الینا فرشته ی کوچولوالینا فرشته ی کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

الینا فرشته آسمونی

شیرین کاریهای الینا...

1391/9/27 6:57
نویسنده : مامان
443 بازدید
اشتراک گذاری

*وقتی میریم بیرون خیلی تنبلی و اصلا راه نمیری و مدام میگی الینا خسته شد یا الینا پاهاش در د میکنهناراحت

منم تو جواب یه چیزایی میگم که دیشب موقع بازی با خرس پشمالوی گنده ت داشتی دقیقا جمله های منو به اون میگفتیقهقهه بغلش کرده بودی بهش گفتی:خرسی جوون مامان کمرش درد میکنه ...شما دیجه بزرگ شدی... باید خودت راه بری... باشه عزیزم؟

بعدش صداتو نازک میکردی از زبون خرسی به خودت میگفتی :نه مامانی من خسته ام پاهام درد میکنهقهقهه

و دوباره در نقش مادر گفتی: بااااااااشه عزیزم دلم ...من بغلت میکنمناراحتنیشخند

اااااای امان از دست تو موجود کوچک نیم وجبی سیاستمداربغل


*جدیدا شاعر هم شدی و تو خونه میچرخی و شعر میسرایی نیشخند:

یو یو یو یو یو   / دارم میرم به جنگل / جنگل سرسبز و شاد!!! / خوشحالم خوشحالم خوشحال و شادم

پدر جون و مادر جون/عزیزای مهربون/الیناجون لوپو/دوست داره دوتاتون

عزززززززیزم از بس بغلت کردم و فشارت دادم تبدیل به یک عدد دختر فشرده بنفش شدیسبزو با تعجب منو نیگا میکردیتعجب

اینم آخرین هنر عکاسیت:

در عجبم این نوره چه جوری شده که اینجوری شدهمتفکر

موقع عکس به خرسی میگفتی: لخبن بزن عزززززیزمنیشخندبغل

 

آرزو میکنم  از استعدادهات تو زمینه درست و بدرستی استفاده کنی نازگل منماچ

خییییییییییلی عااااااااااشقتم قلبماچ


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان احسان
27 آذر 91 9:53
سلام خانومی خدا رو شکر احسان بهتره ولی برای اینکه خیالم راحت تر بشه امروز میخوام ببرمش پیش یه دکتر دیگهئ که خیلی تعریفش رو میکنن


آره حتما اینکارو بکنید کار از محکم کاری عیب نمیکنه
مامان احسان
27 آذر 91 9:54
الهی خاله فدای اون شیرین زبونیهات عسل خانوم


خدا نکنه عزیزم
سارا مامان آرام
27 آذر 91 14:17
الینای باهوش و شیرین زبون خاله چه عکسای خوشگلی گرفتی
مامان بابای الیسا
28 آذر 91 13:45
عزیزم دخملی شیرین زبون الیسای منم تو راه رفتن تنبلی میکنه واسه همین یه با ماشین یه با کالسکه بیرون میرمش چه میشه کرد.الینا جونو ببوسش
مادر کوثر
30 آذر 91 9:06
عزیزمممممممممم این کوثر ما هم تا بگه بغل باباییش بغلش میکنه ولی من زیر بار نمیرم هیچوقت هنر عکاسیشوووووووووووو