الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

تولد مامان

1391/9/16 13:48
نویسنده : مامان
478 بازدید
اشتراک گذاری

 

امسال شب تولدم،می توانم ماه  را ببینم. نگاهش کنم، چشمانم را ببندم، و آرزو کنم برای سالی سرشار از سلامتی و حس زندگی. سالی لبریز از ایمان به خدا، آرامش قلب، محبت به خودم و دیگران، احساس زندگانی، و شاکر بودن به خاطر تمامی نعمات خوبی که خداوند مهربان به من داده اند. سالی نو با دیدگاهی نو از زندگانی.

احساس خاصی نیست روز تولد. تنها بهانه ای ست برای آنکه بنشینیم و بیندیشیم سالی را که گذشت چگونه گذراندیم. چقدر نیکی کردیم. چقدر آموختیم و چقدر مهر ورزیدیم. همه این زاد روزها بهانه ای ست برای دگراندیشی در زندگانیمان.


آدمی همیشه نیاز به اندیشیدن پیرامون رفتارهای خودش دارد. گاه آدمی تنها زمانی را می خواهد که دور باشد، و بیندیشد. عذر می خواهد و دلیلش را بیان می کند که می خواهد زمانی را برای خودش بگذراند. و این شامل همه می شود. همه ما گاه می خواهیم زمانی را برای خودمان داشته باشیم. که بسازیم. بیندیشیم و خودی نو بسازیم. و شاید به جای توجیه رفتار ناموزون دیگران، زمانی را کناره بگیریم، بیندیشیم، و محکم تر از گذشته بازگردیم.

پز نوشت:

 16آذر -روز دانشجو- یه مزیتی که تاریخ تولدم داره اینه که چون روز دانشجوئه و صداوسیما همیشه در این رابطه برنامه داره هیچکدوم از دوستان و اقوام تاریخ تولدم رو فراموش نمی کنننیشخند

و من کلی پیام تبریک دریافت میکنمچشمک  تولد بابایی 13آبانه (روز دانش آموز)!!!تقارن جالبیه نه؟!!!! همیشه بابارو اذیت میکنم میگم از روز تولدمون کلاس کاری مشخص میشهنیشخندچه کنیم ما اینیم دیگهعینک(اینو نگم چی بگم؟خیال باطل)

 

 دلتنگی نوشت:

عجیب هوای تو را دارم مادرم...

مادر که شدم بیشتر و بیشتر محتاج تو شدم مادرم ...

تازه فهمیدم مادر یعنی چه...عشق مادری یعنی چه...
 کاشکی زادروزم را با تو و در کنار تو جشن میگرفتم مادرم...کاشکی...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سمانه مامان ستایش
17 آذر 91 2:38
خدای اطلسی ها با تو باشد/پناه بیکسی ها با تو باشد/تمام لحظه های خوب یک عمر/بجز دلواپسی ها با تو باشدتولدت مبــــــــــــــــــارک دوست خوبم


ممنونم عزیزم
مامان احسان
18 آذر 91 8:40
سلام عزیزم خوبید تولدت مبارک امیدوارم سالیان سال سالم و سلامت سایتون بالای سر الینا جون و باباییش باشه.


ممنونم دوست خوبم
مریم (مامان آرینا)
18 آذر 91 13:47
دوستم با تاخیر تولدتون مباااااارک


ممنونم عزززززززیزم
مادر کوثر
20 آذر 91 16:06
عزیزممممممممم تولدتون رو صمیمانه تبریک میگم همه ی گفتنی ها رو خودتون فرمودید
ارزو.دختر دایی
25 آذر 91 14:11
تولدت مبارک انشالله در کنارت عروسک کوچولو وهمسر مهربونت 100سال در ارامش زندگی گنی.دیشب از شکستن دست اقا کاظم خبر دار شدیم طیبه فردا میاد میاییم دیدنش.خدا هر چه زودتر شفا بده.عکس مامانتو دیدم دلم بدجوری براش تنگ شد جاش خیلی خالیه.خا رحمتش کنه