الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

سفر مشهد...

1391/9/14 13:51
نویسنده : مامان
629 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پیش به اتفاق باباجون . مادرجون و زن دایی جون  یه سفر یک روزه به مشهد داشتیم که شما خیلی دختر خوبی بودی و اصلا مارو اذیت نکردی(به استثنا اینکه همش میگفتی خسته شدمدروغگو و راه نمیرفتیقهر)  طی مسیر هم کلا مشغول آرایش کردن خودت و زن دایی جون بودی نیشخند و با شیرین زبونیهات کلی مارو شاد کردی عزیزمماچبغل

اینجا واسه این آقا پسر پشت چشم نازک کردی و راه نمیدادیش تو کلبهمژه

صبح مشغول خرید پرده و رومبلی واسه مادرجون و انتخاب کاشی واسه ساختمونمون بودیم

موقع خرید پرده خودتو قاطیه بحث ما میکردی و میگفتی مادرجون من اینو انتخاب کردم بعد میرفتی طرف یه پرده دیگه میگفتی خب اینم واسه دایی جوووووونخنده

البته همینجا رسما ازتون عذرخواهی میکنم که انتخاب شما خریداری نشد اما قول میدم واسه خونه خودمون حتما از سلیقه خوبت استفاده کنم عززززززززززیز دل خودم ماچ

موقع خرید کاشی هم من و بابایی بین خرید گل قرمز و بنفش شک داشتیم که دوباره شماحضرت والا از راه رسیدی من پرسیدم: مامانی کدومش قشنگتره؟ با کمی تامل گفتی: هم قرمز دوست دارم هم بنفشمتفکر واسه همین ما هر دو رو خریدیم گل ناز منلبخندقلب

عصر هم من و زن دایی جون مشغول خرید واسه خودمون بودیم و چون تو اون خیابون فقط مانتو و پالتو و کفش بود واسه شما خرید چندانی نکردیم نیشخند

این عروسکها رو خودت انتخاب کردی و به آقای فروشنده گفتی :لطفا اون مو بنفش و بدید به من!!!بغلماچ

اسم یکیشو گذاشتی بنفشه و اون یکی گلن پرتی(البته باباجون بهت گفت الینا این چیه؟گلن پرتی خریدی؟! و تو هم از اون به بعد بهش میگی گلن پرتیقهقهه)

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ابوالفضل
14 آذر 91 11:25

برای الینا خانم گل.


ممنون
مامان همای مسیحا جونی
14 آذر 91 12:07
ماشالا به دختر نازت. الهی فداش شم. خیلی شیرینه راستی مامان مهربون مسیحای من توی یه مسابقه شرکت کرده اگه دوست دارین به این آدرس برین و مسیحارو با کد 95 انتخاب کنین و پایین صفحه "رای دهید" رو کلیک کنین. ممنون از محبتت. و بوس واسه نی نی نازت. http://form.jotform.me/form/23211460349446
سارا مامان آرام
14 آذر 91 12:28
به به چه عکسای قشنگی از الینا خانم مشخصه بهش خوش گذشته به به از سلیقه دخترمون استقبال کنین دیگه چه عروسکای نازی خریده دخترمون
یاسی
14 آذر 91 20:56
آذریا رو عشخ اااااااااااااااس حالا شما چندم ؟ میگما خوب نظرمیده واس خودشمنم باشم اینقده مامانم اینا به حرفم گوش کنن تا کاشی و پرده پیش میرفتم
مهرناز(مامان آرسام)
14 آذر 91 22:02
الهی من قربون اون "گلن پرتی" گفتنت برم آخه بلا خانوم!!!
سلیقه تم که عاااااااالیه دیگه خاله جونم،آفرین
چه خریدای قشنگی کردی جیگرطلا
عسیسم میبینم که از الان اصلا رو نمیدی به آقا پسرا!! حالا یه کم راه بیا باما بابا....!!!
راستی تیپش خییییییییییییلی قشنگه الینا جونم عاااااااشق رنگ قرمز واسه بچه هام!!


همیشه مارو مورد لطف قرار میدی عزیزم
سمانه مامان ستایش
15 آذر 91 2:51
چقد روز خوبی بوده محبوبه جون!پر از گشت و گذار و خرید!همینا واسه یه خانوم کافیه تا بهش کلی خوش بگذرهالهی همیشه به گردش و تفریح باشین و دلتون شاد باشه.
الینای گلم از عروسک مو بنفشت معلومه حسابی باسلیقه ای


ممنون عزیز دلم
مادر کوثر
16 آذر 91 7:50
سلام
به به به
همیشه به مسافرت و شادی
ماشالله به دخمل شیرین زبون
خریدهاتونم مبارک چقد خوشگلن


مرسی مامان کوثر جون باهوش
بابای روشا
18 آذر 91 1:40
به به الینا خانوم حسابی خوش گذرونده
امیدوارم همیشه شاد و سلامت، خوش و خرم زیر سایه ی پدر و مادر باشه

مریم (مامان آرینا)
18 آذر 91 13:51
ای جونم خاله جون عروسکا ولباسات مبارکت باشه به شادی استفاده کنی


ممنون خاله جون