الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

شیرین زبون ِ مامان

1394/7/9 9:17
نویسنده : مامان
1,881 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از پیش دبستانی با هیجان میگی : مامان، بابا امروز یه خبر خوب دارم براتون و یه خبر بد عینک اول کدومو بگم؟!زیبا

بابا میگه اول بد و بگو

میگی : متأسفانه من مریض شدم!سکوت      ( ای خدا اسم مهر اومد و حساسیت و مریضی شروع شد!!!غمگین)

و اما خبر خوبزیبا :من با سه تا نفر تو کلاسمون ، دوست و آشنا شدم راضیزیبا

اونقدر حرف زدن و زبونت شیرینه که هوس میکنم درسته قورتت بدمزبانبوسمحبت

در راستای حساس بودنت به عشق ِ من به بهرنگ یه شب موقع خواب بهم گفتی:

مامان چرا همیشه بهرنگ و بغل میکنی و بوسش میکنی و هی میگی جیگر عمه جیگر عمهقهرشما منو بیشتر دوست داری یا بهرنگ ؟

گفتم: معلومه که شما رو بیشتر دوست دارم اما بهرنگ رو هم  دوست دارم

با یه لحن شیرین و آروم و حالتی که داشتی تمام سعی تو میکردی منو قانع کنی گفتی : ببین مامان ِ مهربونم هر مامانی باید فقط بچه خودشو دوست داشته باشه نه  هر بچه ای هم باید فقط مامان ِ خودشو دوست داشته باشه بعد لحن صدات کمی خشن تر شد و گفتی :بطور مثال خوبه من تو رو دوست نداشته باشم و زن دایی جون رو دوست داشته باشم؟!اجازه

اوه اوه دیگه پای تهدید به میون اومدخنده حالا جالبه من بخاطر شما و اینکه میدونم خیلی به من حساسی خیلی وقتها هیجان خودم رو کنترل میکنم و سمت بچه های دیگه نمیرم اما از طرفی هم میخوام تو بپذیری که افراد دیگه ای هم هستن که من دوسشون دارم اما نه به اندازه تو عشقممممممممممممحبت

ادامه مطلبچشمک

از سری حرکات آکروباتیک پدر و دخترچشمک

=========================================================

پیتزا داریوشمحبت

====================================================================

یه گردش عالی(روستای مهنان)محبت

=================================================================

شب نشینی خونه دوستان عزیزمون آقا رضا و سیمین جان و مهرسام دوست داشتنیبوس

=================================================================

سفره خانه جیرانخوشمزه

=============================================================

رستوران اکبر جوجه با خانواده بابا(سورتبدیل وضعیت)زیبا

==============================================================

شب نشینی منزل پسر عموی من(الینا و یسنا ) درنقش خفاش بودیگیج

==============================================================

مهنان یه روز دیگهچشمک یه جای دنج و و خلوت پیدا کردیم شبیه کلبه جنگی ها کنار رودخونه ، حس کریستف کلمب بهمون دست دادهعینک خندونکو مدام میریم اونجا تا آدمای جدید مهاجرت نکردن به اون منطقه!خنده

===============================================================

یه جشن کوچیک تو اداره به مناسبت هفته دولت

تو مسابقه خرگوش بازی برنده شدی خرگوشک باهوشکمبغل به بقیه هدیه عروسک کوچولو دادن به شما کارت هدیهراضی حالا شما گیر داده بودی منم هدیه میخوام کارت نمیخوام قهرمیگم مامان این ارزشش بیشتره با این میتونی چند تا از اون عروسکا بخری ! میگی اصلا برام مهم نیست من الان عروسک میخواممتنظر خلاصه مصیبتی داشتیم! بعد از جشن سریع رفتیم مغازه و همشو تبدیل به اسباب بازی کردیمچشمک جالبه از آقای فروشنده پرسیدی دیگه پولی تو کارتم نمونده؟! فکر کنم به من و بابا شک داشتی!!!گیجخنده

================================================================

یه جشن دیگه هم داشتیم که مسابقه نداشت و تو قرعه کشی هم چیزی به اسممون در نیومد و دوباره مکافات داشتیم که چرا به اسم من چیزی در نیومده ! آخه تو همه جشنا یا قرعه به نامت میفتاد یا مسابقه برنده میشدی! اتفاقا خوب شد و یه تجربه جدید تو زندگیت رقم خورد که تو زندگی گاهی هم اوضاع بر وفق مراد نیست چشمک

تو این صحنه داشتی میگفتی جایزه ندادن خب لااقل یه شاخه گل میدادن بهم !دلخور

قه قهه فدات بشم منخنده

=============================================================

نمایشگاه صنایع دستی-بش قارداشآرام

=================================================================

از سری روزهای فشن بازی در منزل - وقتی من و بابا خوابیم و بیدار میشیم و با این صحنه ها مواجه میشیمتعجبخندهبوس

یه تیکه کلام پیدا کردی جدیدا وقتی سه نفرمون با همیم بلند میگی ما خانواده قلب خوشبختی هستیم خدایا شکرتمحبتمحبتمحبت

وقتی هم از چیزی ناراحت میشی میگی فکر کنم قلب خوشبختی مون داره میشکنهدلشکستهدلشکسته

قربونت بشم با این دنیای فانتزی و خوشگلت، شیرینکم ، عسلکم بغلبوسمحبت

پسندها (4)

نظرات (6)

مریم
9 مهر 94 12:30
ایشالا همیشه قلب خوشبختی‌تون سالم باشه... الینای دوست داشتنی‌مون..
مامان
پاسخ
همراه رایانه
9 مهر 94 13:38
همراه رایانه بهترین گزینه حل مشکلات کامپیوتری اگر در مواجه شدن با سخت ترین مشکلات کامپیوتری نیاز به همراهی دارید همراه رایانه بهترین گزینه برای اسان نمودن مشکلات کامپیوتری شماست ، همراه رایانه مرکز پاسخگویی شبانه روزی مشکلات کامپیوتری دارای کارشناسان مجرب در زمینه های نرم افزاری سخت افزاری وموبایل می باشد. تماس از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن 9099070345 www.poshtyban.ir
ﻓَﺮے ﻣﺂ
11 مهر 94 10:56
عزیزم خانواده قلب خوشبختی
مامان
پاسخ
رمانتیکیه واس خودش
مامان احسان
11 مهر 94 18:50
عزيز دلم ماشالله به اين زبون شيرينت خاله .خدا حفظت كنه .خانواده قلب خوشبختي
مامان
پاسخ
ممنون خاله جونی
مطهره
13 مهر 94 13:26
سلام دوست جونی خوبی عزیزم خیلی دلم واست تنگ شده بود تو روح بلاگفا بکنن که همش داغونه الانم نمی دونم نظرم بیاد یا نه؟! الهی بخورم این دختر تو رو
مامان
پاسخ
ما هم از بلاگفا خیلی شاکی هستیم عززززیزززززم
مامان نازدونه ها
18 مهر 94 10:20
قلب خوشبختي چه تشبيه قشنگ و خلاقانه اياداره تون هر جوري شده بايد دل دخترك رو بدست بياره وگرنه دستس دستي خودشو بدهكارش ميكنه (.
مامان
پاسخ
دخترن و هزارجون رمانتیک بازی دقیقا