الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

ازخاک تا افلاک

1393/5/19 8:09
نویسنده : مامان
559 بازدید
اشتراک گذاری

14مرداد93 ساعت 11 ظهر ، لحظه عروج مادر جون مهری بود...

پدر بود و شانه های افتاده و لرزان و بغضی که جلوی ترکیدنش را میگرفت بخاطر دل خواهرانش...می گویندخاصیت مرد بودن این است ...که اشکهایت را نبینند و تو در خلوت بگریی و ضجه بزنی...! (که صدالبته هنجاری است بسیار نابهنجار! )

چه میکشی همسرم؟! 6 سال قبل تر پدر نازنینت را در اثر سانحه رانندگی از دست دادی و هنوز به نبود او خو نگرفته بودی مادر عزیزت را در اثر بیماری سرطان از کف دادی... و غم دومی چقدر برای من ملموس است و میدانم و کامل میدانم که چه غوغایی است در درونت؟!!!

و چه سخت بود روزی که همه پراکنده شدیم و به منزلمان بازگشتیم و خاموش شد چراغهای آن خانه که روزی جایگاه وصل پدر و مادری بود با 5 فرزند و همسران و نوه هایشان! با خود اندیشیدیم همه اش یعنی همین! نوعی سردرگمی بین احساس پوچی و از سوی دیگر شکرگزاری بابت روزهای باهم بودن و رضا دادن به حکمت خدا ...

در این میان فقط زمزمه های دخترکی شیرین زبان مرهمی بود بر دردهای چندین ساله پدر...که : بابا غصه نخوری ها...مادرجون مهری رفته یه جای بهتر...رفته بهشت...اونجا آبشار داره...پرنده های خوشگل داره...کلی میوه داره...کلی خوش میگذره... لبخند پدر تلخ بود اما سوسویی از امید داشت در درونش بخاطر وجود همدمی مهربان و شیرین سخن در زندگیش...

دخترم! چه خوب که تو هستی این روزها  کنار پدرت...

برای شادی روحشان فاتحه ای نثار کنیم...

پسندها (7)

نظرات (46)

