الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

دلنوشته ...

1391/7/12 10:07
نویسنده : مامان
486 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی تو رو دارم به خیلی چیزها که قبلاً تو ذهنم سطحی بود ، عمیق تر فکر میکنم و برخی مسائل که عمیق بودن واسم حالا سطحی شدن ...سطحیه سطحی!!! چه می کند این مادر شدن با انسان؟! با تو کودک درونم هم بیشتر نمود پیدا کرده ... با تو تپشهای قلبم هم بیشتر شده هر روز که از اداره به منزل میام و تو با هیجان میپری بغلمو محکم میبوسی منو و با اون لهجه شیرین و مهربونت میگی خسته نباشی مامان جونم...از بانک اومدی؟...بییم خونمون...این سه جمله رو هر روز ساعت3 ازت میشنوم و بوسه باران میشم... کی گفته بچه ها نیازمند محبتن؟ نیاز من به محبت تو بیشتره انگار؟ با تو عمیق ترین عشق دنیا و خالص ترین نوع محبت رو تجربه کردم دختر مهربون من

خدایا ممنونم.... بخاطر این موهبت الهی...میدونم خیلی دوسم داری خداوندم که بهترین هدیه رو واسم فرستادی...کاش لایقش باشم کاش...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان 2بهونه قشنگ زندگی
12 مهر 91 11:52
سلام دخترامون تقریبا همسنن به وب ما یه سر بزنین لطفا بوس بوس برای الینای زیبا
baba
13 مهر 91 7:34
از خدا ممنونم که این مادر و دختر و به من داد





لحن پر مهر صدایت خواندنی ست/تا ابد مهر و وفایت ماندنی ست
ممنون همسرم......
هدی مامان مه نیا
14 مهر 91 1:31
سلام مامانی با کمال میل لینکتون کردم.منم خوشحال میشم به ما سر بزنید


باعث افتخاره...حتما عزیزم


خانوم گل آدرس وبلاگو تایپ کن برام آخه هر چی رو لینک کلیک میکنم سایتت باز نمیشه!!!
مامان علی
18 مهر 91 7:12
چه دلنشین بود این حس ...