الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

اعتراض کاملا بر حق!!!

1393/5/28 10:09
نویسنده : مامان
877 بازدید
اشتراک گذاری

این روزهامون بیشتر به رفت و آمد به آشخانه و مراسمات سوم و هفته و ختم  مادرجون مهری گذشت...

اونجا حسابی جمعتون با بچه ها جمعه - گاهی بازی و شادی و گاهی درگیری و گریه ... و مطابق معمول مشکل داشتن با جمع های شلوغ و بهانه گیری ها  و صد البته پابرجا بودن ِ شیرین زبانی هامحبت

============================================================

بدلیل گرمای بی سابقه ای که این روزها گریبانگیر استانمون شده و عرق کردن زیاد و خیس شدن موهات بدبو خودت کلی کلافه شدی و بهم گفتی منو ببر آرایشگاه مث شهریار کچلم کنکچل منم تقریبا همین کار و کردمخندونک 

وقتی آرایشگر میخواست پشت گردنت رو تیغ بزنه گفت اصلا تکون نخور چون ممکنه تیغ گردنتو ببـُره ترسو شما گفتی  وقتی بابام میره حموم ، مامانم هم میره پشت گردن بابام رو تیغ میزنه  ! شیطان منو میگـــــــــــــــــی خجالتخجالت !!! خسته

بعد از آرایشگاه به مادرجون فرزانه میگی : مادرجون به نظرت من افتضاح شدم یا عالی شدم؟ زیبا خنده

27مرداد93-ساعت 1 شب - پدر در مأموریت تهران - مادر و دختر در تراس متنظر

============================================================

شبی پنج شش تا کتاب دستت میگیری میاری رو تخت و چراغ خواب روشن میکنی و میگی میخوام مطالعه کنمدرسخوان خیلی اهل کتاب و نقاشی هستیمحبت

=============================================================

هر وقت گوشیمو میبینی میگی : مامان لطفا اینو از جلوی چشای من بردار تا نبینمش آخه هوس میکنم باهاش بازی کنم! گیجخنده

=============================================================

الینا :  مامان من از دایناسورا میترسم !خطا

من ( در حال مطالعه کتاب و فقط مِن باب رفع تکلیف و دادن یه جواب )درسخوان : عزیزم،  نسل دایناسورا منقرض شده...

مادرجون فرزانه  : درست جواب بچه رو بده !  بچه چه میدونه انقراض ینی چی ؟! شاکی

الینا با خونسردی : ینی اینکه همشون مردن ! عینک

من : اولشتعجب بعدش راضی زیبا بغل

===============================================================

با قیافه حق به جانب منو کشیدی تو اتاقت و شکایت میکنی که من هیـــــــــــــــــــــچ اسباب بازی ندارم ! حالا با چی بازی کنم ؟! متنظر

تعجبهیپنوتیزم

نمیدونم والا ! لابد حق با توئه ! گیج کجاست روزگاری که بچه ها با یه عروسک پارچه ای دست ساز مامان چندین و چند سال بازی میکردن و دَم بر نمیاوردن ! متنظر

 

پ.ن:

-همچنان در حال کتاب خواندن هستم البته اینبار به برکت راهنمایی دوست عزیزم محبت

-ساعتی از روزهای زوج را هم به دویدن در پارکها میگذرانم البته شبهایش(!) آرام

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (26)