مامان الهه
20 مرداد 93 8:37
مامان
پاسخ
مامان عسل 
20 مرداد 93 8:55
روحشان شاد
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان پریسا و بابا مهرداد
20 مرداد 93 9:16
خداوند رحمتشون کنه ... براشون غفران و رحمت الهی رو از خدا می خوام و فاتحه میخونم دوست عزیز و بهتون از صمیم قلب تسلیت میگم انشاله غم آخرتون باشه و دیگه از شما فقط خبر شادی و خوشحالی بشنویم عزیزم
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
باباي پارميس
20 مرداد 93 9:36
زنده را تا زنده هست يادي كنيم خدا رحمتشان كند
مامان
پاسخ
ممنون از جمله ی زیباتون
بانو
20 مرداد 93 12:03
سلام چگونه کودکی مستقل تربیت کنیم؟ http://www.banoo.ir/post/939\ منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
عسل
20 مرداد 93 15:03
واقعا متاسفم و بهتون تسلیت می گم وبراتون آرزوی صبر می کنم. روحشون شاد
مامان
پاسخ
ممنون عسل جان
مامانی کسرا
20 مرداد 93 19:32
خداوند قرین رحمت خودش قرار بده،مادر همسرتونُ!خیلی ناراحت شدم انشالله که بقای عمر بازماندگان باشه
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان الهام
20 مرداد 93 21:59
انشالله آخرین غمتون باشه خیلی ناراحت شدم
مامان
پاسخ
ممنون الهام جان
مامان کیامهر
20 مرداد 93 23:38
خیلی ناراحت شدم روحشون قرین رحمت ابدی خدا شما و دختر نازنینتونو حفظ کنه چه خوب که دختر همدم پدره سلامت باشه الهی
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
آجی مهربـــــــــــان
20 مرداد 93 23:46
خدارحمتش کنه عزیزم انشالا ازاین به بعد سفره شادی توخونتون پهن باشه
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان سعیده
21 مرداد 93 0:08
خیلی متاثر شدم....................تسلیت میگم. الینا عزیزم مراقب بابا جان باش، همینطور که مامانت گفتند برای بابا مرهم باش، در پناه حق
مامان
پاسخ
ممنون سعیده جان.واقعا خیلی خوبه که الینا هست برای من خیلی سخته تسکین دادن به همسر چون مصیبت بزرگی بود فقدان هم پدر هم مادر
محبوبه
21 مرداد 93 0:46
سلام محبوبه جان تسلیت می گم. روحشون شاد باشه ایشالله. غم سنگینیه، حرفی برای گفتن نیست جز خوندن فاتحه و طلب آمرزش براشون.
مامان
پاسخ
ممنون محبوبه جان
تاابددونفره
21 مرداد 93 3:13
سلام عزيزم.آخيخيلي ناراحت شدمخدا رحمتشون کنه.روحشون شاد
مامان
پاسخ
ممنون نسترن جون
مامان احسان
21 مرداد 93 8:40
سلام خدا رحمتشون آخی چقدر برای آقا کاظم سخته مراقب خودت باش
مامان
پاسخ
بله خیلی سخته.ممنون خواهری
مامان پارمیدا
21 مرداد 93 10:33
آخی چقدر ناراحت شدم . شما تو بعضی از پست هاتون از ایشون تعریف کرده بودید بخاطر همین احساس آشنایی داشتم با ایشون . خداوند رحمتشون کنه و جای ایشون در بهشت باشه . چه خوب که گل دختر غم سنگین این روزای پدر رو سبکتر می کنه . برای همه بازماندگان آرزوی صبر و سلامتی دارم .
مامان
پاسخ
ممنونم دوست عزیزم
ندا
21 مرداد 93 12:59
تسلیت میگم محبوب جون از طرف من به اقا کاظم تسلیت بگو خیلی ناراحت شدم خدا رحمتشون کنه
مامان
پاسخ
ممنون ندا جونی
مادر اميرين
21 مرداد 93 16:25
چقدر ناراحت شدم ،بعد يه مدت اومدم با اين پست برخورد كردم خدا رحمتش كنه محبوبه جون زندگى ديگه....
مامان
پاسخ
ممنون سمیرا جان
آتنا مامانیه روشا یدونه
21 مرداد 93 17:03
روحشون شاد از خداوند آرزوی صبر و بردباری برای بازماندگانشون دارم.
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
شهرزاد
21 مرداد 93 20:23
خدا رحمتش کنه و صبر بده به همسرت
مامان
پاسخ
ممنون شهرزاد جان
مونا مامان امیرسام
22 مرداد 93 1:04
مامان
پاسخ
مامان گل ناز
22 مرداد 93 2:30
سلام محبوبه جون...بعد از مدتها برای تبریک تولد الینا جون و عرض شرمندگی از اینهمه دیرکرد اومدم وبلاگت اما با دیدن این پست خیلی خیلی غمگین شدم امیدوارم روحشون قرین رحمت الهی باشه و بودن تو و گل دختر نازتون مرهمی بر دردهای پدر الینا جون
مامان
پاسخ
ممنون گلناز جون
مامان احسان
22 مرداد 93 7:37
سلام خواهری صبح شما هم بخیر خداروشکر بهترم ممنون شم چطوری؟
مامان
پاسخ
سلام گلم.خوبم شکر خدا
مامی کیانا
22 مرداد 93 9:08
اصلا دوست نداشتم بعد از مدتها نيومدن با يه همچين خبري بيام وبتون خيلي خيلي متاثر شدم انشالا روحشون قرين رحمت باشه و خداوند به همسر گراميتون صبر بده قطعا با تمام سختيهايي كه تو اين دنيا كشيده جاش در بهشته اميدوارم غم آخرتون باشه و ديگه روي غم رو نبينيد از راه دور فاتحه اي نثار روح مادرجون مهري بسم ا....
مامان
پاسخ
ممنون مونا جون
مامان محمد فاضل
22 مرداد 93 10:37
خیلی متاثر شدم خیلی ناراحت کننده است و چه زیبا احساساتتون رو بیان کرده بودین کلی گریه کردم
مامان
پاسخ
شرمنده باعث ناراحتیت شدم دوستم
مریم مامان سروش
22 مرداد 93 13:46
خدا رحمتشون کنه! خیلی دلم گرفت.
مامان
