الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

آموزش زبان

1391/7/17 11:58
نویسنده : مامان
485 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر طلای مامان ، یه مسأله خیلی جالب تو رابطه مادر و دختری ما علایق مشترکمونه.مثلاً مامان از دوران بچگی خیلی به زبان انگلیسی علاقه داشت

شما هم گوی سبقت رو از مامان ربودی و از سن یک و نیم سالگی شروع به یادگیری کردی

مراحل یادگیری:

1/5سالگی: یادگیری کامل الفبای انگلیسی

و بتدریج یادگیری کلمات مختلف به ترتیب زیر:

1-گربه : cat

2-سگ:dog

3-انگشت:finger

3-سلام:hello

4-خداحافظ: goodbye که البته اشتباه میگی فود بای!!!

5-چشم:eye

6-دست:hand

7-پا: foot

8-بابا: father

9-کتاب:book

10-بابابزرگ:grand father

11-مامان بزرگ:grand mami

دوست ندارم خیلی بهت فشار بیارم که لغت حفظ شی اما عزیزک باهوش من ، خودت از بس کنجکاوی چند روزه هی بهم میگی مامان گوش به انگلیسی چی میشه؟ لب چی میشه؟دماغ چی میشه؟

دیشب موقع خواب پرسیدی آب به انگلیسی چی میشه؟ خوندن به انگلیسی چی میشه؟!! خوردن چه میشه؟!!! بوووس چی میشه؟ که من محکم بغلت کردم و بوسیدمت و گفتم میشهkiss تو هم مدام تکرار میکردی kiss kiss و منو میبوسیدی

فدای این هوش و کنجکاویت بشم منماچ

تازه جدیداً جمله بندی هم میکنی:

با لهجه شیرین و خوردنیت میگی:

hello mami

hello father

i love you

happy birthday to you

!!!!

آآآآآآآآآآآخ خ خ خ خ  ... نمیدونی چقدددددددددررررر دوووووووسسسسسسسست دارم جیگرطلای من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان الينا
17 مهر 91 12:17
ماشاالله به اين دختر زرنگ.با اجازه لينكتون كردم.


باعث افتخاره...
مامان آنیسا
17 مهر 91 13:41
مرسی که به ما سر زدید سن دختر شما بهترین سن برای آموزش زبانِ آفرین مامانی و الینای باهوش


ممنون عزیزم
baba
18 مهر 91 9:09
سلام دخترم بابای هم داره میره کلاس زبان حداقل بتونم به عزیزم برسم


شما استاد مایی باباجووووووونم تو واسه من انگیزه ای...
مامان احسان
19 مهر 91 15:45
سلام ماشالله به این دختر باهوش ببوسیدش


ممنونم