الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

مامان بازی الینا...

1391/9/12 12:31
نویسنده : مامان
2,957 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم چند روزی از بس سرم شلوغ بود و این ور و اون ور بودیم(زبل خان اینجا -زبل خان اونجا- زبل خان همه جانیشخند) که اصلا فرصت آپ کردن وبلاگتو نداشتم که سر فرصت گزارش همشو واست مینویسم قلب

چند شبی هست که جای من و شما عوض شدهنیشخندشما میشی مامان و من میشم الینا

اونقدر زیبا نقشتو ایفا میکنی که دوست دارم محکم فشارت بدم تا له شیزبان

میگم :مامانی؟

میگی:بله عزیزم دلمقلب

میگم:من گرسنه ام

میگی:قربوووووونت بشم الان غذا میپزم برات،بعد هم با سرویس قابلمه ای که بابا واست هدیه خریده برای من سوپ میپزیبغل

ادای خودتو در میارم میگم مامان من نمیتونم با لوگوها خونه بسازم

میگی: عزیزم ناراحت نباش،دوباله تلاش کن(دقیقا جمله هایی که وقتی شما موقع بازی با لوگوها عصبانی میشی بهت میگم رو تحویل خودم میدی!!!!)

قربوووووووون تو دختر ملوسم

خیلی دووووووووووووووستت دارم عروسکمماچماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سارا مامان آرام
12 آذر 91 13:54
عزیزدلم چقدر شیرین زبونه

من تا الان از این بازی ها با آرام نداشتم برم منم با دخترم مامان بازی کنم


آره عزیزم خیلی لذت بخشه
آناهیتا مامانیه آرمیتا
12 آذر 91 18:47
آفرین به این مامان الینای مهربون آخه چقدراین محبوبه جون دخمل اذیت کنی شده
خیلی خوبه این بازیهاولذت بردن ووروجکاازمامان شدن


آره عزیزم یه حسن دیگه ش هم اینه که چون میری به دنیای بچگی دخترتو بهتر درک میکنی
مامان احسان
13 آذر 91 8:44
سلام چه جالب چند شبیه که احسان هم همین کار رو میکنه و شده بابایی من و باباش و حسابی شیرین شده


واقعا این بچه ها عالمی دارن واسه خودشون...
مهرناز(مامان آرسام)
13 آذر 91 15:18
ینی اون مامان شدنت تو حلقم بلا خانوم!!
مامانی عاااااااااشق این عکسش شدم خیییییییییییلی نازه خوشگل خانوم عروسک


لطف داری عزیزم
مامان روژینا
14 آذر 91 2:29
وااااااااااااااای جونم دلم از بازیها خواست ولی روژینا هنوز خیلی کوچیکه بوس برای الینا جونم
مریم (مامان آرینا)
18 آذر 91 13:53
ای جان چقدر دیدنی هستید وقتی مامان بازی میکنید
مامان محمد فاضل
25 آذر 91 23:00
یه چرخی زدم ای خدا چه جیگری داری


لطف دارین ما هم مزاحمتون میشیم حتما