الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

الینا و محدودیت ها.......

1391/9/1 13:05
نویسنده : مامان
603 بازدید
اشتراک گذاری

سکانس اول:

پفک ضرر داره ! مشغول تلفن   نوشابه ضرر داره ! بازنده

(جملات تأکیدی مامان به الینا)


الینا:لبخند باشه مامانی پفک نمیخورم...شیر مقوی میخورم...بزرگ بشم...قدم بلند شه...بتونم از درخت سیب بچینم...لبخند

سکانس دوم: الینا در پارک

مامانی چه هوای خوبیه!!! گرممه این چیه پوشوندی به من؟!!!ناراحت

بهتره بگردم یه دوست واسه خودم پیدا کنم

سکانس سوم:

الینا:سلام دوستمنیشخند به به خوارکی داری؟زبان ببینم چی هست حالا؟سوال

دوست الینا:مژه جوگیر دوربینه فعلاًخنده عکس العملی بابت شریک شدن الینا به خوراکیش نشون نمیدهمژه

دوست الینا : همچنان جو گیر دوربینخیال باطل

تازه فهمید چه کلاهی سرش رفته و پا به فرار گذاشتقهقهه

الینا: کجا میری دوستم سوالبرگرد ببین راضی نبودی خوراکیت تو گلم گیر کردنیشخند

خخخخخخب اشکال ندارهنیشخند من میام دنبالتبغل

به به پفک هم که داریمتفکر بزار ببینم چقدر مونده توش؟نیشخند

عجب طعم خوووووووووووبی نیشخند ای مامان بدجنس ! واسه چی تو سکانس اول بهم گفتی پفک بدهساکت

این طفلکی که خیییییییلیییی خوشمزه ستماچ


سکانس چهارم

الینا: ااااااااای خدا جووووووون اینم نتیجه اعتماد به مامان! میبینی خدا جون منو از چیزای خوب و خوشمزه محروم میکنهخیال باطل

 

سکانس آخر:

مامان: الینا جووووووون پفک نخور ضرر دارهمشغول تلفن

الینا : نه ضرر نداره میخوام بخورمشعصبانی


چند ماه بعد

...

الینا - باباجون و مامان در پارک:

باباجون: الینا خوراکی چی بخرم برات نازلی بالامبغلماچ

الینا: پفک نیشخندو شکلاتقلب


مامان:عصبانیکلافه

الینا رو به مامان: مامانی پفک خیییییییییللللللللللللی ضرر دارهنیشخند


و این شده کار همیشگی شما پفک میخوری و رو به مامان میگی واااااای پفک خیلی ضرر دارهاسترس

نتیجه اخلاقی:

برای آموزش محدودیت ها به شما فینگیلیها باید روشهای جدیدتر و سنجیده تری رو پیش گرفت.

بیشتر اوقات فکر میکنم وقتی بزرگتر شدی و مستقل تر، چطور باید نبایدهارو برات توضیح بدم طوری که علیه من گارد نگیری و منو دوست خودت بدونی عسلکم  قلب آخه من خیییییییییییلللللللللللی عااااااااشقتم خییلی زیادماچ

پ.ن: هلاک اون بند کفش در رفته تو عکسهاتمبغل

پ.ن: لغت جدید که یاد گرفتی: پسرboy

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مادر کوثر
1 آذر 91 13:53
سلام دوستم کوثر جون با شبکه پویا شعر میخونه. شنیدین؟ تشریف بیارید منتظریم
مادر کوثر
1 آذر 91 13:56
خب دخملم پفک دوست داره دیگه مثه کوثر که شکلات میخوره و میگه اگه بخورم بابایی دعوا میکنه سلام دوستم کوثر جون با شبکه پویا شعر میخونه. شنیدین؟ تشریف بیارید منتظریم
سارا مامان آرام
1 آذر 91 14:32
آره دوستم منم بابت این بایدها و نبایدها در آینده نگرانم
خیلی خوب نوشته بودی
منم خیلی مخالف پفک خوردنم ولی چه میشه کرد