آیدا
28 مرداد 93 11:21
سلام منم مثله خودتون وبلاگ نویسم اگه وقت داشتین به سایت منم یه سر بزنین
مامان
پاسخ
مامان الهام
28 مرداد 93 11:38
ای جوونم چه با مزه شده خوش بحالت که میری دویدن منم دلم می خواد راست میگی عزیزم این بچه ها هر چقدر هم وسایل داشته باشن کمشون هست بعد ما بچه بودیم به یک دهم وسایلهای اینا هم راضی بودیم
مامان
پاسخ
الهام جون بچه رو بسپار به همسرو شما هم شروع کن خیلی خوبه بله دیگه اینا بچه های الان هستن و ما بچه های نسل سوخته
مریم مامان سروش
28 مرداد 93 12:15
بنظرم عالی شده.بهش میاد.
مامان
پاسخ
ممنون
آجی مهربـــــــــــان
28 مرداد 93 12:26
سلام عزیزم بازم بهتون تسلیت میگم وای قربونش برم بااین حرف زدنش فرنازم پارسال به خالم که امریکا بود میگفت من یه عروسک ندارم باهاش بازی کنم خاله یه عروسک برام بخر .....ایناکه برام نمیخرند وقتی خالم اومد اتاقشو دید دهنش باز موند که این همه اساب بازی وعروسک داره .....بعد جوری بهم میگفت عروسک بیار که هر کی نمیشناختش فکر میکرد جزو بچه های کار هست الینا جونم بیار من قورتش بدم
مامان
پاسخ
سلام و ممنون عزیزم بچه های کار و خوب اومدی
مامان احسان
28 مرداد 93 13:32
سلام خواهری خوبی ؟ امیدوارم از این به بعد همیشه مجالس شادی بری گلم و خدا همسر و دختر ناناست رو برات حفظ کنه همچنین خانواده محترمت رو (از جمله خواهر مهربونت). چقدر ناز شده الینا خیلی از موی بلند بیشتر بهش میاد چقدر هم خوب کوتاه شده .بچه ام اونجا رو خوب اومده که مامان هم با تیغ پشت گردن بابامو میزنه.آخی همسر گرامی رفته بود ماموریت پس دوتایی کیف کردیدآخی بچه اسباب بازی نداره خوب یا بهتر بگم کم داره . چه مامانی هستی بخر خوب براش چه خوب دویدن من عاشقشم
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون.انشــــــــــــــــاله مخصوصا خواهر مهربونماز بس اینجا گرمه به این فکر نکردیم بهش میاد یا نه فقط رفتیم گفتیم تا حد امکان کوتاهه کوتاه کنمیبینی آبرو میبره این بچه ! بله بله خب باید به فکر خرید باشم واسش کاش اینجا بودی با هم میرفتیم میدویدیم
مامان دانیال&ویانا
28 مرداد 93 13:51
محبوبه نازنینم ایشالا که همیشه حال دل خودت و خانواده مهربونت خوب خوب باشه و غم از دست دادن مادر جون مهری غم آخرتون باشه من رو هم در غمتون شریک بدونید خیلی دلم گرفت الهی قربون الینام برم با اون موهای خوشگلش دخترمون همه جوره عالیهالهی بمیرم واسه بچمون که اصلا اسباب بازی نداره
مامان
پاسخ
ممنون محبوبه جان مرسی از لطفت عزیزم...خودمم دلم براش کباب شد آخه ما چه مامان و بابایی هستیم
آویسا
28 مرداد 93 14:43
هرچی بچه میگه همونه.حتما اسباب بازی نداره دیگه..........مشکلی که ما هم توی خونه داریم.فقط کافیه یه مهمون کوچولو بیاد خونمون و هوس اسباب بازیهای آویسا رو بکنه اونوقت دیگه..........
مامان
پاسخ
بله لابد نداره دیگهههه هی وای من امان از این بچه های ناقلا
مامی کیانا
28 مرداد 93 16:41
دوباره ميام پيشتون
مامان
پاسخ
منتظرم دوستم
تا ابددونفره
29 مرداد 93 0:50
سلام محبوبه جونمخیلی دوست داشتم پست بذاری تا اوضاع و احوالت بدونماما روم هم نمی شد بگم.پیش خودم می گفتم درگیریآخی موهای خوشگلشوچقدر ازشون زدیاما خوب اینجوری خیلی راحته واسه بچه هامنم تیغ می زنموای عزیزم چه بامزه یعنی حد وسط نداره؟؟یا افتضاح یا عالیبه به چه دونفره ی باحالیچه چیزه خوشمزه ای هم داره می خوره.خودت سرخ کردی واسش یا از بیرونه
