الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

سال جدید

1395/1/25 7:48
نویسنده : مامان
724 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان عزیزم و دختر نازنینم

دلم خیلی خیلی تنگ شده....برای اینجا...یادش بخیر...چه هیاهویی بود یه زمانی اینجا...خاطرات رو روزانه ثبت میکردیم...اما حالا....با انواع شبکه های اجتماعی و راحتی کار باهاشون....ماهها میگذره و غافلم از اینجا... اما یه حس خیلی خوب و خاص نسبت به اینجا دارم...شاید مث قبل نتونم بنویسم اما حتما برمیگردم و خاطرات جامانده رو ثبت میکنممحبت تو آپلود عکس خیلی مشکل دارم! یکی از ترمزهای ننوشتنم هم همینه !

سال جدید را البته با یک ماه تآخیر به همه دوستانم تبریک میگممحبت انشاله سالی خوش و پربار و پربرکت برای همتون باشهمحبت

پسندها (2)

نظرات (11)

شهرزاد
25 فروردین 95 13:46
دوست جون عیدت مبارک و اینکه دیگه لازم نیست سایز عکسها رو کوچیک کنی کار راحت شده زود زود بیا عکس بذار
مامان
پاسخ
مرسی از راهنماییت عزیزم
مامان نازدونه ها
26 فروردین 95 10:44
برای من که هیچ جا بلاگفا نمیشه خوده زندگیه خیلی خوبه که تصمیم به نوشتن خاطرات گل دخترمون کردی ونمیذاری حرفها ورفتارش بمرور زمان به دست فراموش سپرده بشه میبوسمتون وبیصبرانه منتظر خوندن خاطرات ودیدن عکسای گل دخترمونم که دلتنگ دیدنشم سایت picofile تنهذ سایتی بوده که تا حالا اذیتم نکرده و موندگاری آرشیو عکسش هم خوبه امتحان کن شاید خوشت اومد (:
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم از راهنماییت
maloosak
26 فروردین 95 20:50
اميدوارم هميشه شاد باشين و سلامت ممنون خوشحال ميشم به منم سر بزنيد
مامان احسان
30 فروردین 95 18:50
سلام عشقه عيدتون مبارك
مامان
پاسخ
مامان سعیده
1 اردیبهشت 95 12:18
سلام عزیزم منم همینطورم
مامان
پاسخ
آتنا مامانیه روشا یدونه
4 اردیبهشت 95 9:10
سلام محبوبه جان سال نوتون مبارک . الینا جون خوبه؟آره واقعا خیلی سوت و کور شده دیگه کسی نمینویسه منم تنبل شدم برای نوشتن ولی همسرم همچنان اصرار داره بنویس و حیفه خاطراتش جایی ثبت نشه شما هم ادامه بده دلمون براتون تنگ میشه.
مامان
پاسخ
منم واقعا حیفم میاد آتنا جون...چشم سعی خودمو میکنم
مریم مامان سروش
6 اردیبهشت 95 19:03
سال نو شمام مبارک. به قول جناب خان حالا تا مرداد میگیم سال نو مبارک
مامان
پاسخ
❤خاله ی امیرعلیُ آنیسا❤
6 اردیبهشت 95 22:38
سلاااااام محبوبه جون. سال نو شما هم مباارک با کلی تاخیر شرمنده خیلی دلمون واسه شما و خوندن شیرین زبونی های الینا جون تنگ شده؛ واقعا دیگه بلاگفا که متروکه شده اینجا هم هیشکی آپ نمی کنه هیییع یاد اون روزا بخیییر راستی محبوبه جون، آی دی اینستا مو واستون میزارم، خوشحال میشم لااقل اونجا باهم در ارتباط باشیم. پیروز و شاد باشییید a_mahboube
مامان
پاسخ
سميرا مامان پسرا
7 اردیبهشت 95 19:36
سلام محبوبه جان منم با اينكه محيط وبلاگ ها خيلى سوت و كور ولى بازم مشتاقم كه بنويسم حتى كم! خوندن خاطرات چند سال پيش خيلى برام شيرين براى همين سعى ميكنم اينجا رو سر و پا نگه دارم! اميدوارم سال خوبى براتون باشه اين سال💖😍❤️
مامان
پاسخ
سلام عزیزم...منم خیلی حیفم میاد اینجا رو رها کنم
مامان نازدونه ها
12 اردیبهشت 95 16:16
خدا خودش موانع ترمزهات رو از سر راهت برداره (.
مامان
پاسخ
آمین
مامی کیانا
15 اردیبهشت 95 12:05
يادش بخير من هم بعد از مدتها اومدم
مامان
پاسخ
هییی یادش بخیر