اگه جایی مطلبی خوندی به من هم بگو حتما
مهرناز(مامان آرسام)
1 آذر 91 23:03
وااااااااااااااااااااااای خداجونم
مامانی خییییییییییییییییلی باحال نوشتی عجب سناریویی شده ها!!!!
بده یه فیلم بسازن از روش
عجب این بلا خانوم سرکارتون گذاشته ها!!!!!
ولی خداییش بچه های این دوره زمونه رو چگونه آیا میشود بپیچوند؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
خیلی باهوشن بلاها


آره به خدا موندم بزرگ شن چه کنیم باهاشون
هدی مامان مه نیا
2 آذر 91 16:36
دووستت دارم
دوووستت دارم
دووووستت دارم
دوووووستت دارم
دوووووووستت دارم
دوووووووووستت دارم
دووووووووووووستت دارم
دوووووووووووووووستت دارم
دووووووووووووووووووووووستت دارم
دوووووووووووووووووووووووووووووستت دارم
دووووووووووووووووووووووستت دارم
دوووووووووووووووستت دارم
دووووووووووووستت دارم
دوووووووووستت دارم
دوووووستت دارم
دووووستت دارم
دوووستت دارم
دووستت دارم
دوستت دارم


ما هم دووووووووووستت داریم خاله جوووووووون
مهرناز(مامان آرسام)
5 آذر 91 20:47
ای من بگردم که مامانی رو اینجوری سرکار میذاری و میپیچونی!!!!!! بلا خانوووووووووووووووم
ارزو.دختر دایی
6 آذر 91 11:55
اگه پفک دوست داره سخت نگیر چون منم تو این سن تا روزی یکی نخورم روزم شب نمیشه.تا حالا که چیزیم نشده خواهر


پس بگووووووووو به کی رفته!!!!!!!!
مادر کوثر
6 آذر 91 13:02
سلام دوستم .کوثر تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کرده...کدش 52 هست اگه دوست داشتی از روز سه شنبه تا 5 شنبه وقت داری به دخترم و یکی دیگه از نی نی های ناز اونجا رای بدی. اینم لینکش: http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1412.php ممنونممممممممممم
مادر کوثر
6 آذر 91 13:19
ممنونم عزیزم تو همون لینکی که گذاشتم. تو آرشیو نظرات بازم لینکش: http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1412.php
مامان روژینا
7 آذر 91 2:20
ای جونم کلی از این سکانسها خندیدم فدات بشم من که اینطوری حال مامان و می گیری عزیزززززززززززززم
زهرا _ مامان مریم گلی
7 آذر 91 11:17
عزیز خاله.....بخور پفک خیلی هم خوشمزه اس.....ما خوردیم هیچیمونم نشد


به به چه دوستای خوبی!!!! خواهش میکنم بفرمایید تشویق کنید!!! ای نامرد!!! واقعا شیطون تشریف دارین
مادر کوثر
8 آذر 91 8:45
سلام مامانی صبح بخیر موفق شدی به دخملم رای بدی؟ تو قسمت نظرات همون لینکی که گذاشته بودم البته الان لینکش این شده http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1414.php فقط کافیه بنویسید کوثر کد 52
سمانه مامان ستایش
9 آذر 91 15:49
سلـــــــــــــــــــــام دوست خوبم.ما برگشتیم.ممنونم که در نبودمون به یادمون بودین
الینا جونم منم مث تو عاشق پفکم خاله.خیلی هم خوشمزه ستموندم وقتی خودم اینهمه چیپس و پفک دوست دارم چطوری به ستایش ندم
خیل بامزه نوشتی حکایت پفکو محبوبه جون
یه عالمهبرای الینا جونم و مامانیش


خوش اومدی خاله جون...ممنون
بابای روشا
10 آذر 91 0:07
بسیار نمایشنامه جالبی بود ما هم از چند وقت دیگه این سکانس هارو باید اجرا کنیم
مهرناز(مامان آرسام)
10 آذر 91 15:12
کجایی بلا خانووووووووووووووم؟؟!!!!
دلمون تنگولیده بیا پس!


یه کوچولو مشغله دارم! در اسرع وقت میام دوست جوووووونم
مادر کوثر
11 آذر 91 11:03
مریم مامان کیارش
12 آذر 91 10:14
آخ که ما هم گاهی اوقات از این جور برنامه ها داریم