مامان
پاسخ
سلام نسترن جون . جدا؟ مرسی عزیزم اتفاقا کلی حرف و عکس جا افتاده دارم که حسش نیست بنویسم بردمش آرایشگاه گفتم تا جاییکه که جا داره بزن اونم نامردی نکردولی خیلی راحت شدیم حموم رفتن و عرق کردن و ...دیگه راحت شد بچه م....آره حد وسط نداره! ای خاهر ساعت 1 شب از بیرون چی پیدا میکردم؟ خودم مجبور شدم بپزم تازه خانوم ساعت 1 شب رومانتیک شده بود گفت بریم رو تراس هوا خوبه ...غذا بخوریم و آهنگ گوش بدیم
تا ابددونفره
29 مرداد 93 1:01
والا خوبه خدا کنه همیشه همینطوری بمونهاین روزا که بچه ها همش سرشون تو موبیل و تبلتهایول الینای باهوشمادر جون فرزانه هنوز الینا رو خوب نشناخته ببخشید کمد که دیگه جای نفس کشیدن ندارههمینطوره عروسکا از بس که بهم چسبیدنبله دوره دوره ی پر توقعه ای یه راستی رنگ سرویس الینا رو خیلی دوست دارم
مامان
پاسخ
قضیه الینا هم همونه! بس که بازی میکنه میبینه من اعتراض میکنم، از ترس من میگه اینو از جلو چشام بردار خودم هم خیلی تعجب کردم که میدونه انقراض ینی چی والا چی بگم نسترن جون ! نسل جدیدن دیگهه با ما خیلی فرق دارن مرسی عزیزم.قابلی نداره.انشاله بزودی سرویس خوشگل موشگل واسه یه نی نی تپل و ناز سفارش بدین
مامان احسان
29 مرداد 93 9:20
سلام عزیزم صبحت بخیر کاشکی پیشم بودی
مامان
پاسخ
مامان نازدونه ها
29 مرداد 93 21:34
كوتاهي موهاي الينا جان مباركه اتفاقن از دفعه ي قبل كه مصري كوتاه كرده بود بيشتر بهش مياد و زيبايي چهره ش نمايانتر شده اسباب بازي بهانه ست دل گل دخترمون بازي با اچ تي سي رو ميخواد (.
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم بله یحتمل !
تاابددونفره
30 مرداد 93 1:28
چه خوب که هم به کتاب خوندن مشغولي و هم پياده روي مي کنيآرامش و راحتيتو از خدا مي خوامخيلي دوستت دارممواظب خودت باش
مامان
پاسخ
مرسی دوست مهربونم
آقای پدر
30 مرداد 93 10:49
سلام به دو گل نازنینم الهی که همیشه خوش باشید اما من رو هم به جمعتون راه بدید
مامان
پاسخ
سلام آقای پدر! اصرار نفرمائید ورود آقایان به جمع خانومانه ممنوع !
محبوبه
31 مرداد 93 0:19
مبارک باشه مدل جدید و البته عالی موهای الینا جان. بهش می یاد ماشالله.
مامان
پاسخ
ممنون محبوبه جان
زهرامامان آرتا
1 شهریور 93 0:06
سلام محبوبه ی عزیز خوبی عزیزم کوتاهی موهای الیناجون خیلی خوشگل شده و بهش میاد ماشالاه به الینای باهوش که میدونه منقرض یعنی چی واقعا راست میگی محبوبه جون ما نبودیم که اسباب بازیمون چرخ گوشت بود و برای تفریح و بازی دستمون میکردیم توش ببینیم چی میشه مگه شغله همسری ماموریت هم داره دارم از فضولی شغلی میمیرم دوست دارم پیشمون بیا الیناجون رو هم ماچ مالی کن
مامان
پاسخ
سلام و ممنون زهرا جان چرخ گوشت!میام وبت توضیح میدم عزیزم
هاشور
1 شهریور 93 12:24
ازینورا رد می شدم گفتم عرض سلام کنم.. روی ماهشو ببوسید..
مامان
پاسخ
عرض سلام و ارادت و ممنون
مونا مامي كيانا
1 شهریور 93 12:37