پاسخ
پدر و مادر آروین کوچولو
22 مرداد 93 22:52
هیچ غمی بالاتر از دست دادن پدر و مادر نیست خدا رحمتشون کنه خیلی ناراحت کنندست خیلی خیلی خیلی دلم گرفت خدا صبر بده عزیزم فرشته نازمو از طرفم ببوس با اون قلب مهربونش
مامان
پاسخ
ممنون نسیم جون
مامان احسان
23 مرداد 93 8:19
سلام خواهری صبحت بخیر
مامان
پاسخ
سلام گلم صبح شما هم بخیر
آویسا
23 مرداد 93 16:40
روحش شاد و یادش گرامی عزیزم.خدا بهتون صبر بده
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
تا ابددونفره
25 مرداد 93 1:49
سلام عزیزمحال دوست مهربونم چطوره
مامان
پاسخ
سلام نسترن جون.ممنون خوبم
مامان احسان
25 مرداد 93 9:00
سلام خواهر خوبم صبحت بخیر
مامان
پاسخ
سلام خواهری.صبح تو هم بخیر
✿مامان فرزانه✿
25 مرداد 93 23:05
بغض گلومو گرفت خدا به همسرتون و شما محبوبه جان صبر بده عزیزم روحشون در آرامش باشه
مامان
پاسخ
ممنون فرزانه جان.راستی میشه رمز وبلاگتو دوباره برام بفرستی
مارال - مامان روشا
26 مرداد 93 2:29
سلام محبوبه جان تسلیت میگم، ببخشید که خیلی دیر متوجه شدم برایشان آرزوی آمرزش از درگاه پروردگار بی همتا را دارم روحشان شاد و یادشان همیشه زنده باد از طرف خودم و بابایی روشا
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.اختیار داری خانمی. ممنون مارال جان.از طرف من از همسرتون هم تشکر کنید
مطهره
26 مرداد 93 10:53
ناراحت شدم دوست جون تسلیت میگم انشالا دیگه غم نبینین
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم.انشاله...هیچ کس غم نبینه
تاابددونفره
26 مرداد 93 13:22
مامان
پاسخ
مامان احسان
26 مرداد 93 14:36
سلام خواهری خوبم خداروشکر .
مامان
پاسخ
سلام عزیزم خداروشکر
فرزانه مامان آرین مهر
26 مرداد 93 18:24
سلام محبوبه جون تسلیت میگم خدا رحمتشون کنه .
مامان
پاسخ
ممنون فرزانه جان
زهرا مامان ارتا
26 مرداد 93 19:07
خدا رحمتشون کنه خیلی ناراحت شدم انشالاه خداوند شما رو برای هم حفظ کنه
مامان
پاسخ
ممنون زهرا جان
مامان آیسو وآیسا
27 مرداد 93 0:49
خدا رحمتشون کنه دوست خوبم غم اخرتون باشه
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان احسان
27 مرداد 93 9:17
سلام عزیزم صبحت بخیر
مامان
پاسخ
سلام گلم صبح تو هم بخیر
✿✿✿ الهه مامان روشا جون✿✿✿
27 مرداد 93 11:00
سلام محبوبه جون.خوبی دوست عزیزم؟گل دخترت و همسر خوبت چطورن؟ ببخشید اون روز تا پست رو گذاشتی من اومدم اینجا و چون با موبایل بودم نتونستم نظر بذارم و گفتم حداقل رد پایی از خودم به جا بذارم که بدونی اومدمو از حالت خبر دارمو منو در غم خودت شریک بدونی. این غم بزرگ رو هم به خودت و هم به آقا کاظم تسلیت میگم.واقعا براشون سخته چون طی 6 سال دو تا از بهترین و دوست داشتنی ترین اعضای خونواده اشونو از دست دادن. امیدوارم خداوند متعال به بزرگی خودش صبر بزرگی بهتون عنایت کنه.ایشالا روح مادر جون مهری قرین رحمت حق بشه و با خانم فاطمه زهرا محشور بشن. امیدوارم همسر و خواهر شوهرا بتونن در برابر این مصیبت صبر کنن و در پیشگاه خدا سربلند بیرون بیان. خدا مادر خودتم بیامرزه.شما این روزا به قول خودت خیلی خوب میتونی همسرت رو درک کنی. ایشالا خدا الینا جونو واستون نگه داره که تونسته مدهمی بر دل زخم خورده تون باشه. روح شون شاد و یادشون گرامی.
مامان
پاسخ
ممنون الهه عزیز همیشه لطف داری
مامانی و بابایی الیسا جون
27 مرداد 93 15:40
خدا رحمتشون کنه و به شماها صبر بده عزیزم و چه خوبه که الینا جان هست .......................
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم.بله واقعا
نازی
27 مرداد 93 21:03
سلام عزیزم تسلیت عرض میکنم.انشالله خدا به پدر گرامی الینا جون وشما صبر بده.موفق باشی. پس دخترمون شیک میکنه که بره رستوران راستی رمز هم بهم بده بهم
مامان
پاسخ
سلام.ممنون نازی جان بچه های این دوره ان دیگه
مامان و مهزیار
28 مرداد 93 8:45
سلام عزیزم . بعد مدت ها اومدم بهتون سر بزنم اما خیلی ناراحت شدم . تسلیت میگم . غم آخرتون باشه و خدا بهتون صبر بده. انشاا... دعای خیرشون همیشه همیشه بدرقه زندگیتون باشه.
مامان
پاسخ
ممنون مهرنوش عزیز
مامان نازدونه ها
29 مرداد 93 21:30
ناراحت كننده ترين خبري بود كه خوندم... تسليت ميگم روحشون شاد وقرين رحمت الهي
مامان
پاسخ
ممنون از ابراز همدردیت دوست عزیزم
محمدرهام ومامان سمانه
1 شهریور 93 17:51
روحشون قرین رحمت حقخلاصه شفای ایشونم توی رفتن بود!!خیلی ناراحت شدمتسلیت منو پذیرا باش دوست عزیزم سرطان......... الهی روزی به لطف حق دیگه این اسمو نشنویم
مامان
پاسخ
ممنون سمانه جان...از طرفی راحت شد بنده خدا از درد و رنج کشیدن اما خب سنی نداشت و زود بود برای تنها گذاشتن بچه هاش انشاله...
سمانه مامان وانیا
6 شهریور 93 15:23
عزیزم خدا رحمتشون کنه و به شماها صبر بده... روحش شاد
مامان
پاسخ