الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

مراحل خواب خاله ستاره ای!!!

1391/7/9 10:27
نویسنده : مامان
1,414 بازدید
اشتراک گذاری

 

اینجا از بیرون برگشتیم خونه با اصرار خاله ستاره رو گذاشتی ببینی قول دادی فقط 3تاترانه ببینی اما حتی به وسط  اولی هم نرسیدی خندهو به این روز افتادی...قهقهه(گزارش تصویری:

1:

2:

3:

4:

5:

6:

7:

8:

9:

و به عدد10نرسیده خواب خواب خواب بودی گل ناز من

راحت بخواب عشق من...

چند روز قبلش هم من آشپزخونه بودم داشتی بانی نی میدیدی گفتی مامان بیسکویت میخوام ،واست آوردم، چند دقیقه بعد هر چی باهات صحبت کردم جواب ندادی! اومدم دیدم تو این وضعی!!!


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

baba
9 مهر 91 10:35
دختر گل من با موهای بلند خیلی خوشکله تا عید سال 92 موهاش خیلی زود بلندمیشه
ارغوان
9 مهر 91 11:22
چه مراحل خواب بامزه ای:x


آره...خودم کلی خندیدم بهش!

راستی چرا سایتتون باز نمیشه؟!
ارغوان
9 مهر 91 12:22
باز میشه! رمزی ه پستامون آخه
هدی مامان مه نیا
14 مهر 91 1:28
سلام خاله چقدر پاک . مهربون خوابیدی ، دخترا همشون عشقن ، اما از نوع ماندنی، دیدنی ، خوردنی و از همه مهم تر چسبیدنی، پس به افتخار این همه عشق
الهام کمانگری
30 آبان 91 21:49
دوست عزیزم واقعا وبلاگ جالبی بود. به امید روزهایی که مدرسه، دانشگاه، عروسیش و بچه دار شدنش رو ببینی. من این راه ها رو همه رو رفتم و میدونم چقدر همه مراحل اون شرینی و خواستنی هست.
به امید خوشبختی و موفقیتش و اینکه سایه پدر و مادرش همیشه بالای سرش باشه و همیشه همه سالم و سر حال باشید.
این هم یک ماچ گنده واسه الینا خوشگل ونازم.booooooooooooooooooooooooos






ممنون مامان خوشگل و خوش تیپ که جدیدا مادرخانوم هم شدی........
تا ابددونفره
25 بهمن 92 15:01
عاشق این عکسای الینا شدم با این موها و تل خوشگلشبازم موهاشو چتری بزن با پشته بلند.خیلی بش می یاد ماشالا
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم.اتفاقا تو فکرش هستم همین مدلی کوتاه کنم موهاشومرسی که اینجا هم اومدی و بهمون سر زدی دوست جونم