وقتي بابام ميره حموم!!!!!!!!!11 واي مردم از خنده از دست شما و حرفهاي نابجا عالي شده دخترمون چقدر صورتش باز شده اي جان ديدن گوشي چقدر وسوسه انگيزه براش خوب بچه راست ميگه شما اصلا تو اين عكسها اسباب بازي ميبيني؟ نه خداييش ما كه بچه بوديم با اين چيزها بازي نميكرديم يه گوشه از كوچه كنار در خونمون يه چيزي پهن ميكرديم چادر به سر با اين ظرفهاي كوچيك فلزي يا پلاستيكي و يه عروسك پارچه اي كه چند نسل بين خواهرها چرخيده بود و صورتش خودكاري بود با دخترهاي همسايه خاله بازي ميكرديم آب قند ميريختيم توي ظرفها و هي هم ميزديم ايييييييييييييي يادش بخير
مامان
پاسخ
چه خوب به تصویر کشیدی بچگی هامون رو...یادش بخیر
محمدرهام ومامان سمانه
1 شهریور 93 17:49
ای جونم به دختر اهل هنر ومطالعهالهی همیشه درراه شادی باشید واقعا خب چی کار کنه بچه؟؟من که توی این عکسها یه دونه اسباب بازی هم ندیدم!!!!!!!!!!!!!! آفرین به خانم ورزشکار وخوش هیکل درمورد انقراض من این شکلیمهزار الله اکبر به هوش بچه های این نسل
مامان
پاسخ
مرسی سمانه جان همینو بگو خواهر چه ظلمی میکنیم ما در حق بچه هامون شرمنده میفرمائین خواهر و همچنین ذوق مرگ ! واقعا این نسل با ما خیلی فرق دارن از همه لحاظ
ﻓَﺮے ﻣﺂ
2 شهریور 93 10:35
هیچم افتضاح نشده ، خیلی هم عالی شده عزیزممم فقط مثل دختر های شیطون بلا شده ک خب اصلن اینطوری نیست ! اوه اوه مشکل اسباب بازی رو منم دارم ، یعنی روزی نیست غر نزنم و چلاخ نشم پام و ک زمین می ذارم همیشه یه چرخی ، ماشینی چیزی کف پای ما رو مورد عنایت قرار می ده! به به چه دوست خوبی داره همچین برنامه توپی رو بهت معرفی کرده!!! نگفتی چی می خونی حالا ؟
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم همکار جونی هر چی بخونم مطمئن باش داستانهای جنایی نیست
✿✿✿ الهه مامان روشا جون✿✿✿
4 شهریور 93 12:38
وای امان از این بچه ها به قول معروف آلو تو دهنشون خیس نمیخوره. خاله جون کوتاهی موهات مبارکت باشه دیگه از ممولی دراومدی. وای مادر جون فرزانه هم مثل مامانه منه هر جور با روشا تا میکنم یه عیب و ایرادی روش میذاره. محبوبه جون بچم راست میگه خو هیچـــــــــــــــــــــــــــــــــی نداره باهاش بازی کنه بی زحمت از صبح میری کار میکنی پول درمیاری 4 تا دونه اسباب بازی واسه بچه بخر که حوصلش سر نره.
مامان
پاسخ
واقعا باید خیلی مراقب بود پیششون ممنون خاله جون...بله مادرجونا هستن و عشق شدید به نوه هاشون همینو بگو بچه تو دلش مونده از س چیزی نداره بازی کنه!
مارال - مامان روشا
5 شهریور 93 14:40
موهاش که خیلی ناز شده کوتاه هم خیلی به الینا جونم میاد اما درباره اسباب بازی باید اعتراف کنم که دخترمون اصلن اسباب بازی نداره طفلکی خوب با چی بازی کنه آخه!!!!!
مامان
پاسخ
ممنون مارال جون بله دقیقا همینطوره
مطهره
6 شهریور 93 8:16
بچه راست میگه دوست جون! یکم اسباب بازی بخرین واسه الینای خوشگل
مامان
پاسخ
در اسرع وقت چشم
مطهره
6 شهریور 93 8:17
وای که چه ناز شده با این موها
مامان
پاسخ
ممنون مطهره عزیز
فرزانه مامان آرین مهر
6 شهریور 93 9:18
مبارکش باشه خیلی موهاش بهش میاد بمیرم که دخترمون اصلا اسباب بازی نداره
مامان
پاسخ
ممنون فرزانه جون
سمانه مامان وانیا
6 شهریور 93 15:24
اااالهی بمیررررم واسه بچه های امروزی که هیچی ندارند.... خدا واست حفظش کنه عزیزم. به من هم سر بزن مدتهاست لینکت کردم میام اما معمولا خاموش...
مامان
پاسخ
ممنون . چشم حتما