:01
سلاااااام عششششقممممممم روزت مبارکککککک راستی، در اون رابطه کامنتی نیومده بود که! حالا اشکال نداره، مهم اینه که دیدی
مامان
پاسخ
سلام عزززززززیزززززززم روز شما هم مبارک دوست جونم جداً؟ پس خدا رحم کرد
مرجان مامان آران و باران
1 اردیبهشت 93 8:57
ای جانم قربونت برممم شیرین زبوننن
مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جون
مامان پارمیدا
1 اردیبهشت 93 11:14
عزیز دلم همینه که دختر همدم مامانه دیگه . دو تایی در مورد بابا باهم صحبت و درددل می کنن
مامان
پاسخ
دقیقا
تا ابددونفره
1 اردیبهشت 93 12:32
ILOVE YOU
مامان
پاسخ
Me too
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
1 اردیبهشت 93 13:39
آخییییی... قربون ِدوستم برم که استرس گرفته منو ببخش محبوبه جون حالا تا ساعت 4 عصر امروز بهتون فرصت میدم که نظرتونو با کامنت بگید شوخی میکنم. هر جور راحتی عزیز دل
مامان
پاسخ
اونجوری که شما گفتی قلبم اومد تو دهنم فرستادیم خدمتتون
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
1 اردیبهشت 93 13:39
تقدیم به شما: http://upload7.ir/imgs/2014-04/92357948092602834621.jpg
مامان
پاسخ
ممنون دوست جونم... بسیار زیبا
مامان گیسو جون
1 اردیبهشت 93 19:11
عزیز دلم روزت با تاخیر مبارک
مامان
پاسخ
ممنون و همچنین
شهرزاد مامان نگار
1 اردیبهشت 93 22:10
مامان
پاسخ
عشق مشکی یواش
1 اردیبهشت 93 23:00
سلام تو دختر بدی بودی پیام منو نزاشتی ولی من روزت رو بهت تبریک میگم
مامان
پاسخ
سلام ولی من از شما پیامی نداشتم در هر صورت ممنون
الی مامی آراد
1 اردیبهشت 93 23:41
ای جووونم چه ژستی گرفته نمیدونه بزرگ بشه آرزوی دوران بچگیش رو میکنه
مامان
پاسخ
واقعا
فرزانه مامان آرین مهر
2 اردیبهشت 93 7:45
روزتون با تاخیر مبارک .خدا مادر شما رو هم قرین رحمت خودش کنه
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
وحیده مامان پارسا
2 اردیبهشت 93 10:25
چه دختر شیرین زبونی داری خدا حفظش کنه...چقدر هم احساساتی
مامان
پاسخ
ممنون وحیده جان
مامان آروین
2 اردیبهشت 93 12:49
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق و مهربانی و صبوری و دلسوزی واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد مهرش تا ابد در دل جای دارد. تو بهترین گل، میان شهر گلهایی تو رنگ آفتابی، شب که می رسد، مثل ستاره، گوئیا مهتابی روز مادر مبارک
مامان
پاسخ
خواهر فرناز
2 اردیبهشت 93 14:59
محبوبه جون تقویم الینارا تو سایت درست ک دی؟میشه ادرس سایت رابهم بدی؟
مامان
پاسخ
بله اینم آدرسشhttp://temparti.blogfa.com/
محبوبه
2 اردیبهشت 93 15:27
تو ماهی خاله بزرگ باشی ماهتر هم می شی خیلی جیگره دخترت محبوبه جان 1000 ماشالله نقاشیهاشم قشنگه و 1000 الله اکبر به اون زبونش راستی وقتی من از بعضی از کارهای رها ناراحت می شم و باب میلم نیست و حتی عصابانیم می کنه بهش می گم که "این کارتو دوست ندارم" الان کاملا می فهمه مفهومشو. می دونه که خودشو دوست دارم و فقط کارشو دوست ندارم
مامان
پاسخ
خاله جون شما خیلی به من لطف داری درسته اتفاقا روانشناس ها میگن باید کارشو ببری زیر سووال نه خودش و شخصیتشو
آتنا مامانیه روشا یدونه
3 اردیبهشت 93 16:01
عزیزم . روزتون مبارک .
مامان
پاسخ
مامان محمدرهام جون
6 اردیبهشت 93 10:32
سلام به روی ماهتون خوبین؟؟خوشین؟؟ روح مادرگلت قرین رحمت الهی دوست گلم
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون
مامان محمدرهام جون
6 اردیبهشت 93 10:36
عزیزززززززززززززززززززززززززززم مهربون شیرین زبونچه دل پری داری از دست کاظم آقا الینا جونم وای وای تیپشو،گلشو،خاله فدات عروسک نقاشیهات عالین عروسک جون چه سوالای سختی میپرسی الینا هنوز دارم بهشون فکر میکنم
مامان
پاسخ
نه خاله جون من کلا طرفدار بابام هستم اما واسه دلخوشی ِ مامانم هرازگاهی یه چشمه همدردی میام باهاش مرسی خاله جون از تعریفهاتون
مادر(رادین و راستین)
6 اردیبهشت 93 20:04
ماشالله ........ عروسکه ............. خدا حفظش کنه الینا .......... خیلی اسم قشنگیه
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان الهه
7 اردیبهشت 93 2:39
محبوبه جون یعنی تو کارتون با هیولا آشنا شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جانم به این همه مهربونی که تو توالتم ادامه داره.بچم احساس خود شیفتگی داره حتما خودش صداشو میشنوه کلی خوشش میاد. به الینا جونم غر زدی ولی انگار نه انگار.چه اعتماد به نفسی چه سارافن خوشگلی.مال عیدش بوده؟ماشالا خیلی بهش میاد. محبوبه جون روشا هم در مورد بزرگ شدنش میرسه ولی بیشتر در زمینه قر و فرو آرایش. آفرین به الینا جونم چه قدر نقاشی هاش خوشگله و قابل فهم. محبوبه جون از کی الینا جون یه کم واضح نقاشی کشید؟
مامان
پاسخ
آره باور کن دقیقامامانش هم همینطور بوده قبلنا بله.ممنون عزیزم هی وای من چه کنیم با این قر و فرشون راستش دقیقا یادم نیست الهه جون