الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

رویای آزادی....

1391/7/16 16:57
نویسنده : مامان
517 بازدید
اشتراک گذاری

همونطور که گفتم از همون لحظه تولدت عاشق شعر و موسیقی هستی یکی از کارای بامزه ات اینه که هر چند وقت عاشق یه ترانه میشی و با خواننده ش همخونی میکنی و به محض ورود به ماشین تقاضای آهنگ درخواستی ت رو میکنی و با حس و هیجان فوق العاده واسه ما کنسرت اجرا میکنی تو ماشینعینک

جدیدترین ترانه مورد پسندت هم ترانه آزادی ابی و شادمهره! که آخر هر بیتو همخونی میکنی باهاشون ،متنشو خیلی با احساس میخونی انگار کلماتشو میفهمی عمیقاً!!!!!

من من ....

رؤیایی دارم رؤیای آزادی...

رؤیای یک رقص بی وقفه از شادی...

من

رؤیایی دارم از جنس بیداری...

رؤیای تسکین این درد تکراری...

.

.

.

رؤیای من اینه : دنیای بی کینه

دنیای بی کینه، رؤیای من اینه...

عزیز دلم انشاء اله تمام رؤیاهات یه روز -یه روز بسیار نزدیک- تبدیل به واقعیت شهقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

baba
16 مهر 91 10:38
سلام دختر گلم شماخیلی توانایی زیادی دارین و میتونین این تواناییهاتون رو روز به روز گسترش بدین دخمل من مثل مامانش باهوشه چون مامانی هم از کلاس اول ابتدایی تا پایان مقطع کارشناسی شاگرد ممتاز بوده حتی کلاس اول و دوم رو هم جهشی خونده در مقطع اشد هم معدلش 19 شده من خیلی دوست دارم و مطمن ام که دختر عزیزمون توانا ایش خیلی بشتر از اینهاست و میتونه در هر زمینه نمونه باشه

وااااااااای بابایییی چقدر مامانو شرمنده میکنی!!!!الان کلی سرخ شده طفلک!!! شما تعریف نکنی کی تعریف کنه؟!!
نیلوفر
17 مهر 91 0:24
. . . . . . . . . . . . . . $$$ . . . . .. . . . . .$$$. . $ . . $$$$$ . . . . . . . . . . .$$ . . $$. . . . .$ . . . . . . . . . . $$$.$. . $. . . . .$ . . . . . . . . . .$$$$. . . .$$ . . . $$$$$$ . . . . . . . . . $$$$$ . . . . . .$$.$. . . . . $$ . . . . . . . . .$$$$$. . . . . $$. . . . . . $.$$ . . . . . . . .$$$$$. . . . . .$. . . . . . $ . . . . . . . .$$$$$$. . . . .$. . . . . $ . . . . . . . .$$$$$$$ . . .$. . . . .$ . . . . . . . . .$$$$$$$$. . . . . $ . . . . . . . . . .$$$$$$$ . $$$ $$$$$$$. . . . . . . . .$$$ .$$$$$$$. . . . . . . . $$ . $$$$$$. . . . . . . . $$ . .$$$. . $. . . . . . .$$ . . . . . . .$. . . . . $$ . . . . .$$$.$. . . .$$ . . . $$$$$. .$. .$$ . . .$$$$$$. . . $$ . . .$$$$. . . . $$ . . .$$. . . . . .$$ . . .$. . . . . . $$ . . . . . . . . . $$ . . . . . . . . .$$
مامان شیدا
17 مهر 91 8:50
سلام الینا جون امیدوارم همیشه خوشبخت و آزاد زندگی کنی اسم دختر من هم الینا ست جالبه که الی من هم عاشق شعر و موزیک است و ما تو ماشین آهنگهای درخواستی ایشون را باید گوش بدیم همه را هم حفظ است شاید ایناز خاصیتهای الینا بودنه:به افتخار هر چی الینا ست


واقعا؟ چه جالب... پس بسلامتی هر چی الیناست...


راستی آدرس سایتو بفرست برام الینا جونو ببینیم