الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

دخترانه های دخترم......

1391/8/30 8:27
نویسنده : مامان
902 بازدید
اشتراک گذاری

عسل بانوی من،

چند شبه میری سراغ لباسهای مامان و یه دامن کوتاه و پرچین واسه من انتخاب میکنی و میگی مامانی اینو بپوش بعد میدوی اتاق خودت و دامن پرچین گل گلی که عمه عالیه واست کادو خریده رو میپوشی و میگی مامان حالا بیا برقصیم و بچرخیم تا دامن هامون پف کنهخیال باطل!!!

و کار هر شبمون این شده که  یه ساعتی مادر و دختر در حال چرخیدن باشیم و دنیا هم دور سر ما بچرخد و کلا چرخونک بارانی میشود که نگو و نپرسهیپنوتیزم

واااااااااااااای دخترم نمیدونی چه لذتی داره......بغل با تمام حسم باهات میچرخمخجالتبغلممنونم که منو از دنیای زمخت و روزمرگی جدا میکنی و به دنیای پاک و شاد خودت و کودکیهای خودم وصل میکنیماچ

اینجا هم پس از چرخیدنها و سرگیجه گرفتنها، داری منو میترسونی میگی من جادوگر بج جنسم میییییییخواااااام بیام بخوووووووورمتسبز

علیرغم اینکه من هیچ خط قرمزی برات تعیین نکردم ! حتی تو انتخاب رنگ تخت و کمدت (که رنگ سبزو انتخاب کردم تا رنگ بی طرفی باشه و دخترونه کامل نباشه) و همینطور خرید اسباب بازی که واست ماشین و تفنگ و ...  هم خریدیم اما نکته ای که  تو بازی کردنهات توجه منو جلب کرده اینه که خواه ناخواه و بدون آموزش من توی بازیهات گرایش دخترونه داری .آمیزه ای از استقلال و تحکم اما با وجه غالب لطافت و مهربانی لبخندقلب

هر روز اسمورفها رو با یه وسیله نقلیه ( یه روز کامیون -یه روز ماشین سواری -یه روز دلفینت که حکم قایق رو داره) میبری به جنگ جادوگر بج جنس!!! اما حتما باید همشون باشن!و به زور میخوای همشونو جا بدی تو وسیله نقلیه میگم مامان همه جا نمیگیرن چند تارو بزار خونه بمونن ...میگی نه اگه تنها بمونن ناراحت میشن!!!

اینجا گفتم چرا رفتن تو دلفین؟ گفتی جادوگر بج جنس رفته تو دریا... حالا اسنوفها(اسمورفها!!!) دارن میرن بزننشنیشخند

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سارا مامان آرام
30 آبان 91 8:40
عزیزدلم با اون دامن پف پفی
خدا رو هزار بار شکر که به ما افتخار مادر شدن رو داد وگرنه زندگی بدون این فرشته ها هیچ رنگ و بویی نداشت


واقعا هیچ حسی لذت بخش تر از مادر شدن نیست!!!!
آناهیتا مامانیه آرمیتا
30 آبان 91 9:54
عسل بانوی قرتی
بابای روشا
30 آبان 91 11:36
خداوند پشت و پناهشون باشه، الینا خانوم هر روز از روز قبل شیرین تر میشن. دنیای زیبایی دارن. امیدوارم وقتی هم بزرگتر میشن و تو جامعه میان بتونن این دنیای پاک و دوست داشتنی رو همینطور برای خودشون نگهدارن


ممنون از این آرزوی قشنگتون...من هم امیدوارم اما تو این دنیای وانفسا!!!!!!!
مامان احسان
1 آذر 91 15:20
سلام گلم ماشاله چه نازگلی شدی چه دامن نازی جیگر طلای خاله


ممنونم خاله جونم
مه.دی
8 آذر 91 11:34
خیلی عالی بود. خیلی دوس داشتم. یه ریز لبخند میزدم...


نظر لطفتونه
مه.دی
8 آذر 91 11:38
خیلی خوب بود. همش داشتم لبخند می زدم... عالی ی ی ی