الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

الینا هیولا میشود...

1391/8/24 11:29
نویسنده : مامان
671 بازدید
اشتراک گذاری

دوباره دوربین بدست مشغول هنرنمایی بودی و طبق معمول من در کشمکش گرفتن دوربین از شماآخ

 بهت گفتم مامان ببین چه زشت شدی تو عکسایی که از خودت گرفتی؟ 

گفتی: نه مامانی الینا زشت نشده الینا هیولاشیطانسبز شده !!!!

 

خندهخندهخندهخندهقهقههقهقههقهقهه

واااااااااااای چه هیولای ترسناکی!!!!!!!!!!سبزاسترس

اوه اوه خونین و مالین هم هست! نکنه خون آشامهابله(اتفاقا اسم هنرپیشه دختره تو سریال خون آشام الیناست...خوشمزه)

آخی جووووووونم قربووون این چشای قهوه ایت بشه مامانبغلماچ کاش همه هیولاها چشاشون اینجوری باشه عسل منماچماچ


 

پ. ن: لغات جدیدی که یاد گرفتی:توپball ، 

عمو uncle

و


داییuncle

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان مهرناز و آرسام
25 آبان 91 10:46
ای من بگردم دور اون چشما و اون عکسای چپکی که از خودت گرفتی!!!
وای الیناااااااااااااااا از دست تو شیطون بلای نخودی
آفرین به این دخمل باهوش که اینهمه لغت یاد گرفته و اون مامان خوب و مهربون که اینارو یادش میده
وای ینی اون "ها" گفتنت تو حلقم!!!!
مامانی ببشخین من چند وقت خییییلی از نت دور بودم نشد بیام پیشتون ولی قول میدم دیگه زود زود بیام
ممنون از لطفت که همیشه به یاد مایی
بوس واسه الینا خوشگلهههههههه


ممنون خاله با هیجان باوفا و مهربون
مامان مهرناز و آرسام
25 آبان 91 11:59
راستی عشقم آپم با یه خبر!!
بابای روشا
26 آبان 91 1:02
چقدر نازه این هیولای مهربون، خدا پشت و پناهش باشه


ممنونم بابای شازده خانوووووووم
هدي
26 آبان 91 19:27
آفرين به دخمل هنرمند عكاس خودمون


مرسی خاله مهربون
مامان روژینا
26 آبان 91 23:32
وااااااااااااااااااااااااااااای چه هیولای خوشگلیییییییییییییی
مریم (مامان آرینا)
27 آبان 91 9:09
چه هیولای عسلی
آفرین الینا جون باهوش آفرین


لطف داری خاله جوووون
آناهیتا مامانیه آرمیتا
27 آبان 91 12:30
هیولای دوست داشتنییییی
آفرین به گل دخترخارجیمون


لطف داری عزیزم
مادر کوثر
27 آبان 91 13:13

چه هیولای خوشملیییییییییییییییی
میای منو بخولییییییییییییییییییییییییییییییییی


با کمال میل!!!به نظر خوشمزه میاین....
سمانه مامان ستایش
27 آبان 91 16:55
آخرش الینا جون یه عکاس حرفه ای میشه
چه عکسای بامزه ای هم گرفته از خودش هیـــــــــولا ی نازمون


آره عزیزم احتمالا عکاس قهاری میشه...
مامان ماهان
27 آبان 91 21:11
هیولای دوست داشتنی شیرین زبون.هرچقدر دلت میخواد عکس بگیر.مامانی خواهش میکنم دوربین رو از الینا نگیرین.اتفاقا من دوربین رو دم دست ماهان میذارم.یکی از پستهای وبمون هم مال عکسایی هست که گرفته.از کجا معلوم که این خانم در آینده یه عکاس حرفه ای نباشه؟


سعی میکنم نگیرم اما آخه میدوه سمت سرامیک ها میترسم بشکنه دوربینو.....
سفانه مامان شهداد
29 آبان 91 0:57
هههههههههههههههههه غش کردم از این شیرین کاری الینا خانوم خون آشام خوشگلت.... خدا حفظش کنه الهی...


ممنون خاله جووون